Novinky
poterienko
0
Perfektní auto do města, malé, hbité, co více si přát.
3_diamanty
1
tiez hovorim, jazdis takmer zadarmo, kufor obrovsky, nenapadny pracant, proste... parada :yes:
poterienko
1
O spotřebě a kufru jsem nepsal ani slovo.
Po tom co G-power dokáže u 1M vytáhnout ze 4.0l V8 z M3ky 600 PS / 441 kW, tak mi tohle auto připadá jako naprosto zbytečná a daleko dražší varianta něčeho, co už tu dávno je a ve všech ohledech lepší... Ať žije G-POWER G1 V8 Hurricane RS >😒]
Poslechni si někdy zvuk této V10 a pak to třeba pochopíš. Ne že by V8 z M3 nezněla hezky, ale já tohle pochopit dokážu.
zvuk dela vlavne vyfuk, a ten je jinej, takze jak zni tohle nebo tamto auto je bezpredmetne dokud ho opravdu neslsis, mas nekde zvuk těchto dvou aut? a i tak muze nekomu znit lepe tamto a druhemu zase ono
u V10 to nieje o ladení vyfuku. Proste ten motor pradie nádherne aj bez ladenia a ešte, že je atmosferický.
Zvuk uvnitř auta může dělat i výfuk, a je to dnes kvůli downsizingu bohužel stále se rozšiřující praxe, bmw nevyjímaje, ale dokud se, alespoň do sporťáků, montovaly motory se šesti a více válci, nebylo to potřeba a zvuk motoru obstarával motor sám. V atmo verzích, kde neruší pískání turba nebo kňučení kompresoru o to lépe, a např. tato V10 je zvukový klenot, ryčení sání a pilový až formulovitý zvuk nahoře, to je mechanická motorová symfonie. A vo tom to je! 😉
Hezké, ale chybí jediná skutečně zajímavá technická informace o takovém autě. Jakpak vyřešili chlazení?
S povděkem kvituji ten civilní look. S tím jaderným reaktorem pod kapotou to bude pěkně ladit. Opravdický Karel.
tak tomuhle řikám pořádnej bavorák ! :yes: žádný přeplňovaný nebo elektrikou poháněný máslíčko