Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Gratulace
| 10. 4. 2014 08:09
Gratuluji škodě k úspěchu!
Rapid spaceback vypadá opravdu dobře, obzvlášť ve verzi s prosklenou střechou prodlouženou až do pátých dveří. Octavia RS taky nádherné auto :yes: Co trošku v mých očích shazuje anketu je fakt, že ocenění dostal i Roomster :-!
Avatar - J@...
Gratulace
| 10. 4. 2014 08:14
Anketa pro anketu. Mít páté dveře do půlky černé a od půlky červené opravdu není mým snem ani na jiném autě. ;-\
Avatar - drtiphone
Gratulace
| 10. 4. 2014 08:18
Ale zajímavé řešení to bezesporu je. Ale i tak je možnost výběru, takže pokud se to potencionálnímu kupci nelíbí, vybere si klasické ztvárnění.
Gratulace
| 10. 4. 2014 08:55
Přesně! :yes:
Avatar - Jaros71
Gratulace
| 10. 4. 2014 10:28
Je to zajímavé , a možnost volby je vždy super! :yes:
Navíc ten design je opravdu naživo velmi povedený.
Viděl jsem ho v modré metalíze..dobrý! :yes:

Proti strašným oblinám Hyundai je to výhra. ;-)
Gratulace
| 23. 6. 2014 13:28
Hyundai zase nějaký RedDot dostal tuším vloni. :-)
Avatar - Ozzman
Gratulace
| 10. 4. 2014 09:53
Tohle mi v této barvné kombinaci přijde opravdu hezké. Na druhou stranu verze již od by na tu cenu asi nedosáhla. I tak mi Spaceback přijde jako solidní auto, zajímavá volba mezi Fabií a Golfem. Zaplní mezeru :-)

Škoda, že jsem tuhle verzi ale nikdy na živo ještě neviděl :( :D
Gratulace
| 10. 4. 2014 12:43
No odpověděl jsi si sám, když to dostal i Roomster …… 8-s
Gratulace
| 10. 4. 2014 17:32
ale ocenění u Roomstera stálo VW podstatně víc
Nový pisálek, stejné praktiky
| 10. 4. 2014 08:19
Pane "redaktore", když opisujete tiskovou zprávu, nemůžete to dělat 1 : 1 metodou copy & paste a pak se pod to podepsat svým jménem. Pokud tak chcete činit, aspoň vysekejte PR vstuvky jako "precizní linie" - nebo nám vysvětlete, co jste precizními liniemi chtěl říci. Jako že je u auta tak špičkové slícování, že okna v předních dveřích navazují na okna v zadních dveřích a že to nikdo jiný neumí navrhnout, natož vyrobit? A co je to ten svěží design? Já na jednoho rapida ve verzi Fresh koukám den co den z kanceláře, ale ani s otevřeným oknem žádnou levandulovou, mátovou ani citronovou svěžest necítím.
Avatar - Francuz
Nový pisálek, stejné praktiky
| 10. 4. 2014 08:26
>:D >:D >:D
Avatar - Francuz
Nový pisálek, stejné praktiky
| 11. 4. 2014 13:50
Auto.cz by malo vymenit smajliky, trom jedincom sa nepacia .
Nový pisálek, stejné praktiky
| 10. 4. 2014 08:56
:-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
Nový pisálek, stejné praktiky
| 10. 4. 2014 09:28
...tak jestli tady necítíš levanduli, mátu, či citron tak už nevím kde jinde bys ji cítit moh.... >:D >:D :yes:
ocenění
| 10. 4. 2014 08:29
Nedostává Škodovka toto ocenění nějak často?
ocenění
| 10. 4. 2014 09:03
Hm, asi to bude taky uplacený. :-!
Avatar - Ozzman
ocenění
| 10. 4. 2014 09:55
Ne, to je tim, že je to prostě skvělé >:D Simply Clever...
ocenění
| 10. 4. 2014 11:00
Nic proti Škodovkám nemám, sám mám měsíc novou Oktu, ale není to tak dávno (cca půl rok?) co přesně tohle ocenění dostal myslím Rapid lift? ;-)
ocenění
| 10. 4. 2014 11:06
Ano, ten ho dostal taky. Pak co vím, ještě Roomster, Fabia 2, Yeti a Superb Combi.
Avatar - Ozzman
ocenění
| 10. 4. 2014 11:36
Dostalo to hodně aut :-)
ocenění
| 10. 4. 2014 12:49
Spojení Simply Clever se ale nevztahuje k vzhledu, ale ke kulervocím vychytávkám na které jsou schopni přijít jen v geniální Škodofce. Namátkou třeba všude omílaný deštník, pro souseda připravená škrabka ve víčku nádrže a nebo když už v autě není odkládací prostor, tak si zákazníku dokup bazmek jako držák telefonu >:D kterej vypadá spíš jako umělá vagína.

[odkaz]
ocenění
| 23. 6. 2014 13:32
Že by multifunkční "simply clever" řešení?
...
Tak jsem na to kouknul a moc mi ji to nepřipomíná.
I když co já vlastně vím, jak může umělá vypadat...
ocenění
| 10. 4. 2014 15:03
Ono je to tím, že se do této ankety moc aut nepřihlašuje. Není totiž v oblasti autodesignu nijak prestižní. Třeba KIA dostala tuto cenu za všechny svoje modely. :-)
Avatar - 3_diamanty
gratulacia
| 10. 4. 2014 08:34
spaceback je ozaj pekne auto :yes:
gratulacia
| 10. 4. 2014 16:16
Si si isty?
nevyraba to Kia.
Fotky?
| 10. 4. 2014 08:41
Škodovce gratuluju, ale zajímalo by mě, proč k článku redaktor přiložil fotografie Rapidu s maskováním (přední i zadní světla, znak atd.)???
Avatar - dal
Fotky?
| 10. 4. 2014 08:47
Prostě tam bez přemýšlení dal všechny fotky, které našel v PC. Ty lechtivé stáhla cenzura. >:D
Avatar - iudex
Červená bodka
| 10. 4. 2014 08:52
Patrilo by sa uviesť, že toto ocenenie dostalo spolu s Rapidom aj viacero ďalších áut (inak vzniká dojem, že je len jedna cena a víťazom je len Rapid).
Btw. týmto sa Rapid zaradil medzi takých dizajnových velikánov (ocenených tiež Red Dot Award), ako Kia Carens či Ceed Sportswagon (2013), Picanto (2012) či Venga (2010). >:-[]
Červená bodka
| 10. 4. 2014 09:08
Nedávno tu byl článek, že red dot dostala snad čtyři auta. A Rapid tam nebyl, pokud si dobře pamatuji (četl jsem myslím jen podtitulek). Jsem teď trochu zmatený. :-)
Avatar - Dinar
Červená bodka
| 10. 4. 2014 09:32
Přesně tak, já se cítím úplně dezinformovaný, jak je to vlastně je, kdo je vítěz, kde je pravda, co je to red dot, komu slouží, a co na to Jan Tleskač... >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
Červená bodka
| 10. 4. 2014 09:37
....a co na to všechno Ondřej Kamila? >:-[]
Červená bodka
| 10. 4. 2014 16:18
...a Radek Hulan?
Červená bodka
| 10. 4. 2014 09:57
Inu baže, samotné stránky RedDot jsou taky takové bohémsky pomatené. Nakonec jsem tam ale vyšťoural galerii vítězů 2013. Výsledky za 2014 tam ještě nevisí, asi je do tisku nejspíš zatím meldují separátně obšťastnění výrobci, kterým už bylo umístění intimováno - jestli jsem správně pochopil indicie, tak oficiální ceremónie se tradičně koná až na začátku července.

