Bože, kam na takové nápady autor chodí? Kdyby hybridní techniku chtěli, tak ji mají u Porsche (919 hybrid) nebo u Audi (R18 e-tron), jako na zlatém podnose, ale protože hybridů mají dostatek u jiných značek koncernu VW, tak si může Lambo dovolit "luxus" klasických motorizací. Jak jim to dlouho vydrží je otázka, ale každý další rok je dobrý.
Jo tak proto Audi nevi co s R8 >:D protoze si chudak nemuze vybrat >:D Kolik by to asi stalo kdyby pouzili pohon z R18, jaka by byla asi spolehlivost. Zaspali dobu pri vyvoji pro bezne uzivatele. Zajimali be me ty spousty hybridu u jinych znacek ;-) Tady koncern take jen dohani. Tvuj prispevek by se spise hodil na Toyotu, ktera ale pristi rok asi sportak nabidne. Proste to neni hup na kravu uz je tele, takze ani Audi ani Lambo nema co nabidnout. Ted budou kalit vodu jak nechtej a za par let budou delat, ze to sfoukli pres vikend ;-)
Tak proto chudaci u Audi a Lamba nevi co dal, pac kdyz udelaj u koncernu o chlup rychlejsi auto nez GTR Nismo, tak stoji nejmene 10x tolik a nemuzou celou serii udat ;-) Z tohoto duvodu je rozumne necpat se nekam kde by neobstali ;-)
Tak na tomhle se da stavet, to ma vahu >:D
Neni tedy zadny duvod proc nevyrabet R8 s technikou Porsche 918, Lambo s technikou Porsche 918, Golfa R s technikou Porsche a prodavat to za cenu Rapida >:D >:D >:D
Jinak nechapu proc to to Porsche nemuze udat ;-)
Jaký nemůže vybrat, R8 je plánovaný s klasickými atmosférami V8 a V10 a pro vybrané trhy i s přeplňovanou V6, s hybridem se nikdy nepočítalo a nepočítá. Nechápu, proč by vyráběli R8 s technikou z 918 když vyrábí právě tu 918. A snad nemyslíš, že do Lamba by v případě hybridu cpali nějakou tuctovku třeba z Jetty nebo Golfu hybrid. Dokud to způsob výpočtu flotilových emisí umožní, tak není důvod aby Lambo cpali do hybridu.
Jaký nemůže vybrat, R8 je plánovaný s klasickými atmosférami V8 a V10 a pro vybrané trhy i s přeplňovanou V6, s hybridem se nikdy nepočítalo a nepočítá. Nechápu, proč by vyráběli R8 s technikou z 918 když vyrábí právě tu 918. A snad nemyslíš, že do Lamba by v případě hybridu dali nějakou tuctovku třeba z Jetty nebo Golfu hybrid. Dokud to způsob výpočtu flotilových emisí umožní, tak není důvod aby Lambo cpali do hybridu.
Re: Miluju tě Lamborghini, nedej se, držím ti pěsti všechny
Pokud je v supersportu elektromotor pro zlepšení dynamiky a pro eliminaci turbolagu tak je to ta nejlepší cesta. Rozhodně lepší mít supersport s atmosférickým V12 a elektromotorem, než obyčejný V8 s milionem turb a turboefektem jako prase. Ať si myslí kdo co chce o tom, že to tak není >:-[]
Re: Miluju tě Lamborghini, nedej se, držím ti pěsti všechny
lu***n: Zkus se svést s McLarenem P1 nebo 918 tkou a pak teprve kecej * o tom, že hybrid nemůže být sporťák:)
Jinak samozřejmě i oturbená V8 nebo V6, může být skvělý motor, viz McLaren a jeho 3.8 V8,Huaraya a obecně mercedesovská V8 a V12 AMG ,nové V8 v BMW Mkách, Porsche,Jaguar a jeho V8 s kompresorem apod .. To všechno jsou motory co mají přeplňování a přitom rozhodně neztrácí jiskru..
