Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo: Ceny v Německu a úplná technická data

Při uvedení na trh bude hlavní motorickou novinkou základní naftový čtyřválec 1,6 TDI (55 kW). Zážehové motory zastupují z Fabií a Ibiz známé jednotky 1,2 HTP (44 nebo 51 kW) a čtyřválec 1,4 16V (63 kW).
Zpět na článek
18. 3. 2009 09:27
18. 3. 2009 10:29
18. 3. 2009 10:52
18. 3. 2009 11:25
neregistrovaný "lolofonko"
18. 3. 2009 11:31
18. 3. 2009 12:00
neregistrovaný "lolofonko"
18. 3. 2009 12:05
18. 3. 2009 13:29
18. 3. 2009 13:42
neregistrovaný "lolofonko"
18. 3. 2009 14:32
18. 3. 2009 13:40
neregistrovaný "lolofonko"
18. 3. 2009 14:31
18. 3. 2009 13:41
18. 3. 2009 16:49
18. 3. 2009 10:34
18. 3. 2009 11:12
18. 3. 2009 11:08
18. 3. 2009 12:12
18. 3. 2009 13:50
18. 3. 2009 12:21
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 13:20
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 12:55
18. 3. 2009 12:59
18. 3. 2009 13:04
neregistrovaný "lukeenoST"
18. 3. 2009 13:18
18. 3. 2009 13:26
18. 3. 2009 14:07
18. 3. 2009 13:30
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 14:12
18. 3. 2009 15:09
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 16:53
18. 3. 2009 15:59
18. 3. 2009 16:51
18. 3. 2009 17:13
20. 3. 2009 00:17
19. 3. 2009 23:25
18. 3. 2009 13:31
18. 3. 2009 13:37
18. 3. 2009 13:51
18. 3. 2009 13:57
18. 3. 2009 14:11
18. 3. 2009 14:25
18. 3. 2009 14:25
18. 3. 2009 13:48
18. 3. 2009 14:24
18. 3. 2009 14:28
18. 3. 2009 16:55
18. 3. 2009 13:52
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 14:29
18. 3. 2009 16:57
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 21:31
18. 3. 2009 14:30
18. 3. 2009 14:55
18. 3. 2009 13:55
18. 3. 2009 14:20
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:32
18. 3. 2009 13:57
18. 3. 2009 14:37
18. 3. 2009 14:44
18. 3. 2009 18:28
18. 3. 2009 14:56
18. 3. 2009 15:57
18. 3. 2009 18:56
18. 3. 2009 14:17
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 15:15
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 15:45
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 15:15
18. 3. 2009 16:36
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 17:11
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 17:12
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:58
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:41
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:59
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:50
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 16:36
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:00
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:21
neregistrovaný "507--"
20. 3. 2009 12:07
neregistrovaný "507--"
20. 3. 2009 20:21
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:56
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:43
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:46
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:55
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 16:34
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 16:59
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:07
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:19
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 13:59
19. 3. 2009 14:23
19. 3. 2009 16:19
19. 3. 2009 16:52
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:05
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:18
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:18
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:22
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:39
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 18:52
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 19:06
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 19:13
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:17
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 18:51
neregistrovaný "507--"
Avatar - Ada je zase tady
18. 3. 2009 09:22
A misto vzadu?
Z te fotky to vypada, ze to bude horsi, nez ve stavajici Fabii. Jinak je pozitivni, ze konecne je na trhu jedno nove auto, ktere nema tachometr s otackomerem v tech kelimkach od piva.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radhro
18. 3. 2009 09:27
ceny
ať počítám jak počítam ,ty ceny jsou docela střelba ;-\
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2009 09:31
ceny tuze optimisticke...
Co vybrat do takehoto vozu? Vyradim tie "skvele" 3-valce, tak zostava 1.4-16V/63kW za 15800. To je ale teda hodne optimisticka cena! Vsak od 16500 uz zacina novy Golf. To by som uz radsej prihodil tych 700e, a mal poriadny voz, nie polo-auto...
Rozbalit vlákno
14
18. 3. 2009 09:37
Re: ceny tuze optimisticke...
Musíš vědět, co chceš. Takhle můžeš pořád přihazovat a nakonec budeš sedět doma na pneumatice z Mercedesu.
18. 3. 2009 09:48
Re: ceny tuze optimisticke...
Nemozes. Pretoze obvykle nie je medzi autami toho isteho vyrobcu roznych tried ~700 euro rozdiel. Samozrejme, keby napriklad Passat stal len o 700e viac ako Golf v porovnatelnej vybave a motorizacii, tak beriem Passata! :-)

Ten rozdiel je skratka prilis maly na to, aby som videl daky zmysel v kupe Pola. A pokial ide o to, co chces: pripustam ze niekedy si clovek skratka vyspecifikuje ze chce auto kompaktnej velkosti, tak hlada medzi nimi. A nepojde do vacsieho auta, lebo ho nechce. Ale u nas sa casto nakupuje auto aj stylom "mam X penazi, co najlepsie za to mozem kupit?". A pri tomto nakupe by urcite vyhral Golf...
18. 3. 2009 10:05
Re: ceny tuze optimisticke...
Na ty úvahy, co jsou u nás obvyklý právě narážim. Jde o priority a musíš vědět, co chceš a co na to tvoje banka. Tady každej uvažuje o autu přes sumu peněz a pak si teprve vybere značku a model. Nakonec padne do Kia, protože má airbag i v kufru v ceně.
18. 3. 2009 10:25
Re: ceny tuze optimisticke...
Jo, mas pravdu. Lenze tu nejde o dilemu "Fabiu alebo vacsi i30 za rovnaku cenu". Tu ide o to, ze za naozaj minimalny doplatok moze mat clovek auto od toho isteho vyrobcu, len minimalne vacsie, dizajnom velmi podobne, ale komfortnejsie a "dospelejsie"...
18. 3. 2009 10:30
Re: ceny tuze optimisticke...
Určitě tam nebude rozdíl jen 700 ve srovnatelný výbavě a motorizaci. Spíš bych žekl, že je podstatná zákl. cena

Tam je rozdíl přes 4.500
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 10:09
Re: ceny tuze optimisticke...
Ale může, a přesně tak to funguje, to jen vy virtuální kupovači a přihazovači pár set Euro, ... přihodím a za to už mám (doplň sám), máte zkreslené představy o nakupování aut.
18. 3. 2009 09:43
Re: To nemyslíš vážně,
že by jsi si v dnešní době koupil mizerný a historický motor 1,4/63 kW, jseš fakt trapnej. Podívej se na 1,4 u I20, nebo 1,33 u Yarise.

Na tento odkaz jsem kliknul jenom proto, že uvidím cenu 1,2 TSI a bohužel nic. Tipoval bych, že 1,2 TSI bude alespoň ještě o 2500 dražší než 1,4. Pro GTIho se 100 000 platem jistě ideální cena.
18. 3. 2009 09:53
Re: To nemyslíš vážně,
a co ine by si vybral? Nebud "trapnej", a prezrad nam! Diesel do takehoto maleho auta je podla mna zbytocny, navyse aj tradicne "folcwagenovsky" drahy (holatko "trendline" musis este dovybavit, takze prihod 1500-2000e).

1.2TSI este nie je v ponuke, pritom na zaklad je to trosku drahy a silny motor. Zostavaju dve htp-cka, a 1.4. Podla mna je z tohto slabeho vyberu ta 1.4-ka najlepsia...
18. 3. 2009 10:03
Re: To nemyslíš vážně,
Já by jsem si zvolil motor o třídu výše než je tento historický motor.

Jak jsem již napsal, líbí se mně 1,4 u I20, 1.33 u Yarise, také není špatný 1,2 TCI (100 HP)u Clia.
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 10:13
Re: To nemyslíš vážně,
Kdybys jen tušil, jak je to tvoje "já by jsem" vše říkající. :-) ;-)
18. 3. 2009 10:29
Re: To nemyslíš vážně,
otazka neznela i20 alebo yaris. Otazka je, co vybrat do tohto vozu. A to z ponuky, ktora tam je, a ktora je aj momentalne dostupna. Cize mas na vyber 1.6TDI/55kW, 1.2HTP/44kW, 1.2HTP/51kW a 1.4-16V/63kW. Co z *tohto* by si si do Pola vybral?
18. 3. 2009 10:53
Re: To nemyslíš vážně,
Z těchto motorů se nedá vybrat. Všechy tyto modely také znám z Fabií. Všechny jsou pro mě nevyhovující a jsem překvapen, že se VW nerozhodl k vyměně i u těchto motorů. Výměnu jsem očekával a naprosto jsem se v ní spletl. Vždyť i ten 1,4 je hodně starý, má vysokou spotřebu a malý výkon. Třeba Hyundai za posledních několik málo let úplně obnovila všechny motory u Getze, I20.
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 13:14
Re: To nemyslíš vážně,
ale renclík před timdle motorem má taky v základu u clia 2 labý starý motory a tendle má skoro o 80 kalcků dráž ;-)
19. 3. 2009 08:41
Re: To nemyslíš vážně,
Sorry Yaris budiz ale kramy typu Kia, Hyunday,Daewoo asi budou mit jiny zakazniky nez toho kdo chce jako 2/3 auto do rodiny Polo :-)
18. 3. 2009 10:14
Ceny pod urovni 300k
...a to z logickeho usudku, ze Polo musi byt minimalne levnejsi oproti Golfu, ktery je za 350 a dostavas ESP, klimu, a 1,4 motor. Bude to lehky cenovy nadstandart tridy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jurajos
18. 3. 2009 10:20
Rátajte za mňa...
A to Polo z tých pekných obrázkov koľko stojí?
Rozbalit vlákno
6
18. 3. 2009 10:23
Re: Rátajte za mňa...
6 čísel plus jedno dodatkový >:D
Avatar - jurajos
18. 3. 2009 10:35
Re: Rátajte za mňa...
To je moc. To si na tú Kiu radšej zarobím. ;-)
Avatar - T613
18. 3. 2009 10:53
Re: Rátajte za mňa...
fantasto ;-)
18. 3. 2009 10:55
Re: Rátajte za mňa...
To já si dneska vsadim a na konfigurátoru si zatim naložim jedno pólo >:D
18. 3. 2009 11:18
Re: Rátajte za mňa...
Mas krizi, ze chces poloauto?
18. 3. 2009 12:13
Re: Rátajte za mňa...
Vzal bych si polocelý ;-)
18. 3. 2009 10:29
CENY
Uvedené ceny by som nebral príliš vážne, u nás by to za tieto sumy bolo ťažko predajné auto.
Základ so 44 kW za cca 385.000,-Sk (cca 345.000,-Kč) je na dnešnú dobu trochu silná káva. Treba ešte počkať na tuzemské cenníky.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - radhro
18. 3. 2009 10:52
Re: CENY
také si myslím ,že ceny a výbavy na ČR trhu budou vypadat jinak
neregistrovaný "lolofonko"
18. 3. 2009 11:25
Re: CENY
Aby si nebol prekvapeny. Po skusenostiach so slovenskymi cenami si myslim , ze na tu este k cene nieco prihodia >:D >:D No a navyse je to predrazene auto ,ktore podla mna za tu cenu kupi len sulin... :-)
18. 3. 2009 11:31
Re: CENY
slušnosti ťa neučili? ;-\
neregistrovaný "lolofonko"
18. 3. 2009 12:00
Re: CENY
Co? Si vychodnar? Jezis zase ta haved? Odkial si zobral internet? Zase v praci?
18. 3. 2009 13:29
Re: CENY
Blahoslavení chudobní duchom... >:D :-)
neregistrovaný "lolofonko"
18. 3. 2009 13:42
Re: CENY
Proc me nikdo nema rad..len je*em, len je*em a vsetkych vas je*em... :-) >:D ;-)
18. 3. 2009 14:32
Re: CENY
To nema smzsl, chlapec je jaksi zresetovan :-)
neregistrovaný "lolofonko"
18. 3. 2009 13:40
Re: CENY
Nepovedz pepiku.. :-!
18. 3. 2009 14:31
Re: CENY
Nemas strach chodit po ulici? S tvym IQ si lehce muzes splest kocarek s autobusem.
18. 3. 2009 13:41
Re: CENY
Prekvapeny by som bol, keby slovenske ceny nizsie neboli. Kludne by som si vsadil, ze nizsie budu. A o dost.
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 16:49
Re: CENY
to by tu polo neprodali, kupovaly by se jen fabie, ale to je možná taky strategie:-) >:D
18. 3. 2009 10:34
Ceny
To jsou celkem pálky za auto bez motoru. Jsem zvědavej kolik bude Polo stát až do něj daj nějakej skutečnej motor (třeba 1,4 TSI).
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2009 11:12
Re: Ceny
U Golfu je ten rozdíl pouhých 95 000 ve srovnání s 1,4 63kW
18. 3. 2009 11:08
Realita
To jsou nekonkurenceschopné ceny, pánové si musí uvědomit, že se jedná jen o volkswagen, v tom pravém slova smyslu. Ne si hrát na něco víc.
Rozbalit vlákno
3
18. 3. 2009 12:12
Re: Realita
Tebe je kluku škoda... Ty by si mohl dělat ropočtáře, nebo v marketingu u VW, ale musíš si uvědomit, že pak by to měl Fiat ještě těžší a víc by ses naplakal ;-)
18. 3. 2009 13:50
Re: Realita
Zato, já věděl, že se toho chytneš právě ty..
Jsi fakt dobrej. :yes:
18. 3. 2009 11:44
Marketingový tah
Myslím, že jde pouze o to vyvolat na začátku prodeje dojem, že polo je "něco víc", vyvolat dojem drahého auta, exkluzivity atd. Ti kdo na toto auto čekali si ho koupí i za tuto vysokou zaváděcí cenu. Pak shodí ceny a lidi si řeknou no nekup to, když je to po slevě a koupí to i ti další citlivější na cenu, reklamu a budou mít pocit, že mají "dražší=lepší auto". Asi těžko vyhodíte cenu dole a pak budete zdražovat... Lepší je vždycky zlevňovat a nejlíp podle reakce trhu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 12:21
Neprijemne prekvapeni...
Cekal jsem na ceny, uz jsem byl presvedceny ze je to to prave, ale zda se ze se nekde stala chyba...

