Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën C4 Coupé by Loeb: Pouze kosmetické úpravy

27 komentářů

webpaja
...mrhani Sebovym jmenem. Kdyz Renault umi dovest svuj jinak tuctovy Megane k dokonalosti, Citroen navic s odkazem na nepretrzite uspechy v rally nalepi samolepky... Strasny.
Avatar - T613
T613
Jedna nálepka = 20 koní navíc!
webpaja
To si rikam vzdy, kdzy vidim duchodce v C3 s nalepkou "Citroen mistr sveta v rally 200x" 😄
Avatar - T613
T613
na to jsou jednoduché rady😒br /> 1. vyndej z garáže zrcadla
2. parkuj tak, abys nálepky na své C3 neviděl
>😒]
webpaja
Do C3 neee! >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
zapoměls na bílá kola. >😁
webpaja
To je jen povestna koruna. Pripada mi to, jako by Citroenu chybelo sebevedomi a pritom kazde male dite vi, kdo od zacatku dekady vladne rally. Spousta znacek dokaze udelat z prdu kulicku, jen Citroen umi z kulicky prd...
Avatar - T613
T613
i to je umění! >😒] :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
To sice ano, ale proti je obecné vnímání značky, což je v podobných případech mnohem důležitější, Citroen naprosto není vnímán jako sportovní značka, a mě přijde jakýkoliv akcent na sport u nich, jako zcela zbytečný a účinkem se míjející, mnohem víc rozumím tomu konceptu DS modelů, to je pro Citroen správná cesta jak se odlišit. 😉
webpaja
Nemyslim delat race verze vsech modelu, ale prave C4 s preplnovanym ctyrvalcem, vyladenym podvozkem a trochou parady na kastli by mohla fungovat. mozna by ve finale prisla levneji, nez presvedcovani kupcu C2, ze jezdi znackou mistru sveta.
Deadlift
Myslim ze by to nefungovalo, chybi tradice sportovnich modelu. Proste Citroen je odstrasujici priklad draheho PR pro jedno jezdce, bohuzel diky velkym penezum co Citroen doslova narval do MS od roku 2004, tak soucasne auta WRC diky tomu konci (jsou moc drahe). Citroen Sport(Racing) :no: :no: :no:
Avatar - T613
T613
hlavně, že se našel viník :yes:
Deadlift
Nic moc se nehledalo, toto vi kazdy kdo sleduje rally dlouhodobe. Ty asi znas jiny duvod zruseni WRC nez jejich finacni narocnost. Ja tedy ne. To ze Citroen douhodobe sponoval vyvoj WRC vi dnes uz take kazdy. Proto od roku 2010 bude muset i Loeb vozit * v S2000. >😁 A logicky se mu moc do toho nechce. I tady mas clanek .... "Nový speciál Citroën DS3 S2000 příští sezónu nebude".
Může za to Loeb, myslíš?
Deadlift
Jestli i Loeb nevim ale Citroen Sport ten urcite.
Oni mohou za vše, jsou to hrozní kazisvěti, pravdu díš. Já už jen čekám, až kvůli nim přestane svítit Slunce. A přitom Ford, ačkoliv S2000 také nestihnou, to jsou kluci šikovní. Malcolm Wilson, to je rovný chlapík, žádné zákulisní machinace, žádné hýbání s pozicemi svých jezdců na trati, nic.
Normálně nechápu, jak v rámci jednoho sportu může být tým, který stojí snad i za záříjovým útokem na WTC a vedle něho tým konkurenční, kde se dá večeřet z rukou i toho nejšpinavějšího mechanika.
Deadlift
Od zacatku dekady vladne rally, asi jen dekady Citroenu (2004), jinak MS Rally se jezdi od 70 let. Tak uspesnemu Citroenu opravdu chybi to sebevedomi diky nulove tradici, a neexistence sporotvnich modelu jen dokazuje ze uspech v MS je hodne draze koupene PR bez potrebne tradice a navaznosti na civilni modely Citroenu.

Leob take u jine znacky nic nevyhral. Tak ze jeho 5 titulu nema hodnototu vitezstvi treba Juha Kankkunena s 3 ruznymi auty (znackami).
Zeptej se Kankkunena, jakou hodnotu mají tituly Loeba. Jsem přesvědčen, že před nimi bude mít sakra respekt. A nejen on.
Deadlift
Nemusim, to prave rikal on podobne jako Mäkinen. 😉
Kankkunen i Makinen řekli, že 5 titulů Loeba nemá hodnotu jako 3 Kankkunenovi se 3 auty?
Avatar - white label
white label
V podstatě se takhle ptát - kde by byl Loeb bez Citroenu, je stejně "černobílé" jako se ptát - kde by byl Citroen bez Loeba...
A pravidla "omezující" případné využití supernákladné techniky také neurčuje Citroen...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bylo sice opravdu HLUBOKOmyslné, ale jinak to příšliš NEsedí .... 😉
... to vám vzkazuje ČECH Martin Prokop co už ROKY s Citroën C2 jezdí (a vítězí)
Pěkný den
webpaja
Nezlob se na me, ale to co pises jsou nesmysly nejhrubsiho kalibru. Penize do toho rvali vsichni a Citroen je proste nejuspesnejsi a Loeb to vsem naklada rozdilem tridy. Nejen on jezdi na C4...
Avatar - Perun
Perun
Za ten "prd z kuličky" :yes: >😁

Ono to ale vůbec nebude zase tak špatné, jak se článek snaží naznačit. Vyjma těch optických znaků exteriéru (žádná mračítková tiráda) je to hlavně o upgradu uvnitř.
Opravdu špičková anatomická sedadla z VTS v kombinaci látky s alcantarou, volant s červeným prošíváním, výplně dveří v alcantaře.. přidej ve své kategorii excelentní turbomotor 1,6 THP... Krásná kola R17/225.. a něco, co se v článku ani v technických parametrech nedočteš... S T Y L
Krom toho mám po vyzkoušení 308 THP jasno i v tom, že podvozek musí u toho motoru mít nějaké úpravy. Nevím jaké, ale oproti standardním motorizacím je o něco tužší, stejně jako řízení.
Takže bych nad touhle C4 hůl nelámal.. bude to pěkná, stylová a s benzínovým turbem i svižná kára s parádním sezením.

P.S. Jen tak mimochodem se omlouvám, že tak otálím s dokončením toho testu.. mám to už teď jaksi... hotové.. ale jen virtuáně, v hlavě.. nemám čas ani pořádně chodit sem, natož věnovat dva dny psaní textu. Ale bude, slibuju, že bude pokračování. Na řadu přijde Astra a pak 308 a pak... 😉
Deadlift
1,6 THP nebo HTP? 150 k s turbem hmm to je fakt excelentní turbomotor >😁 Ale jiste prebeh vykonu bude linearni asi jako ten autogram Sebastiena Loeba. Kdyz to maji od BMW. To neni opravdu prd z kulicky. To jsou poradne prdy z kulicky.
webpaja
Pokud vim, tak jedine VW a Fiat, Renault vyviji vlastni maloobjemove motory s turbem, Ford ukrutne zaspal, Opel se chysta uz 3 roky a japonci pouzivaji turba jen u pidimotoru pro vlastni trh.
webpaja
Na pokracovani se tesim! 😄