Tuším, že v roce 2009 než Volvo přebrali Číňané, byly celosvětové prodeje Volva něco málo přes 300 000 vozů. Tehdy se psalo, že by Volvo potřebovalo prodat 400 000 aut ročně, aby byla automobilka v černých číslech. To se jim už naštěstí podařilo, ale milión prodaných aut do šesti let? Kruciš, já si furt říkal, proč mají Číňané takový zájem o Afriku. Křováci brázdící v roce 2020 Afriku v iXCéčkách, tomu se říká vize :-)
VW není prémie..AUDI tak to ANO. >:D
Kvalita Audi , BMW a Mercedesu je jinde než zkrachovalého Volva.
Většina komponentů už ze Švédska a Německa právě není.
To je už minulost..China ,Taiwan , Vietnam , Korea a Indie...tam se to pro Volvo vyrábí.
A bude hůř.. ;-)
Také spolehlivost šla u Volva za poslední roky dost dolů..
O image ani nemluvě.. >:D
Například od VW? >:D Vážně, kvalitu nemá garantovanou nikdo, teď například BMW a životnost motorů... A nevážně, doporučuji vzít si to "čínské" Volvo a podívat se, kde je vyrobené a z jakých komponentů. Vezměte to pěkně z gruntu, od skel přes stěrače, světla, tlumiče, ramena, po malé součástky. Čínského tam nenajdete nic a drtivá většina je Švédsko a Německo.
Většina dílů je z Evropy, zatím jsem našel díly z České Republiky (klíčky), Francie (světla), z Německa (čelní sklo), Švédska (zadní sklo) a Číny (malá boční skla), další součástky jsou z Polska, Rumunska, Turecka...prostě globální auto :-)
Jeden blbý válec navíc a co to udělá se zvukem. Beztak reálně je spotřeba stejná jako u 4R. V60 je třeba moc krásný kombík, ale trochu mu chybí kufr. Objem kufru se správně měří tenisovýma taškama, tři vedle sebe a jedna napříč.