Blizi se doma kdy budu muset koupit mamine novej kocar a myslel jsem, ze nove Polo je ta spravna volba. Jenze az pujde jeji Fabie 1.4/100k do bazarovyho nebe (mozna spis pekla) tak tu nevidim zadnou nahradu. Moc jsem doufal v Polo, ale 1.4/63kw ve vybave comfortline je pres 400 tisic kc? Vzhledem k tomu ze mamina uz nechce nic slabsiho nez ma ted, tak jedina moznost ta zturbovana 1.2 a tam se skoro bojim premyslet jak tu cenu posadi...
Jo, tady se deli zrno od plev...
Rozbalit vlákno
3
18. 3. 2009 12:34
Re: Neprijemne prekvapeni...
Pak si ho můžeš jet koupit do Čech, třeba vyjde lépe až vystřelí cenu.
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 13:20
Re: Neprijemne prekvapeni...
Jasne ze az je poslou v CR do ulic a opadne davove silenstvi tak ta cena, kterou k tomu napisou bude urcite zajimavejsi...
18. 3. 2009 12:39
Re: Neprijemne prekvapeni...
Mňa by zaujímalo, aký bude cenový rozdiel medzi motormi 1,6 TDI CR 55 kW a 1,6 TDI CR 77 kW, lebo keď sme pred dvomi rokami chceli kúpiť do firmy Octaviu, tak rozdiel medzi 1,9 TDI 77 kW a 2,0 TDI 103 kW bol rovných 100 tisíc Sk. Napokon sme nekúpili ani jeden, prvý bol nanič a druhý sa zdal drahý.
Avatar - KANKUNEN
18. 3. 2009 12:55
Polo x i20
Obě auta povedené, vyber si. Olizovači plastů jdou jasně do Pola. Někdo myslí, že srdce auta je motor a tam jasně vede i2O.
Rozbalit vlákno
2
18. 3. 2009 12:59
Re: Polo x i20
Taky bych si šel radši olíznout plastík třeba do i20 RS, nebo GTi s DSG.
Avatar - white label
18. 3. 2009 13:40
Re: Polo x i20
Když někreří na to GTI zatím jen potají slintají a ne a ne si pořádně líznout... >:-[]
neregistrovaný "lukeenoST"
18. 3. 2009 13:04
OK!
Vypadá vážně dobře.Nejsem nijak zvlášť příznivce značky, ale Polo se jim povedlo. Problém ale bude cena a to hlavně s normálními(tedy 4válcovými)motory. Ovšem design je super. Z koncernových málých aut je jednoznačně nejhezčí. S klidnou hlavou bych do něj šel!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 13:18
motory
no nevim tady pořád se tříválec HTP považuje za nenormální... přitom němci ho furt používají a já se ptám proč, když naopak tu stále každej tvrdí, že WV dává škodovce odpad a sám si vybere to nejlepší?
Evidentně je vidět, že ten českej HTP do jejich měst, a Polo je auto do města, BOHATĚ stačí a po normální okresce nebo jejich obdobě 1. třídy, to nějakých 90 - 100 taky v pohodě jede se slušnou spotřebou tak co...
až na dálnici to žere o hodně víc, ale todle je auto do města, kdo denně jezdí po dálnici, má si koupit větší a silěnší auto aj motor... ale těch 120 - 130 TO TAKY V POHO JEDE...ale to už jen po rovině >:-[]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Well-being
18. 3. 2009 13:26
Re: motory
No jo, no ... HTP není tak špatný, ale ...
Třeba taková dvanáctistovka v i20 (viz. test na Auto.cz) vypadá o něco lépe.
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 14:07
Re: motory
tak jistě, sou lepší motory, ale pokud tydle automobilky dělaj auta do měst a na okresky pro lidi, který nejsou závodníci a ty auta niky nebudou denně polykat stovky kilometrů po dálnici, pak je vývoj každýho motoru pro tydle auta vyhazování peněz oknem. Osobně by se mi tam víc líbil jen silnější HTP, tak sik 55 kW a 2 - 3 výkonový varianty toho novýho TSI, jenže azse tuším, že to bude cenově nadjozený někde jinde, chceš lepší motor a chceš závodit a nestačí ti motor, kterej normálně jede? Tak si ho zaplať, ostatním stačí to, co po silnici jede v obci 50, mimo obec 90 a po dálnici ve stoupání 110 a po rovině to těch 13O i 140 taky dá... Akorát od 12O za hodinu úspornsot HTP nějak jaksi končí a mění se doslova v hltavou žravost...
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 13:30
Re: motory
HTP mi vadi z jednoho prostyho duvodu a to, ze se snim v podstate neda rozume predjizdet. A planovat predejti jak vojensky manevry se mi teda vazne nechce...
Ale souhlas ze jako postrkovadlo do mesta je to urcite motor na svem miste...
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 14:12
Re: motory
ale dá a právě se dá nejrozumněji. stará dobrá poučka praví, že předjíždění je právě ten manévr, který může kdykoliv počkat (na příhodnější chvíli)...nemám rád ty, co předjížděj zbrkne hendka, sotva to jde, jen proto, že nyí snad se ten traktor trochu uhnul a že se tam ještě před tim autem proti nějak vmáčnku, a když ne tak tomu předjížděnýmu udělám pořádnou myšku a eště líp pudu na brzdy...
výkonová rezerva je dobrá věc... rozumný předkjíždění vidím právě v tom umět si to spočítat a najívt vhodnou chvíli a ne v tom předjíždějní na místě, kde se jen trochu ten ploužák uhne a já tam tam že neurvu krajnici na druhý straně, nebo to divže jeden z nás nenarve do stromu, sloupu, msotu... mebo že někoho nenapálím... to ja ale zajímavý, že právě ss takovým předjižděním končí rozmlácenejch víc jinejchaut, než fabie, že by to bylo tim, že řidič, co si koupí tendle motor, tak nejni závodník a právě počítá s tim jak bezpečně předjet a nepočítá s "rozumným" předjetím za každou cenu co nejdříve?

tedy nejen jako postrokovadlo do města, ale aj na ty naše okresky docela dostatečný... v německu jak do města, tak tamy meziměsto. mají ale hustší dálniční síť a přes to kupujou nyní v krizi hoodně právě ty jedna-dvojky, to je zajíamvý ne? oni irčo maj na vyyšší výkony:-)
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 15:09
Re: motory
Pekna slohova prace :yes: V podstate se vsim s musim souhlasit. Ale na cem to pro me stoji je prave ta vykonova rezerva. Ja nejsem nijak nadsenej kdyz musim predjizdet a taky jsem rad co nejdriv z protismeru pryc a to i kdyz proti nic nejede...
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 16:53
Re: motory
tak jaasně. Ale ono jako na traktory a stodvacítky to stačí a to, že s timbudu honit octavie a zbytek silnejch aut, je zase trochu naivita, takže když pojede on 90 a já taky, tak ho nemusim přdjíždět jen proto, že je to In, jet dneska aspoň lehce nad, aspoň 100, 110...a přce se za tou stodvácou bo ha´tapkou nepovleču protože jede 88 :-! >:D
18. 3. 2009 15:59
Re: motory
jo stará dobrá poučka jo?
Asi moc nejezdíš co?
1) předjíždět se začíná dávno dopředu než vůbec můžeš - zjištíš že by to mohlo jít, necháš si odstup, připravíš se, v okamžiku kdy se auto v protisměru blíží začneš zrychlovat abys už měl rychlost a v okamžiku kdy auto mine a je volno jedeš = to na tebe může působit zbrkle ale to připravený manévr, který když nevyjde, musíš zpomalit abys neudělal kufr předjížděnému
2) provoz je takový, že si často musíš rozplánovat třeba na 5km, kde jaký auto zkusíš předjet - například trasa Ústí nad Orl. - Brno
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 16:51
Re: motory
medvěda je mi tradičně líto, co na to jinak říct...
18. 3. 2009 17:13
Re: motory
jo? tak jestli jsi to nepochopil, tak asi neřídíš ale jenom se vezeš :-! Můžeš to rozebrat o okecat v čem nemám pravdu, ale třeba v Německu dostane kamion pokutu pokud nemá při předjíždění vyšší rychlost alespoň o 5km/hod. Kdepak by k ní asi přišel kdyby se nerozjel? A věř nebo ne, to co jsem psal je nejracionálnější a nejbezpečnější způsob jak se předjíždí, protože jde o čas v levém pruhu. Máš-li jiné návyky, potřebuješ zmiňovanou výkonovou rezervu :-!
Avatar - chlapecx
20. 3. 2009 00:17
Re: motory
myslím, že právě tobě by měli ten řidičák vzít...
především nepředjíždím, když nevím, že na to mám a že ten manévr fakt zvládnu bezpečně vykonat. A ne jako ty, že ti risknu, ono kdyžtak si přišlápnu a třeba to stihnu, koníků mám dost... >:-[]
to si tagle říkal jeden v Anglii na železničním přejezdu vm tý jejich kmapani, že eště pěcha před vlakem přejde... a kdby v půlce kolejiště nerzychlil, tak by to odnesl hůř, než jen zutou botou ;-\ 8-s
to máš jak po D1ničce... přesně po roce tejden jaro a sníh a vánice a řetězovka... sicce letos jen jedna, ale zase byla D1čka zablokovaná kvůli pár volům co na to maj motor, tak proč by jeli "jen" posranejch 130...
19. 3. 2009 23:25
Re: motory
kdybych já nepředjíděl se svým starým autem 37 kw (jestli ještě vůbec) a 800kg poh. hmotnost dle odstavce jedna, (odstup>několik vtřetin před minutím protijedoucího nabírám rychlost > míjíme se > vybočuju už s vyšší rychlostí než toho, koho předjíždím > dále zrychluji a dokončuji předjíždění), tak v životě mimo městě předjedu akorát cyklisty a babetisty a jinak si neškrtnu. Mám-li výkonovou rezervu, takto předvídat nemusím, ale mohu si trénovat předvídavost a vzhledem k předvídavému řízení dosahnu mírně nižší spotřeby a lepšího času.
18. 3. 2009 13:31
KONEČNÁ
Konečná, švorcáci vystupovat, dál je to jenom pro třídní finanční elitu. Ano ano, tak to totiž v životě chodí. Teoretičtí přihazovači, co začínají u plakátu, přihazují, přihazují až nakonec u toho plakátu zase i skončí. Ti ostatní, ti kteří kupují auta mají každý svou třídu. A v každé třídě je to dokonale rozkastované. Myslím na silnici, na obrazovce monitoru při plejstejšnu v akci je tenhle rys nepodstatnej. V životě ovšem vlastně ani o nic jiného nejde.

Tedy, ten kdo chce v dané třídě to nejlepší, bude muset koupit zítra v subkompaktech nové POLO. Technicky je nejvyspělejší, výbavou předurčuje další roky všem konkurentům, vizualitou nás POLO dostalo určitě všechny, prostě nové POLO je zcela přirozeným šéfem své třídy. Konečně. Vedle střednětřídního diktátu, vedle diktátu kompaktního, tak nastává diktát subkompaktní. Myslím, že evropská automobilová jednička si jiné postavení v prestižních třídách ani nezaslouží. Dolpň ROCCA, TIGIHO, TOUAREG a CC a jsi v automobilovém nebi.

Nezajímej se o to, kolik nové POLO stojí, koneckonců řada lidí to i v zaměstnaneckém vztahu nosí co měsíc domů. Prostě ber na vědomí, že solidně vybaveného třídního premianta si odvezeš bratru někde mezi 450 - 500 tisíci. Jestli je to pro tebe problém, dej se na rybaření. Rybníků je tu dost, větev uklohni někde za barákem, vytáhni tkaničku z rákosnickejch adidasek, místo splávku přivaž dudlík, a k té vodě jezdi stopem. Možná tě vezme nějakej mladej eurodrzek v POLU... a ta jízda se pro tebe stane jízdou života. Na rybách pak můžeš přemýšlet, kde "soudruzi udělali chybu". Už předem ti ale píši, že na jejich straně ta chyba není...

