To je priprava na novou priplatkovou vybavu... a sice "snizeni vzdalenosti mezi prednimi sedadly pro moznost sahani spolujezdkyni na koleno". Vymyslela si to EU.
Na jednu stranu je sice pravdou, ze tohle auto je nekde na pomezi mezi stredni a vyssi stredni tridou, nelze ho uplne srovnavat s BMW 3 nebo Mercedesem C, protoze je podstatne vetsi, ale i tak je ta cena celkem sebevedoma s ohledem na nulovou image znacky, horsi techniku, mizernou podporu a ztratu ceny u ojetiny.
v europe to bude skor len taky exot... ale aj taketo auta treba , ja by som si rozhodne skor kupil cadillac ako nemca ak mam byt uprimny, takze urcite sa najde zakaznik ktory da prednost jedinecnosti a kupi si ho ;-) .. nechcime od tohto auta aby v eu buralo rebricky predajnosti. To auto ma ine poslanie a ja mu fandim :yes:
Cadillac mel nejakou image naposledy v osmdesatych letech, pak to bylo auto pro duchodce a dneska je to mensinova znacka nekde lehce pod Acurou ci Infiniti, vice pod Lexusem a hodne pod D3. A to se bavime o jejich vlastnim trhu, v EU fakticky v podvedomi zakazniku neexistuji.
Technicky ten Cadillac proste nefunguje tak dobre jako D3 nemluve o faktu, ze ho tady nabizi jen se zakladnim motorem, ktery na lepsi motory konkurence celkem ztraci. Ctyrvalec s 270PS v tehle tride uz nikoho nedojme specialne u modelu, ktery jde teprve na trh.
Problém je ten, že ten benzínový V6 by si tu skoro nikdo nekoupil. Známe EU zákazníky....A těch pár fajnšmekrů co chtějí CTS-V si to objednaj z usa přes šedý dovoz, navíc výrazně ušetří
A diesly nejsou, protože vývoj jen pro evropu by se jim nezaplatil, museli by tam fláknout leda motory z Opla.
Nemyslim si. Uprimne tohle auto stejne nikdo normalni nekoupi, takze cilovou skupinkou budou spise extremisti a ty si mozna spise koupi tu vykonnou 3.6tku nez ctyrvalec pro prizdisrace, kteri si koupi stejne neco v dieselu. Ten ctyrvalec neni ani ryba ani rak, neni to ani prakticka volba, ani volba srdcem. Bezpohlavny kompromis v USA prodavany jako budgetova volba.
On ten diesel by se dal i koupit, ale Cadillac obecne nema zajem do EU trhu investovat, to je videt uz na podpore stavajicich modelu.
Ktere nasledne zase prodela pri prodeji ojetiny nemluve o problemech, ktere s dovozem muzou byt pri servisu a papirovani. A tam kde to "opravdu umi servisovat" mu zadarmo udelaji i svolavacky ci poskytnou zaruku mobility a podobne zalezitosti?
Jo záruku dneska poskytují i neofiko dealeři, půlka svolávaček pro evropu není platná (známe z dob chrysleru) a náhradní auto ti už dneska poskytne i lepší garážista co si váží zákazníka. Aspon já takové znám.
Samozřejmě - pokud si to dovezeš úplně sám a úplně sám i ošéfuješ proclení a přihlášení, ušetříš možná u vrcholných verzí i 300 tis, ale je to lítání a pak si musíš najít kde servisovat a se zárukou už může být problém.
Co se týče prodeje ojetin, tak platí zajímavé pravidlo a to, že čím méně kusů tu je, tím méně padá cena. Protože ono když je v inzerci 1 ks daného modelu, není s čím srovnávat a není proč prodávat pod cenou.
Takže pak sou vidět třeba věci typu 12 let starý Pontiac za 120, zatímco konkurece od chrysleru je za 60 :o))
Stejná třída aut. Akorát chryslerů je v inzerci 10 a Pontiac jeden.
