to bude proti Porsche 919 moc těžké, spíše mission impossible. Je škoda, že Audi nedostalo povolení vyvinout nový benzínový prototyp, který je jednoznačně výhodnější a jenom oprašuje diesel.
AUDIRS6
0
nevies, kto dalsi bude tiez pouzivat 4x4 v LMP1?
...ako vidite, dlho som sa neozval, a aj nadelej sa tu budem objavovat len sporadicky, vypadok informacii je u mna znacny, je to sposobene mojimi suradnicami na globuse, ktore by so mnou aktualne chcel zdielat len minimum z vas... 8-s - dostupnost internetu - cca 1x za mesiac ;-\ ...ostatne okolnosti nechcem komentovat...
skoda, ze LeMans toho roku asi neuvidim 😒
Gvick2
1
Prototyp Porsche 919 má v podstatě stejný pohon jako Audi, tedy 4x4.
Přední nápravu pohání elektromotor jak u Porsche tak u Audi.
Zadní nápravu pohání spalovací motor (u Audi V6 turbonafta 4.0, u Porsche V4 turbobenzín 2.0)
Energii pro elektromotor vyrábí dva zdroje, vpředu je generátor, který funguje při brzdění (KERS) a u motoru na výfukových svodech je ERS, tedy další turbína poháněná výfukovými plyny která vyrábí el. energii.
Toyota používá pohon jenom zadní nápravy, kterou pohání jak spalovací motor (atmosférický V8 3,4 litru) tak elektromotor a energii pro tento elektromotor vyrábí dva systémy KERS získávající energii při brzdění, jeden na přední nápravě, druhý na zadní nápravě.
AUDIRS6
0
😉 , zase az tak dlho mimo niesom -cca pol roka - a minule LeMans som videl cele komplet - pravidla a technicke specifikacie 2013 poznam, len tie zmeny pre tento rok mi unikli, a taktiez to, kto mam mat 4kolku okrem "mojich" 😉
Petrolhead_CZ
0
Toyota má pro letošek taky 4x4, výkon 1000 koní 😉 Letos to bude neskutečně našlapaný.
...ako vidite, dlho som sa neozval, a aj nadelej sa tu budem objavovat len sporadicky, vypadok informacii je u mna znacny, je to sposobene mojimi suradnicami na globuse, ktore by so mnou aktualne chcel zdielat len minimum z vas... 8-s - dostupnost internetu - cca 1x za mesiac ;-\ ...ostatne okolnosti nechcem komentovat...
skoda, ze LeMans toho roku asi neuvidim 😒
Přední nápravu pohání elektromotor jak u Porsche tak u Audi.
Zadní nápravu pohání spalovací motor (u Audi V6 turbonafta 4.0, u Porsche V4 turbobenzín 2.0)
Energii pro elektromotor vyrábí dva zdroje, vpředu je generátor, který funguje při brzdění (KERS) a u motoru na výfukových svodech je ERS, tedy další turbína poháněná výfukovými plyny která vyrábí el. energii.
Toyota používá pohon jenom zadní nápravy, kterou pohání jak spalovací motor (atmosférický V8 3,4 litru) tak elektromotor a energii pro tento elektromotor vyrábí dva systémy KERS získávající energii při brzdění, jeden na přední nápravě, druhý na zadní nápravě.