BRAVWO POLO :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
43
18. 3. 2009 13:37
Re: KONEČNÁ
>:D >:D Jéééé to je pěknééé >:D Připoměl si mě, abych si dal pomalu dokupy vercajk a nakoupil mušky ;-)
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 13:51
Re: KONEČNÁ
Ty přes zimu jako neTo? Vercajk stačí provětrat a mušky, mušky jedině španělský. >:D ;-)
18. 3. 2009 13:57
Re: KONEČNÁ
Kdepak, já valim jen ten balkán... Na sezónu vercajk vždycky provětrám tak za desítku pitomostma a novinkama, co mě natlačej v krámu. Letos mám naštěstí nový Orvisgaloše z reklamace, tak to nebude stát jako olítaný auto >:D
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 14:11
Re: KONEČNÁ
Taky sem byl jednou na rybách, heč, ale pamatuju si z toho akorát rybník, rybník vodky. >:D ;-)
Avatar - KANKUNEN
18. 3. 2009 13:48
Re: KONEČNÁ
Něco mi nesedí, nový směr ve třídě udala podle tvých slov přece Fabie, uzká a vysoká krabice, Polo tak nevypadá. To znamená přece, že je mimo. A ty techniky vyspělé třiválce jsou nejhorší motory ve třídě. I v testu světu motorů mělo Polo/Fabia nejhorší spotřebu a průměrné dynamické vlastnosti. Nevvětší rozdíl byl, že Polo bylo nejtichší a Fabia nejhlučnější. Bylo tam tak 10 aut.
18. 3. 2009 14:24
Re: KONEČNÁ
spravna poznamka. Vsak nas Master and Commander nam tvrdil, ze Fabia II bude urcovat dizajn v triede malych aut na najblizsie desatrocie! To je ale potom dost divne, ze ani koncernovy brasko sa na FabiuII nepodoba. Nastastie, dodavam... :-)
18. 3. 2009 14:28
Re: KONEČNÁ
Drž se světa motorů, vidím, že ti sedí. Jinak, ten tříválec je špičkový motor. To zase tvrdí jiní. Včetně mě. Fabia je něco jiného, je udělaná nikoliv klasicky. Bůh ví, možná měla Škoda za "koncernový" úkol prošlápnout novou cestu... Mrkni vedle jak v Německu frčí prodeje.
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 16:55
Re: KONEČNÁ
neni silný ale pro toho kdo nemá cihlu na plynu a jen to lechtá do půlky plynu a po rovině do 110 a do kopců to nežene, tak pro tojho je to vynikající a úspornej motor...
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 13:52
Re: KONEČNÁ
Souhlas, s jedinou pripominkou, za tu pulku kaprika bych tam mel rad taky nejakej odpovidajici motor a ten se zrejme nekde zapomel...
18. 3. 2009 14:29
Re: KONEČNÁ
Dvojitě přeplňovaná jednadvojka bude špičkovej motor. Do geteička přijde 170 koní, to bude špica.
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 16:57
Re: KONEČNÁ
Ale to je bohuzel jedinej spickovej v nabidce. Jedina chyba na novem Polu...

Jinak geteicko bude pochopitelne pekna naloz...
Avatar - ethicon
18. 3. 2009 21:31
Re: KONEČNÁ
ale ale niekdo nás presviedčal v diskusii o Mite, že viac ako 100 koní do "subkompaktu" je holý nezmysel... >:-[]
Avatar - white label
18. 3. 2009 13:53
Re: KONEČNÁ
Běžně se tady bavím některými "odbornými" příspěvky, nebo naopak nebavím nad některými "odpornými" reakcemi.
Ale takový příspěvek přece musí pobavit každého, bez ohledu na "oblíbenou" automobilku.
Na takový humor a nadsázku může podrážděně reagovat jen úplný ignorant, tak že jsem zase zvědavý kdo dnes bude první... :yes: >:D >:D
18. 3. 2009 14:30
Re: KONEČNÁ
To to zase schytám... >:D ;-)
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:53
Re: KONEČNÁ
Dnes to možná celkem projde, kdo by chtěl být ten ignorant a ještě k tomu první... :*)
18. 3. 2009 14:55
Re: KONEČNÁ
Nojo, když ty to tady tak propálíš >:D
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 13:55
Re: KONEČNÁ
Pomalu začíná být těžko co VW vytknout, modelová řada nejširší v mainstreamu, co novinka to majstrštyk, jak design tak technika, zbývá už jen zpochybňování kvalit, tady nutno dodat, že posledních pár let k tomu jsou občas i důvody, neprůstřelnost je pryč. ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:20
Re: KONEČNÁ
Viem, že hovoríš o zhoršenej image kvality, ale žiadna automobilka nemá nepriestrelnú image, ešte aj Toyota, keď pred časom uprednostnila kvantitu pred kvalitou si poriadne zavarila. A to, že je nepriestrelnosť ta tam, to podľa mňa nie je dôvod k smútku.
18. 3. 2009 14:32
Re: KONEČNÁ
Čas běží, auta se komplikují a tedy jsou i více náchylná k poruchám... jo, tohle je jistej stav. Platí ovšem napříč.

Ta modelová smršť to je opravdu uchVWatné.
18. 3. 2009 13:57
Re: KONEČNÁ
Žiješ v ČR?Žiješ v Evropě?nebo na Marsu?kolik lidí, kteří si kupujou malé auto se nezajímá o cenu?Ti spoluobčané, kteří se o cenu auta zajímat nemusí si zase nekoupí Polo lidovej vůz a svojí roštěnce, kterou si vydržujou bokem vezmou něco stylovýho, kdybych byl hodně skromnej tak 500 nebo Mini, pak šlápnou případně do BMW1 apod., ale Polo nedává těmhle kupcům už taky smysl...Takže až se zase sneseš z pozice nadčlověka na zem, tak si reálně přiznej, že Polo za 450-500tis. je hovadina, prostě nejvíc jich bude po Evropě drandit s HTP a 1,4, porotože kdo nekrade naftu, tak mu diesel v týhle třídě moc smyslu nedává...
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 14:37
Re: KONEČNÁ
juj ale stejně je zajímavý jak v krii a dík šrotovnýmu němci horentně nakupovali jednadvojky fobie ;-) :-| :-(
18. 3. 2009 14:44
Re: KONEČNÁ
To asi aj preto, ze s cenou 8660,-E je v nemecku jedno z najlacnejsich aut. A co sa koncernu VW tyka, tak asi najlacnejsie...
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 18:28
Re: KONEČNÁ
to jo, ale jako třetí auto do města bych si to taky nekoupil mít měnecký příjmy:-) trochu si prostě říkám proč zrovna fobie...
18. 3. 2009 14:56
Re: KONEČNÁ
Často to tu píši, že lidé neumí kupovat auta. Jsou otroci, abych tak řekl, svých vášní. Auto se má kupovat jako boty. Tedy s lehkostí, elegantně. Dnes máš rozpětí cen od 10 tisíc do deseti miliónů. Tak kde je problém? Nahoře píši, že švorcáci jsou na konečné, dál je to jen pro ty co na to maj. Pokud se nad tou větou zamyslíš, jistě pochopíš, že to není o "svorcácích" doslova, že v tom je vyjádřen právě ten princip elegantního nákupu.

Vedle na blogu jsem se o tom dost napsal (systém halb und halb) prostě jde o to, že opravdu jsme každý než to co naše auto. někdo má na toho bavoráka, někdo na seandero a někdo na POLO. Jednadvojky jezdí lidé, kteří je jezdit chtějí, nikoliv, že je jezdit musí. Na to pozor!

Přečti si to, co jsem nahoře napsal prosím ještě jednou a pomalu. Uvažuj u toho a nehledej v tom textu nějaké marsovské povyšování, jak zcela chybně dovozuješ.
18. 3. 2009 15:57
Re: KONEČNÁ
Myslím, že 99% procent vlastníků třívalcových HTP zázraků by o jeden válec navíc s nadšením uvítalo >:D
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 18:56
Re: KONEČNÁ
tak se ví, že uvítali, ale protože nemusej trhat chodníky a těch pár desítek tisíc za lepší motor nechtěj obětovat s tim, že je radši propálej v benzínu, tak si prostě vybrali dobrovolně jednadvojku. Kdyby ju nenechtěli, nebo jim přišla tam hloupá jak tady skoro všem ávodníkům, tak do ní nejdou ale kdyby na dražší už neměli tak sefakt poohlídnou v tom bazaru taky sme jeden čas přemejšleli, zda nejni lepší než haťapka o dost levnější ale jetá octavka z bazaru...Nakonec sme byli rádi, že sme nešli do ojetiny, prodělli bysme 60 litrů stejně jak na tom novým, ale zatimco nový prostě pravděpodobně bude spolehlivý (a zatim je, ťuk, ťuk, musí se zaklepat) tak na ojetině bysme v současných cenách aut prodělali taky tolik ale eště navíc bysme měli starej odhoněnej vrak, se ekterým pravděpodobně když ne hnedka, tak do pár let, už budou jen potíže...
18. 3. 2009 16:07
Re: Kdo je svorcak?
Kdo to je prosim? Ten, kdo se rozpakuje utratit pul mile za Polo? Dej definici prosim, rad si to prectu ;-)
19. 3. 2009 10:02
Re: Kdo je svorcak?
Stavajici Polo pro pani domaci atakovalo tuto hranici a to ma prosim 1.2 motor pod kapotou, neb preference byly zcela nekde jinde - vzhledem k tomu, ze mu v srpnu budou 4 roky tak tohle je jasna volba, akorat, ze tentokrat dame motor ke kteremu jde automat. Jinak klasicka stredni trida - 2 vydelavajici lidi zadny smradi - zivot v hlavnim meste
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:17
Re: Kdo je svorcak?
Počúvajma, nekúpil by si si za 500 000 iné auto? Väčšie? Ak to nie je prémiová trieda, já osobne by som nikdy nekúpil auto v plnej výbave. Pretože by som si mohol kúpiť auto o triedu väčšie. Na strane druhej-sú ľudia, ktorí chcú aj druhé auto do rodiny špičkové, hoci POLO, to je všeobecné auto. Mimochodom, vyzerá až prekvapivo prestížne. Vôbec som takýto dizajn neočakával. Polo vyzerá prvotriedne. To je podľa mňa ten správny výraz.
18. 3. 2009 15:00
Re: Kdo je svorcak?
Těch 500 je jakýsi pomyslný strop. Reál vidím někde kolem 400-450. Ano, POLO je takový démant, že zírá i golf... :-)
18. 3. 2009 14:20
Re: Kdo je svorcak?
"...Nezajímej se o to, kolik nové POLO stojí, koneckonců řada lidí to i v zaměstnaneckém vztahu nosí co měsíc domů..."

Vdaka za informaciu o zivotnej urovni v CR. Skutocne je pre mna novinka, ze zamestnanci u vas nosia domov kazdy mesiac 14000 euro. Musite tam mat naozaj blahobyt, niekedy sa pridem pozriet...

Ovsem dovolim si podotknut, ze ti, ktori naozaj beru od svojho zamestnavatela co mesiac takyto pytel penazi nebudu ani na chvilu premyslat o kupe Pola. Skor si budu v prijemnom rozhovore s riaditelom dealerskej siete vyberat dodatocnu vybavu pre Phaeton (ked teda uz mame zostat u koncernu)...
18. 3. 2009 15:05
Re: Kdo je svorcak?
Nepíši, že to tu berou všici, nýbrž - řada. Tomu můžeš věřit. A řada bere ještě více. Myslím to v korunách Teddy... zde máme ještě koruny.

Já nikde nepíši, že ti co berou za měsíc tolik, co ty nevyděláš třeba za rok, si nutně kupují POLA. Kdes to četl?

S Phaetonem souhlas :yes:
18. 3. 2009 17:50
Re: Kdo je svorcak?
OK, je ich teda "rada" (nech ich uz je sto, tisic alebo milion). Chcel som len naznacit, ze ako argument aby som sa o cenu Pola nezaujimal prave koli tomu ze su taki ludia, to neobstoji. Pretoze Polo si nekupuju ti, co zarobia 14000e (alebo teda 378000Kc) mesacne. Takze argumentovat o tom ze takych je "rada" je akosi irelevantne... ;-)

Polo je skor pre mladych, slobodnych, studentov, pripadne ako druhe auto do rodiny. A kupujucich z tejto kategorie cena vzdy zaujima (snad az na ten posledny pripad).

