Novinky
To je jasne, ale co si budeme nalhavat, kdyz bych si uz kupoval takove auto, urcite to nebude kvuli vykonu, o toho jsou tu jini. No ale nestezoval bych si, kdyby tu dovazeli jejich prave americke motory nejaky 8mivalec, to by byla teprve jizda, at to zere treba i travu okolo 😄
voni ty americky 8 valce zas tolik nezerou, to je jen zazita myslenka z ruznych serialu a filmu kde padaj radoby vtipne hlasky "a kolikpak to zere? 30 nebo 40 na 100" >😁 treba s Challengerem R/T 5.7 V8 se da bezproblemu jezdit s prumerem 13-14 litru, a to ma clovek pod nohou 370 hrebcu, kdys to vezmu kolem a kolem, tak se stejnou spotrebou se jezdi treba s Imprezou STI (znamej ma WRX a pod 12 se nedostava) takze kdys se k tomy americkymu 8 valci da treba LPG, tak to pak jezdi za uplne stejny prachy jako treba nejakej 2 litrovej turbodiesel s ani ne polovicnim vykonem a odpornym zvukovim projevem 😄
Jasne, pro me je treba spotreba 15 v pohode, kdyz slysim ten motor, nemam s tim zadny problem, to je proste nadhera. Ale rvat do toho LPG? Trosku blazen ne? 😄 Kdyz uz si sezenu takovy motor, nebudu ho prece takhle prasit! No a v takovemto lehkem aute mit 8 valcu (coz amici dokazou) nemusi ani znamenat velkou spotrebu, clovek by lechtal plyn a jelo by to lepe nez cokoliv okolo
tak to má asi vypínání poloviny válců, když v klidu jezdí za 13-14litrů. Jinak ale, při vší úctě, nevěřím, že při městských crcačkách jde pod 17 a pokud necháš stádo rozběhnout, tak pod 16 taky mimo město nepůjde - spíše kolem dvaceti. Něčím ty hrnky nakrmit musíš 😉. 13-14 budeš dělat, když pojedeš v klídku tak osmdesátkou, skoro na volnoběh. A to ti ten motor určitě nedovolí, nechat ho v klidu s takovým stádem a zvukem....A s wrx uděláš klidně 9,5 litru, ale musíš projít nejdříve terapií - nešlapat na plyn a odolat pokušení. Já jezdím s tímhle motorem, ale ve foresteru a s automatem v průměru za 12.... při hodně náročném stylu za 14,5.
u americkych aut sa pocita spotreba v milach na galon. Ak prejdes 10 mil na 1 galon benzinu, mas "europsku" spotrebu 25L/100km.
A jazdit velkoobjemovy americky 8-valec na lpg? Tak to je teda pekna uchylka. Bude to mat tiez urcite zaujimavy zvuk. A na nadrz obvykleho rozmeru prejdes mozno 100km, ale nesmies velmi slapat na plynovy pedal...
A jazdit velkoobjemovy americky 8-valec na lpg? Tak to je teda pekna uchylka. Bude to mat tiez urcite zaujimavy zvuk. A na nadrz obvykleho rozmeru prejdes mozno 100km, ale nesmies velmi slapat na plynovy pedal...
A pokud bude za 430 000 se slušnou výbavou s tou 1,8, tak si dovedu představit, že si to kupce najde...
Ale trhák to nebude... Byť to enní odvozenina z hatche, tak zadek působí orpavdu korejsky (alá BMW řady tři), tedy hodnotím zadek :no:
Jinak auto jako celek :yes:
Ale trhák to nebude... Byť to enní odvozenina z hatche, tak zadek působí orpavdu korejsky (alá BMW řady tři), tedy hodnotím zadek :no:
Jinak auto jako celek :yes:
Narozdil od auta, ktery me nijak zvlast nezaujalo a diru do sveta udela v zapadni Evrope jenom stezi (jako liftback a tudiz konkurent Octavie by to melo urcite nadejnejsi), me celkem pobavila druha fotka zleva ve druhem radku odshora. Povsimnete si naskrobene sedive nemecke familie s fadnim stribrnym Ceckem, kterak zavistive okukuje pestrobarevnou a bohatou nadheru rodinky vlastnici Cruze. V realu to bude spis naopak, ale i tak je to docela vtipny. 😄
Suhlas...nafta je podla mna hlupost a ked uz setrit tak ako hovoris ty , kupit silny benzin a dat tam lpg.. Inak vobec nechapem kdo da do maleho auta diesel a este priplati aj 100tis... 8-s
Naživo uvidíme, interér vyzerá nadmieru dobre, exteriér tiež nie je zlý, len vpredu to s tými hranatými svetlami asi kvapku prehnali. Počkám si na priame stretnutie, pred časom som bol z vozov tejto značky nemilo prekvapený, pomerne lacné plasty boli aj v drahších autách a ich pach a pach lepidiel v kabínach nebol práve príjemný.
V kategorii nižší střední (zdráhám se 4,6m sedan nazvat kompaktem) odvedly slušnou práci ve prospěch Cruze automobilky Kia a Hyundai. Slušnou prací myslím dostat povědomí o současné kvalitě korejské produkce mezi lidi. Současně jsou to také hlavní konkurenti. Je tedy logické, že Chevrolet se vydal cestou sedanu a atakováním opačné velikostní strany této třídy.
Sedan v nižší střední v Evropě nikdy neměl na růžích ustláno. Focus sedan, Jetta, Mégane sedan, Astra sedan všichni s vyššími výbavami, motory a cenami, než jejich hatchbackové varianty. Japonci Civic, Lancer, Mazda3, Corolla se taky prosazují jen stěží. Naproti tomu Linea, z nižších tříd útočící Logan, Thalia... tam vidím nejtěžší soupeře pro Cruze.
Z mého pohledu 25tis kousků za rok v Evropě není nadsazené číslo, ale velmi střízlivý odhad, který bude překonán. Cena, velikost, vzhled (dobře popsal výše Ricardo), málo přímé konkurence :yes:
Dnes pro Chevrolet jedenoznace: :yes: :yes: :yes:
co se týká kW pod kapotou: čím více, tím lépe.
Samozrejme necakam ze tento voz bude v prvej desiatke predajov, ale myslim ze si predsa len najde svojich klientov. Ked stlacia cenu pod 400tisic, a pridaju v akcii klimu, bude to dobry kauf. Navyse ten "zakladny" motor (1.6, 16V, 83kW, variabilne casovanie) vyzera velmi dobre, to by sa aj niektori zvucnejsi vyrobcovia mohli zamysliet nad tym co za zakladnu motorizaciu nam ponukaju!