Ekonomika
OT: všimněte si, tady opět fenomén, který už jsem parkrát v diskusi pozoroval.
Uživatel Dzakobo vložil příspěvek v 15😁2, zřejmě jako reakci na michalpneu v režimu Diskuse chronologicky. Tento příspěvek je ale vidět pouze v chronologickém pohledu, ve stromu chybí. Pokud se v chronologickém náhledu klikne na původní příspěvek, zobrazí se okno s hláškou Chyba 404 Soubor nenalezen.
Uživatel Dzakobo vložil příspěvek v 15😁2, zřejmě jako reakci na michalpneu v režimu Diskuse chronologicky. Tento příspěvek je ale vidět pouze v chronologickém pohledu, ve stromu chybí. Pokud se v chronologickém náhledu klikne na původní příspěvek, zobrazí se okno s hláškou Chyba 404 Soubor nenalezen.
tady je v diskuzi fenoménů a zdaleka nejen technických >😁
když se někdo podívá na tu fotku [odkaz]%3D , jisté je, že to auto co od tama vyjede také špatné nebude :-! název je celkem jedno, je to jen marketingové slovo co bude (pro určitou) část trhu. Ve výrobě či servise to má označení stejně jinak.
když se někdo podívá na tu fotku [odkaz]%3D , jisté je, že to auto co od tama vyjede také špatné nebude :-! název je celkem jedno, je to jen marketingové slovo co bude (pro určitou) část trhu. Ve výrobě či servise to má označení stejně jinak.
Proboha, snad tomu daji nejake normalni jmeno, protoze tohle je jmeno vhodny tak pro anglicaka. To ve Skodovce vymysli nazvy novyvh aut petilete dite po lobotomii, nebo kdo?
Je to registrované jako ochranná známka a i další jméno Sherpa.
Sherpa by se podle mě víc hodilo k VW - Touareg, Nomad, Sherpa...
Nicméně Snowman je taky blbý......Yeti je vlastně to samý co Snowman....podle mě se to tak jmenovat nebude.
Nicméně Snowman je taky blbý......Yeti je vlastně to samý co Snowman....podle mě se to tak jmenovat nebude.
Sherpa nie je Renault?
Gilgit
Je. Krome toho nevím, jestli by jméno Sherpa ve Velké Británii nevyvolalo negativní asociace s drívejsí dodávkou Leyland Sherpa (známou i pod jinými znackami).
Vies, VW Touareg je vlastne nahradne oznacenie. Povodne sa mal volat Colorado, ale amici im to zarazili. 😄
Tvůj nick napovídá, že básnické střevo v tobě je velmi aktivní... tak nahoď nějaký návrh, pětileté děcko po lobotomii trumfneš, ne?
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Mě by se třeba líbilo Škoda Spartakus 😄 Odkazuje to na jeden z modelů historie Škody a vyjadřuje to sílu, odhodlání a bojovnost - dobré vlastnosti pro SUV 😄
Okay, a tobe se zda nazev "snehulak/snezny muz" pro SUV stojici nad Yetim a pod Tuaregem adekvatni. Zde zmineny "Sherpa" zni o neco lepe. Nebo kdyz uz se Skoda rozhodla pro "Yeti", tak dalsi krok muze byt treba "Sasquatch". Nebo dal me napada treba "Grizzly" nebo "Kodiak". Preco nazev, musi to auto nejakym zpusobem reprezentovat, hlavne pokud jde model, ktery bude stat v hiearchii znacky nekde pod Superbem.
Snehulakum zdar! 😄
Snehulakum zdar! 😄
Sasquatch? A víš co znamená Quatsch německy 😄 ?
Grizzly / Kodiak je docela dobré a mezinárodní, k image Škody se to ale podle mě moc nehodí... mě to tedy evokuje Mercedes (medvěd), to je ale asi výlučně česká asociace.
Grizzly / Kodiak je docela dobré a mezinárodní, k image Škody se to ale podle mě moc nehodí... mě to tedy evokuje Mercedes (medvěd), to je ale asi výlučně česká asociace.
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
No nemcina neni muj salek caje, takze jsem to musel vygooglit a mas pravdu, ze vzhledem k tomu ze nemecky trh je prioritni, by to asi nebylo nejstastnejsi reseni.
Ti medvedi, to byl jen takovy nastrel, ja jen chtel poukazat na to, ze proste velke SUV, by melo mit i "velce" rozumej, reprezentativne znejici nazev. Proste, neco co kdyz slysis, tak to musi mit "brink" ze si hned predstavis velke, silne auto do "terenu".
A navic opravdu nejsem velky fanousek skodovackeho trendu zkomolenych anglickych jmen, jako jsou Roomster, Spaceback, Citigo, to mi popravde rve usi. Podle me Fabia, Octavia, Felicia jsou znela a hlavne originalni jmena s historii (krom Fabie). Jak uz tu nekdo psal vyse, treba takovy Spartak, by se k autu podobneho zamereni docela hodil.
Ti medvedi, to byl jen takovy nastrel, ja jen chtel poukazat na to, ze proste velke SUV, by melo mit i "velce" rozumej, reprezentativne znejici nazev. Proste, neco co kdyz slysis, tak to musi mit "brink" ze si hned predstavis velke, silne auto do "terenu".
A navic opravdu nejsem velky fanousek skodovackeho trendu zkomolenych anglickych jmen, jako jsou Roomster, Spaceback, Citigo, to mi popravde rve usi. Podle me Fabia, Octavia, Felicia jsou znela a hlavne originalni jmena s historii (krom Fabie). Jak uz tu nekdo psal vyse, treba takovy Spartak, by se k autu podobneho zamereni docela hodil.
Já bych dal Škoda Crystal. Je v tom led, Kabáńovo české sklo a síla traktoru. Navíc je hranatý.
Proč, myslíš, že to bude spíš traktor?
[odkaz]
:😉 😉
[odkaz]
:😉 😉
Ten Zetor pro mě nebyl inspirací. Nejdřív mě napadl led a Kabáňovo sklo. Je to jen vyjádření české síly. Ale možná je to i tím, že malej teď přešel od vlaků ke traktorům. Škoda Crystal TDI - to nezní špatně.
Já si přece vůbec nemyslím, že by byl pro tebe Zetor inspirací, naopak jsem tě chtěl upozornit, že jsi na Zetor Crystal zapomněl.
Crystal TDI, tedy zní jako "traktor TDI".
Crystal TDI, tedy zní jako "traktor TDI".
Je to z Kvasin, tak asi Kvaša 😄
Vychladni, a přijď s konstruktivním návrhem sám, když jsi tak chytrej. Třeba mě se ten název líbí.
V rozhovoru s reditelem skodovky jsem cetl, ze snowman se to jmenovat nebude. Je to logicke. To jmeno je takove proflakle a prvoplanove, lepsi je davat neutralni jmena, jejichz vyznam neni tak patrny, pripadne ta, ktera vypadaji a zni stylove a jeste se hodi k charakteru vozu, napr. Yeti.
Yetim nazývajú bájneho snežného muža. Snowman tiež znamená "snežný muž". Kde vidíš ten zásadný rozdiel medzi týmito dvomi názvami? Naopak, majú k sebe veľmi veľmi blízko.
Hlavni rozdil je to, ze pod pojmem snowman si lide v anglicky mluvicich zemi predstavi spise snehulaka, ostatni duvody, jsem popsal vyse...
Gilgit
To, ze Skoda Auto dostala pridelenu výrobu nového modelu, je výborná zpráva pro ceský automobilový prumysl, jak pro Skodu, tak pro dodavatele, a tedy pro hospodárství zeme.
Kdo toto nechápe, musí nutne patrit mezi lidi mdlého rozumu. Mezi takové lidi ovsem patrí i ti, kterí tady adorují úspechy Skody a zároven nenávistne vykrikují proti domácí výrobe firmy Hyundai.
Kdo toto nechápe, musí nutne patrit mezi lidi mdlého rozumu. Mezi takové lidi ovsem patrí i ti, kterí tady adorují úspechy Skody a zároven nenávistne vykrikují proti domácí výrobe firmy Hyundai.
jak se ten, co za 20kč prodal svoji zem chce svést na úspěchu Škody >😁 >😁 >😁 nene hovníku, na to ti neskočíme, jen si lešti ty své nebezpečné hov_ní křápy, od kterých vč dodavatelů jde navíc všech zisk pryč :no:
Gilgit
No, tak ty práve patrís k tem lidem mdlého rozumu, které jsem mel na mysli. Je videt, ze s tebou to mlátín dost silne, zrejme más závazné psychické problémy.
I tak by mne zajímalo co myslís tím, ze nekdo (kdo) "za 20kč prodal svoji zem". Pan doktor to taky jiste bude chtít vedet.
Jinak, pro tvou informaci: Nekterí z tech korejských dodavatelu, kterí do Ceské Republiky a na Slovensko prisli aby vyrábeli díly pro vozy Hyundai a Kia, dnes dodávají i pro evropské firmy. Napríklad pro vozy Škoda, Volkswagen nebo BMW. A temto evropským výrobcum nejak nevadí, kam jde zisk techto dodavatelu. Takze doufám ze zacnes nadávat i na Skodu a Volkswagen.
I tak by mne zajímalo co myslís tím, ze nekdo (kdo) "za 20kč prodal svoji zem". Pan doktor to taky jiste bude chtít vedet.
Jinak, pro tvou informaci: Nekterí z tech korejských dodavatelu, kterí do Ceské Republiky a na Slovensko prisli aby vyrábeli díly pro vozy Hyundai a Kia, dnes dodávají i pro evropské firmy. Napríklad pro vozy Škoda, Volkswagen nebo BMW. A temto evropským výrobcum nejak nevadí, kam jde zisk techto dodavatelu. Takze doufám ze zacnes nadávat i na Skodu a Volkswagen.
Gilgítku, když už ses konečně naučil psát čárky, co zkusit přidat háčky a kroužky? 😉
Gilgit
Dolfíku (nebo Adolfe, nevím co más radsi): Já budu psát jak chci, pro vetsinu lidí je to evidentne srozumitelné. Je mi líto, ze ty opet nic nechápes.
Nejaký príspevek k tématu clánku a diskuse by nebyl?
Nejaký príspevek k tématu clánku a diskuse by nebyl?
Ty jsi opravdu moc chytrej, typuju tě tak na většinového diskutéra z novinek cz.
Jo a k té chytrosti jsi ještě i slušnej.
Jo a k té chytrosti jsi ještě i slušnej.
Až tak výborná správa to nie je. Podstatná väčšina peňazí tečie von. Zahraniční investori k nám chodia kvôli lacnej pracovnej sile, daňovým prázdninám a finančným stimulom. Nebyť týchto aspektov, tak by všetky fabriky mali doma alebo napríklad v Rakúsku. A hoci na seba viažu množstvo domácich dodávateľov, sú to zväčša drobné firmičky, tie väčšie sú opäť súčasťou nejakej nadnárodnej spoločnosti. A platí to pre všetkých - pre Tebou zmienených Kórejcov ešte viac, a vo všetkých obsadených odvetviach, nie iba v automotive. Koľkokrát sa píše v tlači, že tá alebo oná fabrika u nás končí a sťahuje sa niekam na juh Európy za lacnejšou pracovnou silou... A nakoniec ostane. Je to len hra, aby z nás vyžmýkali ďalšie peniaze, ktoré im vláda nakoniec odklepne, len aby preboha neodišli a tých niekoľko sto alebo tisíc pracovných miest nezrušili...
Momentálne tiež robím pre kórejskú firmu a musím povedať, že jej je prepáčených toľko prešľapov, najmä v otázkach bezpečnosti na pracoviskách, že by na pokutách akákoľvek domáca firma už dávno padla. Vstupy do výroby, náhradné diely a hoci kancelárske potreby a vlastne všetko čo sa len dá, sa vozí z Kórey, aj keď to trvá 5x tak dlho a stojí dvojnásobok, alebo aj viac.
Takže dajme si dolu ružové okuliare - áno fungujúca zahraničná fabrika je pre nás prínosom, ale zďaleka nie takým, akým by mohla byť, keby patrila domácim. Investori si odnášajú mnohonásobne viac, ako tu ostáva. Do dôsledkov vzaté, nechávame sa týmito firmami vlastne okrádať. Je to obraz našej neschopnosti uživiť samých seba, a preto sa musíme spoliehať na iných. Ako masochisti, ktorí vždy potrebujú nejakého pána.
Momentálne tiež robím pre kórejskú firmu a musím povedať, že jej je prepáčených toľko prešľapov, najmä v otázkach bezpečnosti na pracoviskách, že by na pokutách akákoľvek domáca firma už dávno padla. Vstupy do výroby, náhradné diely a hoci kancelárske potreby a vlastne všetko čo sa len dá, sa vozí z Kórey, aj keď to trvá 5x tak dlho a stojí dvojnásobok, alebo aj viac.
Takže dajme si dolu ružové okuliare - áno fungujúca zahraničná fabrika je pre nás prínosom, ale zďaleka nie takým, akým by mohla byť, keby patrila domácim. Investori si odnášajú mnohonásobne viac, ako tu ostáva. Do dôsledkov vzaté, nechávame sa týmito firmami vlastne okrádať. Je to obraz našej neschopnosti uživiť samých seba, a preto sa musíme spoliehať na iných. Ako masochisti, ktorí vždy potrebujú nejakého pána.
A na tu "podstatnou většinu peněz" jsi přišel jak? Kolik si myslíš že je marže takové automobilky?
Pokud nějaká korejská firma funguje jako na dálném východě, myslíš, že se to automaticky vztahuje na jakoukoli firmu se zahraničním vlastníkem, zatímco naopak české firmy dbají ze všeho nejvíce na blaho zaměstnanců? No, zklamu tě, ale tohle je spíš naopak.
Každý má možnost podnikat sám nebo se nechat zaměstnat. A že je investor ze zahraničí... opravdu je takový rozdíl, jestli fabrika, ve které pracuješ, patří panu Piechovi nebo panu Komárkovi?
Pokud nějaká korejská firma funguje jako na dálném východě, myslíš, že se to automaticky vztahuje na jakoukoli firmu se zahraničním vlastníkem, zatímco naopak české firmy dbají ze všeho nejvíce na blaho zaměstnanců? No, zklamu tě, ale tohle je spíš naopak.
Každý má možnost podnikat sám nebo se nechat zaměstnat. A že je investor ze zahraničí... opravdu je takový rozdíl, jestli fabrika, ve které pracuješ, patří panu Piechovi nebo panu Komárkovi?
Gilgit
Je to výborná zpráva a rozhodne nemám ruzové okuliare. To co píses je z velké cásti pravda, ale jaký más recept? Bylo by lepsí aby vsichni zahranicní investori z Ceské Republiky a ze Slovenska odesli? Kdo by zamestnal ty statisíce lidí?
Vsechny továrny na výrobu osobních automobilu ve Východní Evrope (krome zemí bývalého SSSR) byly bud to prevzaty zahranicními firmami nebo zanikly, nové byly postaveny zahranicními investory. Podobne je tomu s uzitkovými automobily, s nekolika výjimkami. V této oblasti nastestí vzniklo nekolik nových výrobcu (Solaris, SOR Libchavy atd.), prezívá Tatra. Mezi výrobci komponentu pro motorová vozidla je ve Východní Evrope (opet krome bývalého SSSR) jen málo velkých firem v lokálním vlastnictví. Taková je realita.
Takze kazdá investice, i korejská, je výborná zpráva.
A jeste k tomu transferu zisku do ciziny. To je normální na celém svete. V tebou zminovaném Rakousku se vetsina nejvetsích firem automobilového prumyslu, napríklad Opel (Víden), BMW (Steyr), MAN (Steyr), Rheinmetall MAN (Víden), Magna Steyr (Graz) a dalsí továrny koncernu Magna nachází ve vlastnictví zahranicních investoru.
Vsechny továrny na výrobu osobních automobilu ve Východní Evrope (krome zemí bývalého SSSR) byly bud to prevzaty zahranicními firmami nebo zanikly, nové byly postaveny zahranicními investory. Podobne je tomu s uzitkovými automobily, s nekolika výjimkami. V této oblasti nastestí vzniklo nekolik nových výrobcu (Solaris, SOR Libchavy atd.), prezívá Tatra. Mezi výrobci komponentu pro motorová vozidla je ve Východní Evrope (opet krome bývalého SSSR) jen málo velkých firem v lokálním vlastnictví. Taková je realita.
Takze kazdá investice, i korejská, je výborná zpráva.
A jeste k tomu transferu zisku do ciziny. To je normální na celém svete. V tebou zminovaném Rakousku se vetsina nejvetsích firem automobilového prumyslu, napríklad Opel (Víden), BMW (Steyr), MAN (Steyr), Rheinmetall MAN (Víden), Magna Steyr (Graz) a dalsí továrny koncernu Magna nachází ve vlastnictví zahranicních investoru.
Nesúhlasím. Správa je to pozitívna v rámci reálneho stavu. Ale ani omylom nie výborná. Prečítaj si ešte raz posledný môj odstavec. Nepíšeš vlastne nič iné ako ja.
Čo sa týka Rakúska, áno, je celé rozpredané. Ale nie je to krajina poskytujúca lacnú pracovnú silu. Koľko sa v nej nachádza podnikov chŕliacich masy výrobkov? Sú to skôr špecializované podniky, ktoré ale vznikli oveľa skôr, ako si zmienené firmy mohli postaviť svoje závody v lacnejších európskych krajinách a veľkú úlohu tu hrala najmä strategická poloha Rakúska. Pokiaľ by u nás platili podobné pravidlá ako u južných susedov, nepoviem proti zahraničnému kapitálu ani slovo.
Čo sa týka Rakúska, áno, je celé rozpredané. Ale nie je to krajina poskytujúca lacnú pracovnú silu. Koľko sa v nej nachádza podnikov chŕliacich masy výrobkov? Sú to skôr špecializované podniky, ktoré ale vznikli oveľa skôr, ako si zmienené firmy mohli postaviť svoje závody v lacnejších európskych krajinách a veľkú úlohu tu hrala najmä strategická poloha Rakúska. Pokiaľ by u nás platili podobné pravidlá ako u južných susedov, nepoviem proti zahraničnému kapitálu ani slovo.
Je fajn , že se fabrika v Česku rozšíří a lidi budou mít práci.. :yes😒br />
A to auto asi taky nebude špatné.. 😉
Takové Škodovce dost chybí!
A to auto asi taky nebude špatné.. 😉
Takové Škodovce dost chybí!
Mňa by potešilo viac auto, ktoré chýba celému koncernu, nie iba Škode. Majú Touarega, Tiguana, Q od Audi, Cayenne, Macan...ale pekné kupé (dvojdverové) za rozumnú cenu im chýba, na malé MPV sa tiež stále čaká (ale to vraj bude), zišiel by sa šikovný malý pick-up, a aj Caddy je jediný malý užitkáč v koncerne, pričom by uplatnenie určite našlo aj niečo menšie. Snowman mohol počkať.
No Snowman je přesně to, co Škodě chybí - dají se na tom totiž vařit peníze. Lidi budou utrácet za extras. 2dv coupé je v současné době nevýdělečný podnik, Pick-up by se nejspíš prodával ve velkém, ale zas v základu, tj s minimální marží. Malé MPV mají - Roomster a na to jaká je to vykopávka se neprodává špatně. Střední MPV chybí citelně (a odvozená dodávka, např na podvozku Caddy/Touran) - tedy konkurence pro PSA, Renault atd, jelikož VW Touran je dost drahý 😉
Tým by som si celkom istý nebol, aj keď v Čechách a Nemecku bude mať určite úspech.
Pick-up by sa možno predával s menšou maržou, ale zas taká tragédia by to nebola, vieš dobre, že s počtom motorov, prevodoviek a výbav výrobná cena stúpa. Auto ako pick-up by rozhodne širokú paletu pohonných jednotiek ani výbav nepotrebovalo. Navyše užitkáče sa v porovnaní s osobnými autami nepredávajú zas tak lacno.
Roomster nie je MPV, to je len marketingový ťah - je to hybrid na pomedzí užitkáča a MPV, ale ani jedno poriadne. S Roomsterom som kratšiu dobu jazdil denne, a musím povedať, že do MPV má ďaleko. Navyše je už kus za horizontom a novinka sa doslova pýta. S Citroenom C3Picasso alebo Hyundaiom, Fordom či Oplom,napriek tomu, že to nie sú dokonalé autá, jednoznačne prehráva.
Touran je už za horizontom tiež, a ako píšeš, nie je lacný. Dostupnejší voz od Škody by mnohých potešil.
V tomto prípade sa divím, že veľké MPV nemá po VW a Seate aj Škoda.
Kupátko som myslel niečo ako svojho času 110R - v súčasnosti sa napríklad v nižšej strednej nahrádzajú trojdverovými hatchbackami. Naozaj pekné kupé, povedzme s technikou novej Fabie, za plus-mínus porovnateľné ceny by si určite dostatok zákazníkov našlo - mohlo by to byť štýlové a príjemné riešenie pre tých, čo nepotrebujú hatchbacky a sedany, lebo jazdia sólo, maximálne dvaja, a mini typu Citigo, 500 alebo Twingo je im už primalé. Navyše kupé v cenách začínajúcich povedzme niekde okolo 12 tisíc € ani nepoznám. Podivnosti ako Veloster a trojdverové modely bežných hatchov nepočítam.
Pick-up by sa možno predával s menšou maržou, ale zas taká tragédia by to nebola, vieš dobre, že s počtom motorov, prevodoviek a výbav výrobná cena stúpa. Auto ako pick-up by rozhodne širokú paletu pohonných jednotiek ani výbav nepotrebovalo. Navyše užitkáče sa v porovnaní s osobnými autami nepredávajú zas tak lacno.
Roomster nie je MPV, to je len marketingový ťah - je to hybrid na pomedzí užitkáča a MPV, ale ani jedno poriadne. S Roomsterom som kratšiu dobu jazdil denne, a musím povedať, že do MPV má ďaleko. Navyše je už kus za horizontom a novinka sa doslova pýta. S Citroenom C3Picasso alebo Hyundaiom, Fordom či Oplom,napriek tomu, že to nie sú dokonalé autá, jednoznačne prehráva.
Touran je už za horizontom tiež, a ako píšeš, nie je lacný. Dostupnejší voz od Škody by mnohých potešil.
V tomto prípade sa divím, že veľké MPV nemá po VW a Seate aj Škoda.
Kupátko som myslel niečo ako svojho času 110R - v súčasnosti sa napríklad v nižšej strednej nahrádzajú trojdverovými hatchbackami. Naozaj pekné kupé, povedzme s technikou novej Fabie, za plus-mínus porovnateľné ceny by si určite dostatok zákazníkov našlo - mohlo by to byť štýlové a príjemné riešenie pre tých, čo nepotrebujú hatchbacky a sedany, lebo jazdia sólo, maximálne dvaja, a mini typu Citigo, 500 alebo Twingo je im už primalé. Navyše kupé v cenách začínajúcich povedzme niekde okolo 12 tisíc € ani nepoznám. Podivnosti ako Veloster a trojdverové modely bežných hatchov nepočítam.
No já ti rozumím, ale Škoda bude dělat jen to, co jí bude vydělávat a o to pánům z Vlkohradu jde. Snowman bude bodovat v celé Evropě a i v Číně, tj bude na něm vydělávat.
U pick-up jsem nepsal, že by to byla tragedie, jen že by se prodával s menší marží, jelikož lidi nebudou utrácet za extras, max za klimu a radio 😄 To že bych jich tu jezdilo hodně je jasné, stačí vzpomenout na Feldu...:yes😒br />
Roomster je, ať chceš nebo ne, malé MPV. To jak jej vidíš ty nebo nikdo jiný, v té třídě je. To že je to hybrid je fakt, taky jsem měl tu čest s 1.4 16V. Nejezdí špatně, ale domu bych ho nechtěl. Myslím, že tady je čas na nástupce (až po Fabii).
Kupé nezapadá do výrobního programu Škody, to už je reálnější střední MPV na Bázi Touranu. Popravdě, kdyby jej Škoda dělala se současným designovým stylem, asi bych i odklon od PSA zvážil 😉
U pick-up jsem nepsal, že by to byla tragedie, jen že by se prodával s menší marží, jelikož lidi nebudou utrácet za extras, max za klimu a radio 😄 To že bych jich tu jezdilo hodně je jasné, stačí vzpomenout na Feldu...:yes😒br />
Roomster je, ať chceš nebo ne, malé MPV. To jak jej vidíš ty nebo nikdo jiný, v té třídě je. To že je to hybrid je fakt, taky jsem měl tu čest s 1.4 16V. Nejezdí špatně, ale domu bych ho nechtěl. Myslím, že tady je čas na nástupce (až po Fabii).
Kupé nezapadá do výrobního programu Škody, to už je reálnější střední MPV na Bázi Touranu. Popravdě, kdyby jej Škoda dělala se současným designovým stylem, asi bych i odklon od PSA zvážil 😉
Mne dizajnový štýl Škody zavedený Rapidom a Octaviou nesedí. Všetkého veľa škodí, aj hrán a jednoduchosti.
Design nových ŠKODOVEK je fajn.
Liší se od konkurence a vypadají dobře. 😉
VW Touran je střední MPV , takové Škoda nemá..prodávalo by se.
I 3.verze Touranu je pořád nejprodávanější MPV v Německu..
Roomster čeká na nástupce , jako malé MPV se nikdy nebude prodávat tolik jako střední Touran.
A Yeti má stále prodeje solidní , i když ten facelift mu neprospěl.
Větší SUV by Škodě v prodejích moc pomohlo.
Liší se od konkurence a vypadají dobře. 😉
VW Touran je střední MPV , takové Škoda nemá..prodávalo by se.
I 3.verze Touranu je pořád nejprodávanější MPV v Německu..
Roomster čeká na nástupce , jako malé MPV se nikdy nebude prodávat tolik jako střední Touran.
A Yeti má stále prodeje solidní , i když ten facelift mu neprospěl.
Větší SUV by Škodě v prodejích moc pomohlo.
Souhlas, vetší SUV je trefa a kdyz k tomu přibude i větší nástupce Roomstera, tak bude mít Škoda vystaráno 😉
Líši sa od konkurencie, ale nelíši sa od seba - niečo podobné tu už raz neuspelo od Seatu, aj keď pravda, to bolo ešte viac pritiahnuté za vlasy. Dizajn škodoviek je strohý, drsný, technokratický a neprívetivý, preto mi nesedí.
Väčšie auto = vyššia cena, preto si nemyslím, že by sa menšie MPV predávalo nejak výrazne menej ako stredné. S niečím ako je Venga alebo C3 Picasso by Škoda bola úspešná, o tom nemám pochýb. O to viac, že také auto žiadna značka koncernu ešte nemá. S MPV veľkost Touranu máš tak ako ericn pravdu,len by to nesmeli zabiť cenou.
Väčšie auto = vyššia cena, preto si nemyslím, že by sa menšie MPV predávalo nejak výrazne menej ako stredné. S niečím ako je Venga alebo C3 Picasso by Škoda bola úspešná, o tom nemám pochýb. O to viac, že také auto žiadna značka koncernu ešte nemá. S MPV veľkost Touranu máš tak ako ericn pravdu,len by to nesmeli zabiť cenou.
Gilgit
Ano, pozitivní v rámci reálného stavu, to znamená výborná, protoze zmenu reálného stavu nelze ocekávat. Nevidím, ze by se chystal ceský nebo slovenský kapitál zalozit nového velkosériového výrobce automobilu nebo zakládat nové výrobce komponentu. Takze je treba vycházet z reality, a ne co by bylo kdyby.
To už slovíčkaríš.
Gilgit
Ne. Proste jsem realista.
Ovca. Žiaľ, typická to naša vlastnosť.
Gilgit
Tak poslys. Respektuji ze más jiný názor, ale urázet slovy jako "ovca" muzes své kamarády.
Jeste jednou: Já posuzuji dení v ekonomice podle reálné situace, a ne podle toho co bych si prál. Jinak posuzovat se to ani nedá.
Predstavme si scenário, kdy by, ciste teoreticky, vsechny továrny zahranicních investoru v CR a na Slovensku byly uzavreny. Rád bych videl, co bys v takové situaci psal.
Nic ti ovsem nebrání zacít podnikat a zalozit treba nového výrobce automobilových komponentu.
Jeste jednou: Já posuzuji dení v ekonomice podle reálné situace, a ne podle toho co bych si prál. Jinak posuzovat se to ani nedá.
Predstavme si scenário, kdy by, ciste teoreticky, vsechny továrny zahranicních investoru v CR a na Slovensku byly uzavreny. Rád bych videl, co bys v takové situaci psal.
Nic ti ovsem nebrání zacít podnikat a zalozit treba nového výrobce automobilových komponentu.
Příspěvek byl redakcí vyhodnocen jako nevhodný a smazán.
se tím trochu rozšíří, ale osobně bych se přimlouval spíš za sedmimístné MPV. Co se týká šíře nabídky, myslím že Škodovku přeskočila už i Dacia. Ta má navíc ve srovnání se Škodovkou velké MPV Lodgy a auto z kategorie Kangoo - Dokker - posuvné boční dveře, zadní dvojité dveře pro možnost nakládání vysokozdvižňákem. Škodovka má navíc akorát Supa - velkou limizínu. Dacia dostane vyřazenou výrobní linku současné generace Twinga a začne v Rusku hrnout malá městská auta, prý za cenu kolem 140 tisíc, což by mohla být bomba a spolu se Sanderem úplně nejlevnější nové auto na trhu.
Třeba terorismus není otázkou každého náboženství, stejně jako každého absolutně věřícího.
Lze něc👋někoho uctívat, aniž by bylo nutné řešit konkurenci, nebo hledat protivníka.