A len tak na okraj: poznamky, narazky a prirovnania, kolko kto zarobi, sa v lepsej spolocnosti povazuje za neslusne. Kludne hovorme v obecnej rovine, ale ak ta mozem poziadat, vyhni sa radsej priamemu konkretnemu porovnavaniu...
Avatar - miromen
18. 3. 2009 14:42
Re: Kdo je svorcak?
POLO chtělo byt nejlepši ale nestalo se tak.
18. 3. 2009 14:53
Re: Kdo je svorcak?
Kdo říkal?
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 15:15
Re: Kdo je svorcak?
Jedna pani na pavlaci povidala...
18. 3. 2009 15:06
Re: Kdo je svorcak?
A koho bys předřadil? Panameru?
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 15:45
Re: Kdo je svorcak?
Odkiaľ si sa to dozvedel?
18. 3. 2009 21:44
Re: Kdo je svorcak?
Uz si? >:-[]
18. 3. 2009 23:36
Re: Kdo je svorcak?
Tvůj zdejší první příZpěvek... 8-s No, tak to ses moc nepředved´.
19. 3. 2009 09:54
Re: Kdo je svorcak?
Polo dobry a to co pises dava smysl ale jinak je to zvaneni korunovany obligadnim drzkem priserny ;-\
18. 3. 2009 15:15
POkLOna
Moooc se mi libi toto nove POLO. Uz jsem to jednou psal, ale proste musim to zopakovat - pro me je to asi nejhezci zastupce malych aut. Jak exterierem, tak interierem si me opravdu ziskava (uvidim, jaky bude zivy kontakt, snad ne bolestivy). Ty ceny vypadaji dost krute, ale tady by mozna mohly byt nizsi, uvidime. A i kdyby ne, casem stejne prijde zlevnovani, akce, .., takze bych se toho ani moc nebal. Nechme se ale prekvapit. Jinak - bravo, VW Polo! ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
18. 3. 2009 15:49
VW a jeho cena
Nejdiskutovanější, ale i nejkritizovanější výrobce aut je tady (diskuze na auto.cz) určirě VW (potažmo celý koncern) a z jeho produkce dlouhodobě nejprodávanější produkt v Evropě - Golf. Když jeho kritikům (občas i oprávněným) začnou postupně docházet argumenty, vytáhnou hlavní trumf jeho CENU!
...A že za tu cenu máte super vybaveného korejce s lepším zákl. motorem, nebo mnohem větší Lagunu s podobně silným motorem...
Když pominu obecnou logiku nakupování u nás (akční letáky ve stylu-hlavně vše větší a více za méně peněz), podivuji se hlavně nad tím, proč by někdo v jakémkoli jiném oboru "podnikání" významně snižoval ceny, když by jeho výrobky měly i přes vyšší cenu prokazatelně nejlepší úspěch na trhu.
Zkuste někdo přesvědčit lidi od Nike (nebo Adidas), že jejich sportovní obuv je předražená a že třeba ve Stivalu, nebo
u Vietnamců mají daleko levnější boty, které vám můžou vydržet
i o celý rok déle...
Navíc komerčně mezi prestiží a cenou platí vždy přímá úměra, nikdy ne naopoak. Proto tolik lidí "rádo" připlatí na zdánlivě stejném triku za malou "nenápadnou" fajku...
Nebo jsou podle vás také zákazníci firem jako Nike (a stovky dalších), jen slepé stádo ovcí, co nepoznají "kvalitu" za "přiměřenou" cenu?
A nejste ti zákazníci právě vy, co tady tak zásadově kritizujete cenovou politiku VW...? :*)
Rozbalit vlákno
28
18. 3. 2009 16:01
Re: VW a jeho cena
Tyhle úvahy už máme dávno za sebou... teď je to u VW cena, předtím nespolehlivost a příště to bude třeba snobství... život jde přitom dál a VW stoupá a někomu z něj stále "klesá" >:D
18. 3. 2009 16:14
Re: VW a jeho cena
Kazdemu co jeho jest, jen je potreba rozlisovat, zda si kupuju auto pro radost, zene, do prace, pro rodinu atd...
Jsou miliony lidi, kteri nepoznaji Forda od VW, nebo od Kii a je jim to jedno.
K vyse uvedenemu svorcactsvi, je to tu s prominutim jiz na.chcano na tolika zdech zdejsiho webu, ze to zacina obcas smrdet mocovinou.
Avatar - white label
18. 3. 2009 16:27
Re: VW a jeho cena
Ano, ale když si ženská kupuje kabelku ve Stivalu (a hezkou), taky se u toho nepohoršuje nad stonásobnými cenami značkových kabelek...
Nikdo nikoho nenutí "předražené" VW kupovat, přesto se často prodávají nejlépe... Jestli to někoho s..e, je to jeho problém, ale ať s tím stále dokola nezamořuje tyhle diskuse o autech a ne hlavně o jejich ceně... 8-s
18. 3. 2009 16:30
Re: VW a jeho cena
Jsou tu plivaci obou stran. A jestli nekdo utrati za fusekle 20, nebo 200 je jeho vec. Zaroven to automaticky ani z jednoho nedela at uz svorcaka a z druheho rozhazovacneho blba
Avatar - white label
18. 3. 2009 16:37
Re: VW a jeho cena
Přesně tak...
A toho švorcáka GTI vysvětluje tady ve 14:56, že to nemylel tak doslova ani tak sociálně, jak to možná vyznělo...
Nechci ho přímo omlouvat, já bych to slovo asi taky nepoužil, ale GTI má jiný styl psaní s větší nadsázkou...
18. 3. 2009 16:42
Re: VW a jeho cena
>:D Nemyslim si, ze potrebuje mluvciho
Avatar - chlapecx
20. 3. 2009 00:35
Re: VW a jeho cena
ale proč mne, aspoň je vidět, že ty jeho nadsázky taky někdo chápe... já už dávno sem se naučil jeho příspěvky číst hlavně pro pobavenía pro jeho květnatej sloh a taky protože čekám na ty větve pod nim jak se do něj dycky někdo pustí...
že WV a golf sou dobrý a kvalitní značky, o tom žádná, i když by se mi to auto nelíbilo nebo cokoliv, preference jiný automobilky, tak v tom, že je to kvalitní v tom mu musim dát zapravdu...

a to samé škodovka. každej na HTP nadává, ale podívejte se, jak to je pořád prodejný, dneska i dík šrotovnýmu denně 2000 motorů víte, co to je? to je až si skoro říkám, kam to vlastně dávaj, a eště, že N+mci budou kupovat zrovna tydle jednadvojky,y který tady podle snad všech sou naprosto nemožný motory...

taky si myslim že ten motor nejni nic sětobornýho nebo jedinečnýho. Ale to, že ve městě jede 50 a mimo město 90 po rovině na půlku plynu (takže výkonová rezerva, i když je to líný tam je asik 20 kW, kolik je to koníků?)a abych někoho předjížděl do kopce? Jen proto, že se na tim loudou nepovleču? a motor mám hooodně silnej a sem king, tak mu to nandám pod horizontem, dyk to přece stihnu:( a když ne, tak mám výkonu dost, tak přidám a nějak to dopadne...
podle mě přesně tagle majitel HTPčka neuvažuje, to není závodník už jen proto, že spotřeba toho tříválce při závodění by ho sežrala... když jedeš předpisově a úsporně tak z toho dostaneš i o litr míň, než udává výrobce...ale jen v létě a jen když z kopce fakt nechíáš auto jet a po rovině jedeš tak, aby to jelo 80-90... A do kopce se nesnažíš závodit jen proto, abys ukázal, že mu to do kopce jede...
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 16:36
Re: VW a jeho cena
Kdyz si zena kupuje kabelku tak se vetsinou rozciluje nad stokrat vetsima cenama znackovej kabelek daleko vic nez my vsichni tady dohromady. Mame se jeste co ucit... ;-)
18. 3. 2009 16:39
Re: VW a jeho cena
cena je ale dost značný argument - klidně si zaslouží 20% diskuze, pokud nechceš přistoupit na GTIho hlášky že se auta kupují a střídají jako trenýrky
Avatar - white label
18. 3. 2009 16:58
Re: VW a jeho cena
Když to spadne až na 20% bude to skvělé...
GTIho hlášky jsou přece taky o nadsázce a provokaci a neříkej, že zrovna ty to nepoznáš.
Že se tu nechává stále dokola tolik lidí stejným způsobem vyprovokovat je jejich problém a blbost. V podstatě tím s GTI spolupracují mnohem víc, než ti co sním vždy a přímo souhlasí...
18. 3. 2009 17:06
Re: VW a jeho cena
no je jasný že provokace by bez lidí co chytají na první našlápnutí byla nuda. :-)

...jinak vážně, nějaká zákonitost marketingu říká že spokojený zákazník řekne o své spokojenosti 3 dalším, zatímco nespokojený o nespokojenosti až 20ti - takže takhle se dá i odfiltrovat diskuze a zjistit jak by to mohlo být +- a kde je ta trocha pravdy na každém šprochu
19. 3. 2009 19:05
Re: VW a jeho cena
Výsledek je opakovaná diskuse asi 10 lidí.
Avatar - white label
19. 3. 2009 19:11
Re: VW a jeho cena
Jo, jo a někdy i číslo 10 má relativně velmi vysokou matematickou hodnotu...
20. 3. 2009 08:15
Re: VW a jeho cena
To máš pravdu, hlavně desítku položenou v kruhu jen tak něco nedostane.
Avatar - white label
20. 3. 2009 21:20
Re: VW a jeho cena
Doufám, že nemáš pocit, že se tady někdo nemůže i k vůli mně "svobodně" vyjádřit...?
Avatar - chlapecx
20. 3. 2009 00:43
Re: VW a jeho cena
a coapkse nemění jak ponožky? pár let, 3-5-max. 10 a šup s nim do bazáru nebo na protiúčet a šup do novýho, tagle to pár lidí dělá... i když dost je těch, co po nich kupujou v bazarech právě to, co jim se hzdálo už o ničem a nebo už lehce počátečně problemový...
18. 3. 2009 16:36
Re: VW a jeho cena
no to co píšeš rozebrané větu po větě je pravda. Co je ale jinak je napojení na realitu.
Přece značka jako taková vznikla až druhotně, na základě obecného ocenění kvality výrobce. Vztah značka-kvalita se velmi těžko kvantifikuje, a současně kvalita komplexního výrobku - auta, je taky těžko vyčíslitelná.
Důvěra ve značku je jenom otázka optimista/pesimista/realita.
Já si kupuju primárně kvalitu a až po koupi můžu posoudit, jestli kvalita odpovídala pověsti značky.
Pokud má VW pověst mainstreamu, asi nejsem ochotný platit nadprůměrnou cenu a očekávat že budu příjemně překvapený.
Stejně tak platí, že ponožky na golf Adidas si už nikdy nekoupím a koupím si osvědčený český noname který neožmolkovatí po třetím vyprání. (ale možná, že jsem socka a ponožky Adidas za 4 Libry pár, nebyly určeny ke praní ;-))
Avatar - white label
18. 3. 2009 16:49
Re: VW a jeho cena
Ale tvá zkušenost s "AdouDaslerem" jen potvrzuje to co tady píšu. Kritizuješ VW a kupuješ Adidas...! Ten "jev" je obecný
a ne jen u VW. Jsou různé firmy s různými výrobky s různou kvalitou a jsou různí zákazníci s různými názory a požadavky. Očekáváš snad teď (logicky), že budou po tvé zkušenosti ponožky se "třemi pruhy" levnější, než ty "holé" české, pratelné? Určitě tě něco takového ani nenapadlo a akcie české ponožkárny asi také honem nesháníš... >:-[]
18. 3. 2009 17:01
Re: VW a jeho cena
no poměrně dost věřím na racionalitu, takže když dost lidí učiní stejný poznatek jako já, tak Adidas ponožky se vyrábět přestanou.
Ale zatímco vyhozenejch pár peněz mi žíly netrhá, rozhodně to co trpí je důvěra ve značky. Takže nákup nečeho co je označeno jako drahé si velice dobře rozmyslím. Samozřejmě je drahé ve smyslu "nepřiměřená cena" a drahé ve smyslu přiměřená cena ale hodně peněz - mám na mysli to první.
A zase znova, kdybych měl odpovědět na otázku proč je VW dražší než konkurence, tak první co by mě napadlo, že je neefektivní (odbory, Dolní Sasko) a neefektivita je přenesena na zákazníky
Avatar - white label
18. 3. 2009 17:49
Re: VW a jeho cena
Ale odbory, Dolní Sasko apod. nemají na finální cenu auta zdaleka takový vliv, jako trh. Vezmi si že by teď VW "přebral" jeden jediný velmi schopný člověk a zároveň ekonom (divná kombinace) a zrušil by odbory, snížil náklady, zlepšil kvalitu vše optimalizoval apod.
Myslíš, že by takový člověk snížil cenu Golfu. Ani náhodou, ale obrovsky by zvýšil zisk automobilky!!! A to je něco úplně jiného...

