Testy
suhlas... najblizsim protivnikom je carrera, co uz nepisem prvykrat 😉 ... vidim to rovnako :yes😒br />
Z4 je skutocne mimo misu... suhlasim, tam kde Z4 konci F type len zacina, nehovoriac o charizme a zamerani auta.... suhlas :yes:
Z4 je skutocne mimo misu... suhlasim, tam kde Z4 konci F type len zacina, nehovoriac o charizme a zamerani auta.... suhlas :yes:
O jakém malém autě točíš? U sportovního dvoumístného auta není velikost žádnou výhodou, to není nějaké přemotorované GT jako například XKR-S, kde se musí naskládat druhá řada sedadel a auto pak váží skoro dvacet metráků, F-type je rozměrově i hmotností velice podobný jako třeba R8, Gallardo, SLS, nebo 911, které také konkuruje.
F-Type 4470x1923x1321 rozvor 2622
R8 4435x1930x1252 rozvor 2650
Gallardo 4345x1900x1100 rozvor 2560
911 4491x1808x1303 rozvor 2450
Nějaké zvětšování rozměrů (hlavně délky a rozvoru) by ze sporťáku udělalo GT, třeba rychlé v přímce, ale neschopné pořádně zatáčet.
F-Type 4470x1923x1321 rozvor 2622
R8 4435x1930x1252 rozvor 2650
Gallardo 4345x1900x1100 rozvor 2560
911 4491x1808x1303 rozvor 2450
Nějaké zvětšování rozměrů (hlavně délky a rozvoru) by ze sporťáku udělalo GT, třeba rychlé v přímce, ale neschopné pořádně zatáčet.
Ano výkonu je hodně, ale záleží jak ho ten řidič bude využívat, po rovině využije těch 480 koní, ale v zatáčkách mu bude stačit i 300 koní. Ale jak ho někdo může srovnávat s Nissanem 370Z ??? Nissan mu nesahá ani po kotníky jak kvalitou tak jízdními vlastnostmi !!!
velka vdaka redakcia, je to bomba auticko, dakujem za obsiahly popis aj video :yes: :yes: :yes😒br />
to auto ma neskutocne fascinuje [odkaz] uz viem ako vyzera bozia dokonalost :yes:
to auto ma neskutocne fascinuje [odkaz] uz viem ako vyzera bozia dokonalost :yes:
Chápu to dělá ten dojem z videí a testů na netu nebo tv. F-type je auto, které jede bokem na lehké požádání, proto jsou všechna videa právě o tom. Ale ono je to auto schopno jet i krásnou stopu, ve sport nastavení, ale s nevypnutým ESP podvozek nechává krásně balancovat na hraně přilnavosti (je to vycizelovaný evropský podvozek, žádné jen bokem nebo jen rovně) a přilnavost je větší než schopnost řidiče odolávat bočnímu přetížení (v sériových sedačkách s obyč. pásy). Naopak ta schopnost snadno vyvolatelného a hlavně dobře kontrolovatelného driftu je nadstavbou f-typu, driftování s 911 je pro řidiče o poznání méně dostupná a více riziková zábava. Jinými slovy, F-type na okruhu umí, a V8 těžší na čumák nejde poznat, resp. musíš se na rozdíl předem soustředit a ani tak nic markantního proti V6. Markantní je naopak rozdíl v podání síly, zvuku, V8 je prostě návyková, přidává F-typu ten chuligánský prvek, který jakémukoliv šestiválci chybí, tohle je jeho bonus, hlavní důvod proč nevzít Porsche, ten kus namachrovaného muscle caru v autě, které umí být i velmi schopné z hlediska sportovní účinnosti. Mně se prostě f-type s V8 líbí velice, mít jen na V6, upřednostnil bych caymana. 😉
Při porovnání na okruhu byla možná V6 o krapet přesnější, ale add on faktor V8 to smazal násobně. Na silnici pak na suchu dá verze s V8 pocit, že přece jen s volantem umíš, je fantasticky nastavená, předvídatelná, ostrá ale jemná.
