Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C4 Coupé by Loeb: Pouze kosmetické úpravy

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (27)
Francouzská automobilka Citroën představuje nové provedení modelu C4 Coupé s označením by Loeb, které bohužel nepřináší žádné změny ve výkonu pohonných jednotek nebo nastavení podvozků, ale jen optické úpravy.

Citroën si je vědom úspěchů Sebastiena Loeba za volantem speciálu C4 WRC a proto si pro své zákazníky připravil omezenou sérii vozů C4 Coupé, které ponesou jméno tohoto jezdce. Citroëny C4 Coupé by Loeb se sice nebudou po technické stránce nijak lišit od ostatních verzí, ale je jisté, že především na domácím trhu se bude jednat o prodejně velmi úspěšnou sérii.

Citroën C4 Coupé by Loeb bude na vybraných evropských trzích k dispozici s jednou ze tří pohonných jednotek, které jsou v současnosti součástí standardní nabídky. Základ bude představovat atmosférický zážehový čtyřválec 1.6 VTi 16V s výkonem 88 kW (122 k) při 6000 ot./min. a točivým momentem 160 Nm při 4250 ot./min. Zájemce o vyšší výkon uspokojí přeplňovaný motor 1.6 THP disponující 110 kW (150 k) při 5800 ot./min. a točivým momentem 240 Nm dostupným od 1400 do 4000 ot./min. Na své si přijdou i příznivci vznětových motorů, pro něž je připraven motor 1.6 HDi s výkonem 80 kW (110 kW) při 4000 ot./min. a točivým momentem 240 Nm při 1750 ot./min.

Od ostatních verzí se C4 Coupé by Loeb bude odlišovat především díky laku karoserie, který může být červený jako u vozů WRC nebo černý. Před vnějšími zpětnými zrcátky je umístěn podpis Sebastiena Loeba. Standardem je spoiler nad zadním oknem v barvě karoserie a sedmnáctipalcová litá kola v bílé nebo černé barvě.

V interiéru bude použita kovová dekorace v okolí výdechů ventilace, hliníkové pedaly a hlavice řadicí páky. Volant i manžeta řadící páky budou v černé kůži s prošíváním červenou nití a sportovní sedadla dostanou čalounění, kombinující černou a červenou barvu. Nové budou i koberce se jménem Sebastiena Loeba. V každém Citroënu C4 Coupé by Loeb bude před řadicí pákou umístěna kovová destička se sériovým číslem vozu.

Doporučujeme
Citroën C4: První jízdní dojmy

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (27)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2009 22:02
Re: Milý white label(e)!
To bylo sice opravdu HLUBOKOmyslné, ale jinak to příšliš NEsedí .... ;-)
... to vám vzkazuje ČECH Martin Prokop co už ROKY s Citroën C2 jezdí (a vítězí)
Pěkný den
25. 3. 2009 08:32
Re: 1,6 THP nebo HTP?
Pokud vim, tak jedine VW a Fiat, Renault vyviji vlastni maloobjemove motory s turbem, Ford ukrutne zaspal, Opel se chysta uz 3 roky a japonci pouzivaji turba jen u pidimotoru pro vlastni trh.
25. 3. 2009 08:31
Re: 1,6 THP nebo HTP?
Na pokracovani se tesim! :-)
25. 3. 2009 08:28
Re: Milý white label(e)!
Nezlob se na me, ale to co pises jsou nesmysly nejhrubsiho kalibru. Penize do toho rvali vsichni a Citroen je proste nejuspesnejsi a Loeb to vsem naklada rozdilem tridy. Nejen on jezdi na C4...
Avatar - white label
24. 3. 2009 18:53
Re: To je jen...
V podstatě se takhle ptát - kde by byl Loeb bez Citroenu, je stejně "černobílé" jako se ptát - kde by byl Citroen bez Loeba...
A pravidla "omezující" případné využití supernákladné techniky také neurčuje Citroen...