A na těch ponožkách jsem ti chtěl dokázat asi tohle:
Ty tvrdíš, že VW chce zhruba za stejnou kvalitu, výbavu, výkon apod., tedy přibližně stejné užitné vlastnosti jako má konkurence, neopodloženě více peněz a ty to přece logicky nebudeš podporovat.
Na druhou stranu sis ale připlatil za značkové ponožky Adidas, které ani zdaleka nedosahují užitných vlasností jako mají ty normální, mnohem levnější.
Takže stejnou kvalitu (podle tebe) u auta za mírně vyšší cenu odmítáš, ale mnohem horší kvalitu za mnohem vyšší cenu jsi klidně koupil, jako občas běžně většina lidí..
18. 3. 2009 18:08
Re: VW a jeho cena
na tu první část je "ekonomická" odpověd takováto: ekonomický zisk závisí na konkurenci, tzn. zisk může VW plynout pouze z toho kde má konkurenční výhodu - dejme tomu že patenty brání volnému užití DSG nebo Haldexu, všechno ostatní se musí předpokládat že ostatní automobilky dokáží taky, a tudíž tam není možnost dodatečného navýšení ceny.
Co se týče snížení ceny - může být vyšší zisk z prodaných 3kusů s nižší cenou než 2kusů s vyšší cenou - to se úplně sprostě vypočítá podle vzorce a to tu cenu určí.
Přeloženo, nejdražší Golf s DSG může být nejlevnější na trhu, pokud chci výhradně DSG. Ale pokud ho nechci, potom není důvod, aby byl obyčejný Golf bez DSG cenově nad konkurencí.
Avatar - white label
18. 3. 2009 18:50
Re: VW a jeho cena
Zisk přece zdaleka nezavísi jen na konkurenci. Kvalitní! konkurence má mnohem větší vliv třeba na podíl na trhu.
Ale zisk, to jsou především výnosy mínus náklady, to je základ, to je nutné neplést s ničím jiným!
Ty tvrdíš, že je lepší pro zisk, prodat 3 kusy levněji, než 2 kusy dráž. To ale přece vůbec obecně neplatí. Záleží přece na mnoha faktorech, jako rozdíl v ceně, skutečné náklady atd. atd. Navíc komu teď po šrot. akci prodáš tři auta, budeš rád když prodáš ty dvě...
A většina lidi si v podstatě paradoxně za určitou dávku "prestiže" rádi i "zbytečně" připlatí (viz. tvé ponožky).
Výraznějším snížením obvyklé a dlouhodobě zažité ceny určité značky na trhu, snížíš i její stupeň prestiže.
Všichni lidé si určitě neřeknou, ten VW je úžasný, on nám teď dává stejnou, nebo dokonce vyšší kvalitu za míň peněz, teď ho za to budem všichni kupovat...Ne, lidi začnou uvažovat proč???
Na čem asi šetří - na těch našich autech! Nebo, už se jim asi tak nedaří, jako dřív, že se podbízí cenou, to je nějaké podezřelé.
A další řekne VW už nechci, to už si dneska může dovolit každý...
A věř, že takových lidí je moc...
A zpátky k vyšším cenám už se potom chodí sakra špatně
Avatar - chlapecx
20. 3. 2009 00:58
Re: VW a jeho cena
jenže to, že na více autech prodanejch levnějc, vyděláš víc, než na autech, kerých prodáš míň za vyšší cenu, to je stará ekonomická a taky amrketingová poučka...vem si, že prodáš 400 aut za 250 tisíc cena je tedy 100 000 000???
a když prodáš 300 aut za 300 tisíc tak bdue cena jaká? 90 000 000??? no vidíš

jinak ale je fakt, že ten celkovej zisk závisí aj na těch dalších faktorech, jako jaký jsou náklady, jakej je ten rozdíl mezi těma cenama a kolik toho je spotřebitel ochotnej za tucenu koupit...
19. 3. 2009 19:02
Re: VW a jeho cena
Ty si opravdu myslíš, že trvalé snižování nákladů a absence odborů vede k trvalé prosperitě a růstu ?
Avatar - chlapecx
20. 3. 2009 01:06
Re: VW a jeho cena
asik jo protože mzdový náklady třeba sjou jedny z nejdražších pro formy se říká a když si vezmeš na autoaloně ve škodovce, kolik byrokratů mezi servisákama tam díky tomu, že auta je živí, je navíc, tak je věc jasná...
jen sme jeli přezout kola, auto dle dohody za hodinu připravený na vydání, jenže jeden servisák ještě jednal s nějakou ženskou a 4 další tam tak bloumali...
pak on si vzal ty papíry a jednomu todal orazítkovat a podepsat, pak nám to dal na podpis, pak to dal na pokladnu s penězma, ta ženská na pokaldně to předaal třetímu, ten nám vydal klíče a předávací protokol, a všecky ty papíry dal čtvtýmu, aby to založil do archivu...
byrokracie přebujelá jak v EU a nebo jak za socialismu...tam udělat pořádnou čistku všude na těch autosalonech a autoservsech, tak byste ušetřili obrocský částky a eště byste tak zvedli efektivitu práce, až byste čuměli, jak možný to je...dva lidi by tam na to stačili v pohodě a bylo by to efektivnějčí, než když si jeden papír předává 10 lidí, tam je socialismus jak kráva
Avatar - chlapecx
20. 3. 2009 00:48
Re: VW a jeho cena
tj taky se mi zdá obrat schopný člověk a ekonom divnej, ale tak pak klaus zase má divný ekonomický názory, ale jinak je VŠEHOschopný:-)

a ty ponožky, tomu se říká v mikroekonomii pokud se nepletu teorie mezního užitku....
19. 3. 2009 19:08
Re: VW a jeho cena
Nejvíc se VW diskutuje kvůli GTI, cena s tím nemá nic společného.
Avatar - white label
19. 3. 2009 19:15
Re: VW a jeho cena
Cena je poslední, ale hlavní argument, záchranná brzda...
18. 3. 2009 16:39
CENA / KVALITA / HODNOTA
V teto tride je jednim z rozhodujucuch faktoru pomer ceny, kvality a hodnoty. Polo neni zadnym evergreenem na poli kvality, cena se zda (podle meho sousu) zbytecne vysoka a hodnota? Hodnota je velicina promenna a subjektivni.
Jakou ma nove Polo sanci na uspech? Nove Polo jsem videl. Vzhledove se Polo potaci na okraji libivosti. Je to zrejmy Volkswagen, ale zaroven ma prvky jine designove skoly. Interier je....., no JE. Nic vystredniho, niv vybocujiciho, nic co by zaujalo. Ergonomicky je interier jako v kazdem Volkswagenu, i pres par zaskobrtnuti, dobry.
Prodejni uspech noveho Pola bude znovu spocivat na umeni PR materske znacky. Je mnoho tech, kteri uveri reklame a postupnemu "uhlazovani" faktu. Je take mnoho tech, na ktere zadne PR nepusobi a drzi se suchych faktu a jednoduche matematiky. Ti prvni zacnou drvi nebo pozdeji uvazovat o koupi noveho Pola a ti druzi....., pujdou do showroomu prohlednout si designove snad povedenejsi Grande Punto / Opel Corsa, cenove mnohem vyhodnejsi i20,.....
Rozbalit vlákno
81
18. 3. 2009 16:56
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
No tak ja bych Polo tvarove nezavrhoval, pro me vypada tak skvele, ze ho oznacuji za premianta tridy a cenotvorba je na vyrobci. Vidim ho tak 20 az 30k nad konkurenci
18. 3. 2009 17:03
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Kdybych chtel Polo zavrhnout, napsal bych rovnou, ze se mi nelibi, ze je osklive. Jeho vzhled je proti "beznemu" Volkswagenu trochu jiny (rozumej pozitivne).
Cena muze byt i ctyrnasobna, pokud si ji zakaznik vyrovna s hodnotou vyrobky. Zde pisi pouze sve nazory a dle nich je cena Pola vyssi nez jeho hodnota.
Vzhledovy premiant teto tridy je podle meho stale v drzeni Fiatu.
neregistrovaný "Deen"
18. 3. 2009 17:11
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Souhlas, podle me je design jednim z nejpovedenejsich (mozna i nejpovedenejsi) v tehle kategorii. Polo proste vypada dospele, ne jako vetsina ostatnich, co vypadaji spis jak nafouknuty bonbony...
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:12
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Nano je ešte výhodnejší.
18. 3. 2009 17:20
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Danieli, pro tebe v 1:18.
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:58
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Premda, vyznáš sa. Nevedel som, že aj Nano už majú ako modely. >:D
18. 3. 2009 17:15
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ani rychlý, ani pomalý. Ani hezký, ani ošklivý, ani velký, ani malý, ani kočka, ani pes... tak o čem teda píšeš, nebo si jen chtěl vypotit tiskový prohlášení kajakáře bez konfliktního názoru?

Jedinej kdo se někde potácí jsi ty ve svojí makovici a rozhodně ne Polo, který se pomalu ani neprodává a ty už tady šášo uzavíráš jeho životní cyklus a prodejní výsledky.
18. 3. 2009 17:20
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Prodejce, vyrobce a nejvetsi uzivatel Indulony se ozval. Navtechu, jsi zde vsem jen pro smich. Prispevovatel s intelektem knedliku. Jestli houskoveho, ci bramboroveho si rozhodni sam. V kazdem pripade NAMAZAT.
18. 3. 2009 17:54
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Předně mluv za sebe. Pokud jsem někomu pro smích tak pubertálním primitivům, jako jsi ty a ostatním světaznalcům z kajaku, co doma kopou nožičkama do stolu. S tou indulónou to můžeš vyzkoušet ve škole sobě rovným, třeba na Přemka, tady se píše o autech. O autech dokážeš napsat tak, že vlastně nenapíšeš nic, což je pochopitelný.
Avatar - WinDiesel
18. 3. 2009 21:15
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Tvoje křečovitá snaha být vtipný občas zachází dost daleko. Zbytečně napadáš lidi a potom přehnaně reaguješ.
Aby jsi si chlapče nenaběhl jako onehdá, moc pěkně jsi si naběhl...
Mariánek vyjádřil svůj nijak extrémní názor a tvoje reakce? """Jedinej kdo se někde potácí jsi ty ve svojí makovici""" Proč urážíš? A když, tak proč potom nesneseš podobné chování od jiného diskutéra? Nic moc hochu, nic moc, je to slabota to tvoje chování.
A co se týče VW, žádná sláva, mám pocit že jim zrovna snížili finanční rating..... Jdu si ještě jednou přečíst ten článek na Autonews...
18. 3. 2009 22:39
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ty jsi nějakej jeho osobní terapeut, nebo psycholog?

Jedinej, kdo tady má křeče je právě samozvanej odborník na autoprůmysl, kde se snaží na jedný straně kázat moudra ve stylu tiskových prohlášení z Business week a na druhý straně vyvalí svoje dětinský mindráky v podobě mouder o induloně, takže na něj reaguju v obecný rovině, jak si zaslouží. A jediný, kde si možná dokážu naběhnout je koupě uvnitř shnilý cibule, takže moje chování nech laskavě na mne, nebo lépe na ostatních. Většina je tu svéprávných a reagovat může každej, jak chce a na co chce.

A co se týče VW, tak až na tom někdo jinej bude tak, jako oni, můžeme tu blahořečit jiným.
18. 3. 2009 23:02
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Az moc krecovite se snazis zalibit nasemu nastenkari. Diky tomuto primitivnimu podlezani se ti smeji jiz vsichni. O automobilech neumis napsat vubec nic a i to malo co napises je technicky uplne spatne. Prispevky postradaji jakkykoliv intelekt. Priste az budes varit knedliky, nezapomen do nich vyrazit tvuj oblibeny VW.
P.S. nezapomen namazat, aby te nastenkar nepokaral
19. 3. 2009 09:12
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Bože, ty máš slovní zásobu, jak těhotnej jezevec >:D Vymysli už něco novýho, píšeš stejný bláboly pořád dokola, jako kdyby ste v klokánku neměli žádný knížky ani televizi.
19. 3. 2009 15:13
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
>:D >:D
Avatar - chlapecx
20. 3. 2009 01:09
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
rasisto, ty lidi v těch Klokánkách za to jaký maj pokud ůbec maj rodiny, nemůžou...
20. 3. 2009 01:15
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Navtechu na tebe musim pomalu a jednoduse, kdyz nerozumis delsi vete.
19. 3. 2009 10:33
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
No jo, a toto napíše ten, který ani nezná význam slova "kvalita". 8-s

PS: Tímto se stávají všechny tvé příspěvky založené na oné "kvalitě" obyčejným blafem, bez jakéhokoli znalosti problematiky. Hlavně, že si myslíš opak. :-!
19. 3. 2009 15:14
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
:yes:
19. 3. 2009 15:20
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Mistr designu, techniky, kvality, automobiloveho prumyslu a ja nevim ceho jeste v jedne osobe. Dalsi, jiz tolikrat mnou opomenuty bijec s VW brylemi. Kluci udelejte si tym a jdete kopat fotbal. Nezapomente si na tricka vyrazit VW. Navtech muze byt vasim maskotem v obleku Indulony.
19. 3. 2009 17:40
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Já se prostě neflákal a studoval. Tak teď dokonce i něco vím. To, že ty bys vědět jen chtěl a nevíš, to je tvůj problém. Tak ho zkus řešit u sebe a nezáviď mi. :-!
19. 3. 2009 21:51
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Studie ti pouze mohou dat vedomosti. Inteligenci ti zadna skola neda. V tvem pripade jsi neuspel ani v jednom. Zde ti neni co zavidet.
20. 3. 2009 00:00
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ano, to jsem čekal. Když dojdou argumenty, začneš se ohánět inteligencí, nikoli ovšem svojí, kterou nepochybně postrádáš, ale těch druhých, kterou nemístně zpochybňuješ. Jak jsem psal. pokud se chceš bavit o problému, měl bys o něm něco vědět, nebo tvrdě narazíš. Bambusovej mágu. >:D

PS: Hoď mi sem tu tvojí zaručeně správnou definici kvality, ať vím, že vůbec víš, o čem píšeš. :-!
20. 3. 2009 01:05
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Tvoje studie byly pouhou ztratou casu. Jen maly Jarda a mistni nastenkar potrebuje definice na vsechno.
Pokud nevis co je kvalita vyrobku, kvalita prace, kvalita zivota, kvalitni sex, kvalitni vino a na tyto potrebujes definice, potom tvuj zivot musi byt velice nudny, predvidatelny a predem vypocitany.
Zde je vsak automobilovy portal a mohu s tebou probrat kvalitni vyrobek - automobil. Automobil vyrobeny z kvalitnich materialu, kvalitni praci, ktera vzchazi z kvalitnich rukou, ktere jsou rizeny kvalitni a uprimnou myslenkou. Na takovy vyrobek se pote muzes spolehnout, protoze vis, ze je kvalitni.
Jak znamo, spolehlivost neni prave domenou znacky Volkswagen. Proc? Mozna proto, ze nejde o kvalitni vyrobek.

Definici na kvalitni sex si najdi sam. Nejdriv si ale najdi definici na kvalitni pritelkyni (pritele pro Navtecha) a definici na kvalitni hledani teto. Takova definice neni jen tak neco. Potrebujes si predem definovat onu definici. Ale pozor, k tomu musis na dalsich 5 let do skoly, protoze ti nebude stacit ona definice.
20. 3. 2009 10:15
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
>:D Tak teď si mne opravdu rozesmál. :yes:
Sám se utápíš ve vlastní dokonalosti a nejsi schopen ani otevřít ten gůgl a zjistit, jestli nejsi ve svých rádobyerudovaných odhadech (na téma kvalita) mimo. Což tě teď opět prozradilo. Dokázal si jen to, že se opravdu neorientuješ a cucáš si to z dudlíku, který ti visí na šňůrce na krku. >:D

Kvalitní sex, jo? Právě teď jsi mi připomněl upocenýho Duška z Pelíšků, který také přišel s nabídkou "kvalitního sexu". Taky chodíš do postele se skleněným těžítkem v podobě zasněženýho kajaku? >:D

Mě oprvadu nedojmeš tím, že zde budeš sáhodlouze vypisovat o kvalitách života atd., a že jsi protřelým mazákem a tudíž definice přece nepotřebuješ - ty jsou pro amatéry. Předně jsi arogantní hlupák, který vůbec neví, co význam slova, které používá, znamená. A tady chlapečku vůbec nejde o nastudované definice, ale o to, že až se to doučíš, asi získáš na věc kapku odlišný názor. :-!

Já pořád přemýšlím, co takové individuum může vlastně dělat. Motáš se do všeho se slovy "já tomu rozumím", ale v podstatě neřekneš ani A, ani B, ani čřerná, ani bílá. Máš takový politický nevychování. Prostě ouředníček. >:D
20. 3. 2009 10:26
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Po idiotovi, co mu deset lidí řekne, že je idiot a nepochopí to, nemůžeš očekávat smysluplnou odpověď. Koukám že máš velkou snahu a trpělivost, ale ve stejnym měřítku proti tobě stojí hloupost a mladost. Navtech, indulona, nástěnkář, mazat, to je slovní zásoba a k tomu ty křeče, kterejma se ohání... nemáš, na to prostě nemáš. ;-) >:D Ale zase je čemu se smát, hlavně když je rozrajcovanej a totálně vyvedenej z míry ;-)
20. 3. 2009 10:42
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Máš pravdu. Ten si žije ve vlastním dokonalém světě. Očividně mu ta jeho schizofrenie vyhovuje. >:D
20. 3. 2009 16:05
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Prave jsi dusledne popsal....hmmm, sam sebe.
20. 3. 2009 18:00
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Raději se přiuč, vzdělej v tom, o čem chceš diskutovat, ať tu ze sebe neděláš arogantního hloupého šaška. Nebo se bav jen o tom, čemu opravdu rozumíš, ale asi to bude nejspíš vyšívání. Auta, technika a design tedy rozhodně ne.

Toto ti píšu už po několikáté. Stejně tě vždyčky načapám s kalhotama u kotníků. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 21:11
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
TADy že je to o technice? Nebo o autech? Ale NEchte toho ;-)
Tady se řeší maximálně tak "mám/NEmám" rád vw a v "lepších chvílích" tvary vnějších plechů popřípadě výlisek plastu na palubní desce :-)
No a HLAVNĚ se tu "machruje" - to tedy PŘEDEVŠíM
Tak asi TAK to tu "chodí" ;-) (a NEnapodobujte TAK "okatě" G-alinu T-atjanu i-vanovnu ... nebo si budu myslet že vy "spřízněni", či "jossalito" je její "druhá(třetí?)" identita)
PS: A NEříkejte že (to tak) NE(ní), milý jossalito :-)
Pěkný den
21. 3. 2009 02:08
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ale Kajlí, moc dobře víte (pokud mezi ušima nemáte pouhý drát), že já opravdu nejsem GTI. Musím uznat, že nedosahuji jeho slohových kvalit a nejsem natolik protřelý životem, abych dával pro GTIho typické rozumy. Ať se to mnohým líbí/nelíbí, ten člověk něco zažil, dokázal a má úctu nejen moji. Tím nemyslím zdejší nicotné tlachání o VW, ale svou profesní orientaci a zkušenost.

PS: Tady opravdu nejde o nějaké plasty, tady se porovnávají především životní postoje, které mnohdy ukaží více, než nějaké žvásty o slícování nebo žebříčcích prodejů. Snad to už pochopíte. Dobrou noc. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2009 11:51
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Na vašem místě bych se věru NEpřála, abych JÁ byla "Ka(j)lí" - to by pro vás dobré NEbylo ... :no: >:-[] - ale já jsem Kylie (anděl - takže se i TAK BOJTE :-) )
Galiny profesní orientaci NEznám, ale NĚKOLIKRÁT jsem její "výrazivo" ocenila (BEZ ironie) - její (evidentně ÚMYSLNÉ) demagogie ne (a NEvím/NEtuším co na to vy, že občas to NEpíše "z přesvědčení", to si zase myslím já ;-) - ale za 30 stříbrných třeba - tedy samozřejmě NEvím PROČ to dělá, ale ona sama VÍ, že občas "jen obubuje" - asi "tak")
PS: Všimla jsem si že to NEní "o autech" - a já (předem!) "hlásila", že já "nudně" pravdomluvná a skoro JEN o autech ... každý jsme nějaký
Pěkný den (a DĚKUJi za "pěkný" příspěvek :yes: ) ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 17:59
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Vy NEviděl, milý marianek(u), seriál RED DWARF? Oni přeci to "VW" mají (NEsmazatelně) NA ČELE!
19. 3. 2009 18:12
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Jó, někdo má znak VW, jinej zase Renoltu. :-!
Avatar - white label
19. 3. 2009 18:15
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
:*) 8-s >:-[] >:D
19. 3. 2009 21:46
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
"Studovany" by vedel jak se RENAULT pise.
20. 3. 2009 00:03
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Jenže já tam nechtěl napsat Renault. ;-)

PS: Studovany by také věděl, kam se píše čárka vě větě, že marianku? >:D
Avatar - white label
20. 3. 2009 00:35
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Taky mu ale nemusíš odpovídat na každou blbost!
Víš jak si potom zbytečně připadá důležitý...
a nakonec ti k vůli tvé reakci ještě napíše, že ani neumíš přijmout kritiku...
Prostě reakce jen za skušné chování...!
Už jsem přece psal, že potřebuje víc pochopení, ale i pomoc,
tak ho aspoň zkusme nějak z toho dostat...
20. 3. 2009 00:42
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
To jsou ty křeče >:D >:D
20. 3. 2009 01:16
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Spis ty tvoje z nedostatku lubrikantu.
Avatar - white label
20. 3. 2009 02:29
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ale hleďme, trochu jsem tě podcenil, ty už máš i nějaké životní zkušenosti a dokonce sexuální... Zatím (jak píšeš) spíš negativní, důležité ale je, že už víš, jak samostatně případné problémy s tím řešit...
...a to je ten nejlepší začátek dlouhé,
ale jediné správné cesty...
...držím ti...(!pouze!)...palce...
:yes: :yes:
20. 3. 2009 02:40
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Navtech je zde vsem znam svou orientaci, zvlaste k nasemu Nastenkari. Take je prosluly svou oblibenou Indulonou.
Avatar - white label
20. 3. 2009 03:02
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
A jak to tedy vlastně teď je s tím tvým údajným druhým nickem "Premda", teď tu nikdo není, tak by ses k tomu mohl nějak "rozumně" vyjádřit, pokud ti nevadí o tom vůbec psát...
20. 3. 2009 09:29
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Vždycky mluv za sebe a svoje sbožný přání přenech druhým. Dnes to ovšem chápu, protože tady s tebou ty veřejný záchodky vytřeli minimálně třikrát a opět si to nerozdejchal, indulóno RRollsi.
19. 3. 2009 22:08
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ne nevidel. Bohuzel. :-) Nemeli snad i Klingoni na cele znak VW?
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:41
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Kto sa tu okrem teba tvojho klonu PREMDA ešte Navtechu smeje?
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:59
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Sleduješ tu diskusie vôbec?
Avatar - white label
18. 3. 2009 18:22
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
No tak zrovna od tebe to fakt sedí...
Jediné co si tady zatím s přehledem zvládl je tvůj infantilní nick, přesně vyjadřující vyzrálost tvé osobnosti :no:
18. 3. 2009 23:32
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Jeslti si myslis, ze nick neco vyjadruje, pak se ovsem mylis. Mozna to beres podle sebe.....potom jsi sle podle vseho pouhy.....hmm... alkoholik.
Je az roztomile jak se za svou oblibenou znacku spolecne s podlezavym Navtechem bijete. Soucasti diskuze je i prijmout lehkou kritiku. Toho ocividne nejsi schopen. Navtechovi chybi velka cast inteligence, aby pochopil co kritika znamena, ten ma mezi usima pouhou smes Indulony a knedliku. >:D Jeho stesti staci poskrabani za ouskem od naseho nastenkare.
Avatar - white label
19. 3. 2009 03:11
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
1) Zkus nějaké doučování z angl. jazyka, dnes se v něm barvy děti učí už v mateřské školce...pak si snad nespleteš bílou s červenou, černou, zlatou, nebo modrou...takže pokud si mě chtěl ohromit tím, žes viděl někde prázdou flašku od skotské, tak zase bohužel "těsně" vedle...

2) Jak "očividně" víš předem, že nejsem schopen přijmout kritiku? Žádnou tvou kritiku jsem tu na sebe zatím neviděl, ani lehkou, tak že jsem ji těžko mohl přijmout...

3) Pokud ti přijde až roztomilé, jak se tady bijeme za svou oblíbenou značku (doteďˇjsem se naivně domníval, že u Navtecha je to MB), tak si to v klidu vychutnej a nekaž si to svou zbytečnou podrážděností...

4) Reagoval jsem na tvůj příspěvek, proto, že mi vadí, když má někdo potřebu tady psát "za všechny". Pokud napíšeš o někom, že je tady VŠEM jen pro smích, tak to píšeš v podstatě i za mě. Pokusím se předpokládat, že jsi už dospělý člověk, schopný zodpovídat sám za sebe, tak co kdybys tak zkusil i psát
(v 1. osobě j.č.), jako "chlap" a to alespoň v případě, kdy se "SÁM " pokoušíš někoho "zesměšnit"...
Avatar - Dinar
19. 3. 2009 07:47
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Je to kluk, jak píše GTI, sice nemyslím, že patnáctiletý, ale tím hůř. Prostý příklad toho, kam člověka může zavést snaha o sebestilizaci, do těch svých dvou rolí zde, jedné, blazeovaného veltmana alias Mariánek, a druhé, mladého ranaře alias Přemda, se postupně zamotal natolik, že z toho prostě nemá jak vycouvat, a protože z těch rozborů autoprůmyslu, které tu dříve jako mariánek publikoval na svém blogu, trčelo to jeho neukončené dětství natolik, že se tomu musel usmívat každý, kdo to četl, tak postupně ubral z radikálnosti až dospěl k těm nicneříkajícím rozborům ve stylu, já neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde. Na to se obvykle objeví jako Přemda, pochválí mariánka jaký je to odborník a zas odjede driftovat za polární kruh. Řekl bych, že ten kluk má za to, že Auto.cz je něco jako Second Life. Možná tu nakonec začne hledat i družku. ;-)
Avatar - white label
19. 3. 2009 10:33
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Rozumím, takže to chce brát spíš ohled na jeho schyzo-symptomy.
Potom to jeho my "všichni" je zřejmě volně přeloženo - všechny moje nicky...Že má tady takový second life, by nevadilo, horší je, že má snahu dělat tady z toho diskusní second hand...
Dal, bych mu ještě šanci, někteří jedinci dospívají velmi pozdě a dlouho, někteří to nestihnou za celý, někdy i dlouhý život, ale naděje umírá poslední, vlastně až s člověkem...
A pokud bude hodně "zlobit", bude asi nejlúčinější "trestat ho" ignorací...
Potom bych si mohl aspoň v klidu "vychutnat" raritu místní diskuse:
!Monolog! Marianka s Přemdou... :*) 8-s

P.S. Nevíš náhodou co má pořád s těma knedlíkama, tu indulonu chápu, zřejmě u něj nějaká spojitost se sexualitou, ale ty knedlíky...? Je možné, že mu v ranném dětství ty knedlíky násilím nutili "do hlavy", tím se omezil určitý prostor v jehož důsledku se dostavily frustrace, které má potřebu zde pod různými nicky ventilovat...
Ten "nebohý chlapec" určitě potřebuje ohledy
a hlavně citlivou odbornou pomoc...
19. 3. 2009 12:12
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
[odkaz] Knedlík neřeš, mistRR je tu částěčně pro zábavu na jeho vrub a částečně k pláči. Takéna jeho vrub :-)
19. 3. 2009 14:16
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
koukám že Tvé blogy vysvětlují mnohé - mě zase unikaly ty narážky na kajak :-!
19. 3. 2009 15:12
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Složité diskuzní předivo... ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:50
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Viete, čo som si teraz uvedomil. Že PREMDA je vlastne pravý charakter Mária ten nick je zároveň jeho vstupnou bránou na tvoj blog, kedže sa marianek na teba zanevrel. :-)
19. 3. 2009 16:11
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Nastenkar moc dobre vi, ze Premda je nekdo jiny nez marianek Danieli. IP, Danieli, IP prozradi mnohe. Co se tyce tebe, neni treba ani porovnavat IP.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 16:36
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
IP tu niekde vidíme? Inak, tatínek zarobil na dva počítače, že? :-) Ale laptop asi nemáš, to by si inak písal aj zo školy. >:D
Premdička, začínam mať vážne podozrenie, že si menátlne retardovaný. Nie je možné, aby normálny človek robil so seba tak dlho vola.
19. 3. 2009 16:57
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Na blogu jednoduse. Jsou i taci machri, kteri to dokazi i na diskusi.
Ty si, Danieli muzes vytvorit jakykoliv nick, prozradis se i tak.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:00
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Jo? No toto. A kde som spomínal seba? Ty sa stále snažíš tému odvrátiť na druhých, ale nemáš na to dôvody.
19. 3. 2009 17:08
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Danieli, jsi zabavny. Jak zrejme, ze jsi toho v zivote jeste mnoho nevidel/nezazil. Diskuze je do jiste anonymni, diskuze na blogu je jina. Byl bys prekvapen o kolik mene je zde diskuteru, nez nicku.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:21
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Vážne? Všade je samí nick. Inak, opäť dokazuješ svoju malosť. Píšeš to isté, ale až potom čo to napíšem já, ale čo hlavné: Životná skúsenosť je o tom, vedieť ako funguje diskusia na blogu. >:D :yes:
19. 3. 2009 22:11
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
A kolik nicku prichazi (...zelo) ze stejne IP jako mas prave ty...
neregistrovaný "507--"
20. 3. 2009 12:07
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
No koľko?
20. 3. 2009 16:07
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Hodne, Danieli.
neregistrovaný "507--"
20. 3. 2009 20:21
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
A aké?
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:56
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Tys mu ale dal. >:D
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:43
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
>:D :yes:
19. 3. 2009 15:46
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
ale kus ty brepto
19. 3. 2009 15:15
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Asi je to zbytecne, VWbryle man na nose uz narostle. Sem tam sleduji diskuzi a pokud nekdo napise jakoukoli i mensi kritiku proti Volkswagenu, hned se objevi podrazdeny promazany Navtech a White label. Nastenkar a teoretik Dinar, at uz v jedne osobe ci ne nasleduji.
Promazany Navtech muze tvrdit co chce, kazdemu je zde jasne za jaky team ze kope. Prilisna obrana sveho oblibence je roztomila, az detinska White labele.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:46
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ty si tak sprostý, že to až až, no je mi jasné, ako môže mať interiér, hodnotení odborníkmi ako interiér s najlepšou ergonómiou podľa teba tak zlú ergonómiu, že vodiča ohrozuje na živote. :-) :yes:
19. 3. 2009 15:48
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ajaj Danieli, na tebe jsem zapomnel, vid? No musis se zeptat klukum jestli te mezi sebe vezmou.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 15:55
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
>:D >:D Premdička, čo to má s AUDI? Inak, keď si musíš vyrábať priatela, ako malé decko, ešte aj virtuálneho, asi teba nezobrali medzi kolektív, viď? >:D ;-) :yes:
19. 3. 2009 16:13
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Ne Danieli, oni te kluci asi chtit nebudou. Hadej proc?
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 16:34
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Já hovoril o tebe.
19. 3. 2009 16:56
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
A ja o tobe.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 16:59
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
>:D :yes:
Ty si ma fakt rozosmial. Mám pocit, že tebe nie je ani 14. Normálne mi to tu vraciaš, ako malé decko. BRRavo premdička. :yes: ;-)
19. 3. 2009 17:03
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
To by mi bylo jako tobe. Ridicske opravneni te nechaji udelat az za 6 let, ze? Sam jsi to nekdy napsal.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:07
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
A zase píšeš presne to, čo a len, okrem teba, premda. Já som toto nikde nepísal. Ale len si piš. Je tak pekné baviť sa s hlupákom. >:D >:D Som úprimny. Ty sa mi fakt začínaš páčit. ;-) :yes:
19. 3. 2009 17:13
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
;-) Vyborne, jsem rad.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:19
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
A písal si to usmiaty?
18. 3. 2009 23:37
Re: CENA / KVALITA / HODNOTA
Na maRRiánka pozor, je to patnáctiletej hošík, co se tu stylizuje do role kapitána automobilového průmyslu. Takže jeho hodnotová měřítka nutno brát s velmi velkou rezervou. Jednou tu vypisoval pěknou story, jak znechuceně prodával poruchového Range Rovera, jindy, že všechna svá auta kupuje výhradně za Západě, ačkoliv za tejden tu horoval za Finsko (asi nemá mapu), jen prý manželce koupil Forestera v Česku. Jezdí prý na chatu brodem, tak aby se neutopili. Je to dítě.
19. 3. 2009 00:06
Design pěkný, cenově konečná
Za tu cenu s touhle motorizací ať se VW stydí.Bože 44kW, bez A/C - no s klimou by to už asi nejelo vůbec. Pamatuji když tento motor kupoval kamarád ve Fábii pro přítelkyni, tak se ho prodejce ! ptal jestli bude jezdit i do kopce, koupil a po roce prodal. Auto pěkné exteriér i interiér, se silnějším motorem zajímavá alternativa.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - chlapecx
20. 3. 2009 01:15
Re: Design pěkný, cenově konečná
s klimou a do kopce? si dělášmlegraci ne? To eště tak ta silnější ha´tapka a jen po rovině a jen na nezbytně nutnou dobu >:D ale aj to stačí na to, abys ochladil rozpálený auto... jinak stále zapnutou klimu s tim motorem by znamenalo litr a půl benzínu navíc...
19. 3. 2009 13:59
Pleite
V Nemecku su 2/3 vsetkych aut na leasing. Vacsia cast z takto leasingovanych aut-tyka sa to prevazne drahsich znaciek Mercedes, BMW, AUDI su na leasing sposobom, kde po 3rokoch uzivania ich majitel vrati a auto ostava na pleciach predajcu, banky. A momentalne nastal problem, ze pokial este do roku 2007 ratali predajcovia zo zvyskovou hodnotou 3rocneho auta na trhu cca 58-60% z ceny noveho, tak v roku 2008 bola skutocna predajna cena iba v rozpati 53 az 58% a prognoza na rok 2009 je 49 az 52%. A co prinesu dalsie roky , aky bude prepad ceny aut na trhu? Obchodnikom tak hrozi krach a do roku 2012 ostava iba dufanie na zlepsenie cien na trhu s ojazdenymi autami.
V koncenom dosledku to moze znamenat, ze Nemci budu menej nakupovat auta (vyhody srotovneho nechajme bokom), leasingove ponuky uz nebud tak super vyhodne, podmienky budu prisnejsie a zaujemca o nove auto si dobre rozmysli, ci potrebuje az tak to nove auto. A vzhladom na cenu noveho Pola, mensiej dostupnosti uveru alebo leasingu asi vela zaujemcov bude predsa len poskulovat po lacnejsiej konkurencii pripadne o triedu vyssie.
Rozbalit vlákno
10
19. 3. 2009 14:23
Re: Pleite
no, ano, ale řekl bych že ty leasingy jsou na delší dobu - 5 let třeba.
Současně neznám leasingovku která by se výrazně sekla (teda ve svůj neprospěch) - klasicky si kryjou záda tím, že auto vezmou za smluvenou zůstatkovou hodnotu, ALE, k tomu ti naúčtujou cenu oprav na uvedení do původního stavu - za auto odrbaný od živýho plotu ti přiúčtujou celolak. Proto taky v Německu funguje smartrepair a podobný věci, protože často potřebuješ opravit pětiletý silniční a sídlištní lišeje apod.
19. 3. 2009 16:19
Re: Pleite
Leasing je povacsine na 3roky. samozrejem moze byt aj dlhsie -u FO je to viac pravdepodobne.
A tu sa leasingovky a banky sekli s odhadom zostatkovej hodnoty aut po 3rokoch. Prepad na trhu s jazdenymi autami bol zial vacsi. Ak mas moznost, tak si precitaj ADAC casopis 3/2009 str. 64. Ak najdem clanok na nete tak hodim adresu.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 16:28
Re: To ŠROTOVNÉ ...
... milý Asterix(i), je jen takový (ekonomický) NEsmysl, jen monentální (dočasná) "bublinak", trošičku "obubneme" dav a "jdeme dál" - sice to pomohlo pár "staroojetin" ze silnic stahnout (a Fabií je nahradit), což celkem JE "rozumné", ale jinak to SITUACI a TRH (vpodstatě VŮBEC) NEovlivní :no:
A lidé teď budou chvíli maličko "opatrnější" a "zdrženlivější", takže je to JEN taková "hra" KDO a JAK "zvládne" teď výrobní kapacity OMEZIT a pak je (jednou) zas RYCHLE do původního stavu (kapacity) NAVRÁTIT - toť "vše" ;-)
PS: A taky "mít štěstí" a do doby "boomu" se s novými modely "trefit" (to už je ale spíše "věštění z křišťálové koule, resp. to ŠTĚSTÍ)
PPS: Teď by to prostě chtělo kvalifikované síly "zmrazit", do lednice odložit a ve SPRÁVNOU chvíli (za půl roku? za roky DVA? či TŘi?) "vytáhnout" - TO je "problém" jež se u automobilek "řeší" - si tedy myslím já ;-)
Pěkný den :-)
19. 3. 2009 18:35
Re: To ŠROTOVNÉ ...
Kylie svojim prispevku riesis problem srotovne, ktory sa mojho prispevku vobec netyka ;-) pleite= bankrot, krach. Ale inak vo veci "srotovne" mas pravdu.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 18:41
Re: To ŠROTOVNÉ ...
Já "vím", když já taková "hyperaktivní" a i "myšeňky" mi neustále "lítají" a "souvislost(i)" hledají a ... NEchtěla jsem váš příspěvek nějak "zpochybnit", spíše trošičku/maličko "doplnit" a určitou (vzdálenou) souvislost "dodat" (ale jinak váš pohled/analýza myslím docela "sedí" - to tu ale spíše asi NIKDO NE"ocení")
Pěkný den :-)
Avatar - white label
19. 3. 2009 18:54
Re: To ŠROTOVNÉ ...
Dyť o tom tady přesně píšu (18:00), jak to je s těma reakcema Kylie a už tu je další "svědek". Díky za rychlé potvrzení...
Kylie je trochu jako naši politici. Taková politická "veverka":
Z jakéhokoli tématu klidně skočí na vedelejší strom, který jí pro prezentaci jejich volebních bonmotů vyhovuje mnohem více...
Se šrotovným to tak je...
19. 3. 2009 19:02
Re: To ŠROTOVNÉ ...
Kylie Ok :-) stava sa.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 19:13
Re: To ŠROTOVNÉ ...
Politici? No tFUJ tFUJ tFUJ! :no:
Jinak vám "prozradím", že "všude" jsou politici (cca) takoví, i když pravdu máte, takový "DARTH Vader = D RATH" je jen jeden (takových zas tak moc NENí)
Jinak to "skákání" (a hledání souvislostí) se (prý) nazývá nějak jako ... "íííí-kvok" (snad IQ?), ale tím si život NEkomplikujte a se NEtrapte ;-)
PS: Mám takový "pocit" že vaše "reakce" je maliličko JINÁ než ta Asterix(ova)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
19. 3. 2009 22:15
Re: To ŠROTOVNÉ ...
Má pravdu: "stáva sa" s tím se nedá nesouhlasit, je ale otázka jak dlouho by mu tato trpělivost vydržela, kdyby musel 20x pořád dokola vysvětlovat svoje sympatie k něčemu o čem něco takového ani nenapsal - viz Škoda SuperbI...
Tak že: stáva sa, ale nesmí to být skoro pravidlo...!
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 22:27
Re: To ŠROTOVNÉ ...
Ten Superb I. bych NErada znovu "vytahovala", ale NEváhala jsem a po delší době na EuroNCAP mrkla (to může udělat KAŽDÝ - třeba právě TEĎ) a Hendly se opravdu MÝLí (jak ve své "teorii", že: "NA VELIKOSTI neZÁLEŽí", tak v tom jak v crash testech vůči soupeřům /a těmi myslím NE Alfu 147 a nějaký ten ford pick-up!/ dopadl Superb I.) - tak asi tak.
Pěkný den ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 16:20
To jsou ale VĚCi ...
... zrovna jsem v německém (českém)posledním AutoTip si přečetla seznam (a "minihodnocení") 8mi konkurentů (ale O TŘÍDU VÝŠE postavených) takovému (docela PŘEdraženému) Polo - i když to "budoucí" - "nové" vzhledově NEšpatně vypadá a nový motůrek 1.2 bude asi o HODNĚ "jinde" a "lepší" než ta stará 3válcová HRŮZA ;-)
PS: Ještě trošičku ten "interiér" a do polo s new motorem 1.2 bych si možná i sedla (tedy NE s, resp. vedle Galiny - viz vysvětlení dnes u Lancie Thesis)
Pěkný den ;-)
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 16:52
Re: To jsou ale VĚCi ...
Ako vieš, že 1,2 HTP je hrúza?
19. 3. 2009 17:01
Re: To jsou ale VĚCi ...
Kdo vi neco malo o motorech, vi, ze 1,2HTP neni z klubu "tech lepsich" Danieli.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:05
Re: To jsou ale VĚCi ...
A kam HTP patrí? >:D
19. 3. 2009 17:11
Re: To jsou ale VĚCi ...
Do klubu "tech horsich".
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:18
Re: To jsou ale VĚCi ...
Vážne? Kto to povedal? PREMDA? >:D
19. 3. 2009 17:15
Re: To jsou ale VĚCi ...
to je laciná nahrávka na smeč - tak bacha :-!
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:18
Re: To jsou ale VĚCi ...
Jasné
19. 3. 2009 17:20
Re: To jsou ale VĚCi ...
Je, ale je to jen dite. Mel by z toho trauma, necham ho byt.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:22
Re: To jsou ale VĚCi ...
:-O HTP je díte? No toto.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 17:35
Re: To jsou ale VĚCi ...
A PROĆPAK vy "tu hrůzu" (jakoby) "bráníte"?? 8-s
PS: Vy, milý 507, znáte (slyšel jste/četl jste o ..) ve třídě HORŠí(m) motor(u)??
Ehm, já ne (jedna paní povídala, pardon: CHLAPi co se oboru profesvně věnují POVÍDALi, že to je "*" a taky "*" - a že se nevyrovná 4válcům - no to je jasné/logické, ale že prý i takový litrový 3válec co se do těch autíček v Kolín(ě) dává je prý LEPŠí ... a TAK to do Engine of the Year také napsali (a dělají to KAŽDÝ rok ;-) - k přečtení/prostudování a "uložení" do souvislostí s ostatními testy a "vlastnoszkušenostmi" vřele DOPORUČUJi
PPS: Prostě 3váleček 1.2 neee, 4váleček 1.2 TSi 77 kW budoucí novinka od vw do Polo a podobných vozítek prý MNOHEM "lépe" vypadá (snad jen ta cena ... s trochou výbavy málem "půlmiblion" ;-\ 8-s :no: , ale jinak :yes: ... snad by to jen chtělo ZMĚNU názvu z "volks" na ... dražší je už asi jen Mini, nebo?
Pěkný den :-)
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:39
Re: To jsou ale VĚCi ...
Nemôže niekto tento brajgel upratať? Nedá sa to čítať.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 17:55
Re: To jsou ale VĚCi ...
Nemůžete někdo ten NEpořádek uklidit? Po 507 se to NEdá přečíst :-)
PS: To vám, milý 507, "gratis" vypomáhám) ... vy jste byl u Galiny na školení: JAK se "vyhnout" NEpříjemnostem a NEodpovídat? ;-)
PPS: Viděl jste Galinu v tom jejím Golf(u)? Já k tomu příspěvečku co jsem pod Lancia Thesis napsala, snad zítra dodělám fotečky (jak jí kladkostrojem do vozu nakládáme), aby jste mi konečně VĚŘIT začali (mám pocit že tu jsem snad jediná "nudně" pravdomluvná :-) )
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 18:52
Re: To jsou ale VĚCi ...
>:D >:D Nemôže niekto tieto kydy pretriediť?
Avatar - white label
19. 3. 2009 18:58
Re: To jsou ale VĚCi ...
Zachovej formu...i pacient je pořád člověk... :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 19:03
Re: To jsou ale VĚCi ...
Víte, milý 507, tím " >:D >:D " sice krásně "machrujete" (a mne to: OD KLÁVESNICE SRÁŽí), ale to NIC NEmění na tom že motůrek 3válec 1.2 HTP je vskutku NEvídaný "*" (a přiznávám že "jinotajům/zkratkám" já NErozmím a já /nudně/ JEN o motorech a autíčkách a atd. mluvím ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 19:06
Re: To jsou ale VĚCi ...
Já že machujem? 8-s >:D :*) :-O :no:
19. 3. 2009 19:12
Re: To jsou ale VĚCi ...
Jen si natřásáš peří, jak je tady zvykem.
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 19:13
Re: To jsou ale VĚCi ...
Len nehovor.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 19:16
Re: To jsou ale VĚCi ...
Ještě že si "peříčka" NEnatřásá Galina Tatjana ivanovna!
Když naposledy při návštěvě karlovarska "oklepala se", bylo z toho slušné "zemětřesení" .. ;-)
PS: A 507 je dnes "ve formě" (možná jak zjistil KOLIK bude nové polo 1.2 stát) :-)
22. 3. 2009 06:46
Re: To jsou ale VĚCi ...
No tak to nečítaj :-! Nebo tě někdo nutí ??? 8-s
Avatar - white label
19. 3. 2009 18:00
Re: To jsou ale VĚCi ...
>:D Tady teď opravdu o nějaké HTP vůbec nejde, tak šetři klávesnici a nejdřív přečti zpětně předchozí reakce. >:D

U tebe je většinou zásadní problém, že reaguješ na něco, co není podstata řešeného "problému", nebo na něco co někdo ani neřekl, ale ty si za něj snadno a rychle domyslíš, jak to vlastně myslel...
Navíc tvé "desatero" (to je až moc vysoké číslo) je tady už tak "profláklé" jako máloco...a možná tady bych viděl důvod toho, že na tebe reagují už jen většinou někteří "nováčci" tady (také jsem si tím s tebou prošel)
Ani to nemyslím nějak špatně, jen mám takový malý záchvat upřímnosti...tak promiň...Ale jinak samozřejmě
Pěkný den... ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 18:11
Re: To jsou ale VĚCi ...
;-\ Tak jsem si to ještě jednou od 16:20 přečetla a zřejmě těm "tajným kódům" opravdu NErozumím, když se tam "haní/chválí" 1.2 HTP, tak já "bubka" to chápu jak že to je 1.2 HTP (asi ty "hry" těch "starých" jsou na mne až MOC "sofistikované")
PS: Já "hlásila", že já NUDNĚ pravdomluvná (jedno jestli se tomu říká "profláklé" či jakkoliv jinak) - já prostě JEN to co jsem přečetla/vyzkoušela co si myslím že JE pravda říkám/píši ... prostě trochu "nuda" (já vím že tady se JINAK "machruje" a na to já NEmám 8-s )
Ale i tak - Pěkný den ;-)
Avatar - white label
19. 3. 2009 18:13
Re: To jsou ale VĚCi ...
Malá nápověda: Zkratku jsi pochopila správně, jen pointa je trochu jinde...
19. 3. 2009 18:21
Re: To jsou ale VĚCi ...
Nevím nevím Lejble, jestli po ni nechceš moc. Je to přece děvče z rajchu, češtinu moc neovládá a dvojsmysly a fráze jí dělají velké problémy. :-)
Avatar - white label
19. 3. 2009 18:30
Re: To jsou ale VĚCi ...
Ale bacha, má těsné kontakty na vlastenecké, konstruktérské špičky minulého režimu... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 18:36
Re: To jsou ale VĚCi ...
SOUČASNÉHO :-) (jinak ok)
Avatar - white label
19. 3. 2009 18:42
Re: To jsou ale VĚCi ...
minulého! a současného? ;-) (jinak ok)
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 18:54
Re: To jsou ale VĚCi ...
Nu, ono to asi NENí (až takové) TAJEMSTVí ... že já v době kdy vy (no asi vaši rodiče ;-) ) levico-ismus "budovali" já už AUTY jezdila ...
PS: Ale to že občas až POPÍRÁTE mnohé odborníky - to mne "muzí" a "mate" (s tím NEvím co dělat mám)
PPS: Ale jinak "ok" ;-)
19. 3. 2009 22:46
Re: To jsou ale VĚCi ...
No, ak je toto nový štýl českého jazyka, alebo nejaká "neočeská gramatika", tak Pánboh vaším deťom pomáhaj, to budú asi radšej "spíkovať", či "šprechovať"
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 22:54
Re: To jsou ale VĚCi ...
To je "v pořádku", mé děti jsou jedna dvanáctiletá "černočerná" kočka a jedna ještě o rok starší "stříbrnošedá" yorkshirská terrierka - www.flick.com/photos/30642098@N08/ - takže ty mi VELMi dobře rozumí, s těmi problém věru NENí (to řeknete: "holky večeře" a světlo se "zastydí", že tak rychlé není ..)
Pěkný den ;-)
19. 3. 2009 23:08
Re: To jsou ale VĚCi ...
Ja som myslel české deti všeobecne, nie tie "Vaše".
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2009 23:12
Re: To jsou ale VĚCi ...
Ty snad já až tak NE"kazím" ;-)
PS: Tady jistě diskutují JEN samí "dospělí/vyspělí" CHLAPi (a Galina Tatjana ivanovna, pochopitelně ... tak já tak PYYYšná byla JAK jsem si "bajku" o ní u článku o Lancii "vymyslela" - tedy jak je to s jejím autoježděním "prozradila" a "nic" - JEDINÁ reakce tam NEní ... ;-\ )
PS: A o BUDOUCí generace bych se NEbála (evoluce "funguje", palce "do boku" - na lepší ovládání klávesnice už brzy budou budou "normální" ;-) )
Pěkný den :-)
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 17:17
(moja) ZHRNOVAČKA
Tak sme sa toho na tejto diskusii dozvedeli až až. Na začiatok-to najdôležitejšie: POLO je nijaké auto. Namiesto Pola sa vyplatí kúpiť Nano v merítku 1:18. Neexistuje žiadny dôvod preto si kúpiť Polo, pretože všetci ostatní ponúkajú viac za menej. Trebárs Hyundai... Ten isto ponúka viac, než VW... Naviac, Polo nie je ani krásne, ani škaredé, ani dobré, ani zlé, Polo je totiž nijaké. Polo vlastne neexistuje, existuje len dobrá reklamná kampaň od VW a málo muziky za veľa peňazí. Aj tá muzika je mimochodom, ani krásna, ani škaredá, ani rýchla, ani pomalá, ani zlá ani dobrá, aj ladí aj neladí, aj má rytmus, aj nemá rytmus... Ďalej vieme, že všetci sú tu na smiech všetkým, okrem istého marianka a premdu. Zrovna oni dvaja nie sú na smiech nikomu, ale oni sa pritom smejú na každom.
Eeehm, počúvajte, okrem tích dvoch, aj vy ste si urobili grepový džús so škoricou a soľou? :-O
Rozbalit vlákno
2
19. 3. 2009 18:20
Re: (moja) ZHRNOVAČKA
>:D :yes: Tak to se povedlo... :yes:
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 18:51
Re: (moja) ZHRNOVAČKA
;-) :yes: