V A1 mi připadalo, že byl nějaký rozdíl v tónu. Ale pochybuji, že by někdo poznal, v jakém režimu motor pracuje, kdyby neměl přímé porovnání. Kabriolet je ale přeci jen méně utlumený, takže by mě zajímalo, jestli je poznat něco víc.
Já poznám snad jen to přepnutí, je to takové nepatrné cuknutí (škoda, že o režimu neinformuje displej). Ale že bych cítil jakýkoliv rozdíl v jízdě na dva nebo na čtyři válce, to se mi ještě nestalo...
Já zrovna jednou byl na výlétě a průvodce dělal tátův kolega, již slušně přetahující důchod. V nestřeženou chvíli odběhl do vyhlášeného hračkářství pro poměrně velký model MB SLK. Prý si koupil stejné, láska na první pohled. >:D:-)
A pak že starý znamená zahořklý.
To s tou mazdou je snad vtip, ne? Jeji torzni tuhost cinici ubohych 8800 Nm/stupen by ji i pred 15 lety radila k tem nejmene bytelnym autum na trhu natoz pak ted. Jen pro predstavu, u Boxsteru a konciciho TT roadster se podarilo prekonat hranici 20000 Nm/stupen. ;-)
Podle mého soudu - trefa. Jasně, bílé cabrio jedině jako přednosta chirurgie, ovšem v něčem "těžším" to nebude mít kaz. Pochop, cabrio je prioritně o životním postoji, nikoliv o shrnuté střeše... Prostě ta celta nad hlavou přebíjí vše. A v tomto kontextu velmi oceňuji současně to, že nejsilnější náklonnost ke kabrioletům je ve Spojeném království. Jistě...
Akcentuji tedy celtu, proporce (ty jsou zde bez ztráty kytičky) a vhodnou barvu. Brejle si vyber sám.
Práve preto, krútenie karosérie nie je nič príjemné a takisto vibrácie do motora nie...
mimochodom toto nie je tak celkom pravda: Kroucení karoserie je u automobilů s otevřenou karoserií nutným zlem. Nie každý kabriolet sa krúti: [odkaz]
Někdo chce třeba jen zážitek z kabria, aniž by potřeboval dělat show pro okolí. Pak usedlý, ale vkusný design není na škodu. Kabria ani zdaleka nekupují jen dvacetiletí extroverti.
Osobně bych nechtěl občasný vibrující dvouválec-komu to proboha stojí za půl litru na sto? 8-s
v teste prakticky sama chvla a len 3,5 hviezdicky celkove hodnotenie? Kludne mohol dostat aspon 4, nie? Pekne, kvalitne a s krutenim karoserie nic nespravite
Design A3 kabrio je příliš sterilní, jak píše Stefič, pro bukvice je to málo miloušké, tam to vidím víc na tuhle prdýlku. [odkaz] Starej dědek s hromadou zlata na krku zas půjde spíš po něčem takovém. [odkaz]
...něco tomu chybí.
Klasický designový styl Audi podle mého názoru se při naroubování na kabrio příliš nehodí. Přece jenom, kdo si kupuje kabrio. Mladý člověk mající potřebu se nějak vyhranit. Tomu by měl odpovídat design s patřičnou dávkou dynamiky.
A3 kabrio je dle mého názoru příliš usedle, respektive příliš klasické. Kdybych měl 25 let, určitě by se mi nelíbilo. Nebo když ne nelíbilo, rozhodně by mě neoslovilo