Novinky
Pro lidi, kteří již mají normální auto v garáži, a kupují si to jako hračku, hlavně ale jako druhé auto do rodiny.
Nabití baterií za několik minut myslím parádně zkrátí životnost baterií a bez pochyby budou baterie hořet. Nabíječka bude extrémně drahá, musí se počítat se značným odvodem odpadního tepla, kterého může být klidně 50%.
Na straně přívodu bude muset být takováto rychlonabíječka značně dimenzována, což znamená že bude nepoužitelná v domácnostech😒br /> - dotyčný teoretický vlastník musí bydlet v rodinném domě
- bude muset být proveden přívod mnohem silnějšího kabelu
- v garáži to nebude moci být
.........
Takže to budou stanice pro veřejnost. Zaplatí to stát, potažmo EU, my všichni, kdo o to nestojíme. Zpočátku bude elektřina zdánlivě zdarma, jakmile se EV trošku rozšíří, tak na něm začnou vydělávat distributoři elektrické energie a potom si přisadí stát podobnou spotřební daní, jako je dnes na běžná paliva.
A budeme tam kde jsme byli, pouze bude vyrobeno opravdu hodně baterií, které se stanou opožděnou ekologickou hrozbou.
A infrastruktura se stane velice zranitelnou, úplný ráj pro případné tevovisty a podobné šílence - což takhle vyřadit síť v celém Německu nebo třeba v ČR? Velká sranda pro řadu pošuků.
V každém případě bude veselo. 😉
Nabití baterií za několik minut myslím parádně zkrátí životnost baterií a bez pochyby budou baterie hořet. Nabíječka bude extrémně drahá, musí se počítat se značným odvodem odpadního tepla, kterého může být klidně 50%.
Na straně přívodu bude muset být takováto rychlonabíječka značně dimenzována, což znamená že bude nepoužitelná v domácnostech😒br /> - dotyčný teoretický vlastník musí bydlet v rodinném domě
- bude muset být proveden přívod mnohem silnějšího kabelu
- v garáži to nebude moci být
.........
Takže to budou stanice pro veřejnost. Zaplatí to stát, potažmo EU, my všichni, kdo o to nestojíme. Zpočátku bude elektřina zdánlivě zdarma, jakmile se EV trošku rozšíří, tak na něm začnou vydělávat distributoři elektrické energie a potom si přisadí stát podobnou spotřební daní, jako je dnes na běžná paliva.
A budeme tam kde jsme byli, pouze bude vyrobeno opravdu hodně baterií, které se stanou opožděnou ekologickou hrozbou.
A infrastruktura se stane velice zranitelnou, úplný ráj pro případné tevovisty a podobné šílence - což takhle vyřadit síť v celém Německu nebo třeba v ČR? Velká sranda pro řadu pošuků.
V každém případě bude veselo. 😉
V EU se pomocí nesmyslných zákonů tlačí na vynucenou spotřebu. Lidé jsou potom doslova nuceni kupovat něco, co nechtějí a je jim znemožňováno používat zboží, které si už koupili. Politici si myslí, že zbytečnou výrobou a zbytečnými nákupy rozhýbou ekonomiku. Typickým příkladem je honba za snižováním CO2 u aut a domácností, přitom to nemá žádný praktický dopad. Ale hned je příležitost ke zdanění těch, kteří produkují CO2 podle nějakých nesmyslných měřítek moc. Je to samozřejmě celé blbost.
K budoucím výpadkům elektrické sítě nebudou teroristé potřeba, díky silně nestabilním, tzv. obnovitelným zdrojům se přenosová soustava brzo dostane za svůj limit. To bude potom velká sranda.
K budoucím výpadkům elektrické sítě nebudou teroristé potřeba, díky silně nestabilním, tzv. obnovitelným zdrojům se přenosová soustava brzo dostane za svůj limit. To bude potom velká sranda.
v tom BMW maj snad uplne same tupce, staci aby si procetli zdejsi diskuzi a hned je jasne jak se to ma delat a kde je problem >😁
Otázkou není inteligence a schopnosti inženýrů, ale kvalita informací po té, co si je vezmou do parády věci neznalí novináři a lidé z PR.
zde bych to shrnul ciste na ty "novinare" 😄 ovsem i zdejsi diskuteri/stamgasti jiz asi musi vedet co od tech zdejsich "novinaru" maji cekat za bludy ktere se strati v prekladu z prekladu co prelozil nejlepsi nejlepsich zvany to po pravu Google translator 😄
dobíječka nejspis funguje na principu rizeneho spinaneho zdroje, a rozdil mezi dobíječkou na stridavy a stejnosmerny proud je jen ten, ze u stridaveho se musí nejdriv usměrnit.
stridavy proud se lip distribuje, nevidim zadnou extra vyhodu aby ve stojanu byl ss proud
A k tématu: Souhlasím, rychlost nabíjení je v první řadě daná tím, co snese baterie.
samozrejme, dnes je trochu jina situace nez na konci 19. stoleti, kdy zvýšit ss napeti nahoru nebo snížit dolu slo snad jedine pomoci ss motoru a dynama, kdezto u st napeti pomoci jednoduchého transformatoru.
ss napeti prosazoval edison, st napeti tesla. nakonec vyhral tesla, i když naskok i vic penez mel edison.
HVDC linek rozhodně přibývá. A do budoucna podle mne jen bude. Spotřeba DC jen roste a stejně tak produkce. Přitom má své výhody. Jen v Číně vím o třech +-800 kV linkách v provozu, třech ve výstavbě a šesti plánovaných. K tomu plánují i +-1,1 MV linku. Na druhé straně se začínají objevovat DC rozvody v budovách, nebo třeba univerzitních kampusech.