Druhá otázka je zda to někdo koupí no. Ale taková je realita. vzhledem k tomu, že ty inzeráty časem zmizí tak bych řekl že i koupí.
Pokud si nekdo kupuje takhle drahe auto, tak ocekava i ze s tim bude jezdit po Evrope a zaruka bude platit ve vsech statech, ze tam bude v cene celoEU assistance a podobne sluzby. To mu sedivy dovozce neda.
A ani nemluvim o tom, ze u spousty modelu jsou zasadni rozdily mezi EU a USA modely, ktere jsou fakticky neresitelne. Typicky nemoznost sehnat evropske mapove poklady do americkych navigaci. Ono tohle je velky problem amerik i oficialne dovezenych, ale u sedivych dovozu je to neresitelne.
Jenze lidi co kupuji auta za jedna a pul mice je povetsinou nemaji 12 let, ale prodaji je po trech az peti letech. A tam ten propad ceny je celkem strasidelny, protoze to auto uz je dost stare aby v kontextu EU trhu moc nedavalo smysl a jeste to neni stara ale neobvykla pastika jakou si koupi nejaky chudak s touhou vyniknout v davu.
Proto tam třeba Auto outlet montuje navigace z EU modelů, které jdou bez problému přehodit. Je to to i vč. českého hlasu v navi.
Samozřejmě ne u všeho to jde.
Znam lidi co s tím po evropě nějezdí.....ono jde dneska rychlejší a někdy i levnější lítat, kor u bohatších lidí. Kámoška má speciální kartu u KLM a Air fRance, je to jedna skupina a má různé výhody. Auto když potřebuje tak si půjčí. A to lítá po evropě i světě dost často. Se svým soukromým jezdí jen v zemi kde žije.
Ve vyšší střední by si to za stejné peníze v Evropě koupilo víc lidí než s tím užraným turbodvoulitrem. V této třídě se v benzinu kupují šestiválce a osmiválce, čtyřválcového turba jako entry modelu kolem 180 koní se něco prodá, ovšem jako náhrada ve výkonových oblastech, kde byly o generaci zpět šestiválce, tyhle čtyřválce nefungují. Viz. prodejní "úspěchy" 528i, A6 2,0 tfsi, E250cgi... naprostý okraj zájmu. Cadillac evidentně nechápe situaci a touhle motorizací CTS předem odsoudil k naprostému paběrkování. :-!
Nebude, na to vem jed! Ale nechci se přít o tomto konkrétním V6 od cadillacu, ten neznám, ale 528i jak ve verzi R6 tak R4turbo ano, a tam je v dlouhodobém mixu rozdíl litr a půl ve prospěch šestiválce.
Kdes to vycetl? Ja kdyz se podivam na spritmonitor, tak nove 528 zere 9,55l vs. stare 10,78l. Jiste, je to stary vs. novy motor, mohl by nekdo namitnout, proto ani ty nemuzes mit porovnatelne udaje.
Nevyčetl, vlastní zkušenost. Ale těmi údaji ze spritmonitoru jsi mě docela překvapil, tak jsem se na to podíval a zřejmě se díváme každý jinam. Moje zadání 528i od roku výroby 2010 se 190kw - výsledek cca 10 aut, průměr 9,43 litru, 528i od roku 2011 se 180kw - výsledek 2 auta, průměr 11,19 litru.
Moje zkušenost je, že menší přeplňované jednotky v tomhle režimu nemají moc velkou výhodu a někdy jsou na tom i hůř. Pokud si vyšší střední kupuješ na cestování, ne na hrkání po městě, může být větší motor úspornější.
CTS-V (kdo nezná, tak je to 6,2 V8 s kompresorem a cca 550 koní) – minulé generace se do Evropy dováží i oficiálně. Není problém koupit sedan, kupé i kombi. Stojí kolem 2 milionů.
