Tvrzení bývalého předsedy dozorčí rady automobilky Tatra Williama Cabanisse o nekvalitních nápravách je prý lež. Prohlásil to majitel firmy Praga Export Petr Ptáček.
Pan Ptáček už nemá pamět zcela bez vad. Asi si plete problémy z postupného vývoje těchto náprav na stále těžších vozech Praga UV 80, resp. Praga Alfa, kde kdysi k prasknutí opravdu došlo. Ale u Tatry 810 nikoliv !
Po dobu zkoušek funkčních vzorků i prvních vozů T 810 (Praga postavila sama prototyp T810 a pak ještě dodala celkem 17 sad náprav a převodovek), přičemž ke zlomení (prasknutí) nápravy nedošlo nikdy. Jisté potíže sice byly, ale týkaly se méně významných záležitostí (např.únik oleje) a během ověřovací série je Praga odstranila. Pokud Tatra tvrdí neco jiného, ať to doloží dokumentací ze zkušebny, nebo tvrzením svědků ze svého vývoje, A ty lze konfrontovat s tehdejšími pragováky a hned by bylo jasněji jak to bylo doopravdy...