Nemám čas se tím prokousávat, ale jeví se to takto:
- Existují 3 kategorie ocenění Red Dot Award - Communication Design, Product Design a Design Concept. Na trh již uvedené výrovky se tedy přihlašují do "Product Design" - v rámci kategorie pak existuje hafo podkategorií podle jednotlivých odvětví...
- Samotné ocenění má tři stupně: Best of the Best (Nej z Nej), Red Dot (červený punťa) a Honourable Mention (čestné uznání)

Zbytek přenechávám dalším pátračům. Dávám sem odkaz na ceny 2013, kategorie auta a jiné samohyby: [odkaz] (užijte si to ...)

Něco o cenách za rok 2014 napoví odkaz z Motor Reportu (ovšem, je to australský časák, takže ho zajímají značky prodávané tam): [odkaz]

A tady je německé čtení pro příznivce koncernu: [odkaz]

Někdy by si zdejší redakce mohla dát trochu práce a místo prostého přebírání (často nepodařených) překladů press releasů trochu zagooglovat a připravit si vlastní materiál - s porovnáním (a uvedením) různých zdrojů, jak se na pravé žurnalisty sluší. Na stránkách RedDotu je např. také povídání o historii a okolnostech celé té soutěže, které by asi stálo za počeštění nebo aspoň výcuc.
Červená bodka
| 10. 4. 2014 16:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Červená bodka
| 23. 6. 2014 13:34
Zřejmě to posledně bylo jiné kolo soutěže...
Avatar - dal
Červená bodka
| 10. 4. 2014 09:42
Jestli by nebylo lepší tu cenu vrátit! >:-[]
Tak už zbývá jen
| 10. 4. 2014 09:16
uspořádat anketu o " Největší zavazadlový prostor " a " Nejčervenější červenou barvu auta " :-! Jak už bylo napsáno výše.......anketa pro anketu 8-s
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 09:30
...o to větší škoda je, že z ní udělali takovou holo...dku. Kdyby to mělo o fous lepší interiér než 10let starý kurník, tak by to byla trefa do černého. S takovou se nedá říci než nahoře huj ...... doplní si každý sám.... :-!
Avatar - Dinar
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 09:37
Zas taková trága to není, jel jsem v Istanbulu taxíkem tvé oblíbené značky se lvem, pežó 301, a to byl teprve interierový návrat do doby, kdy mé vlasy měly barvu havraní. >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 09:42
...tak ty jsi zhýčkaný z Piaggia, že? >:D ... mít to kvalitativně i esteticky interiér jako Octa... nebo aspoň Hyundai... stačilo málo - lepší materiály, lepší sedadla - ne ta bidýlka, jedna lišta, pár chromových serepetiček a na mega úspěch zaděláno. Vizuelně střílí do orlů, ale náboje má na ledva na vrabčáky.... ;-) ....nebýt to takový holomatěj tak si spejcbeka umím představit i u mě :-)
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:07
Velmi dobře si pamatuji, jak jsi nadšením hýkal v testu CElyseé, jak to ve všem nandává "Rapouchovi". Copak, něco se změnilo? Konečně si ty auta viděl i na vlastní voči? :-!
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:15
...i ty můj nohslede... zase ti dělá problém pochopení psaného textu 8-s >:-[]
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:21
Aha, takže vysvětleno. Dinárovi se asi neodvážíš odporovat. :-!
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:23
...když ti dám piškot, dáš chvilku pokoj? :-! >:-[]
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:26
Chápu, blbě se ti vzpomíná na své vlastní faux pas. Ještě, když se tu tak rád pasuješ do role všehomíra. :-!
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:28
...umíš smlouvat.... dva piškoty a krátká procházka?
Avatar - Ozzman
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:18
301/Elyseé na živo v koloně aut vypadá celkem hezky, hezká barva + kola. Ale při bližším zkoumání je to fakt jen lowend.. Rapid umí bejt větší fešák, když chce a máš na to, v základu je to stejnej nuzák.. Nemá cenu si ale nalhávat, že je to také jen dobře vypadající a lépe se tvářící lowend . Kdyby si ale češi nehonili společenskej status vozem, tak mi Rapid přijde jako fajn volba pro široké spektrum potřeb. Od služebáku na krátké cesty po druhé auto do rodiny na městský provoz a nákupy, nebo auto pro mladý pár/kluka/holku :-) Otázka je, jestli místo spacebacku není lepší sáhnout třeba po Meganu (jenž se kolem 300 tisíc dá taky sehnat), který ač už dosluhující má ten interiér opravdu lépe zpracovaný, ale to už ať každý posoudí sám :-)
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:22
To co jsi napsal teď ty, prakticky to samé jsem já psal u testu. A to jsem to schytal. Například i od výše exhibujícího Jiříka.
Avatar - Ozzman
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:27
Tak je to otázka preferencí >:D Mne Rapid nevadí, ceny už se ustálily a Škodovka šla s kvalitou interiéru dolů i u Oktávie (alespoň ty levnější a průměrné verze). Je asi na každém, co si kdo vybere, spolehlivost bych sem v dnešní době snižování nákladů vůbec netahal, takže rozhodne dojem, vzhled a jízda :-) Golf ani Focus to nebude, natožpak A3ka či BMW 1 :-)

Já hledat hatchback do 300 tisíc, určitě jdu Rapida alespoň poptat... P301/elyese bych volil asi jen při opravdové finanční tísni, i když proti vozum nic nemam a svůj účel plní :-)
Avatar - Jaros71
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:32
Za rozumné peníze 250-300tis. je Rapid slušné auto! :yes:
Vypadá pěkně a interier v této cenové je dobrý.
Sedadla výborná.
Design nadčasový a myslím že velmi povedený.
Auto vypadá nejlépe naživo.
Nicméně nad tuto cenovku už smysl nedává!
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:36
U škodovky dává smysl do cca cenového základu Octavie. V pohledu konkurenčních značek bych ten limit viděl o kapku výš než píšeš.
Avatar - Ozzman
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:43
To je strašně subjektivní :-) Rapid za 430 je nesmysl.. ani motrově tomu moc neodpovídá, pokud opomenu diesel. Za 350 v dobré výbavě asi ano. Za to máš Hooooodne osekanou parodii na Oktávii :-)

