Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SRT Viper se prodejně nedaří, firma přeruší jeho výrobu

Představitelé automobilky Fiat-Chrysler zdůrazňují, že Viper není masovým autem. Prodeje nicméně zůstávají za očekáváním.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
20. 3. 2014 13:55
Kdo chce kam, pomozme mu tam
Příliš vysoká cena, absence automatu, neochota něco dělat s tím, že Vette je rychlejší atd....

Tváří se že jim to nevadí, ale časem pak ohlásí, že další generace už nebude, nebot se to nevyplatí....Se zvědavej zda se mýlím, ale vsadím boty, že ne.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Dinar
20. 3. 2014 14:28
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Koncept brutálního desetiválce v levné plechovce je prostě přežitý i v Americe. Vette je dnes mnohem blíže svým projevem evropské produkci, proto proti ní nemá viper šanci.
Avatar - Barrichello
20. 3. 2014 14:35
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
To auto má shodnou podvozkvou platformu s Mercedesem SLS.... Takže to zas taková plechovka není, nicméně chtělo by to trochu přepracovat, dát tam automat a zlevnit co. Oproti Vette je to tiž výrazně dražší.
Avatar - EauRouge
20. 3. 2014 17:44
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Konkrétně, stojí půlku. Vette je za 53 tisíc dolarů a Viper za 102 tisíc. To už stojí za zvážení. Navíc u Chevroletu konečně pochopili, že člověk funguje v interiéru a tak vyrobili normální sedačky a hezký moderní interiér, takže nepůsobí tak lacině jako v minulé generaci.
Avatar - Dinar
21. 3. 2014 07:22
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Možná má s SLS stejnou i kličku na stahování oken. A co? Viper je koncept brutál motoru v levné plechovce, jinými slovy dopřát americkému buranovi výkony supersportu za sto litrů. Výrobci s image a sofistikovanými produkty si za supersporty či sportkupé/roadstery s vrcholnými osmi deseti nebo dvanáctiválci podobných výkonů účtují naprosto jiné sumy. Zmínil jsi SLS, které zdaleka není nejdražší, přesto si za jeho cenu můžeš vipery koupit dva.
Avatar - Barrichello
21. 3. 2014 08:43
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Ono obvykle za dvě ameriky byl jen jeden němec. Tomu se říká za málo peněz hodně muziky.

On ten viper umí zajet taky super čas na kolo, ale musím to mít ten pilot v ruce. Jinými slovy když ti ted půjčí na okruhu Lamborghini, tvuj časem bude určitě bližší profi závodníkovi než ve viperu, protože tam se budeš budto bát jet naplno nebo se budeš prohánět štěrekm a únikovýma zonama.

Viper není nic pro kravatáka kterej s tím bublá po městě a jednou za měsíc to vytáhne na hodku na okruh.
Avatar - Dinar
21. 3. 2014 10:42
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Pořád ten tvůj jednoduchý pohled na svět, koncept, za málo peněz hodně muziky, chápeš jako jediný chvályhodný. Tak to ale nefunguje a konec viperu to jen potvrzuje.

Proč by měl být viper méně pro pozéra, co s ním bublá po městě a jednou za měsíc ho vytáhne na okruh, než třeba Ferrari Italia nebo zmíněné SLS? Typicky pozér použije právě auto typu vipera, které vypadá vostře, má výkon a zvenku není tolik poznat, že je to v dané třídě levné auto za pár korun.
Avatar - wakantanka
21. 3. 2014 12:10
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Ten pozér ale bude chcieť ale určite automat a to mu do Viperu nedajú ani za príplatok. Ono celkovo v tejto konfiguráci na mňa Viper pôsobí skôr ako auto na víkendové jazdenie pre fajnšmekra na okruhoch. Nemám rád automaty, ale na poskakovanie po nejakom Sunset Beach bude určite v tomto type auta lepší. A čím skôr to páni vo vedení pochopia tým lepšie pre nich.
Avatar - Dinar
21. 3. 2014 12:44
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Absence automatu je u tak výkonného auta určitě chyba, je to ale součást té koncepce, brutál za babku, což je, jak od začátku tvrdím, přežité a dnes už ani Američané na to neslyší. Debatu o puristech/pozérech ve smyslu manuál/automat bych u aut s výkonem kolem 600 koní vůbec nevedl.
Avatar - wakantanka
26. 3. 2014 08:37
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
No keby to bolo "za babku" tak nepoviem ani pol slova >:D Ale keď porovnateľné auto ako je Corvette stojí polovicu, tak to už nie je za babku a potom to stráca celé zmysel ako everyday sportcar a ostáva z neho len sportcar pre fajnšmekrov.
Avatar - Barrichello
21. 3. 2014 14:59
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Tak každému vyhovuje něco jiného, jinému za málo peněz málo muziky a dalšímu za hodně peněz hodně muziky.

Každý si najde co hledá. Resp. může najít.

Protože pozér si viper nekoupí, nebot není předvádění dostatečně lukrativní jako nějaké ferrárko, lambo, maserati, audi r8 atd...
Avatar - wakantanka
26. 3. 2014 08:39
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
Mno ako sa to vezme v našich končinách je Viper rovnako exotický ako tebou spomínané autá (až na tú R8). Rozhodne narobí (čo sa záujmu okolia týka) dostatok muziky za relatívne málo peňazí. >:D
20. 3. 2014 18:12
Re: Kdo chce kam, pomozme mu tam
neochota s tím něco dělat? .. a Vette rychlejší? ...ZR1 vs SRT Viper TA (a to tu není verze ACR) https://www.youtube.com/watch?…
20. 3. 2014 14:46
řidiči vymíraj
pokud si to v Chrysleru neuvedomujou, tak maj holt smulu, jak je zmineno vejs, tomuhle autu citelne schazi moznost zvolit automat, tedy prvku ktery si do sportovnich aut preje vetsina kupujicich (ano je to tak, vetsina kupujicich nejsou fanousci co travi volnej cas na okruhu palenim gum a smrdlanim saltpakou, ale normalni lidi co chtej mit neco jineho nez je bezny sedanek nebo lehanek a ti holt nejsou povetsinou ridici co dokazou snadno ukocitovat X set koni na zadku s trojici pedalu) :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - CHerokee
20. 3. 2014 16:48
Re: řidiči vymíraj
Nostalgii směrem k manuální převodvce bychom už mohli překonat. Pokrok nezastavíš. V F1 taky řadí na volantu bez spojky dávno...
Avatar - EauRouge
20. 3. 2014 17:38
Re: řidiči vymíraj
U vozu této kategorie a výkonu nejspíše ano. Ale třeba pro představu, tak minulé generace M3(E92) se prodalo na americkém trhu 40% modelů s manuálem. Tudíž ve sportovních kruzích je pořád poptávka po manuálech.
Avatar - Dinar
21. 3. 2014 08:07
Re: řidiči vymíraj
Pravda, často narážím na kroucení hlavou různých "poučených" motoristických novinářů, kteří se diví, jak je možné, že tu M3ku v Evropě kupují lidé prakticky výhradně s automatem a v USA, zemi automatu zaslíbené, si manuál v tomto autě drží vysoký podíl. Je to ovšem prosté, důvod je v jiném přístupu k autu typu M3 v USA a v Evropě, zatímco Evropa bere to auto primárně jako sice vrcholnou variantu, ale stále kupé stř. třídy pro běžné denní ježdění, se kterým se dá v případě chuti vyblbnout i vzít ho na okruh, v USA je M3 až několikátým autem majitele, který na denní ježdění používá třeba F150, a M3 má jako čistou víkendovku. U takového auta je preference manuálu logická, stejně jako je AT logickou volbou u M3 při typickém využívání evropským majitelem.
Pozn. mám na mysli pochopitelně způsob používání nových aut, jejich prvních majitelů, je jasné, že ojeté M3 později zhusta slouží právě jako víkendovky.
21. 3. 2014 09:22
Re: řidiči vymíraj
Je to také otázka toho, jaké převodovky jsou na trhu. Řadě lidí nejde o kvedlání a hraní si se spojkou, ale o to, že automatická převodovka zkrátka nepodá tak dobrý výkon. Viděl jsem takhle několik zatvrzelých zastánců manuálních převodovek přejít na dvouspojky. V některých případech ani nepoužívají manuální režim, jsou spokojení s logikou automatického.
Avatar - Dinar
21. 3. 2014 10:47
Re: řidiči vymíraj
Jasně, co píšu, není jediný aspekt, vývoj dvojspojek přechodu na AT u sporťáků velmi pomohl. Vzpomenu-li na PDK v akt. carreře S, nevím, co bych jí měl vytknout, vč. logiky řazení v D režimu, na to už by musel být člověk velký hnidopich. ;-)
Avatar - JDM
20. 3. 2014 18:45
Re: řidiči vymíraj
manuál bych neviděl jako nostalgii stejně jako automat nějaký pokrok , řekl bych že je to spíš o člověku co mu sedí víc a věřím že manuální desetiválec se 600hp asi nebude sranda a bude to chtí asi trochu umět ;-) a jak píše SamanAR nahoře kolik lidí dneska si takový auto kupuje výhradně pro zábavu ?.
21. 3. 2014 13:10
Viper nebo Corvette
Když on Viper je tak krásný. Pokud bych měl brát nějakou americkou divočinu, tak raději Viper než Corvette. Stejně nejsem kdoví jaký řidič a snad ten nový "Rain mode" pomůže i těm méně schopným :-)
Rozbalit vlákno
0