U nás to image objektívne nemá to je pravda. Ale na západ od našich hraníc by som to až tak čierne nevidel. Predsa len sa tam "ameriky" predávali a predávajú viac. (nielen individuálny dovoz). Ak to GM správne uchopí a podporí trebárs aj servisnou a predajnou sieťou OPELu, resp. rebranduje niečo od Chevroletu (aj také niečo sa mi už donieslo) nemuselo by to byť úplne tragické. Jasne predajný trhák to nebude, ale ako zaujímavá alternatíva k D3 + Jag prečo nie. :yes:
U nás si totiž, pokud vezmeme obyvatele bez rozdlění na motoristy a nemotoristy - pod pojmeme cadilalc nevybaví tak 30% lidí nic a ze zbývajíchc 70% si dalších 50% vybaví křižníky dálnic z 50-70. let
Dál to nikdo, kdo pár odborníků a fandů do amerik nezná.
Snad si nemyslíš že kdo přemýšlí o Hyudai IX20, Fabii, Oktávce , Ceedu atd zkoukmá co vyrábí cadillac.
Jako ojetiny to v podstatě nikdo kupovat nemůže, enbot není co kupovat, CTS druhé generace sem tu viděl na prodej asi 3....první generace je to taky prakticky jen kvůli mountfieldovské akci.
Takže na prodej sou akorát Escalade a SRX a to je zas trochu jiná kategorie....a pak staré Sevilly z 90. let
Myslim, ze Cadillacu hodne fandis. Marketingovy vyzkum rozlisuje dva zpusoby zapamatovani si znacky a sice rozpoznani (recognition) a vybaveni si (recall), tedy v prvnim pripade respondent sam zmini danou znacku na dotaz jake znacky zna, ve druhem prohlasi, ze ji zna pote co je mu recena vyzkumnikem. Problem z hlediska prodeju je, ze fakticky jen rozpoznani lze pretavit do zajimavejsich prodejnich cisel, vybaveni si je pouzitelne jen v pripade vetsich prodejnich akci.
V pripade Cadillacu bych odhadoval rozpoznani na mene nez procento populace a vybaveni do deseti procent (vybaveni ve smyslu, ze znacku zna v kontextu aktualniho souteziciho na ceskem automobilovem trhu, vybaveni ve smyslu auto s ploutvemi co s nim jezdil Elvis bude vyssi, ale z pohledu Cadillacu zcela nezajimave).
Co se tyce ojetin, tak to je takovy smutny pribeh. Ted nejaky chudak prodava sest let stare STSko jako prvni majitel po 80.000km, uz je na 260.000Kc a stale netusi ze bude muset jit pod dveste tisic aby prodal. Srovnatelny petkovy baworak by sel za 400.000Kc do tydne.
CTSko druhe generace jsem videl prodavat jedno, prodalo se za necele 2/3 ceny srovnatelneho BMW 3.
Jo tak to co nabízí Cadillac aktuálně na českém trhu bude znát skutečně tak 1% lidí. To ale ukazuje na dva problémy: 1) nulová reklama
2) že češi krom německých aut v podstatě nic dalšího neznaj
Co se týče oejtin, jedno černý STSko bylo v průhonicích na prodej asi 2 roky. Taky každej říkal, hele za ty prachy a nikdo to nechce, nj, amerika.
Jenže vono ve finále vyšlo najevo, že je to vrak po těžký havárce, jakž takž opravenej a že za tu cenu to tudíž je vlastně drahý. Proto to tam leželo a bylo se an to x lidí podívat, ovšem nikdo nekoupil.
I tkaové sou příběhy některých amerik, co se tváří na fotkách OK bývá často zamaskovaná vražda, který dal někdo - budto majitel nebo servisy těžce na frak. Sebringa s Stratuse co sem prodal zpět protiůčtem si někdo odvezl za 22 resp. 25 dnů. Zajímavý co, estli to nebylo tím, že byly ve spšičkovým stavu.
Jo BMW se prodávaj výborně, když sem kupoval E63, tak v půlce bazarů začli vytahovat startovací zdroje, dofukovat kola atd nebo jaksi autíčka tam stála tak v rozmezí 4 měsíce až rok a půl >:D >:D
Samozřejmě u naftový trojky za 100 litrů je ta doba stání poněkud jiná, což je ale tím, že nejlíp se prodávaj ojetiny do 200 tis, což mi potvrdilo několik lidí.
Dál jdou jen škodovky, pár suv a někteř (ale opravdu jen někteří) němci.
zbytek je ležák.....klidně i rok a je fuk zda je to kupé, velká limuzína či benzínové suv od Mercedesu, Cadillacu, Lexus nebo třeba Volvo. Stojí to na place a čeká na nadšence....nebo až někomu dojde trpělivost a zmení třeba cenovku, která na počátka udával 450 tis na třeba 365....nebo 950 tis na 810 atd. i takové připady znam.
Nakonec se prodá skoro vše, po roce, dvou....
>:D >:D >:D
Pokud je rozumna cena, tak se mainstreamove znacky prodaji velice rychle. Mne se bezne stane, ze na to auto se ani nestihnu doject podivat, protoze nevydrzi od stredy do vikendu kdy mam cas jezdit po republice kolem aut. A to rozhodne neshanim Octavii v dehtu. Treba VW Passat CC 3.6 se musi kupovat s uz nastartovanym motorem v aute pred barakem, protoze casto zmizi ten samy den co se objevi na trhu. A to je pritom velky a nikterak usporny benzin.
Velmi mensinove Volvo S80 T6 jeste v pekne * se prodalo minuly rok za deset dni. Volvo S80 D5 zrovna dneska prodal Davo Car pet dni po vystaveni. Co se neproda jsou kousky, kde je nasazena nesmyslna cena, ale to neni o autu, ale o cene. Treba tohle auto se prodava skoro rok:
[odkaz]
Byl jsem se na nej podivat, v nikterak dobrem stavu, mensinovy motor, vyhodou je akorat vybava. Majitel nechce proste pochopit, ze tohle auto nad trista tisic neproda ani v kreci.
Konkurence je. Zrovna pred mesicem jeden autorizak z Prahy prodal konkurencni S80 V8 sice s horsi vybavou, ale novejsi a lepe vypadajici za 260.000Kc. Takze to ukazuje jakym smerem bude potreba se vydat s temi dvema kousky u Auto Kurtz.
Ja som ti spominal ze sme kupovali pred nedavnom S80tku ;) ale na Slovensku, kedze z Ciech sa neoplati, koli tomu poplatku pri prihlaseni cca cez 2000E....a tu ich je este menej, takze velmi tazko sa zjednavala cena ale dohodli sme sa :-)
14000E je vysoka cena, hlavne kedze to je dovoz z Holandska...to by som neriskoval....ta za 260000kc , tak to bola super cena ale fakt zalezi aku slabsiu vybavu to malo... Lebo par som ich videl s manualne nastavovacou sedackou a to by mi nestalo za nizsiu cenu :-) kazdy ma ine preferencie...niekto je nadceny ked to bude o rok novsie a niekdo rad lepsiu vybavu :-)
Vyšší střední třída od D3 se v bazarech točí naprosto bez problému. Jistě, nafta vládne v bazarech, protože vládne u nových aut, ale blábolení o tom, jak auta od D3 vyjma zdechlin za sto litrů stojí v bazarech až rok a půl je mimoňské. Občas se dívám na bmwklub a v místních komentech se dočítám, že sehnat např. slušnou ojetinu 5er s benzinovým šestiválcem je v ČR skoro mission impossible, jakmile se objeví, je pryč. Co se caddilacu týká, je to prosté, nikdo ho nechce.
Já takových kousků viděl hned několik. Stačilo se podívat do velkého TP na datum odhlášení a do kalendáře..... všude odhlášeno 2013 a to v rozmezi březen až září a v kalendáři byl únor 2014 >:D >:D
divný co
Inzerci si projíždím pravidelně na tipcars.cz a další a některý auta už tam vídám fakt rok. Dokonce za tu dobu i zlevnila, nicméně tam svítí stále.
ja si myslim ze taketo auto ma mat benzin... je to ok ;-):yes:
kto ma na auto za 1,5 melona tak hadam nebude pocitat decilitre a jazdit v naftaku, navyse da sa jazdit s rozumom aj s benzinom za slusnu spotrebu, nikde nie je povedane ze potencial motora musis vyuzivat naplno vsade a pri kazdej prilezitosti ;-)
Na co narážíš? Jde o daně, poplatky a ne každý chce být zdrženlivý, takže mu jde o spotřebu ve vysokých rychlostech a při dynamičtější jízdě. Naštěstí je to ve vyšších třídách menší kompromis. Také záleží, jakou roli to auto plní.
Jde o to, že nafta je nespravedlivě zvýhodněna. Kdyby byly stejný podmínky, je o 3 kačky na litr dražší.....navíc ne každej tankuje u nejlevějších pump v obavách o vstřiky, čerapdlo...takže pak by činil rozdíl mezi nejlevnějším BMW a naftou od lepších pump tak 4-5 kč na litru a to už by si spousta lidí hodně rozmyslelo >:D
V EU ten, kdo ma 1,5 mega na auto si stejne koupi naftu. Benzin je i u dvoumilionovych aut naprosto okrajova zalezitost. Uz jsi nekdy potkal X5/X6Q7 atd. bv benzinu?
BMW X5 se relativne slusne prodavala v 4.6 jakozto maximalni motorizace, protoze az do nedavne doby tam nebyl vykonove zadny alespon vzdalene srovnatelny diesel.
Vyjma naší, vím o dalších dvou X5 a jedné X6 v benzinu jen v mém okolí, a myslím těch koupených v ČR. Zoufalců, co s tím vyj.ebali, mají esůvéčko za půlku a teď na mě svítí za dne oranžovými blinkry vpředu, vzadu blikají červeně, nepustí si radio a nefunguje jim navigace, jo, těch vídávám taky celkem dost. Ale samo, že u SUV vládne nafta. >:D
Diesel je proste nutnost v Evrope. Jsme to uz videli jak to dopadlo s Jaguarem, bez naftove verzi by prodej byl uplne minimalni.
CTS je nadherne vypadajici auto. :yes:
A já si pořád myslel, že auto je na přemísťování, nikoliv na proplachování uší.Copak je toho kraválu kolem málo?A ty blbečky, kteří si to pouštějí ještě s otevřenými okny, bych tvrdě pokutoval.Koho to zajímá, že mají bůhvíkolik Wattů ?
Stěžuješ si na počet reproduktorů. Jakou to má souvislost s hlasitostí? Někdy mám náladu na hudbu a nevím, proč bych měl poslouchat nějaké chrastítko, i když auto není koncertní síň.
To to letí. Už tu máme třetí generaci legendy, co se rodila, když jsem byl adolescent :-) Opět ještě vypiplanější detaily. Zejména ve vyšších verzích je kůží obšité skoro vše myslitelné a občas i něco nemyslitelné. Fajnovosti jako elektromagnetické tlumiče a head-up displeje míval Cadillac dřív než v D3 vůbec tušili, že něco takového existuje a začali to dávat za příplatek do aut nad dvě mega. >:D Tolik k té mizerné technice, co tu zmiňují jiní. Spolehlivost bude určitě opět na špičce. Pro mě osobně je přecejenom mínus pokračující trend v posazu níže a níže....nejenom proto upřednostním raději XTS. Ale CTS nemá chybu :yes: