Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jančura vyzývá ministra dopravy, aby zaplatil škodu za čekání na D1

Majitel Student Agency Radim Jančura se bez okolků pustil do ministra dopravy Antonína Prachaře. Vyzval ho, aby ze svého zaplatil údajnou škodu za čekání řidičů na dálnici D1, která je vyčíslena na 50 milionů korun.
Zpět na článek
10. 4. 2014 18:37
10. 4. 2014 19:30
11. 4. 2014 00:41
10. 4. 2014 19:31
10. 4. 2014 19:31
10. 4. 2014 20:27
Avatar - rohYpnol
10. 4. 2014 16:18
Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Nechápu. Opravdu nerozumím tomu, proč by se SA měly snižovat tržby, když člověk se stejně bude chtít přepravit a je mu jedno, jestli to bude o půl hodiny dýl nebo ne. Snad nějaké procento může zvolit např. vlak, ale ten odliv podle mě nebude nijak zásadní.

Ale kdo nutí SA, aby při zpoždění vracela část jízdného? Kdo? Je to obchodní politika Jančury, nic víc. A proč by měl stát, tedy MY, hradit Jančurovy jeho dobrovolně nastavený business plán?

Pokud je zpoždění z "vyšší moci", pak pochybuji, že jakýkoliv předpis ukládá vracet část tržeb. A jestli je uzavírka do jednoho pruhu nutná či ne, tak ať posoudí odborníci na dopravní stavby a dopravu, a ne nějaký Jančura 8-s 8-s :no:
Rozbalit vlákno
16
10. 4. 2014 17:23
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
A přitom si za to může kolikrát sám. Viz reakce MD na Facebooku. :yes: >:D

https://www.facebook.com/mdcr.cz
10. 4. 2014 17:35
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
nejde o tržby SA, jde o škodu, kterou ekonomice způsobí to, že lidé, kteří by jinak pracovali, trčí v autě.

Jančura by se měl zklidnit, snaží se přesvědčit ministerstvo, aby mu vyšli vstříc na železnici a pouští se do takových výpadů. To je jako říct holce, kterou balím, že je to kráva ale že jí miluju a měla by se mnou chodit. Když se mu něco nelíbí na D1, tak posílá SMS ministrovi a to opakovaně a to i když mu nikdo neodpovídá. To je zvláštní přístup.
10. 4. 2014 18:35
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
ekonomice je fuk jestli par lidi nekde stoji v kolonach, natom ekonomika opravdu nestoji :-) navic ti lide v kolonach spotrebovavaji palivo ktery si pak musi dokoupit a tedy odvedou na nem dane :-)

oprava D1 je extremne medialne znamej fakt a pokud se nani nechci zdrzovat, mam jako ridic moznost zvolit nejakou objizdnou trasu
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 00:43
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Pár lidí fakt nehraje roli, pokud to sou desítky tisíc denně po dobu mnoha let, tak.. ;-)
11. 4. 2014 13:24
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Tak tam nejezdi...ze zákona nemá nikdo nárok na náhradu škody při uzavření silnice, představ si, že se i zavírají benzínky a klidně na rok a víš co ta benzínka dostane? Kulový, protože jim nikdo příjezd a zákazníky garantovat nemusí, jinak bys neopravil ani parkoviště
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 14:10
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Snažim se tam nejezdit. To co kritizuju je jednak kompletně špatně pojatá přestavba D1 a za druhý její nesmyslně dlouhý trvání. Za příklad dávám stejně dlouhej úsek v Německu mezi Norimberkem a Frankfurtem kterej se kompletně přestavuje ze 2 pruhů na 3 a přitom to bude hotový dřív
11. 4. 2014 14:48
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Co znamená špatně pojatá přestavba?
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 16:11
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Naprosto pitomě naplánovaná. Za obrovský peníze a deset let budeme mít furt stejnou jen 2 proudovou českou hlavní dopravní tepnu vo který víme že nebude kapacitně stačit. Naprosto zbytečně a špatně naplánovaná a pojatá přestavba
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 00:45
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Eště před začátkem týhle fakt blbě naplánovaný předražený opravy D1 sem viděl diskuzi Jančury a lidí z ŘSD a je mi líto kecalové a břídilové byli spíš voni. Jeho kritika tristního naplánování i realizace tý frašky na D1 je naprosto na místě.
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 11:46
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
5 :no: ? Koukám že tu je dneska samej znalec >:-[]
No i když se vám to nelibí tak bohužel Jančura má pravdu. Tahle fraška na D1 mě i vás bude stát desítky miliard a na konci budeme tam kde sme, s tim že kapacitně bude D1 furt stejně nedostatečná. A lepšit se to nebude ;-)
11. 4. 2014 13:21
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Kapacitně je kromě Brna dostatečná, že se zrovna tobě jede v pátek ve špičce blbě neznamená nekapacitní komunikaci
11. 4. 2014 13:53
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Omyl, kapacitně D1 nedostačuje už X let. Samotné projektování silnice bylo do úplně jiné doby, než je teď.
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 13:59
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Přesně. A zatimco dneska se to eště jakž takž vejde tak za deset patnáct let bude tahle páteřní česká komunikace totálně v pr...
11. 4. 2014 14:53
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Kapacitně dostačuje, tvoje představa o volném levém pruhu neznamená kapacitní komunikaci. I kamiony v levém a osobní v pravém pruhu je pořád kapacitní komunikace. nejsi sám, kdo tam jezdí, občas je to o nervy ale dokud se dá jet 130, je komunikace pořád kapacitní.
Za 15 let se taky nestane můžná vůbec nic, za posledních 5 let doprava klesla, vývoj se nedá předpovědět.
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 16:13
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Koukám že seš velkej až obrovskej optimista :yes: ;-)
A samozřejmě že odhady vývoje existujou a zlepšovat se to fakt spíš nebude >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 13:58
Re: Arogance vs. podnikatelská nenažranost
Kapacitně je už dneska žádnej zázrak a myslíš že za deset let až konečně skončí tohle záplatování to bude lepší? ;-)
10. 4. 2014 18:37
jo
když se neopravovalo špatně, když se opravuje špatně, tak nevím jaká je třetí možnost? vždyt i ty žluté autobusy jsou pěkně těžké a ničí dálnici, takže se to staví i k vůli němu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
10. 4. 2014 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 00:41
Re: jo
Povrch silnic ničí předevšim přetížený náklaďáky, osobáky a autobusy proti nim maj na vozovku minimální vliv
Avatar - rokyta.p
10. 4. 2014 19:31
blbost
Čekají všichni, nejen Jančura. Jsem zvědav jak vyčíslí ostatní. Já dneska taky čekal na křižovatce 3 intervaly, kolik dostanu? ... Spíš ať je to udělané aspoň trochu kvalitně a nerozkrade se zas 3/4 peněz.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
10. 4. 2014 19:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
10. 4. 2014 20:27
Re: rychlost
utopie. Nedodržuje se 130, tak co chceš zlepšit se 100 kmh? Ale ano, 2 pruhy kapacitně ve špičce nestíhají, tedy ono jde o to, že to je vlastně 1 pruh + 1 pruh kamionů...
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 00:37
Re: rychlost
Tobě asi neřekli že to je dost frekventovaná dálnice a mezinárodní trasa viď? >:-[]
Avatar - Ronault.
10. 4. 2014 20:45
janČURovy praktiky...
Pan Jančura by měl pomlčet.

Není to tak dávno, kdy na trasu Praha-Brno přišla konkurence, SA okamžitě snížilo ceny jízdného na tak nízké dumpingové ceny, že to konkurence vzdala a opět je cena tam kde byla.
Navíc autobusy dlouho dopředu zaplněné, poslední jede pokud vím z Prahy už ve 21:30, ceny podstatně vyšší... Už pomalu odpadá důvod nejet vlakem...

Takže by měl pan janČura mlčet a nehysterčit.

Jediná schopná konkurence je jízdomat, ať žije! :yes:
Rozbalit vlákno
12
10. 4. 2014 22:04
Re: janČURovy praktiky...
Ono se stačí podívat na železnici Praha - Ostrava. Vagony staré, rozvrzané, mnohdy špinavé. Nefungující klima, topení, WC.... Kdo si nepotrpí na to, že je celou cestu umlčován tím, že dostane plno věcí zdarma a další za minimální ceny, tak jezdí něčím jiným. Navíc, aby mě co 20 minut někdo doslova obtěžoval (protože to má nařízené z vedení pod vysokými sankcemi za nedodržování) to opravdu nepotřebuji.
10. 4. 2014 23:22
Re: janČURovy praktiky...
Ano, ta buzerace a sankce, viz: [odkaz]

Srandovní je, když tento odkaz kdokoliv dal na Facobookový profil RegioJetu, tak byl obratem bez vysvětlení smazán a daný uživatel zabanován. Proč asi?
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 00:39
Re: janČURovy praktiky...
Jančurova kritika naprosto pitomý absurdně dlouho trvající zbytečný úpravy 2 proudový dálnice na 2 prodoudovou dálnici za desítky miliard, která za první 2 roky realizace nabrala rok a půl zpoždění je naprosto na místě :yes:
11. 4. 2014 08:11
Re: janČURovy praktiky...
A jak by sis to představoval?
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 11:44
Re: janČURovy praktiky...
Přesně tak jak odborníci dávno naplánovali. Nejdřív dostavba horní trasy R35 přes Hradec na Olomouc. A když za desítky miliard přestavovat D1 tak naprosto jednoznačně na 3 pruhy protože už teď víme že kapacitně nebude stačit! Stejně dlouhá dálnice mezi Norimberkem a Frankfurtem se předělává podobně jako D1 ale právě ze 2 na 3pruhovou. A dobrej fór na závěr, bude hotová dřív
Avatar - Blue Sun
11. 4. 2014 12:57
Re: janČURovy praktiky...
Hm, víš, že třeba D1 na tři pruhy ani přestavět nejde? V několika místech mezi poli ano, ale jinde prostě ne... A nebo za cenu, která je naprosto neúměrná zisku.
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 13:00
Re: janČURovy praktiky...
Ne to nevim. Když to samý de v Německu tak to samozřejmě de i tady. Ale máš pravdu, taky sem tyhle trapný výmluvy slyšel. No a to že za pár let bude D1 kapacitně k.o. to je smutná realita. Tak třeba to pak "najednou" pude i tady >:-[]
11. 4. 2014 13:20
Re: janČURovy praktiky...
Nech si ten čecháčkovský řev - v dalším článku o R35 jasně vidíš, že čekat na severní variantu jsou věky, toto je nejjednodušší a nejrychlejší řešení. 3 pruhy se staví tam, kde 3 pruhy potřeba jsou, což většina D1 kromě okolí pravy a Brna není, bylo by to mrhání peněz, kdy každý jouda by jezdil jako u prahy uprostřed a situace by v levém byla úplně stejná.
U Hranic jsou 3 pruhy v každém směru a každý řve, co je to za zbytečnou blbost, lidi si nevidí do huby a budou plivat vždyky...

V Německu nejsou lidi takoví vychcouši, jako např. starosta na R35, lidi budou pořád špekulovat a až někdo řekne dost, tady máš, co si podle zákona zasloužíš, tak začnou utíkat do Štrasburku, hnus...
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 14:08
Re: janČURovy praktiky...
S tim čecháčkovskym řevem si docela ujel. Já jen stejně jako všichni z oboru zám 2 desetiletí starý studie. Že na ně všichni politici i vedení ŘSD kašlali je jiná věc. To že sme tak dlouho bojkotovali blížící se průser v podobě nedostavby severní trasy kterej aktuálně korunujeme nesmyslnou strašně dlouho trvající přestavbou D1 která naprosto nic neřeší je vrchol absurdnosti. Což většině lidí dojde až když se za nějakejch dalších 10? let k úpravám D1 vrátíme.
Nevim z hlavy jakej je provoz u Hranic a jakej je tam plánovanej do budoucna, ale nadávat na tři pruhy může podle mě spíš jen idiot. U takovejhle staveb nemůžeš přece koukat jen na dnešní stav, to je stavba na desítky let dopředu. A co se týče nejen R35, asi se prostě musej změnit zákony, pozemky pod dálnicema sou potřeba všude na světě a zhruba který se ví dlouho dopředu. Tak jak sem zmínil v diskuzi o R35 musí s tim desetiletí dopředu počítat i stát a zamezit kšeftování atd. Jde to i jinde, třeba v tom Německu neni důvod aby to líp nefungovalo tady
11. 4. 2014 14:58
Re: janČURovy praktiky...
Neujel, pokud je člověk opravdu z oboru a ne z "oboru", tak docela jasně tuší, co se s D1 děje a že je to i koncepčně správně. 3 pruhy nejsou vzhledem k očekávané dostavbě R35 vůbec potřeba, oprava D1 by musel tak jako tak přijít, takže dříve je lépe. A jestli nevíš, jaký provoz je očekávatelnýá u Hranic, tak mě zajímá, čemu říkaš "obor".

Problém s přípravou je, že se může začít projektovat až v případě, kdy jsou peníze na realizaci, dokud se peníze neodklepnou, nikdo nic nedovolí, až se odklepnou, chce to u velkých staveb 5-10 let přípravy a vyjednávání, což je samozřejmě na draka
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 18:12
Re: janČURovy praktiky...
Jestli s tim "z oboru" myslíš že seš na týhle přestavbě nějak zainteresovanej, tak tě chápu :-)
Jinak oprava D1 přichází nějakejch deset let po maximálni životnosti, což ale jako člověk "z oboru" víš určitě sám. Stejně jako že tahle jako přestavba je nesmyslně dlouho trvající akce po který budou za nějakej čas následovat další velký uzavírky, to ale teď radši nezdůrazňujete, žejo? >:-[]
Jestli ty z hlavy víš kolik je plánovanej výhled na provoz u Hranic tak nemachruj a napiš to. Nejde ale až tak vo současnej stav jako vo to že to bude součást dálničního spojení Rakouska s Polskem. Až se konečně jednou postavíme naši část z Brna někam k Mikulovu nebo kudy to má vést
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2014 11:44
Re: janČURovy praktiky...
4 :no: ? To sem snad čekal i víc.. >:-[]