Novinky
pokud si to v Chrysleru neuvedomujou, tak maj holt smulu, jak je zmineno vejs, tomuhle autu citelne schazi moznost zvolit automat, tedy prvku ktery si do sportovnich aut preje vetsina kupujicich (ano je to tak, vetsina kupujicich nejsou fanousci co travi volnej cas na okruhu palenim gum a smrdlanim saltpakou, ale normalni lidi co chtej mit neco jineho nez je bezny sedanek nebo lehanek a ti holt nejsou povetsinou ridici co dokazou snadno ukocitovat X set koni na zadku s trojici pedalu) 😄
Nostalgii směrem k manuální převodvce bychom už mohli překonat. Pokrok nezastavíš. V F1 taky řadí na volantu bez spojky dávno...
U vozu této kategorie a výkonu nejspíše ano. Ale třeba pro představu, tak minulé generace M3(E92) se prodalo na americkém trhu 40% modelů s manuálem. Tudíž ve sportovních kruzích je pořád poptávka po manuálech.
Pravda, často narážím na kroucení hlavou různých "poučených" motoristických novinářů, kteří se diví, jak je možné, že tu M3ku v Evropě kupují lidé prakticky výhradně s automatem a v USA, zemi automatu zaslíbené, si manuál v tomto autě drží vysoký podíl. Je to ovšem prosté, důvod je v jiném přístupu k autu typu M3 v USA a v Evropě, zatímco Evropa bere to auto primárně jako sice vrcholnou variantu, ale stále kupé stř. třídy pro běžné denní ježdění, se kterým se dá v případě chuti vyblbnout i vzít ho na okruh, v USA je M3 až několikátým autem majitele, který na denní ježdění používá třeba F150, a M3 má jako čistou víkendovku. U takového auta je preference manuálu logická, stejně jako je AT logickou volbou u M3 při typickém využívání evropským majitelem.
Pozn. mám na mysli pochopitelně způsob používání nových aut, jejich prvních majitelů, je jasné, že ojeté M3 později zhusta slouží právě jako víkendovky.
Pozn. mám na mysli pochopitelně způsob používání nových aut, jejich prvních majitelů, je jasné, že ojeté M3 později zhusta slouží právě jako víkendovky.
Je to také otázka toho, jaké převodovky jsou na trhu. Řadě lidí nejde o kvedlání a hraní si se spojkou, ale o to, že automatická převodovka zkrátka nepodá tak dobrý výkon. Viděl jsem takhle několik zatvrzelých zastánců manuálních převodovek přejít na dvouspojky. V některých případech ani nepoužívají manuální režim, jsou spokojení s logikou automatického.
manuál bych neviděl jako nostalgii stejně jako automat nějaký pokrok , řekl bych že je to spíš o člověku co mu sedí víc a věřím že manuální desetiválec se 600hp asi nebude sranda a bude to chtí asi trochu umět 😉 a jak píše SamanAR nahoře kolik lidí dneska si takový auto kupuje výhradně pro zábavu ?.
Když on Viper je tak krásný. Pokud bych měl brát nějakou americkou divočinu, tak raději Viper než Corvette. Stejně nejsem kdoví jaký řidič a snad ten nový "Rain mode" pomůže i těm méně schopným 😄
Tváří se že jim to nevadí, ale časem pak ohlásí, že další generace už nebude, nebot se to nevyplatí....Se zvědavej zda se mýlím, ale vsadím boty, že ne.
On ten viper umí zajet taky super čas na kolo, ale musím to mít ten pilot v ruce. Jinými slovy když ti ted půjčí na okruhu Lamborghini, tvuj časem bude určitě bližší profi závodníkovi než ve viperu, protože tam se budeš budto bát jet naplno nebo se budeš prohánět štěrekm a únikovýma zonama.
Viper není nic pro kravatáka kterej s tím bublá po městě a jednou za měsíc to vytáhne na hodku na okruh.
Proč by měl být viper méně pro pozéra, co s ním bublá po městě a jednou za měsíc ho vytáhne na okruh, než třeba Ferrari Italia nebo zmíněné SLS? Typicky pozér použije právě auto typu vipera, které vypadá vostře, má výkon a zvenku není tolik poznat, že je to v dané třídě levné auto za pár korun.
Každý si najde co hledá. Resp. může najít.
Protože pozér si viper nekoupí, nebot není předvádění dostatečně lukrativní jako nějaké ferrárko, lambo, maserati, audi r8 atd...