Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Výroba motorů a převodovek v Mladé Boleslavi roste

17 komentářů

mrs
Je zvláštní jak se prodávaj tak zatracovaný motory... >😁 Ono to asi bude tím, že jsou stejně dobré/špatné jako jakékoliv podobné motory konkurence. Akorát zdejší přispívači si nějak neuvědomují, že ta 1,2 jka prostě nepojede jako dvoulitr... >😒]
Co místní... tady to ještě jde, koukni třeba na auto.idnes.cz, tam je to samej odborník, básník a vtipálek, podle kterých se škodovka prodává jen ze setrvačnosti >😁
Navtech
To víš, že 1.6 z Escorta je lepší, než 1.2HTP a nic na tom nemění ani fakt, že ten kritikův Ford je 18 let starej 😉
RS
Vyměníš filtr, sundáš katík, přidáš wůfr, přidáš laďák a nebudeš stíhat voe 😉
Na 1,6 z Escorta nesahej! 😄 Ve sve dobe jeden z nejpovedenejsich motoru :yes: A opravdu bych ve Fabii mel radsi tu 1,6 nez 1,2 :-!
Navtech
Nedavno mě ten escort vlítnul do kufru bez pojištění, takže doba nedoba :no: >😁 >😁
Aha. Pak to ovsem chapu. To by mohl byt treba i Esprit a bylo by to nejnenavidenejsi auto 😉
_Teddy_
Ono nie je 1.2-ka ako 1.2-ka. Tazko mozes porovnavat napriklad 1.2TSI a 1.2HTP... 😄
eda.nezbeda
Tak to je opravdu zajimave. 1.2 HTP se nabizi jen v Italii, Slovensku a prekvapive v Rakousku?! V Nemecku a UK napriklad Cordoba neni vubec v nabidce. U nas a na ostatnich EU trzich je nejnizsi motorizace 1.4.

Prijde vubec nastupce na bazi nove Ibizy?
Avatar - chlapecx
chlapecx
hm a to je zajímavý že němci dík šrotovnýmu skupujou z českejch autosalonů ve škodovce dokonce nejen z výroby, kamion za kamionem práve JEDNADVOJEK >😒]
em.tom
Nic proti tomu... ale tohle, doufám, není pozitivní zpráva. Je sice pěkné, že se Škodovky prodávají, ale vsadím poslední MB paměti v počítači na to, že hned jak skončí šrotovné v Německu bude tady krize jako na koni. Ono je to strašně pěkné, půjčit si na oddálení krize, ale nevím, na kolik to pomůže tomu, aby se ekonomiky dostaly z krize ven. Prostě nám Němci zaplatili nějaký ten měsíc pohody... Otázkou je, co bude, až se tahle pomoc vyčerpá. Půjdeme ještě níž, než bychom šli bez ní?
Johnn
Šrotovné,s tím máš pravdu.Není to dlouho,co psali,že za celý loňský rok bylo vytížení Škodovácké motorárny podstatně nižší než plánované množství.Takže až čas ukáže,zda je nynější tempo dlouhodobě udržitelné.I když s ohledem na výrobu 1,2TSI,které snad budou dělat v Boleslavi,tak by to mohlo šlapat.
megacruiser
Vidím to stejně. Krátkodobě šrotovné a podobná opatření udrží automobilky i ekonomiku nad vodou, ale pokud se hned nezačne řešit příčina problémů, máme tu za pár měsíců krizi celé ekonomiky ještě větší a naprosto nezvladatelnou. Každopádně do těžké Fabie kterou mnozí ještě hodně přetěžují, bych se přimlouval za nějaký víc odpovídající motor do základu. A hlavně přestat vyrábět tříválce, tyhle motory nelze dynamicky vyvážit. Třeba Toyota už na to přišla - a začne vyrábět poměrně vysokozdvihové čtyřválce se stavební šířkou jako u 3-válců a mnohem lepšími vlastnostmi.
Avatar - chlapecx
chlapecx
jo? nemyslim si že todle je in příspěvek, toyoťácký tříválce sou skvělý, pružný dynamický a skoro narozdíl od škodováckých nežerou...
a Finat chce dělat tříválec aj dvojválec, takže to asik tak špatný nebude...ta technoligie
em.tom
Každopádně. 1.2 TSI je přesně to, co do Fabie sedí. Do Octavie 1.8 TSI za rozumnou cenu a Škoda je za vodou.
Avatar - chlapecx
chlapecx
sedí? dyk by to vytrhnul z podvozku😁 a proč do ocravie 1.8 TSI, když už ta jedna-dvojka má větší výkon než 2/3 motorů který se do octavie dávaj????
Avatar - chlapecx
chlapecx
jo jenže ten motor je novej a silnej a všuude ho píšou až za jedna-čtyřky, takže bude cenově tak o 50 litrů vejš, nakoenc v renaultu je taky tendle jednadva turbomotor o 60 litrů dražší....