Novinky
mrs
0
Je zvláštní jak se prodávaj tak zatracovaný motory... >😁 Ono to asi bude tím, že jsou stejně dobré/špatné jako jakékoliv podobné motory konkurence. Akorát zdejší přispívači si nějak neuvědomují, že ta 1,2 jka prostě nepojede jako dvoulitr... >😒]
0
Co místní... tady to ještě jde, koukni třeba na auto.idnes.cz, tam je to samej odborník, básník a vtipálek, podle kterých se škodovka prodává jen ze setrvačnosti >😁
Navtech
0
To víš, že 1.6 z Escorta je lepší, než 1.2HTP a nic na tom nemění ani fakt, že ten kritikův Ford je 18 let starej 😉
RS
0
Vyměníš filtr, sundáš katík, přidáš wůfr, přidáš laďák a nebudeš stíhat voe 😉
0
Na 1,6 z Escorta nesahej! 😄 Ve sve dobe jeden z nejpovedenejsich motoru :yes: A opravdu bych ve Fabii mel radsi tu 1,6 nez 1,2 :-!
Navtech
0
Nedavno mě ten escort vlítnul do kufru bez pojištění, takže doba nedoba :no: >😁 >😁
0
Aha. Pak to ovsem chapu. To by mohl byt treba i Esprit a bylo by to nejnenavidenejsi auto 😉
_Teddy_
0
Ono nie je 1.2-ka ako 1.2-ka. Tazko mozes porovnavat napriklad 1.2TSI a 1.2HTP... 😄
Tak to je opravdu zajimave. 1.2 HTP se nabizi jen v Italii, Slovensku a prekvapive v Rakousku?! V Nemecku a UK napriklad Cordoba neni vubec v nabidce. U nas a na ostatnich EU trzich je nejnizsi motorizace 1.4.
Prijde vubec nastupce na bazi nove Ibizy?
Prijde vubec nastupce na bazi nove Ibizy?
Nic proti tomu... ale tohle, doufám, není pozitivní zpráva. Je sice pěkné, že se Škodovky prodávají, ale vsadím poslední MB paměti v počítači na to, že hned jak skončí šrotovné v Německu bude tady krize jako na koni. Ono je to strašně pěkné, půjčit si na oddálení krize, ale nevím, na kolik to pomůže tomu, aby se ekonomiky dostaly z krize ven. Prostě nám Němci zaplatili nějaký ten měsíc pohody... Otázkou je, co bude, až se tahle pomoc vyčerpá. Půjdeme ještě níž, než bychom šli bez ní?
Šrotovné,s tím máš pravdu.Není to dlouho,co psali,že za celý loňský rok bylo vytížení Škodovácké motorárny podstatně nižší než plánované množství.Takže až čas ukáže,zda je nynější tempo dlouhodobě udržitelné.I když s ohledem na výrobu 1,2TSI,které snad budou dělat v Boleslavi,tak by to mohlo šlapat.
Vidím to stejně. Krátkodobě šrotovné a podobná opatření udrží automobilky i ekonomiku nad vodou, ale pokud se hned nezačne řešit příčina problémů, máme tu za pár měsíců krizi celé ekonomiky ještě větší a naprosto nezvladatelnou. Každopádně do těžké Fabie kterou mnozí ještě hodně přetěžují, bych se přimlouval za nějaký víc odpovídající motor do základu. A hlavně přestat vyrábět tříválce, tyhle motory nelze dynamicky vyvážit. Třeba Toyota už na to přišla - a začne vyrábět poměrně vysokozdvihové čtyřválce se stavební šířkou jako u 3-válců a mnohem lepšími vlastnostmi.
Každopádně. 1.2 TSI je přesně to, co do Fabie sedí. Do Octavie 1.8 TSI za rozumnou cenu a Škoda je za vodou.