No, komu by se nelíbil Rapid s 1.8 Tsi, žejo >:D
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:55
Reálně je rozdíl mezi podobně vybaveným Rapidem a podobnou Octavií nějakých 100 tis. Ty auta si nijak zvlášť do zelí nelezou.
Za mne, Rapid (do) kolem 320 tis, Octavia za 420 (a výš).
Avatar - Ozzman
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:08
Však ano :-) To je to stejné, co jsem psal :-)
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:15
Proč na sebe vlastně reagujem? >:D
Avatar - Ozzman
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:37
Ok, tak ja už mlčim >:D
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:01
se vším souhlas krom těch seslí....
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:33
Vidíš, pohledem to mám stále úplně stejně jako ty. Doba pokročila, takže dnes je takový názor v naprostém pořádku, dříve bys byl za tyto slova, diskuzně bit jako žito. ;-)
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:04
Nedolízej! >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:28
hele ty jiříku, pokud bys to napsal tak jak to udělal Ozman, tak moje reakce je stejná.
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:31
Jasně, akorát si tu opět snažíš zachránit zádel. :-!
Tak jen přidej, snad ti to ještě někdo uvěří. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:01
...obávám se, že před tebou žádná zádel není uchráněna >:-[] >:D
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:27
Naprostý souhlas... líp se to shrnout nedá... :yes:
Avatar - Dinar
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:54
Je to holomatěj, já v tom pořád vidím octavii I, které předělali kastli, protože ten design tu s námi byl přece jen už příliš dlouho, jenže lidi takové relat. jednoduché auto furt kupovali. Tak ho mají dál, jen v designové inkarnaci pro druhou dekádu. Na druhou stranu právě oproti tomu francouzskému holomatějovi se rapid pořád chová a uvnitř vypadá jako moderní auto, jakkoliv bych ho proti klasickým zástupcům aktuálních modelů nižší střední nestavěl. Jestli tam u nás stojí, cenou, pak jen díky image domácí značky, jinde musí stát pod focusem nebo meganem, to je jasné. ;-)
Avatar - dal
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 09:44
To bylo na komoru! :yes:
Avatar - 3_diamanty
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:33
interier ako taky nie je problem rapida a ani jeho kvalita.... problem je v cene a v niektorych odlfaknutych detailoch ( kratke sedaky, tvrde vyplne dveri, slaba vybava v zaklade ) ... inak to auto ako take nema problem .... keby bol zaklad s TSI za 10 000 eur tak by to bola pecka to vravim stale.... ale za 12 500 ojro to uz taka hitparada nie je ked zvazime fakt kolko stoji v zaklade lepsie vybaveny taky ceed i30 alebo aj golf
Avatar - Dinar
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 10:46
Nechci rapida nijak obhajovat, na můj vkus je tam kompromisů zbytečně moc, ale netýkají se zrovna toho, co píšeš. U rozměru sedáků (bez metru v ruce) si vsadím na plichtu s novým MB C, a řekl bych, že tam je to větší průser. Ty tvrdé výplně ve dveřích nad loketní opěrkou, taky nevím jestli je to téma, viděls např. jak to má řešeno další z tvých oblíbenců, Jaguar, v XF? Ano, tvrdé, dřevo.
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:24
...jestli máš otlučený lokty, vezmu tě příště do kvalitně čalouněnýho kufru...jako v bavlnce, říkala tchyně >:-[]
Avatar - Dinar
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 12:18
>:D Pane, dovezte mou tchyni na nádraží včas...

Já tu výplň právě jako téma vůbec nechápu, otlačil sis o to dřevo někdy loket? S rukou na opěrce jezdím pořád, tam je podstatné, aby ta opěrka byla měkce čalouněna, nevím proč bych loktem tlačil do výplně dveří.
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 13:03
Nikdy a je důležitý i čalonění rámu okna...tam naštěstí nějaká měkká koženka.

...Vlk taky sliboval >:D
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:20
Myslím, že od Spacebacku ten interiér trochu, či vlastně dost vylepšili a mám dojem, že změny se přenesly i na liftback.
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:25
...napravili nejřvavější věci...
Avatar - Ji/Ri
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:29
..to ano, ale je to pořád stejné.... neboli: když velblouda učešeš, je to furt velbloud >:D
Avatar - 3_diamanty
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 11:38
no hlavne to ovladanie el okien vylepsili a tusim pribudli aj nejake makcene plasty a za priplatok mas aj xenony uz co tiez mnohi ocenia ... len ta cena... ta cena... skoda ;-\ kebyze je 1000-1500 ojro nizsia tak nepoviem nic.... konkurencia je vazne dnes silna a rapid v holobyte za cenu takmer golfu ktory ma este aj lepsiu vybavu sa fakt nema cim obhajit... volba by bola jasna ... golfik
Povedené....ale...nahoře huj
| 10. 4. 2014 12:53
To ovládání oken byla fakt nutnost, nebo řekněme samozřejmost. Mi se hlavně líbilo oživení palubky ve formě té stříbrné lišty a chromované orámování výdechů ventilace. Takové blbiny a jak to pomůže.
me to pripomina astru hatchnack
| 10. 4. 2014 09:55
tu první kulatejsi
mel jsem jich několik, najel jsem s nima pres 300tis km.
ta první me vydržela jenom rok, protože jsem ji rozstrelil, zbyly jen zadni svetla, ale odesel jsem po svých, i když jsem se druhej den nemoh ani hnout jak me všechno bolelo.
Avatar - 3_diamanty
me to pripomina astru hatchnack
| 10. 4. 2014 10:09
[odkaz] suhlas.... to bol tiez taky akoby spaceback svojej doby :yes:

co na spacebacku chvalim su vyvazene proporcie.... auto nie je siroke rozplacnute ale na druhej strane neposobi ani uzko kedze je kratsie ako lift a posobi vyvazenejsie, rapid ma velmi sikovne proporcie s idealnym razvorom ... tazko mu nieco vytknut.... kaban spravil kompaktny supertalent vlastnej triedy idealny aj do mesta ale aj mimo neho .... mna mrzi len cena a to ze to nema motor bez turba... inak fakticky o kvalitach nikto enpochybuje, skodovka ma velmi trvacne a vyborne zmontovane auta :yes: len tie ceny su velakrat mimo konkurencie
Avatar - Ozzman
me to pripomina astru hatchnack
| 10. 4. 2014 10:29
Já ji včera viděl, jak srazila cyklistu >:D Promáčkl jí blatník, ale vzhledem k tomu, že se chtěl s řidičem prát, tak ochrana chodců/cyklistů asi funguje dobře, nic mu nebylo >:D
Plakátovka
| 10. 4. 2014 11:11
Rapid Spaceback ve verzi na úvodním obrázku je fakt nádherné auto. Jenže jak to tak u Škody bývá, tak tato nádherná plakátová verze nemá s tím co jezdí po silnicích moc společného :-)

Každopádně za design této verze a možnost "stylové" volby patří Škodě rozhodně palec nahoru :yes:
Plakátovka
| 10. 4. 2014 11:16
Já ho viděl v modré metalíze, no musel jsem se za tím autem otočit. Opravdu pěkné. :yes:
Avatar - 3_diamanty
Plakátovka
| 10. 4. 2014 11:34
suhlas v modrej je uzasny.... videl som modry aj biely na 17tkach.... klobuk dole vyzera uzasne :yes: kompaktne a jednoducho a elegantne ... pre mna dokonca vyvazenejsie, sportovejsie a krajsie ako taka prerastena octavka RS ... chcelo by to rapid RS a kludne by som sa uspokojil aj so 132 KW TSi :yes: to by bola peckova skoda
Avatar - Jaros71
Plakátovka
| 10. 4. 2014 13:38
:yes: modrá mu asi sluší nejvíc!
Rosso Punto
| 10. 4. 2014 11:22
Neslyšel jsem o této anketě, ale je fakt, že v top verzi nevypadá Rapid SB vůbec špatně, na tom se zřejmě shodneme všichni. Jen mi připadá, že design posuzuju dle základních verzí, tam jeho potence rychle klesá. To vše naprosto subjektivně...
vred dot
| 10. 4. 2014 11:23
Kto ešte nemá dot, nech sa hlási u starostu na obecnom úrade, bude mu pridelený, kategóriu si prinesie občan. Nič proti škodováckemu dizajnu - octa je na dot a rapid je tiež dobrý vzhľadom na cielenie auta, ale ak to má každá škodovka vrátane rumu, kopec kií a pod., tak sa z toho evidentne stala cirkusová masovka, ktorá už so skutočnou úrovňou dizajnu veľa nemá, tak ako oscar s úrovňou filmu.
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 11:39
Škoda velmi trefně zasahuje zdejší srdce. Vyrobit auto, které levně vypadá avšak levné není, rovněž tak vyrobit auto, které levné je a levně i vypadá, to vořech není, ovšem vyrobit auto, které levné je avšak levně nevypadá, dokonce k tomu všemu ještě výborně i jezdí, to chce mistra.

Cennou devizou spacebacka je především to, že si do něho můžeš projektovat všechny své automobilové sny. Ani jeden nebude zcela mimo hru. Jde totiž o to, že RAPID (v obou karosářských mutacích) dokonale balancuje na hraně možného. Není to pouhý individuální dopravní prostředek bez ducha, bez ambice, je to v tom nejlepším slova smyslu - AUTO. Je to přesně to, co člověk, který třeba nedisponuje množstvím peněz, přesto má vřelý vztah k autům, potřebuje - spaceback má karoserii, která tě vizuálně vede, má před tebou vždycky náskok, má též kabinu, která tě esteticky a uživatelsky vychovává, má kabinu laděnou do praktičnosti, současně nepostrádá prvky elegance, stylu. A konečně má techniku a jízdní vlastnosti jimiž se řadí k tomu nejlepšímu v daném segmentu na trhu.

Na paměti stále mějme, že jde o levnou škodovku. Kdo byl v prodejně, posadil se a rapida dokonce i projel, ten musí uznale smeknout. Je to auto na výši své doby. Malým problémkem snad může být jen to, že pro některého garážového potenciála je i cena Rapidu příliš vysoká. Ovšem uznejme, za to kritizovat Škodu nemůžeme, vždyť i taková emoční třída krásného spacebacku leží někde v rovině splněného garážového snu. A jak známo, to nejdražší v životě jsou přece vždy a výhradně sny. Platí se za ně totiž touhou...

Dnes uznale a důvodně - BRAVO SPACEBACK :yes: :-!
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 12:46
"Vyrobit auto, které levně vypadá avšak levné není, ...., to chce mistra."
Tymto si to presne vystihol, slova medzitym a vsetky ostatne su prebytocne. :yes:
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 14:11
Fakt? No když to píše mistr tvých kvalit... >:D
Avatar - grifith
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 12:51
Souhlasit mohu s tím, že na reklamních fotografiích si PR domácí značky dalo záležet a na nich to Rapidu ve výbavovém stupni Style Plus vcelku sluší. Ovšem že by to bylo na designovou cenu, to bych si neodvážil tvrdit... Neznám moc vozů o této délce, které by byly úzké jako oceněný Rapid. Jezevčikovitost dovedená k "dokonalosti". Osobně mi tedy vadí zejména tato disproporce, být model širším, určitě by to prospělo dospělejšímu vzezření. :-!
Avatar - Jaros71
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 13:42
Rapid je užší a dlouhý..to ano.
Jenže Rapid SPACEBACK je o dost kratší a celek je vyvážený!
Naživo je to pěkné auto , např.v té modré metle! :yes:
Pokud někdo vhodně zvolí poměr/výkon/cena..je to dobré auto.
Avatar - grifith
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 14:01
Znovu jen zopakuji, že neznám moc vozů nižší střední třídy, které by při délce 4,3m bylo takto úzké. Mě se tato disproporce nelíbí, ber to jako můj názor. Jsou určitě i zástupci jeho vyváženosti, tu si já představuji jinak. Naživo je Rapid SB pěkný prakticky pouze v tomto výbavovém stupni, zbtek se mi nezamlouvá. SB varianta je pro mě vzhledově méně přijatelná, než liftback. Znovu to ber jako čistě můj osobní pohled. Cenově se Rapid relativně ustálil, logiku nákupu dostávají verze do 300 tisíc, pak už bych to tak růžově neviděl...
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 14:12
Vypadá výborně i v reálu. Mějme na paměti, že je to levná škodovka. Jistý syndrom "cohibovitosti" nějak silně nevnímám.
Avatar - grifith
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 14:21
Chápu, že z něj někdo může být unešen, já nejsem. "Vyšperkovaná" verze nevypadá zle, to už jsem psal, ale pořád jde o nejužší vůz třídy a je to na vzhledu znát. U nižších verzí je tento fakt ještě viditelnější.
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 14:23
I liftu by se o tom mohlo třeba i krátce zauvažovat, ovšem u hatchbacku?
Avatar - grifith
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 14:30
Píšu to výše, mně se LB zamlouvá více než SB (HB), úzké jsou oba dva zcela stejně a osobně mi zadní partie SB přijde neaktraktivní a designově nepříliš povedená. 1,7m je na nižší střední prostě málo, bez ohledu na typ karoserie.
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 16:44
Jo, Mari zde již také psal, že se mu více zamlouvá LB. Já to mám poměrně vyrovnané, ale asi bych favorizoval SB :-)
Avatar - grifith
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 16:58
Ano, strategii vybrala Škodovka zajímavě, sic doplňkový model, ale i zde je možnost volby odlišných karoserií. Za to si zaslouží :yes:
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 17:21
Ano.
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 22:03
Je to tak, LB mi připadá vyváženější, elegantnější, SB prostě "najednou končí" za zadním kolem - záď z kombi na HB.
Avatar - Jaros71
SPACEBACK
| 11. 4. 2014 01:38
Pro někoho je fajn dlouhé auto s velkým kufrem..LB.
Další zase do města preferuje kratší verzi SB a kufr mu stačí i menší!
Pořád lepší než brát z nouze Fabii. ;-)
Možnost volby..výborně! :yes:
Jen ty ceny by mohli být ještě níže!
SPACEBACK
| 10. 4. 2014 14:58
jdi se lecit ty tupy omezeny hovado
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 12:24
...teda aspon podle meho nazoru. Myslim, ze "Simply clever" ma takto vypadat. Jeste lepsi, kdyby do ni dali 1.6 atmo, cenovku niz a bylo by o jeste lepsi prodeje postarano. Osobne si myslim, ze Rapid ma na to stat se nejprodavanejsi Skodou.
Avatar - 3_diamanty
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 12:35
a ako zaklad mohla byt kludne 1,4 atmo 63 kw ... podla mna aj to by sa predavalo v pohode... rozhodne lepsie ako htp ... 63 kw na rapida na bezne pouzitie staci, ved ked tento motor moze byt v ibize kombi tak preco by nemohol byt v aj spacebacku ... mnoho ludom by postacoval, ma dobry kroutak je osvedceny a relativne usporny .... skoda

rapid ma na to stat sa najpredavanejsou skodovkou suhlasim ale to by chcelo prave nejako sikovne doplnit motorovu ponuku.... uz o spominanu 1,4ku a kludne by som tam supol aj nejaku silnejsiu verziu ako tych 90 kw tsi .. to je relativne nizky vykonovy strop... a trosku by som upravil ceny a je to.....
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 12:40
Souhlasim. Pisu jen osobni nazory a pro me je minimalni motorizaci 1.6. Netvrdim tim, ze 1.4 by vhodna nebyla.
Tour de Service Internationale (TSI) bych klidne i ozelel.
Avatar - 3_diamanty
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 12:49
;-) :yes:

len skoda ze vw momentalne nema beznu 1,6tku atmosferu v ponuke... s tou by sa rapidy predavaly ako teple "houzky" .... osobne by som si tam vedel predstavit aj nejaku vacsiu 1,8micku okolo 100kw ;-) ... podla mna tie TSi uspech toho auta dost zabijaju a aj ceny .... dat tam klasicke atmosfery tak je to superseller :yes:
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 12:55
Staci se podivat na nejprodavanejsi benzinovou motorizaci pred TSI.1.6, ac nijak zvlast vykonny motor, byl jakousi jistotou pod kapotou.
Rapid, lowend/lowcost, by mel byt lowcost i co se servisu tyce. 1.2 TSI je vsechno, jen ne bezstarostny motor.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 12:57
Ten 1,4 by byl asi jako základ drahý. Ale bylo by to ideální, to jo. Škoda, u motoru, vyrobeného v mnohamiliónových sériích a mockrát zaplaceným by mohli jít s cenou dolů.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:10
jenze ta 1.4 atmo by mela velkou papirovou spotřebu a skoda se musí vejit do spotreby cely flotily a k tomu ji pomahaj maly turbomotory.
to ze je drazsi servis je pro výrobce celkem podruzny, i když to zas takova hruza není. rozhodne ne pro ty, co daj 300tis za novy auto, tam se nejakych 5tis za rocni servis ztrati. samozrejme horsi to bude pro ty, co si tohle za 10 let za par korun koupi, to budou ti pro který i jen 10tis za turbo budou velky peníze.
na druhou stranu, ja mam 1.8tsi a musim jenom chvalit, a to i když i me potkalo preskoceni retezu. ani ta spotřeba není tak velka jak se ruzne pise, když jed s davem a moc neblaznim, tak se vejdu pod papirovou spotřebu.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:17
Ano, mas pravdu. Zde se bavime pouze hypoteticky, co by bylo nejlepsi pro (rekl bych) typickeho kupce Rapida.
Jen opravdovy "gumak" by si myslel, ze zde nekdo chce nacpat stare a dnesnim normam nevyhovujici motory.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:21
nemyslim stare a dnesnim normam nevyhujici, ale samozrejme nove, ale i tak v mericim cyklu na tom turbo bude vždycky lip nez atmo.
nezpochypnuju ze nekomu vic sedi atmo, ja mam oboji, ale daleko prijemnejsi je turbo. ale na druhou stranu, vic zabavy si uziju s tim atmo a když jede vyrazne min nez to turbo co mam
na druhou stranu, je otázka, jestli potenciálního kupce, kterého zajima barva kufr a mozna kilowaty, vůbec zajima co tam je za motor..
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:29
Rapid Skoda prodava jako lowcost automobil. Jelikoz je verejne znamo, ze TSI motory nejsou nijak zvlast spolehlive, verim, ze by zakaznik na atmosferu "slysel". Tim samozrejme nemam na mysli HTP. Sikovny 1.4-1.6 atmo by se spotrebou pocitanou prumerem skrz modelove rady zase tolik nezahybal.
Jako vetsi problem bych videl pristup ze strany automobilky. Ty se v posledni dobe honi za co nejvyssimi vykony a pritom u atmo 1.6 v automobilu velikosti Rapida by 100k stacilo.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:42
souhlasim s tebou
nenarocnej motor pro tohle auto, ktery pro většinu lidi bude asi slouzit jen pro popojizdeni na kratky vzdalenosti by byl docela terno.
ja bych si to aspoň takhle predstavoval, tam se nema moc co vys... a na nakup nebo s detma do skolky nepojedu s nejakym relativne slozitym tsi když vim, ze motoru nejvic skodi tech 10km nez se to ohreje.
ja to vpodstate takhle delam ***cky jezdim s atmo a na delší cesty mam tsi
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:45
:yes: Souhlas
Avatar - dal
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:06
Na ten nákup a školku ti stačí ten tříválec. I když já mám tsi na kratší trasy a na delší crdi.
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:07
...pokud by byl tento přístup uplatnován, tak by malé auta dodnes byla tažena koňma... nemyslíš?
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:14
To ne! Včera jsem měl dvě koblihy u vjezdu domů a když si vezmu druhý a třetí auta sousedů, tak bych musel parkovat na hlavní :-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:32
asi takhle, kdyby se do Rapidu dávala atmo 1.6, natož 1.4 tak Rapida nemám. Pro Rapida u mně rozhodl právě turbobenzín na rozdíl od lépe vybaveného Fluence s atmosférickou 1.6. A to i přesto že max. výkon má ta 1.6 o 18kw víc. V běžných otáčkách jede líp "slabší" turbobenzín a má nižší spotřebu - osobní zkušenost :-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:47
tak adame o tobe nepochybuju.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:08
Nejprodávanější Škodovkou je již dlouhá léta Octavia. Dřív to byla Fabia. Škodovka se posunula díky své snaze a úspěchům o segment výše. Opačný trend nelze při současném směřování značky očekávat.

Vzhledem k tomu, že lidé stojí podstatně více o Octavii, zbyde Rapidovi malý tržní podíl. Minulý rok se ho v Evropě neprodalo ani 40 tis. kusů, celkově tuším 104tis.
Octavia má v tomto výrazně navrch, 360 tis ks za rok 2013 a i Fabia (202 tis.) je na tom dvakrát lépe než Rapid.

Takže, ty si osobně myslet můžeš, ostatně, myslíš si spousty nesmyslů. Myslet, totiž u tebe znamená - guvno vědět. :-!
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:13
Jelito, pises fakta. Ja souhlasim.
Ja jsem napsal pouze osobni nazor. Souhlasit nemusis, diskuze neni pouze o tom.

Ted pozor, jelito, napisu znovu jen vlastni nazor. Myslim, ze Rapid ma na to stat se nejprodavanejsi Skodou. Jen by to chtelo pohnout s cenovkou a nabidnout rozumejsi motorizaci.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:29
Je mi jasné, že samozvaný kapitán automobilového průmyslu, má názor svůj a lepší.

Nastolené směřování Škody a její modelová politika je pro něj jen něco, z čeho si nelze brát příklad a nic z toho odvozovat...

Ty bys možná chtěl vidět Škodu jako producenta lowendu/lowcostu. Naštěstí, odpovědní lidé rozhodli jinak. :-!
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:35
Clovece, ty vazne potrebujes pomoc.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:39
Měl bys pár Rapidů koupit, abys s těma statistikama trošku hnul ve svůj prospěch. :-! >:D
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:49
Chvili jsem si myslel, ze i jelito doaze napsat nejaka rozumna fakta. Mel jsi asi slabsi chvili, ze?
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:07
No, měl bys to uzavřít tím, že tě tu vlastně stejně nikdo nechápe. Vlézt do kajaku a odpádlovat. >:D :yes:
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:10
Vidis, to same bych mohl napsat i tobe. Na rozdil od tebe si mi dostalo slusneho vychovani.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:28
:yes: >:-[] Dikobraz a hned první stránka!
Avatar - Dinar
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:53
No, a tobě nepomůže nic, trouba jsi a troubou zůstaneš. :-!
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:00
Musim rict, zes mi ted opravdu dal. Ani nevim jak tento den "dokulham".
Dinare znovu, jsi moc krecovity. Takto tvoje snaha nevyzni jak ma. ;-)
Avatar - Dinar
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:30
Ale neboj, vyzní, všichni se tu dobře bavíme... na tvůj účet, a už několikátý den v řadě. >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:35
...jo, v poslední době mám pocit, že to není auto.cz ale trnky brnky.... >:D
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 22:22
>:D :yes:
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:46
Dnes nuda, ale treba vcera webtluchuba pobavil, kdyz nevedel jestli mu je 1.6 od Toyoty dostatecna, nebo ne. Jestli si vzpominam dobre za odpoledne zmenil nazor 3x. ;-) >:D
Kdyz on chudak kluk musi poslouhat co mu nekdo nasepta.
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 22:24
...ted sis ovšem praštil hnědou hromadou přímo do obličeje... tady jsi to netrefil o celé galaxie...
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:40
Moc si nevyskakuj! Generál marianek řekl, že máš vometat. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:16
...jo, motory od Rollse .... co je na současné motorizaci nedostatečného u Rapidu? ... postrádáš 6ti nebo 8 válec? ...na to má malý kufr.... >:D
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:24
Nahore jsem napsal dokonce nekolikrat, co by (z meho nazoru) bylo dobre pod kapotou Rapidu.
Nac ten sarkasmus?
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:32
Chybí 1,6MPi...neumíš číst Džorži? ;-)
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:56
...jo aha.... a mohl by být aspon do V? :-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:08
pak ale tříválec >:-[]
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:13
no s tím downsizingem vorsicht... aby pak to nebyl jen dvouválec, jednoválec...., lec. :-( >:-[]
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:19
Včera v tý vánici jsem jel tak na půl válce a říkal si, jak je vlastně Barik prozřetelnej, že jezdí permanentně na zimních >:-[]
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:29
...on prý aby to měl jak na letních tak fouká na 10...se prý ten hrubý vzorek pak ztrácí >:-[]
Avatar - dal
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:20
Do W! ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 13:39
ty máš ještě jinej nick, nebo jsou tu lidi, co neumí číst, Jossalito? :-)
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:08
...podle mě je to Kostrhoun... není možné, že na tak malém území jako je čr jsou dva.... >:D
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:08
No zrovna takovýmu "tlučhubovi" budu já něco vysvětlovat! >:D
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:20
Ten výraz by se dal vysvětlit i jinak než tradičně, to by pak setkání s nazyvatelem mělo správný vyvrcholení :-)
Myslím, že i přes nesouhlas s názorem někoho jinýho je pod úroveň zesměšňovat nicky nebo je měnit, či oslovovat jinak... A to jsem ti kdysi míval za zbytečný se do někoho takovýho pouštět. Dnes tě ve smysl právě toho jednoho oznčuji za vizionáře ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:33
Tak jsem rad, ze jste se hosi nasli. Zrovna tady jelito je pro tebe rovnocennym kamaradem. Priberte si jeste diskuzni "vometaky" navtecha (nebo pod jakym ze nickem zde prave je) dinara a Gtiho a je über klub na svete ;-)

Ti, na ptere jsem zapomnel, se urcite brzo prihlasi.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:36
Opět ukázka toho tvého "slušného vychování"? >:D
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:39
Ano, ano... :-! >:-[]
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:41
"No zrovna takovýmu "tlučhubovi" budu já něco vysvětlovat!"
"No, měl bys to uzavřít tím, že tě tu vlastně stejně nikdo nechápe. Vlézt do kajaku a odpádlovat."
"Je mi jasné, že samozvaný kapitán automobilového průmyslu, má názor svůj a lepší."
"Takže, ty si osobně myslet můžeš, ostatně, myslíš si spousty nesmyslů. Myslet, totiž u tebe znamená - guvno vědět."

Ocakaval bys, jelito, lepsi reakci? Myslim, ze jsem k tobe az prilis slusny.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:45
Copak jsem napsal něco neslušného? :-)
Že se ti něco nelíbí, ještě neznamená, že je to automaticky neslušné. ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:52
Zde je ten problem jelito. Tve vychovani je natolik nedostatecne, ze si (neverim tomu) ani neuvedomujes co je slusnym vychovanim mineno.
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:53
...se ti tlačí beďary na mozečiček?
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:55
Treba bys mohl neco na tema. Nechci verit, ze se chces rovnat jelitu.
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:00
Dokud nepochopíš, že chlapi si mohou dát i přes držku, ale nadále se umí respektovat, tak se nikdy neodlepíš z dětského koutku. Ano, na spoustu věcí máme s jossalitem různý pohled, umíme si i vjet do vlasů (v mém případě jen obrazně), ale jsou určité mantinely, kde se podívají už jen otrlé povahy nebo odvážné děti s výsledkem stejným - nafouklá a červená lica s otisky prstů ... je jen na tobě, kterou cestu si zvolíš...
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:07
To byla lekce, příteli! :yes:
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:38
To je vsak reakce buranu. Lide se slusnym vychovanim se umi za sve pochybeni omluvit a timto druha polovina se slusnym vychovanim omluvu prijme a chlapi si mohou vytvorit novy respekt jeden k druhemu.
Pokud toto nechapes, jsi na urovni webtluchuby a jelita. V tom pripade jsi spadl na uroven nejnizsi a radim ti, nereagovat na moje prispevky. Auto.cz ma myslim jakysi "hate list". Nevim jak funguje, nepouzivam ho. Doporucuji ti (a vsem koho irituji) me do "hatelistu" pridat.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 22:25
:yes:
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:02
Pořád si neodpověděl na jednoduchou otázku, stále jen útočíš a urážíš.

To je to tvé "slušné vychování"? :-)
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:04
Promiň, na co ses ptal? :-! ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:37
Jelito tu žádnej není...je mi líto. Ostatní znám a musím říct, že to je velmi vybraná společnost.
To se o tobě bohužel tvrdit nedá, už jen ze způsobu komunikace a napadání a následně stavění sebe sama do role oběti s přesvědčením o vlastním údajným "slušným vychování" ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:49
Na zpusobu komunikace? napsal jsem nazor na tema clanku. Samozrejme, jsou zde slusni kolegove, se kterymi se da rozume diskutovat.
Pak se najdou i tzv. "Diskuzni vometaci", kteri nereaguji na prispevek, ale na prispevovatele:
Dinar: "No, a tobě nepomůže nic, trouba jsi a troubou zůstaneš."

jelito: "...Takže, ty si osobně myslet můžeš, ostatně, myslíš si spousty nesmyslů. Myslet, totiž u tebe znamená - guvno vědět. "

Svoje zvratky znas, ty ti vypisovat nemusim.

Webtluchubo, podivej se nejdriv do zrcadla a az pote sud jine.
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:54
...vše, co kolegové napsali je přesné, aktuální a vzhledem k tvému ražení ještě i citlivé a ohleduplné... :-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:06
...jak jinak ;-) setkáváme se přece s podobnými typy denně. :-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:04
Zatím diskuzní zoufalost, trochu sebestřednosti a ješitnosti, víc u tebe zatím nevidím. Až budeš schopen posoudit auta jiným stylem než kdo se za čím otočí a vynecháš osobní útoky, rád ti dám druhou šanci, marianku. ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:23
Webtluchubo, zacni se chovat slusne, reaguj na prispevky, ne na prispevovatele, rozsir si obzory a zkusenosti. Pak dam druhou sanci ja tobe.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:48
Snizit se na tvou uroven neminim. Verim, ze dospejes ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:53
To ja o tobe take. Snad jednou, az ti da dinar svoleni. >:D
Avatar - Dinar
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:37
Tak polituj se, o.k., ale pak šup zpátky do reality, přispěVOvateli. >:D
Před pár dny ses objevil, zkusil jsem to s tebou v normální diskusi, ale lezla z tebe pouze obvyklá infantilní moudra, která jsou prostě k smíchu, čímž se dostává diskuse s mariánkem do klasických mezí, ty blábolíš, bojuješ za pravdu s automobilkami a podobné legrace, a my z tebe máme bžundu. ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:30
Nesnesl jsi malou kritiku sve modly. Nic vic, nic min.
Ucis tamhle webtluchubu moresum diskuzniho vometaka a pak to takhle dopadne. Co si ten chudak kluk pocne? Vzdyt jen papouskuje tvoje jednostranne nesmysly. Myslim, ze bys mu hochovi mel dat sanci automobilove dospet a vytvorit si svuj nazor. Ono to fakt vypada, ze dopadle jako jelito. ;-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:50
Diskuze tohoto charakteru pozbyva smyslu :-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:56
Ja souhlasim. Psal jsem ti to uz vcera. Hezky se vsem omluv, rozsir si obzory a klidne prijd zpatky. Novou sanci urcite dostanes.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:57
Zkus to v estrade marianku. Good luck! :-)
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:59
Diky, prani stesti vzdy rad vyuziju. :yes:
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 17:43
Někomu nezbyde nic jiného, než se spoléhat na štěstí, když mu chybí schopnosti. >:-[] :yes:
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 19:36
Boze jelito, ty jsi vazne... jelito.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 19:57
Ta tvá slušnost, to vychování, opravdu nestačím žasnout. :-!
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:52
...můžu taky? ... :-(
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:54
Me se ptat nemusis. Jestli chces mezi spodinu, klidne vstup. Bral jsem te mezi slusne.
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:55
... teď mám takový divný pocit... chci se radovat, ale tekou mi slzy... nevím, co s tím...
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 14:56
kontaktuj sveho neurologa
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:26
...nebere mi to... :-(
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 16:31
Tak se zeptej tady jelita, on je expertem na vsechno.
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:05
Kde je Bajkonur víš >:-[] ;-)
Avatar - Ji/Ri
SKODOVACKA JEDNICKA
| 10. 4. 2014 15:27
....Bajkonur >:D >:D :yes: tohle parkoviště tu už dlouho nebylo...
Blackdot
| 10. 4. 2014 12:41
RedDot v poslednom case ziska kdejaka smetna nadoba...
Niektore aspon oplyvaju chytrymi napadmi: [odkaz]

Ked hodnotili podla tychto renderov, nie je sa velmi comu divit, no radsej mali vyjst na ulicu. Chytali by sa za hlavu...
Technický leader
| 10. 4. 2014 13:01
Je s podivem, jak se v diskuzích přeceňuje technická znalost většiny kupců. Rozhlídnu se kolem sebe a vyjma kamarádů z diskuzí nikde nikdo, kdo by autům alespoň trochu rozuměl.
Takže myšlenka o tom, že by s prastarou a emise neplnící atmo 1,6 jel jako housky na kráměn je naprosto zcestná.
Většina lidí se ani příliš neobtěžuje nějakým dlouhým testováním konkurence a sedne do předváděčky. Tam zjistí, že turbomotor dnes jede srovnatelně s atmo motorem o objemu 50% větším v jeho 15 let starý hujdě, klečící před šourůmem a tím to pro něj hasne.

Ne Péťo, jednou provždy nehoří!!!
Technický leader
| 10. 4. 2014 13:10
No jo, takhle to chodí... ;-)
Technický leader
| 10. 4. 2014 13:34
Samosebou ;-)
Technický leader
| 10. 4. 2014 13:27
ja to mam v rodine.
manželka si zvykla na 1.8tsi a s atmosférou uz jezdit nechce.
nejde o vykon, ale o tu pohodu, nemusi radit a je vpodstate jedno co tam je za rychlost.
jakmile si na tohle jednou zvyknes, tak se uz tezko ustupuje.
a na roven te 1.8tsi je minimalne 2.5 atmo, coz dnes snad s výjimkou japoncu nekoupis
Technický leader
| 10. 4. 2014 13:32
To samý s mojí ženou...
Technický leader
| 10. 4. 2014 13:51
Problém nevidím v tom, že autům nerozumí diskutéři, ale v tom, že jim nerozumí autoři článků ;-)
Technický leader
| 10. 4. 2014 14:16
Dneska ti to píše :-)
Avatar - Ji/Ri
Technický leader
| 10. 4. 2014 15:26
...to ano... mariachi to ale s perem uměl vždy >:D :-)
Technický leader
| 10. 4. 2014 15:30
Ržikala Eržika? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
Technický leader
| 10. 4. 2014 15:38
... >:-[] >:-[] ...
Technický leader
| 10. 4. 2014 21:58
>:D >:D :yes:
Technický leader
| 10. 4. 2014 21:50
Jo, a vše, co jsem napsal už bylo použito proti mně >:D
Technický leader
| 10. 4. 2014 14:16
Ale ještě pořád násobně víc, než většina kupců.
Technický leader
| 10. 4. 2014 22:38
To ano, a jak už jsme mohli mnohokrát zjistit, tak o tom, jestli se auto na trhu chytne, nebo ne, nerozhodují ankety, ani "ankety", ale právě kupci, jak píšeš.
Simply red
| 10. 4. 2014 13:49
Poslední dobou se mi zdá, že tu anketu prodávaj na slevomatu.
Ale i tak - bravo Kabaň :-)
Avatar - Dinar
Simply red
| 10. 4. 2014 13:54
>:D :yes:
Simply red
| 10. 4. 2014 14:13
>:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
Simply red
| 10. 4. 2014 14:27
Nebuď zlý! >:D ...cítím z tebe chlad.... >:D
Simply red
| 10. 4. 2014 14:40
Si zavři vokno >:-[]
Avatar - Ji/Ri
Simply red
| 10. 4. 2014 15:05
...myslíš windovws...?
Simply red
| 10. 4. 2014 15:09
Ty s mariachim dnes vedete! Ale lekce z "chlapismu" je dokonalá!!! ;-)
Avatar - Ji/Ri
Simply red
| 10. 4. 2014 15:25
;-) :yes:
Simply red
| 10. 4. 2014 21:55
No co - zasel jsem a sklízím >:D
Avatar - iudex
Simply red
| 10. 4. 2014 15:27
>:D >:-[] :yes:
Simply red
| 10. 4. 2014 16:33
jako jo no, taky jsem narazil na podezřele hodně modelů, které se tím pyšní >:D
Avatar - BruceWayne
Audi základ
| 10. 4. 2014 14:12
Kritizovaný Exeo mělo hodně z A4 a tenhle Rapid má hodně z A3, ovšem rozdíl asi 5 až 7 let :no: Když není nápad ...... ;-\
Avatar - iudex
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 15:36
Btw. zaregistrovali ste autora článku? Zdá sa, že tu potichu pribudol nový člen redakcie (asi víťaz nedávneho konkurzu). Možno by bolo dobré niečo oficiálne zo strany ACZ povedať (aj keď nejaké info mám, patrilo by sa to od redakcie).
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 15:44
Zachtělo se ti intra, CV apod? :-)
Avatar - Ji/Ri
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 15:56
...pro začátek fotka...
Avatar - iudex
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 15:59
wl mi čosi povedal a predpokladám, že i Ty vieš, ale patrilo by sa tak nejak oficiálne, štýlom toto je nový člen redakcie, má za sebou to a to a čakáme od neho tamto. Po jeho maturitnej fotke netúžim. ;-)
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 16:58
Ano ;-)
Avatar - šmoula nešika
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 17:54
Avatar - šmoula nešika
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 16:57
Jo, Chamilla, toho jsem registroval dříve v Auto7 nebo Autíčkáři. Prý je Rožnovák. To by ho moh´ WL znát.

Edit: Aha, proč se já vlastně ptám... A to je teprve čtvrtek. >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 17:57
No jestli bude pan Chamilla jen přežvýkávat tiskové zpravy, tak to za představování snad ani nestojí >:D
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 21:53
Přesně, na to stačí nějakej prográmek, kterej by surfoval po nastavenejch stránkách a jen přeložil a trochu osekal texty, může se jmenovat třeba Kajlí >:D
Avatar - Ronault.
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 17:58
No to víš, to bude taková malá nenápadná záměna, taky my někteří tušíme, kdo odešel... někteří budou potěšení, někteří ne...

Jen teda jak koukám na Chamillu, tak opět nebyla vyslyšena má touha po nějakém zkušenějším redaktorovi, asi to starší nechtějí dělat... tak uvidíme, jestli budeme dále číst testy MPV bez zmínky variability, ale plných o jízdě dveřma napřed.

Chamilla, alias bychom mohli používat nick "heřmánek"? Nebo čajíček? No uvidíme, třeba ne.
Avatar - Enthusiastic.driver
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 18:04
hřmánek a čajíček... >:D :yes:
Avatar - šmoula nešika
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 18:34
A co heřmánkový čajíček? >:D ;-)
Avatar - Ronault.
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 19:18
No uvidíme, Chamomilla vulgaris to třeba bude jen podle jména, jak jej znám z diskuzí, tak to možná žádný čajíček nebude.

No jen ať se snaží, držme palce, těch snaživých realistů je tady zapotřebí...
Avatar - šmoula nešika
AUTOR ČLÁNKU
| 10. 4. 2014 19:38
Snad krtek pomůže vyléčit myšku. :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
AUTOR ČLÁNKU
| 11. 4. 2014 08:02
Kamil bude dobrý. Sice o tu variabilitu mám stejnou obavu jako ty, ale třeba překvapí... a jednou z něho vyroste český Chamomills Harris :-)
Avatar - Aladeen
Pračka
| 10. 4. 2014 16:18
Rovnakú cenu získala aj moja práčka >:-[]
Ukazkou
| 10. 4. 2014 17:35
lacnych rieseni na tomto skvoste je aj ochrana podvozku riesena nevkusnym sposobom
[odkaz]
Alebo naopak "chytre" riesenie a inovacia, za ktoru sa ziskava RedDot?
Ukazkou
| 10. 4. 2014 17:47
Opět nedokážeš rozdýchat úspěch Škodovky? >:D

No nechtěl bych být v tvé kůži, fanatický italomilec, stále čekající na něco novýho od Fiatu. A ono to nepřichází a nepřichází... >:-[]
Ukazkou
| 10. 4. 2014 20:25
Rozdychat uspech Skody? stale cakajuci neco nove od Fiatu?
Nechcel by som byt v tvojej kozi, trpiet takymi chorymi bludmi... uprimne ta lutujem a prajem ti skore vyzdravenie.
Mal by si uz zajst za odbornikom, nech ti predpise nieco na hlavicku, v poslednej dobe mas zvlast nebezpecne halucinacie.
Ukazkou
| 10. 4. 2014 21:12
Tvá křečovitá kritika škodovky, prakticky pod každým článkem, je dojemná. >:D

Oprovdu z toho čouhá tvoje osobní vyrovnanost. :yes:
Ukazkou
| 10. 4. 2014 22:40
S dakym si ma mylis, ale to je u psychopatov normalne. Mat svoj svet je na miestnych diskusiach take jossalitovske.
Osobnu nevyrovnanost ti snad vyrovnaju spominani odbornici, aspon v to dufam, nech sa tolko netrapis. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku