Ekonomika
zelizd
3
Tuším, že v roce 2009 než Volvo přebrali Číňané, byly celosvětové prodeje Volva něco málo přes 300 000 vozů. Tehdy se psalo, že by Volvo potřebovalo prodat 400 000 aut ročně, aby byla automobilka v černých číslech. To se jim už naštěstí podařilo, ale milión prodaných aut do šesti let? Kruciš, já si furt říkal, proč mají Číňané takový zájem o Afriku. Křováci brázdící v roce 2020 Afriku v iXCéčkách, tomu se říká vize 😄
Přejít do diskuze
Kam ten svět dospěl, vozit si * v pětimetrovém dvoutunovém autě a ještě se tvářit, že je to eko.
No , v EU jim ty čínské Volva moc nepůjdou!
Hlavně s jejich nesmyslnou cenovou politikou.. 8-s
A ta kvalita už taky není co bývala.
Ale pro Afriku dobrý.. >😁
Hlavně s jejich nesmyslnou cenovou politikou.. 8-s
A ta kvalita už taky není co bývala.
Ale pro Afriku dobrý.. >😁
VW není prémie..AUDI tak to ANO. >😁
Kvalita Audi , BMW a Mercedesu je jinde než zkrachovalého Volva.
Většina komponentů už ze Švédska a Německa právě není.
To je už minulost..China ,Taiwan , Vietnam , Korea a Indie...tam se to pro Volvo vyrábí.
A bude hůř.. 😉
Také spolehlivost šla u Volva za poslední roky dost dolů..
O image ani nemluvě.. >😁
Kvalita Audi , BMW a Mercedesu je jinde než zkrachovalého Volva.
Většina komponentů už ze Švédska a Německa právě není.
To je už minulost..China ,Taiwan , Vietnam , Korea a Indie...tam se to pro Volvo vyrábí.
A bude hůř.. 😉
Také spolehlivost šla u Volva za poslední roky dost dolů..
O image ani nemluvě.. >😁
Například od VW? >😁 Vážně, kvalitu nemá garantovanou nikdo, teď například BMW a životnost motorů... A nevážně, doporučuji vzít si to "čínské" Volvo a podívat se, kde je vyrobené a z jakých komponentů. Vezměte to pěkně z gruntu, od skel přes stěrače, světla, tlumiče, ramena, po malé součástky. Čínského tam nenajdete nic a drtivá většina je Švédsko a Německo.
Volvo je prostě už čínské.. :-!
I jejich plány na made in China ukazují..
Viz: "Volvo se zaměří na čínský trh, domov mateřského Geely. V plánu je zvýšení lokální výroby, spolupráce s Geely zase zlevnění vývoj nových aut."
Pak je jasné , že spoustu levných čínských Volvo prodají v Asii..
Kvalita sice jde dolů , ale prodeje se zvýší a zisk asi taky nebude tedy problém.
V EU je cena za čínsko-švédské Volvo těžko akceptovatelná.
Zvláště při sice stále vysoké bezpečnosti , ale horší kvalitě vozů než kdysi!
Evropan vždy raději koupí premii od německých značek.
Nebo sáhne po japonci.
Má garantovámu lepší kvalitu i image za podobné peníze. 😉
I jejich plány na made in China ukazují..
Viz: "Volvo se zaměří na čínský trh, domov mateřského Geely. V plánu je zvýšení lokální výroby, spolupráce s Geely zase zlevnění vývoj nových aut."
Pak je jasné , že spoustu levných čínských Volvo prodají v Asii..
Kvalita sice jde dolů , ale prodeje se zvýší a zisk asi taky nebude tedy problém.
V EU je cena za čínsko-švédské Volvo těžko akceptovatelná.
Zvláště při sice stále vysoké bezpečnosti , ale horší kvalitě vozů než kdysi!
Evropan vždy raději koupí premii od německých značek.
Nebo sáhne po japonci.
Má garantovámu lepší kvalitu i image za podobné peníze. 😉
Ano, čínský automobilový výrobce spalováků max hybridů má našlaápnuto .... U souseda v Norsku se ovšem nechytá ... >😁 >😁 >😁 [odkaz]
Většina dílů je z Evropy, zatím jsem našel díly z České Republiky (klíčky), Francie (světla), z Německa (čelní sklo), Švédska (zadní sklo) a Číny (malá boční skla), další součástky jsou z Polska, Rumunska, Turecka...prostě globální auto 😄
Jeden blbý válec navíc a co to udělá se zvukem. Beztak reálně je spotřeba stejná jako u 4R. V60 je třeba moc krásný kombík, ale trochu mu chybí kufr. Objem kufru se správně měří tenisovýma taškama, tři vedle sebe a jedna napříč.