Re: Miluju tě Lamborghini, nedej se, držím ti pěsti všechny
Přesně tak. Ale pokud bych si měl u nějakého masitého supersportu určeného k jízdě slunnými horskými silničkami vybrat mezi poněkud sterilní evolucí a staromódním uřvaným atmo V, volil bych klasiku. :-)
Sveho casu zaznivali podobne reci od AMG, Ferrari, BMW ///M atd. na adresu preplnovani. Ve sve dobe velice popularni reci, ale vzdy liche. Proto chapu podobnou retoriku na tema hybridu, kterou lamborghini vypousti a proto je taky neberu vazne. Nebral bych je vazne ani kdyby bylo Lamborghini samo sobe panem, ne natoz kdyz je soucast koncernu a o tom co bude nebo nebude vyrabet tak fakticky nerozhoduje.
Lamborghini to myslí dobře a sympaticky, ale tvrzení, že jsou hybridní supersporty o kompromisech je nebetyčná hovadina.
[odkaz]
Vidím nekompromisní stroj, který posune měřítko všech supersportů. Hybridní technologii v supersportovních autech fandím, pokud je zachována ideální hmotnost jako v případě LaFerrari a pokud je v autě atmosférický V12, tak už není co řešit. Pokud zvyšovat výkon, tak atmosféra + elektromotor je ideální cesta. Purističtější přístup než přemotorované auto s ''konvenční''V8, několika turby a milionem koní.
suhlas.... nemam nic proti hybride v la ferrari alebo v mclarene P1 ... jednoducho tieto masinky su dychberuce a presne ako pises..... posuvaju hranice supersportov zase o kusok dalej :yes: Ani taky hybridny lexus by mi vobec nevadil... proti serioznym hybridom vyuzivajuce klasicky motor plus elektromotor nic nemam ,,,, podla mna je prave toto buducnost automobilov.... cize hybridy.... ziadne elektromobily ktore su v praxi nepouzitelne ;-)
huracan sa skutocne vydaril.... asi prve lambo od cias countachu ktore vo mne nieco vyvolalo a skutocne sa mi paci.... a mozno by na jeho zakladoch mohol byt ja hybrid ale na co ked zatial netreba... chapem logiku ortodoxnych benzinovych sportiakov ako su auta znacky lamborghini ale raz sa tomuto trendu neubrani ani tato znacka ..... mozno by teda uz bolo nacase zacat nejaky ten hybrid pomaly ale isto vyvijat a testovat.... takto budu mat mclaren s ferrari za par rokov podla mna naskok pred svojim rivalom s bykom v znaku.....
takze ano suhlas ... atmostera + elektromotor moze byt pre sportiaky nova a ta spravna cesta navyse aj spotreba ide dole a aj emisie kedze elektromotor robi svoje ale pritom neprichadzame o radost z benzinu :yes:
vidis to spravne , ja som toho isteho nazoru :yes:
Poslední slova před smrtí (firmy). "Tu novou technologii sem netahejte, my si v pohodě vystačíme s tou starou".
V okamžiku kdy už si nevystačej, zjistěj, že těch několik let, kdy se bláhově domnívali, že jich se technologický rozvoj netýká, už nedokáží dohnat. Protože elektromobil - sporťák není jen motor, který by se koupil. To je zcela jiné auto. A protože s novou technologií se musí začít, když je ještě v plenkách, ne až když každý trouba vidí, že jiná cesta není. A těch několik let jim bude na konkurenci scházet další léta, až do pravděpodobného konce firmy.
Nechápu proč si EU hází klacky sama sobě pod nohy. Proč není vyjímka třeba na určitý počet vyrobených kusů od daného modelu. Třeba do 3000?ks za rok s tím, že celková produkce automobilky by nesměla být třeba víc, než 7000ks ročně, by platily třeba o normu starší limity, aspoň pro kategorii velkých supersportů, ze kterých dostanou více peněz do rozpočtu a které vytvářejí zanedbatelné množství emisí a naopak udržují v továrnách pracovní místa a řemeslo.
Ta výjimka samozřejmě existuje, hysterie na autowebech je úplně mimo mísu. Jenom to chce zkusit googlovat cca 5 sekund a nedělat si názor o emisní politice EU na základě článků autoblesku. Viz [odkaz]