Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:20
ze kabrio musi mat styl eleganciu a charizmu... toto nemohlo mat uspech [odkaz]

kazde solidne kabrio dava majitelovi isty punc jedinecnosti charizmy a suverenity.... vw nedava nic z toho.... eos je auto bez duse s prehistorickym interierom bez kuska napadu emocii bez skuska jedinecnosti.... ja sa vobec cudujem ze eos vydrzal tolko rokov na trhu... za to mu patri podo mna velka gratulacia, pustit toto do seriovej vyroby a 6 rokov s tym strasit po cestach, klobuk dole :yes:
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:25
A ty by sis možná mohl uvědomit, jak se vyvíjí celý tenhle segment. Osobně považuji za hezčí otevřený Golf a ten by budoucnost měl mít.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 12:04
První věta o nejhezčím kabriu VW mě zrovna u Eosu překvapila.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 12:58
Také jsem na to koukal jako puk. A radši jsem to ani neotevíral.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:10
Dál než to co ukáže titulek jsem se nedostal :-)
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:19
Typická Foktovina. ;-)

Ale obecně, EOS považuji za jeden z nejlepších (ne li nejlepší) z mainstreamových kabrio.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:31
Já s ním ani nejel, takže nemůžu posoudit. Nejkrásnější kabrio VW je u mě první Golf v bílý barvě a ochranným obloukem :-)
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:37
Já nedávám rovnítko mezi nejlepší-nejkrásnější.
Z mého pohledu by mu hodně prospěly ostřejší linky. Ale zbytek auta je ok.
Avatar - iudex
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:37
Ja práve naopak za najväčší dizajnový výdobytok u kabrioletov považujem fakt, že sa zbavili toho oblúka.
[odkaz]
[odkaz]
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 14:10
Jasan, u dalších generací kmě to tak nebralo. MK1 beru jako klasika :-)
Avatar - Michal Fokt
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:41
???
Avatar - Dinar
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 16:58
Ano, ???, to nás tu zhusta napadá při čtení Vašich článků z poslední doby. ;-\
Avatar - iudex
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:29
Tak síce Eos vzorom elegantného kabria nie je, ale Golf kabrio o to menej a z nich dvoch bol Eos rozhodne ten vzhľadnejší.
Mimochodom vo svojom okolí nejaký ten Eos registrujem, rozhodne ho vídavam častejšie, ako Golf kabrio či bestseller medzi otvorenými autami MX-5. Každopádne je zrejme pravdou, že celý trh s autami bez strechy stagnuje a vyvíjať nové kabrio/roadster pre mainstreamovú automobilku sa moc neoplatí.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 14:06
U Eosu mi vadí to dlouhé víko kufru. Se střechou dole to není takový problém, ale vadí mi. Golf má pro změnu krátké víko. A se střechou nahoře to také není žádný krasavec. Se zadními opěrkami hlavy dole vypadá z profilu zvláštně i bez střechy. Kdybych nad tím dostatečně dlouho přemýšlel (popřípadě ta auta měl vedle sebe), možná bych změnil názor. Realita je, že mám radši roadstery. A ani jedno z nich není zrovna GranCabrio. Je to tak trochu jako si vybírat, jestli se střelím do levé, nebo do pravé nohy. >:D
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 14:12
Jo GranCabrio...to je zcela jinej vesmír :-)
Avatar - Michal Fokt
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:40
Správný kabriolet přece nemůže mít za zadními sedadly max. 15-20 cm plechu, navíc Eos netrpí problémem mnohých CC, tedy hrbem za sedadly. Je mi líto, Golf ani omylem...
Avatar - white label
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 15:25
Eos vypadal slušně pouze na na poměry třídy s pevnou skápěcí střechou, aktuální Golf kabrio a Brouk kabrio nevypadají hůř. Tvrdit, že jde o nejhezčí kabrio včech dob od VW, je, mírně řečeno, odvážné.
volkswagen-vw-cabrio-wei%C3%9Fwandrei…
[odkaz]
Avatar - sargis
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:25
Skor by si mal uvedomit ty, ze Eos bol pochovany Golfom kabrio, a za jeho cenu sa zakaznik radsej rozhodol pre lepsie vybaveny otvoreny Golf (ako vieme, tam bol sucasny model vyrobne odlozeny o par rokov prave kvoli Eosu) alebo pojde do A3 Cabrio,
Avatar - 3_diamanty
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:27
otazne je ked ma vw golf kabrio na co vyrabal eos... ktory nie je nic ine ako opat golf kabrio len s inou vizazou.... podobne scirocco.... golf ho tiez poziera kedze je zvnutra rovnaky .. vw na to ide nesikovne
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:29
Protože v té době byly kupé-kabriolety trendem. Nebo jsi zapomněl na 208, 308, Mégane, Focus? Nemluvě o tom, že v době uvedení Eosu v nabídce otevřený Golf nebyl.
Avatar - 3_diamanty
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:30
boli ale vw mal aj beetle cabrio nie? tiez na podvozku tusim nejakeho stareho golfa...
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:32
Beetle je spíš určený pro USA, Golf pro Evropu. Pořád to nic nemění na tom, že CC byly trendem a ani jedno auto není CC.
Avatar - 3_diamanty
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:34
cc bol trend mas pravdu :yes:

lenze to chce aj dizajn a styl a eleganciu.... ved si zober ako vyzeral 308CC alebo 307CC a ako vyzera eos.... taktika vw dat vsetko na jednom technickom zaklade do roznej karosarskej podoby s jednym a tym istym nudnym interierom tu moc uspesna nebola a ja sa tomu ani necudujem.. ved ani scirocco nie je velmi uspesne... golf ho poziera a cuduj sa svete preco asi ked scirocco je zvnutra ako starucky golfik....

eos sem tam na cestach stretnem... ale uz zakladny fiat panda vyvola vo mne viac emocii a posobi stylovejsie ako ten ludovy kabriolet za 27 tisic ojro... a to myslim vazne...
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 11:49
Myslíš ty jejich velké zadky? Vzhled CC nemusím. Podle mne to funguje jen na autech s krátkou kabinou. Jak jsem ti napsal na začátku, zkus se zamyslet nad tím, jak se tenhle segment vyvíjí. Jak jsi sám napsal, VW má i Golf a Beetle. Jsem celkem zvědavý, jestli i 308 a příští Mégane dostanou CC verze. Nebo jestli úplně zanikne.

Když si myslíš, že se tak špatně prodával, celkem by mě zajímala statistika prodejů CC v Evropě.
Avatar - John Doe
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 12:09
Preboha! :no:
307CC a 308CC bolo a je to nahoršie v celej CC produkcii (na báze nišžej strednej)
Avatar - wakantanka
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 12:15
A čo potom hovoríš na Megane II CC? Popri ňom nielen tie Peugeoty ešte vyzerajú celkom k svetu. Dokonca aj ten spomínaný EOS zvládli lepšie (zvonku).
Avatar - pumpkin
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 12:25
Vec názoru, mne sa Mégane II CC po dizajnovej stránke dodnes páči. Hošie vnímam jeho nástupcu... Po ňom už podľa mňa nepríde nové CC, hlavne keď plátené strechy sú opäť v móde.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:03
Také očekávám, že žádný CC v příštích několika letech nepřijde (od mainstreamové značky). Když bude otevřená verze, tak s plátnem ala Cascada. Jak to teď píši, tak jsem si vzpomněl ještě na Astru TwinTop.
Avatar - John Doe
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 15:29
S Megane II CC nemám žiadny problém! Teda až na logo... >:D
Avatar - wakantanka
vw by si mozno mohol uvedomit
| 26. 3. 2014 08:22
Mne naopak logo nevadí, skôr ten nevkusný "hrb", keď sa zloží strecha. S nasadenou strechou sa na to ešte dá pozerať. Fakt je že Eos má toto zvládnuté po estetickej stránke lepšie.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 13:14
My víme topore, my víme, i to lejno u tebe vyvolá víc emocí, hlavně když na tom není logo vw. Viz třeba nejnovější lejno od hojondaje - sonata. Evropsky strohé, ostře řezané, uniformní passat hadr. Ale je na tom placka s nahnutým háčkem, takže je to stylové a elegantní, nový král segmentu, korejci šliapli na plyn a pod.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 18:28
No ale jsou to lejna bez znáčku nějaké korejské rejže, takže to Topera ponechá zcela chladným.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 25. 3. 2014 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 26. 3. 2014 07:13
Dal jsem ti palec nahoru za docela solidní příspěvek, což u tebe zas tolik zvykem nebývá. Koukni ale, na koho jsem reagoval. Má cenu Toperovi psát něco vznosného?
vw by si mozno mohol uvedomit
| 26. 3. 2014 08:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vw by si mozno mohol uvedomit
| 26. 3. 2014 12:48
ok :-)
nejhezčí
| 25. 3. 2014 12:23
jsem tady snad jediný, komu příjde tento server zaujatý?se tady s těch vw můžete uplně posrat. možná jsou to dobrá kvalitní auta, ale ten vzhled?nuda pro důchodce včetně golfu, kdyby nebylo německa tak už dávno není nejprodávanější autem v evropě. skutečně je vaším snen takové nudné auto, viz tento nejhezčí kabriolet?raději bych si koupil alfu, jaguar, volvo,... naž jako dalších x miliony lidí nudný usedlý golg. a ted mě třeba ukamenujte, ještě že můžu říct svůj názor
Avatar - pumpkin
nejhezčí
| 25. 3. 2014 12:27
Ty tu musíš byť nový. >:D ;-)
Avatar - Iv8
nejhezčí
| 25. 3. 2014 12:38
Tak krátce jsi tu a už víš o čem to tady je. :yes:
nejhezčí
| 25. 3. 2014 17:03
nejsem tu nový ale po několika letech jsem se zaregistroval do diskuze protože je to tady čím dál ím horší, ;-\
nejhezčí
| 25. 3. 2014 13:09
Já tedy čtu "nejhezčí kabriolet od Volkswagenu všech dob." Sice s tím nesouhlasím, ale není to nejhezčí kabriolet všech dob, tečka.
Avatar - Michal Fokt
nejhezčí
| 25. 3. 2014 13:35
Asi došlo k nepochopení. (Ani) otevřené modely VW moc krásy nepobraly, ale některý z nich prostě nejhezčí být musí...
nejhezčí
| 25. 3. 2014 14:13
A kdo to rozhodnul, že je EOS nejhezčí kabrio od VW všech dob? :-)
Avatar - Michal Fokt
nejhezčí
| 25. 3. 2014 14:25
Já. :-) Nebylo to až tak těžké rozhodování. ;-)
Avatar - Ji/Ri
nejhezčí
| 25. 3. 2014 15:25
...hm, to musí být dobrý matroš.... >:D
Avatar - white label
nejhezčí
| 25. 3. 2014 15:30
Avatar - Emel
nejhezčí
| 25. 3. 2014 16:52
Proč ne, otázka názoru... mně se líbí W12, ale to se asi nepočítá.
Avatar - Petrolhead_CZ
nejhezčí
| 25. 3. 2014 14:17
Kdyby byla aspoň kvalitní...
nejhezčí
| 25. 3. 2014 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Iv8
Eos končí
| 25. 3. 2014 12:35
a koho to zajímá ? >:D
Nejhezčí kabriolet od VW je Audi A3
| 25. 3. 2014 12:42
>:-[]
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 12:46
Děláte si z lidí pr...?! A co Volkswagen Karmann Ghia?
Avatar - pumpkin
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 12:49
Karmann..čo? To v tlačovej správe nebolo. ;-)
Avatar - Michal Fokt
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 14:31
To přece nemůžete myslet vážně. Tenhle vůz VW ani nenavrhl, ani nevyráběl. Je snad např. Aston Martin Zagato považován za produkt Aston Martinu?
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 14:41
A kde že se montuje ten EOS? Nebudu Vás napínat ;-) EOS se vyrábí v Osnabrücku v Karmannu jehož majitelem je VW ;-) I původní Karmann Ghia nebyl vlastní nápad Karmannu, ale byl to vůz vyráběný přímo na zakázku pro VW!

EDIT: AM Zagato možná ne, ale Karmann Ghia Volkswagen prodával pod svojí značkou a ve svých showroomech... nemluvě o tom kolik bylo vyrobeno AM Zagato a kolik bylo vyrobeno VW Karmann Ghia. ;-)
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 16:11
Nemontuje se Eos náhodou v Portugalsku? V Osnabrücku se montuje Golf Cabriolet (a Boxster/ Cayman).
Avatar - white label
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 16:43
Jo, montuje se v portugalské Palmele, ale v principu odpovědi vrkuboye to není příliš podstatné. U Karmannu se (mimo jiné) dělala spousta dalších VW: všechny generace Golfu Cabrio, Beetle Cabrio, Scirocco I a II, Corrado, Golf III Variant a dokonce i některé verze VW Bus a LT. A je to snad důvod k tomu tvrdit, že to nebyly vozy značky VW? :-)
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 17:15
Opravdu se ani z počátku výroby nedělal EOS Osnabrücku? Mám dojem, že jsem o tom někde četl. Každopádně i tak to nic nemění na tom, že srovnání velkosériové produkce Karmannu a kusovce Zagato o které snad ani automobilka nevěděla je přirovnání dost legrační. Takový Favorit dělal Bertone a i přes to je to Škodovka.
Na tom, že je VW Karmann Ghia nejhezčí kabrio od VW trvám. Je to opravdu nádherné auto :yes: i starý Brouk a nakonec i ten nový co se týče vzhledu jasně EOSe poráží. Osobně bych před EOS zařadil i současný Golf Cabrio. Nejsem zastánce CC s těžkopádným zadkem.
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 17:55
Pokud vím, tak ne. Řekl bych, že sis to spletl s Golfem Cabriolet.
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 17:51
Také jsem nenapsal ani slovo proti jeho pointě. Eos, nebo Golf, popřípadě Cayman, je to jedno.
Avatar - white label
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 18:07
Jasně, jen řečnická otázka na závěr. :-)
Avatar - white label
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 16:10
To snad nemůžete myslet vážně především vy, jako motoristický redaktor, viz reakce vrkuboye.
Mimochodem technika VW Karman Ghia typ 14 (141-144) byla téměř totožná (s výjimkou páru detailů) s VW Beetle .
[odkaz]
Avatar - Dinar
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 17:04
To už je docela těžká soda, co tu dnes předvádíte, zrovna kabria napříč značkami byla a jsou často vyráběna mimo mateřské závody daného výrobce u některého ze specialistů na tento typ karoserie. Ale je možné, že u Hondy to tak nebylo, a proto o tom nevíte. :-) ;-)
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 17:19
Podstatné je to že Karmann to auto vyráběl přímo na objednávku VW a ne z vlastní vůle. Ghia navrhnul, VW dodal komponenty a Karmann udělal plechařinu.
Nejhezčí kabriolet od VW všech dob?!
| 25. 3. 2014 18:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
EOS a Scirocco - slepá vývojová větev
| 25. 3. 2014 13:03
EOS a Scirocco - oba mají původ v Golfu, jenže té starší o generace(Eos dokonce 5.). Mělo to být něco víc než Golf. Při premiéře to tak možná i bylo, jenže čas letí, prodeje Golfů se počítají na milióny, VW se vyplatí Golf inovovat. EOS a Scirocco se prodává málo, takže VW se uchyluje pouze k minimálním změnám, tak aby další investice byly co nejmenší. Po letech je již rozdíl markantní. Pozměněná plechařina a jiné světlomety ještě zákazníky mohou ošálit, ale interiér a zastaralá technika pod kapotou, ale odhaluje skutečnou zastaralost modelových řad EOS a Scirocco.
Zatímco nový Golf má desítky nových elektonických vychytánek, nový design přístrojovky,navigace, novou generaci motorů, při usednutí do EOS a Scirocco se člověk vrací zpátky v čase o 10let.
Aby to člověk koupil to musí být hodně velký nadšenec nebo dostat slevu z ceníku v řádech desítek procent...
EOS a Scirocco - slepá vývojová větev
| 25. 3. 2014 13:28
Eos má svou platformu, něco mezi Golfem a Passatem. Oficiálně je to platforma střední třídy. Jestli to chápu dobře, Eos končí kvůli tomu, že prodeje otevřených aut klesají a VW si nemyslí, že by se mu nová generace vyplatila. Ostatně mají tři modely. Co se Scirocca týče, rozhodně nemá 10 let starou techniku. Golf prošel generační obměnou, takže není překvapením, že má novější techniku. Podobné situace nejsou neobvyklé, protože generační obměna může trvat roky.
Avatar - Michal Fokt
EOS a Scirocco - slepá vývojová větev
| 25. 3. 2014 14:22
Pokud si vzpomínám, platforma byla Golf, z Passatu pocházely jen nějaké komponenty zavěšení.
EOS a Scirocco - slepá vývojová větev
| 25. 3. 2014 15:55
Tak ona platforma Passatu vychází z PQ35, fakticky vzato je to tedy derivát Golfu tak, jako tak. Někde bylo rozepsáno, co přesně sdílí s Passatem a co s Golfem. Jestli si dobře pamatuji, Eos má být širší (větší rozchod) a něco převzal z Passatu kvůli větší váze.
Avatar - white label
EOS a Scirocco - slepá vývojová větev
| 25. 3. 2014 16:27
Ano, Eos je postaven na platformě PQ46 (VW Passat B6) , přičemž rozvor se shoduje s PQ35 (Golf V). Samotná karoserie byla vyvinutá nezávisle.
Avatar - iudex
EOS a Scirocco - slepá vývojová větev
| 25. 3. 2014 13:33
Eos bol predstavený v dobe, keď kupé-kabriá s pevnou strechou fičali a zdalo sa, že pôjde o hit. Na rozdiel od neho Scirocco aj predajným hitom bolo, pozri si len tu na moje.auto.cz, koľko ľudí tu má/malo Šíro a i na cestách ich vídať veľa. Naopak je dôkazom úspešnosti modelu, že ho VW dokáže predávať aj po toľkých rokoch a nemusí predstavovať nové generácie každých 4-5 rokov, ako napr. Kórejci.
EOS a Scirocco - slepá vývojová větev
| 25. 3. 2014 13:40
Jen se mluvilo o tom, že změní formu. Tedy přiblíží ho originálu, aby vytvořili větší odstup od Golfu.
Avatar - Petrolhead_CZ
:D
| 25. 3. 2014 14:16
''Nejhezčí kabriolet od VW všech dob''. Tak tohle mě rozesmálo k slzám >:D

Ano, je to krása nesmírná >:D >:D Podobně jako přístavní kontejner, hydrant nebo Ornella Štiková.
Avatar - Dinar
:D
| 25. 3. 2014 17:07
Chce to měřítko, mezi mainstreamovými CCčky je EOS jednookým králem.
:D
| 25. 3. 2014 17:59
C70 také nebyla nejhorší. Ale je otázka, jestli se Volvo počítá. :-)
Moc lidí ho asi postrádat nebude...
| 25. 3. 2014 14:26
Aby zákazníci u kabrioletů a kupátek skousli výrazný úbytek užitné hodnoty spojený s vyššími cenami, musí se prostě bezhlavě zamilovat. A k tomu je potřeba skvostný design s velkým emocionálním nábojem. A právě s tím má VW tradičně problém. Proto jsou prodeje Eosu i Scirocca tak slabé. Dnes ale VW vlastní studio Ital Design, aurora prvního Golfu, Passatu i Scirocca, takže už by měl být tento problém do budoucna vyřešen. Nemluvě o tom, že koncernového šéfdesignéra dělá už léta Walter de Sylva. No, uvidíme.
P.S. Ukazuje se, že éra kabrioletů s pevnou skládací střechou rychle vyšuměla. Ano, u takového auta mi nikdo nemůže rozřezat plátěnou střechu, ale za jakou cenu? Vysokou hmotnost a hlavně velmi problematický design zádě (přehnaná "***atost") je ochotno tolerovat stále méně zákazníků. Tento typ střechy se prostě hodí jen na krátké dvoumístné roadstery (např. Mazda MX-5), tam to ničemu nevadí a přináší to jen výhody.
P.S. Kvůli zastavení produkce Eosu (a brzy zřejmě i Scirocca) smutnit určitě nebudu :-)
Avatar - iudex
Moc lidí ho asi postrádat nebude...
| 25. 3. 2014 14:47
Súhlasím s tým, že kupé-kabriolety pohoreli na kontroverznom dizajne, keď vyriešenie otázky veľkej a ťažkej strechy a jej schovania si vyžadovalo vždy kompromisy, a to najmä na vzhľade, ktorý bol nutne "***atý", s ťažkopádnym a neforemným zadným previsom; avšak ani zatvorená verzia nemohla konkurovať dlhým tiahlym líniám kupé, rozmery strechy bolo treba zachovať v medziach skladnosti a teda i strecha bola neveľmi atraktívna.
Takže za seba považujem za najlepšie riešenie buď klasický roadster/kabrio s plátenou strechou, ktorá nezaberie veľa miesta a nenaruší požadovanú nízku/štíhlu líniu otvoreného auta, alebo naopak targy, kde sa ponechá oblúk i zadné okno a dole sa dáva len stredná časť, čo jednak prispieva k tuhosti karosérie (večný problém otvorených áut), jednak zachováva línie auta a zároveň dostatočne umožní pocit jazdy s vetrom vo vlasoch.
Teda buď: [odkaz]
alebo [odkaz] :-)
Avatar - Emel
Moc lidí ho asi postrádat nebude...
| 25. 3. 2014 16:57
Neviděl bych to zase tak dramaticky
[odkaz]