Na mokru to chce myslet na limity přilnavosti a buďto si přepnout do rain/snow režimu nebo být zkrátka opatrnější. Nic ale ve smyslu zabijáka.
Na mokru to chce myslet na limity přilnavosti a buďto si přepnout do rain/snow režimu nebo být zkrátka opatrnější. Nic ale ve smyslu zabijáka.
Chybí mi redakční fotky. Video také nevypadá jako práce ACZ. Kladu si otázku, proč asi?
Jestli tím časem myslíte 7😁8, tak to zdaleka není nejlepší čas 458 a ani není tovární. Lepší porovnání je Carrera S, která má tovární čas 7😁7,9.
Hele, mě nevadí bavit se s někým, kdo toho o autech moc neví... každý nějak začínal a nadšení se cení. Ale dokud si v tom neuděláš jasno aspoň natolik, abys v jedné větě nemíchal Genesis a Vantage, tak to vzdávám.
Víš, já F-Type řídil... sice jen roadster, ale zase V6 i V8. Zetko nemá šanci ani proti V6 a Genesis... no, v zájmu zachování diskusní důstojnosti se budu tvářit, že srovnání Genesis s Vantage V8 a F-Type (předpokládám také V😄 nezaznělo.
To jsou zase zasvěcené kecy někoho, kdo (tipuju) nikdy v žádném podobném autě nejel ani jako spolujezdec... Genesis a Vantage v jedné větě... ach jo 😒
ale jako na driftování dobrý, F-type by měl mít vzadu kouli na přívěsný vozík s náhradníma zadníma pneumatikama, čím víc sad tím líp
musime si pockat este na realny testik tohto bozskeho kupatka, potom budu dalsie dojmy 😉
zaujimavy detail [odkaz] nadrzka ostrekovaca vzadu pod vekom kufra 😉 riadna specialita ale aspon je to po ruke a gentlemani kupujuci tuto nadhernu nemusia ani ruku natahovat a sako bude ciste za kazdych okolnosti :yes: jooo krasne auto, moc krasne..... sen na kolesach
zaujimavy detail [odkaz] nadrzka ostrekovaca vzadu pod vekom kufra 😉 riadna specialita ale aspon je to po ruke a gentlemani kupujuci tuto nadhernu nemusia ani ruku natahovat a sako bude ciste za kazdych okolnosti :yes: jooo krasne auto, moc krasne..... sen na kolesach
Jsem jediny ktery ma z clanku pocit ze jizdni dojmy autor cerpal z toho co nekde vycetl (pripadne co mu bylo podsunuto od zahranicnich kolegu) a ono spanelsko za ucelem testu F-type ani nenavstivil? Vse co jsem se dozvedel se da krasne popsat anglickym "generic" a to vcetne stylu psani. Tak ze by copy+paste+preklad? :no:
Jinak taky se docela divim, ze onech 680Nm na jedne hnane naprave neni "zbytecne moc".
Jinak taky se docela divim, ze onech 680Nm na jedne hnane naprave neni "zbytecne moc".
všichni jste mimo 911 je o několik světelných let dál jak tenhle Muscle-car
911 má motor vzadu F-type ve předu , jsou to úplně jiný auta a srovnávat je je nesmysl
Cayman má zas motor uprostřed a F-type ve předu, takže tohle srovnání je taky mimo
Cayman GTS na okruhu kde je hodně zatáček F-type bez problému porazí a má mnohem lépe rozložené těžiště a v zatáčce drží jako přibitý, F-type jde furt do smyku a to pro dobrý čas není dobré a F-type má hůř rozloženou váhu a těžiště
F-type bych přirovnal k Nissanu 370z to je jeho adekvátní soupeř, nebo Hyundai Genesis, aston vantage v8 je mu asi nejblíž
911 má motor vzadu F-type ve předu , jsou to úplně jiný auta a srovnávat je je nesmysl
Cayman má zas motor uprostřed a F-type ve předu, takže tohle srovnání je taky mimo
Cayman GTS na okruhu kde je hodně zatáček F-type bez problému porazí a má mnohem lépe rozložené těžiště a v zatáčce drží jako přibitý, F-type jde furt do smyku a to pro dobrý čas není dobré a F-type má hůř rozloženou váhu a těžiště
F-type bych přirovnal k Nissanu 370z to je jeho adekvátní soupeř, nebo Hyundai Genesis, aston vantage v8 je mu asi nejblíž
Tiež by som bol rád, keby sa k tomu Lukáš vyjadril. Žiadne vlastné fotky ani video, popis jazdných dojmov len taký univerzálny, katalógový, skrátka nič, čo by ma presvedčilo, že autor na tom mieste naozaj bol a na Jagu jazdil.
je fenoménem loňského roku, nová štika v rybníce sportovních vozů, a stále se vedou diskuse, kam ho zařadit, co je pro něj tou pravou konkurencí? Jako přirozený soupeř se jeví carrera, jakkoliv sám jsem měl původně tendenci spíše srovnávat ho s caymanem. Ale jízdní projev f-typu je carreře podobný mnohem více než caymanu. Jenže potíž je v tom, že carrera je v jakékoliv karos. verzi auto použitelné i k cestování. To je u f-typu problém, ne proto, že by trpěl jízdním diskomfortem, ale prostě nemá zavazadlový prostor. Kufr carrery je jednak větší, jednak jsou tu zadní sedačky, které v reálu majitelé carrer používají při cestování jako zavazadelník. Jet ve dvou f-typem na cestu, kde je nutno přespat, je prostě nereálné, pokud člověk potřebuje víc než jednu igelitku. Vypadá to jako maličkost, ale absence zavazadlového prostoru nutně tlačí f-type do kategorie čistého sporťáku pro zábavu, tedy spíše k tomu caymanu, jakkoliv jsou cenově i projevem jinde. Verze coupe může díky většímu kufru f-typu velmi pomoct, tedy nejen jízdně, jak se lze z testů dočíst, ale hlavně ve schopnosti konkurovat sportovním autům v dané cenové kategorii v prodejích, doplněním o praktickou cesťáckou složku, o onu GTovost. Tu prostě f-type potřebuje, aby reálně obstál. Držím palec, a jsem na kupé moc zvědav. A ještě věc týkající se motorizací, jakkoliv netrpí V6 verze nedostatkem výkonu, mně to auto, jak je pojato, jak jezdí a jaké má charisma, dává smysl pouze s V8. 😉
No tak pokud s tím neumíš tak je přemrštěná i D. Sandero Stepway.... tolik k tomu, cos napsal....
Mercedes SLK to je jeho přímý konkurent 😉 ale u Mercedesu narozdíl od Jaguáru mají rozum a do tak malého auto, nedají motor s tak velkým výkonem
Jaké mají u Jaguaru asi chlebíčky?... >😁 No dobře, Lukáš není zrovna král recenzistů a nejspíš má dost jiné práci, ale kurňa, fanda značky...
Autor článku: Vaverka + nadpis: první jízdní dojmy = ale podle článku to vypadá, že auto viděl tak leda na fotce........
Tahle jízda bere slova 😉 ...za sebe můžu říct, že jsem to byl schopnej sepsat až po opadnutí euforie.
...něco se chystá... 😉 Téma HH, kafe atd, večerní ekologickopoliticky nekorektní diskuze... Budu tlačit, aby to bylo do měsíce. Pak začínám být lehce out.
Když budu vědět termín, zkusím ještě nějakou ňamku.
P.S.: SZ
Když budu vědět termín, zkusím ještě nějakou ňamku.
P.S.: SZ
Sem tě ráno namlsal co ? >😁
Nevim, poslední dobou mě nějak přestává bavit prokousávat se na diskuzi množstvím stále stejných nesmyslů. U někoho si říkám, že je to mládí a dostane se z toho. U někoho je to ale na pováženou.
K F-Typu není moc co dodávat. Škoda, že mi nevyšlo kafe pod Radhoštěm. V době, kdy se čím dál tím více uvažuje o využití elektřiny (v obecné rovině), viz. třeba i8, objevuje se hi-tech design, je tohle balzám na duši. Klasické britské tvary s odkazem na minulost, překvapivě kompaktní rozměry a k tomu kompresorová V8 se stádem, které se vyrovná jízdě schované v Blaníku....(?) >😁 Nádhera. A vždy, když se nad tím takhle zamyslím, hned mám lepší náladu.
Nevim, poslední dobou mě nějak přestává bavit prokousávat se na diskuzi množstvím stále stejných nesmyslů. U někoho si říkám, že je to mládí a dostane se z toho. U někoho je to ale na pováženou.
K F-Typu není moc co dodávat. Škoda, že mi nevyšlo kafe pod Radhoštěm. V době, kdy se čím dál tím více uvažuje o využití elektřiny (v obecné rovině), viz. třeba i8, objevuje se hi-tech design, je tohle balzám na duši. Klasické britské tvary s odkazem na minulost, překvapivě kompaktní rozměry a k tomu kompresorová V8 se stádem, které se vyrovná jízdě schované v Blaníku....(?) >😁 Nádhera. A vždy, když se nad tím takhle zamyslím, hned mám lepší náladu.
V tomhle případě to byl ten správnej postup u auta podobnýho charakteru. Hledání limitů na okruhu a pak nějakej den na okreskách, kdy už něco víš.
Tady na tom je přesně vidět, proč člověk nemůže stavět své dojmy z auta na základě půlhodinové předváděčky - já si odnesl první dojem: děsič a přemotorovaná mrcha >😁
Nebuďte na neho príliš prísni; ja ho odhadujem na puberťáka, ktorý ešte nemá 18 a teda ani vodičák, obdobne ako svojho času Adam Novák. 😉
Verze s rezervou jen ta igelitka, vzpomeň. Ale jo, mluvíme o tom od začátku, kupé by mělo být v tomto směru řešení, navíc vypadá skvěle, já taky ty auta bez střechy úplně nemusím. 😉
Naštěstí...snažit se dělat anglickou 911 by bylo holý bláznovství. Takhle je to naprosto v pořádku.
Oceňme na Jaguaru především to, že jde na hranu. Žádná jistota crossoverového "desetinásobku", nýbrž fortelní, festovní nadupané malé coupé. Nic více si v této vyměklé době nelze v pozici garážového Ramba přát.
Je to novodobý Jaguar, tak trochu postradá esenci aristokratické jemně nadmyšlené jinakosti, auru svébytného a vskutku jiného auta, avšak absence tohoto rysu není v daném segmentu prioritní. Zde jde o kvalitu jízdy a kvalitu designu. Obě složky jsou v dokonalé harmonii a vlastně nelze najít jediný kaz. Není to ovšem devětsetjedenáctka a nikdy ani nebude. Diskusní POLOumanutost hledat právě v tomhle modelu konkurenci je poměrně nepochopitelná.
Je to malý Jaguar s výkonem a jízdními vlastnostmi na vrcholu světa, jede jak z praku. Garážový jackpot :yes: :-!
Je to novodobý Jaguar, tak trochu postradá esenci aristokratické jemně nadmyšlené jinakosti, auru svébytného a vskutku jiného auta, avšak absence tohoto rysu není v daném segmentu prioritní. Zde jde o kvalitu jízdy a kvalitu designu. Obě složky jsou v dokonalé harmonii a vlastně nelze najít jediný kaz. Není to ovšem devětsetjedenáctka a nikdy ani nebude. Diskusní POLOumanutost hledat právě v tomhle modelu konkurenci je poměrně nepochopitelná.
Je to malý Jaguar s výkonem a jízdními vlastnostmi na vrcholu světa, jede jak z praku. Garážový jackpot :yes: :-!
Nejsem roadster pozitiv, takže jsem spíš čekal jak bude ztvárněno kupé. Dodávat cokoliv k tomu co jsi napsal je zbytečný...!
Co se tedy vejde do roadsteru? Cestovní kufr střední velikosti, aktovka a kabát... V zásadě stačí, ale kupé nabídne víc než dvakrát tolik. To bylo potřeba. 😉
Co se tedy vejde do roadsteru? Cestovní kufr střední velikosti, aktovka a kabát... V zásadě stačí, ale kupé nabídne víc než dvakrát tolik. To bylo potřeba. 😉
Když máš možnost porovnat - není V6 S vyváženější? Mě se právě k charakteru toho auta hodí míň krouťáku na zadních kolech, s V8 to musí být na mokru docela peklo, věřím že i na suchu může nezkušeného pěkně kousat.
Pravda, nejsem úplně cílová skupina pro takové auto a mé ucho není navyknuto na zvuk V8 a V12... ale na mně ta V6 zapůsobila dostatečně, v tom lepším slova smyslu.
Časy z Nordschleife se neporovnávají nejjednodušeji a řidič patří k faktorům, které mají opravdu velký vliv. Zase tolik oficiálních časů není. A ty neoficiální můžou být mimo klidně o 10, 15 vteřin. Podle toho, jak které auto sedne schopnostem daného řidiče. Co se týče 458, chlup pod 7😁3 to zajel Sascha Bert (pro AutoBild) a to myslím jel kompletní kolo, ne nějakou zkrácenou verzi.
Jinak časy jsou to dobré. Je zajímavé sledovat jejich vývoj. Ještě v roce 2007 zajel Walter Röhrl na GT2 7😁2. Dnes dá GT3 7:25.
Jinak časy jsou to dobré. Je zajímavé sledovat jejich vývoj. Ještě v roce 2007 zajel Walter Röhrl na GT2 7😁2. Dnes dá GT3 7:25.
Tak teď jsem se od rána už podruhý upřímně a od srdce zasmál 😄 :yes: . Figurko, kouzelný! >😁
Ne, ty jsi neskočil ještě na nic. Zkus to po menších krůčcích. Začni tím, že se z klávesnice přesuneš na volant, ale hlavně s pedály. Přijdeš na to, že plyn se dá i ovládat a ne jen zapnut👋vypmuto, jako na té klávesnici. A pak jezdi. Časem zkus nějakou pouť a naskoč do autíčka. Poznáš, co to je v reálu, když se ti něco pohybuje pod zadkem. Držim palce, aby se ti z toho fofru neudělalo blbě. Pak můžeš nabrat odvahu a zkusit třeba motokáry, ale bacha, fakt bacha. Chvilku sleduj cvrkot na dráze, aby tam zrovna nebyla nějaká 6ti letá místní jezdkyně. To by tě mohlo psychicky uplně sejmout.
JJ...
39. Porsche 911 Carrera S 7😁7.90 Watch Onboard '11
40. Porsche 911 Turbo 7😁8.00 Onboard N/A '06
41. Lexus LF-A 7😁8.00 Onboard N/A '10
42. Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera 7😁8.00 Onboard N/A '10
43. Ferrari 430 Scuderia 7😁9.00 Watch Onboard '07
44. Lamborghini Murcielago LP640 7:40.00 Watch Onboard '06
45. McLaren Mercedes SLR 7:40.00 Onboard N/A '03
46. Porsche 911 GT3 7:40.00 Onboard N/A '09
47. Chevrolet Camaro ZL-1 7:41.27 Watch Onboard '11
48. Porsche 911 GT3 7:42.00 Onboard N/A '06
49. Radical SR3 7:42.00 Onboard N/A '02
50. Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce 7:42.00 Onboard N/A '09
51. Chevrolet Corvette Z06 7:42.90 Onboard N/A '05
52. Porsche 911 GT3 RS 7:43.00 Onboard N/A '03
53. Pagani Zonda C12 S 7:44.00 Onboard N/A '02
54. Audi R8 V10 5.2 FSI 7:44.00 Onboard N/A
39. Porsche 911 Carrera S 7😁7.90 Watch Onboard '11
40. Porsche 911 Turbo 7😁8.00 Onboard N/A '06
41. Lexus LF-A 7😁8.00 Onboard N/A '10
42. Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera 7😁8.00 Onboard N/A '10
43. Ferrari 430 Scuderia 7😁9.00 Watch Onboard '07
44. Lamborghini Murcielago LP640 7:40.00 Watch Onboard '06
45. McLaren Mercedes SLR 7:40.00 Onboard N/A '03
46. Porsche 911 GT3 7:40.00 Onboard N/A '09
47. Chevrolet Camaro ZL-1 7:41.27 Watch Onboard '11
48. Porsche 911 GT3 7:42.00 Onboard N/A '06
49. Radical SR3 7:42.00 Onboard N/A '02
50. Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce 7:42.00 Onboard N/A '09
51. Chevrolet Corvette Z06 7:42.90 Onboard N/A '05
52. Porsche 911 GT3 RS 7:43.00 Onboard N/A '03
53. Pagani Zonda C12 S 7:44.00 Onboard N/A '02
54. Audi R8 V10 5.2 FSI 7:44.00 Onboard N/A
Jak se ti s 370Z jezdilo, co říkáš na 997? Vyprávěj jezdče 😄
Teorie velkýho třesku ti nejdou, nevíš, neznáš 😉
Teorie velkýho třesku ti nejdou, nevíš, neznáš 😉
Flyboyeda bejvá když příjde řeč na F-Type prostě mimo a myslim že to samý ho čeká až se s nim jednou projede 😄
Koukám, že jsi po těch nanucích dítko hyperaktivní. Měli by tě občas pustit na vzduch.
No hlavně že jsi dva předchozí odstavce popíral srovnání vskutku srovnatelnějšího... Doufám, že jsi takový i mimo net, lidi, co si do huby nevidí, jsou fakt supr. :yes: :-!
Přiznám se, že jsem nedokázal dohledat nikde čas na NS. Ten čas by byl dost překvapivej...stejnej jako Lex LFA, nebo právě zmíněná Italia.
Tam zalezi co povazujete za "podobny model". Primeho konkurenta nema proti Jaguaru ani to Porsche bo 911 ma navic 2 sedadla a bud mensi vykon, nebo stejny vykon za dvounasobnou cenu a vnuceny pohon 4*4. A prave ta Z4 35is vs. zakladni F-type mi prijde jako rozumne srovnani. Obe auta stejne prakticke, cca stejne tezke, bez LSD, s automatem, podle vseho podobne naladene (spise ke GT nez k purizmu ala Cayman) atd.
M6 je pak rychle GT (btw. velice podobne vykone a rychle GT jako V8 F-type), za podobnou cenu, 2 sedadla a 300kg navic ale prave by me zajimalo nakolik jeste V8 F type zustava mrstnou kockou a nakolik uz jde prave o GT (tedy konkurenci spis pro Aston Martin z UK a z Nemecka prave M6 nebo SL od MB atd...).
M6 je pak rychle GT (btw. velice podobne vykone a rychle GT jako V8 F-type), za podobnou cenu, 2 sedadla a 300kg navic ale prave by me zajimalo nakolik jeste V8 F type zustava mrstnou kockou a nakolik uz jde prave o GT (tedy konkurenci spis pro Aston Martin z UK a z Nemecka prave M6 nebo SL od MB atd...).
Divil by ses jak by mu 370z zatopil, tady jde o to že jaguár Dává do Reklamy velký peníze a vyplácí se mu to , 370z takovou reklamu nemá,ale to neznamená že je horší, holt většina lidí F-typu skočí na špek a ty jsi jeden znich, já ne
Nejbližším protivníkem je 911, podle toho také Jaguar nastavuje (a může v budoucnu na této platformě rozšiřovat) spektrum nabízených verzí.