Jestli něco, tak je zadek krátký ve srovnání s dlouhou kapotou :-)

PS: ale i EOS patří k těm lépe řešeným CC...
Avatar - white label
Moc lidí ho asi postrádat nebude...
| 25. 3. 2014 18:06
Ano na poměry třídních CC, to není špatné.
Avatar - Ji/Ri
Nejhezčí
| 25. 3. 2014 15:27
kabriolet od VW všech dob.... co to berete? ....já to chci taky.... :-!
Avatar - white label
Nejhezčí
| 25. 3. 2014 15:29
Bude to něco brutálního.
Avatar - Ji/Ri
Nejhezčí
| 25. 3. 2014 15:37
....to vypadá na vysokopecní strusku.... tu bobtnající k tomu....
no neke
| 25. 3. 2014 17:01
hele a to víte že nejhezčím broukem od Volkswagenu byl Volkswagen Brouk >:D
S EOSem mám nějaké zkušenosti
| 25. 3. 2014 20:16
Dělal se s 1.6FSI (dost děs), 2.0 FSI (jeden z těch, ve kterých jsem jel - fantasticky tichý a fantasticky líný) a 2.0TFSI (velké zlepšení oproti 2.0FSI). Dále tuším ještě 1.6TDI a 2.0 TDI a pak už nová 2.0TSI a 1.4TSI a vrcholná 3.6VR6. S tímto motorem to bylo hodně solidně až luxusně působící auto. Kolem roku 2006 ještě moc kabrioletů s pevnou sklápěcí střechou (navíc ještě tak sofistikovanou) za tyto peníze nebylo. Torzní tuhost karoserie o míle lepší než 307CC nebo Megane Cabrio. Skutečně na pomezí mezi mainstreamem a prémií - ale to také cenou. Za jeho peníze se dala koupit v kabriu roční BMW trojka nebo tenkrát ještě končící Audi A4 cabrio. To už byl silný impuls ho nechat stát na showroomu osamoceného. Jinak ale opravdu krásné a řekl bych i celkem dobré auto. Na druhou stranu ale je pravda, že není zase tak nádherné a lákavé, aby se jako kabrio uchytilo. Neexistuje více na stylu závisející trh než trh s kabriolety a EOS opravdu připomíná spíše řadového Golfa - není nijak agresivně nebo alespoň elegantně stylizovaný. Prostě hraje na jistotu. U Passatu, Golfu nebo Touregu to podle mě funguje, ale u EOSu si mohli možná designéři trochu více vyhrát - jako u Scirocca. Stejně ale škoda jeho odchodu.
Avatar - lexi
S EOSem mám nějaké zkušenosti
| 25. 3. 2014 21:55
s tím se nedá jinak než souhlasit .
S EOSem mám nějaké zkušenosti
| 26. 3. 2014 07:44
Jak je tedy stylizovaný Golf? O tom, že Eos skončí, se mluví roky. Už někdy v roce 2010 se psalo, že další už nebude a nahradí ho otevřený Passat. Došlo k nějakým obměnám ve vedení a to nové Eos nemělo rádo, prý byl kombinací toho nejhoršího (pevná střecha patřila k tomu, co se jim nelíbilo). Alespoň tak to tenkrát psala média. Ještě koncem roku 2012 myslím Bischoff potvrdil, že Eos má skončit a že pracují na studii většího čtyřmístného kabrioletu. Eos byl mrtvý, ještě než prošel faceliftem. Otázka je, jestli ne zrovna pozitivní vývoj trhu pohřbil otevřený Passat (nebo CC).

PS: S 1,6 TDI se myslím neprodával.
Avatar - Emel
S EOSem mám nějaké zkušenosti
| 26. 3. 2014 08:44
2.0FSI znám z Octavie II... a fantastický líný, to trošku přeháníš. Samozřejmě k TFSI má daleko, ale mezi atmo dvoulitry byl nadprůměrný a jako pohon kompaktního kabrioletu si ho umím docela dobře představit.
S EOSem mám nějaké zkušenosti
| 26. 3. 2014 09:37
Eos je myslím citelně těžší než Passat. Nelze od něj tedy očekávat dynamiku kompaktu.
Avatar - white label
S EOSem mám nějaké zkušenosti
| 26. 3. 2014 13:38
Ale jak píše i _MT_ , EOS je skoro o 100 kg těžší, než Passat, není to prostě Golf Cabrio (s plátěnou střechou).

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku