Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia v únoru druhým nejprodávanějším autem na německém trhu

Odbyt malé Škody v Německu proti lednu vzrostl více než trojnásobně. Za zvýšením poptávky podle představitelů automobilky stojí především šrotovací prémie. V Německu se minulý měsíc nejvíc prodával domácí VW Golf.
Zpět na článek
18. 3. 2009 11:25
18. 3. 2009 11:58
18. 3. 2009 12:05
18. 3. 2009 12:08
18. 3. 2009 13:21
18. 3. 2009 13:23
18. 3. 2009 13:29
18. 3. 2009 13:32
18. 3. 2009 14:05
18. 3. 2009 13:42
18. 3. 2009 13:35
18. 3. 2009 12:05
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 12:26
18. 3. 2009 12:30
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 12:46
18. 3. 2009 12:56
18. 3. 2009 13:20
18. 3. 2009 13:36
18. 3. 2009 13:52
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 13:53
18. 3. 2009 13:54
18. 3. 2009 13:27
18. 3. 2009 13:29
18. 3. 2009 13:45
18. 3. 2009 13:52
18. 3. 2009 13:54
18. 3. 2009 13:40
18. 3. 2009 13:48
18. 3. 2009 13:43
18. 3. 2009 12:42
18. 3. 2009 12:47
18. 3. 2009 13:27
18. 3. 2009 13:31
18. 3. 2009 13:33
18. 3. 2009 13:40
18. 3. 2009 13:43
18. 3. 2009 19:11
18. 3. 2009 14:30
18. 3. 2009 13:32
18. 3. 2009 13:36
18. 3. 2009 13:47
18. 3. 2009 13:49
18. 3. 2009 13:53
18. 3. 2009 14:00
18. 3. 2009 14:03
18. 3. 2009 14:08
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:10
18. 3. 2009 14:14
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:16
18. 3. 2009 14:19
18. 3. 2009 13:15
18. 3. 2009 13:17
18. 3. 2009 13:26
18. 3. 2009 13:18
18. 3. 2009 13:19
18. 3. 2009 13:21
18. 3. 2009 13:27
18. 3. 2009 13:31
18. 3. 2009 13:41
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:58
18. 3. 2009 13:59
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:43
18. 3. 2009 13:47
18. 3. 2009 13:51
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:00
18. 3. 2009 14:05
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:10
18. 3. 2009 14:12
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:20
18. 3. 2009 14:24
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:28
18. 3. 2009 14:35
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:37
18. 3. 2009 13:48
18. 3. 2009 13:57
18. 3. 2009 14:05
18. 3. 2009 14:18
18. 3. 2009 14:27
18. 3. 2009 14:33
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:38
18. 3. 2009 15:09
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:10
18. 3. 2009 14:16
18. 3. 2009 14:17
18. 3. 2009 16:11
18. 3. 2009 13:40
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 13:41
18. 3. 2009 14:01
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:14
18. 3. 2009 15:47
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:03
18. 3. 2009 17:05
18. 3. 2009 17:22
19. 3. 2009 09:11
18. 3. 2009 17:22
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:41
18. 3. 2009 19:01
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 13:44
18. 3. 2009 14:00
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 00:42
19. 3. 2009 09:24
18. 3. 2009 13:56
18. 3. 2009 14:00
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:06
18. 3. 2009 16:08
18. 3. 2009 16:40
18. 3. 2009 16:45
18. 3. 2009 17:14
18. 3. 2009 16:49
18. 3. 2009 14:08
18. 3. 2009 15:18
neregistrovaný "UlysseNuovo"
18. 3. 2009 15:49
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 16:15
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 11:23
výborná čísla
gratulace škodě :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2009 11:25
Čísla
Tie čísla pôjdu zase pekne nazad, len čo skončia šrotovacie prémie a všetky možné podpory a zľavy. Na veľké vzrušenie nie je dôvod. Že sa v nemecku najlepšie predávajú koncernové vozy, je známe, teraz k slovu "koncernové" pribudol ešte prívlastok "najlacnejšie". Nič viac a nič menej.
Rozbalit vlákno
32
18. 3. 2009 11:58
Re: Čísla
Zvláštní je, že neni důvod ke vzrušení a všichni o tom píšou, jako o Fritzlovi. Ale je fajn, že předražená Fábie je nejlacinější. To jsou paradoxy, co? V Česku si Fiat udělal vlastní šrotovací akci a nakonec se bude líp prodávat FordKa od Fiatu.
18. 3. 2009 12:05
Re: Čísla
A co teprve, když vezmeš v potaz prodej Audi A4. Kolik "chudáků" si ji díky šrotovnému mohlo dovolit. Jo koncernové a nejlacinější...
18. 3. 2009 12:08
Re: Čísla
Nojo, když je VW drahej, tak je kupující blbec bez mozku a když je levnej, tak je kupující švorák.
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 13:21
Re: Čísla
To je až zbytečný komentovat, ty argumentační veletoče stojí jen za úsměv.
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:23
Re: Čísla
S úsměvem na tváři, kšefty se zadaří - a výsledky usměvavé Fábie (jak tvrdí boleslavský marketing) to jen dokazují... Bravo prodejní veletoč... ;-) :yes:
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 13:29
Re: Čísla
Zrovna před chvílí jsem na to zíral, jedouc kolem Škoda salonu, fabia (asi 1,2) měla na skle cenovku 155 tis. a velký nápis "s klimatizací". :-| :yes:
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:32
Re: Čísla
Kolik měla ta holka škodovácká nalítáno?? A nejednalo se o výhodnou leasingovou cenu?? :-O
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 14:05
Re: Čísla
Popravdě, nevím, jel jsem kolem, mohla to být nějaká předváděčka, mrknul jsem teď na net a pár nabídek "nová fabia již od 199tis." tam je, ale těch 155 s klimou je přece jen jinde. ;-)
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:28
Re: Čísla
Buď si spletl 155 se 199 (podoba tam je), nebo to byl značkový autobazar Škody... >:-[]
18. 3. 2009 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2009 13:35
Re: Čísla
To je fakt, poukazujem len na to, že je to krátkodobý úspech na trhu, kde Škoda proste má úspech aj tak. Lepšie by sa čítalo, keby tá predražená Fabia proste zostala najlacnejšia... ;-)
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 12:05
Re: Čísla
Šrotovný je rovná šance pro všechny, někdo ji využije líp a někdo hůř. Škoda ( a VW ) ji využili perfektně. Nic víc a nic míň.
18. 3. 2009 12:26
Re: Čísla
Mňa najviac prekvapil vysoký predaj i-30 a zároveň to, že takmer identický ceed sa v Nemecku moc nechytá. Ale aj tak nechápem, čo Nemci na tých Fabiach vidia, veď majú v ponuke lepšie vozy od koncernu a preferujú ten designový nepodarok.
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 12:30
Re: Čísla
Asi tu Fábii nepovažujou za "nepodarok".
18. 3. 2009 12:46
Re: Čísla
Asi se tak nějak Němcům zdá, že Češi umí auta dělat líp než Slováci :-!.
A dvěstěsedmička tam taky zrovna není hitem, i když z francouzů je zdaleka nejlepší.
18. 3. 2009 12:56
Re: Čísla
No, to bolo veľmi vtipné, francúzske autá sa predávajú tak isto v Nemecku, ako nemecké vo Francúzsku, čiže podstatne horšie, to je proste určitý nacionalizmus v praxi, s tým ani marketing nič neurobí.
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 13:20
Re: Čísla
dyk ta právě tagle divně byla přdnostně udělaná pro Německo tyyyy:-) právě svou zvláštnsotí proti ostaním autům a tim že jsně ukazuje, že zůstává ve třídě malejch vozů (šířkou) i kyž ostatní Béčka rostou kdovíkam, to přesně dokazuje:-)
18. 3. 2009 13:36
Re: Čísla
Áno - napísal som niečo iné? ;-)
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 13:52
Re: Čísla
Pro tebe ta tabulka prodejů není důvod ke vzrušení,
pro mně je to naopak úspěch škodovky.
18. 3. 2009 13:53
Re: Čísla
miestny a dočasný - ale úspech to je ;-)
18. 3. 2009 13:54
Re: Čísla
tebe to možná nevzruší, ale veřím že zítra tady bude cca 300 příspěvků, z nichž některé budou nanovo definovat význam slova autoerotika >:-[]
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 13:27
Re: Čísla
Šrotovné opravdu důvod ke vzrušení nedává, až jeho efekt pomine, dopady na produkci budou o to horší, ale to nic nemění na faktu, že při stejných podmínkách prostě v Německu aktuálně boduje fabia mnohem více než ikony místních borců typu punta nebo yarise. Zkus být míň pokrytecký a přiznej, že být ve stejné pozici Kia nebo nějaký Renault, zpíval bys tu oslavné ódy. ;-)
18. 3. 2009 13:29
Re: Čísla
Každopádně si myslim, že ty "kvanta" teď prodanejch Fábií udělalo velkou reklamu a pokud je to spolehlivý auto, budou to mít konkurenti do budoucna zase o velkej kus těžší.
18. 3. 2009 13:45
Re: Čísla
To rozhodne, na druhú stranu ak by sa vyskytla nejaká výrobná vada alebo opakujúci sa nedostatok, bol by to o to väčší průser... Ale myslím, že čo sa tohto týka, môžu škodováci aj škodovkári spať kľudne. ;-)
18. 3. 2009 13:52
Re: Čísla
tak ono je rozdiel mať vadu v koncernovom aute a v nejakom hnusnom odfláknutom šlendriánskom blbo navrhnutom a lemplácky vyrobenom francúzskom aute však?

ono si stačí niekedy prečítať, čo všetko Škodovkári považujú za spotrebák....

Na druhú stranu F2 nemá vela miest kde by mohla mať problémy - motory staré známe a vychytané, podvozok viac menej tiež, elektronikou prepchatá nie je. A spracovanie mala Škoda vždy na vysokej úrovni. :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:54
Re: Čísla
No zpracovanie stodvaciášku predstavovalo etalón mezi autami, to je neoddiskutovatelný fakt... :-!
18. 3. 2009 13:40
Re: Čísla
tak tak, připraveným štěstí přeje

zajímavé bude vidět vývoj po nasycení všech šrotovačů. Ono těch aut starších 10 let, které jsou schopni majitelé vyměnit za nové je taky jen určité množství. No a vzhledem k tomu že jezdí autem 10let starým, tak možná kromě pár fajnšmekrů kteří to dělali dobrovolně, to byly spíš lidi, co si prostě nemůžou co 3-4 roky koupit novou káru.

Ale ono možná nakonec ta krize není až tak vážná. Stačí do firem nalít pár stovek miliard, vedení si rozdělí pár stovek milionů na odměnách (podobnost textu s AIG čistě náhodná), pak nalijeme pár stomilionů sem, pak tam, a vše bude jako předtím.

Je u toho šrotovnýho v Reichu nějaký limit pro nákup nového auta, myslím finanční (jestli si můžu prémii třeba i při koupi nového 7er za sto táců?)
18. 3. 2009 13:48
Re: Čísla
To šrotovné je inak riadny prúser, vieš koľko bude za 40 rokov stáť veterán Golf alebo Š120...?
18. 3. 2009 13:43
Re: Čísla
Však o tom píšem, Škoda proste boduje v Nemecku aj tak a ak autá s dobrou povesťou zlacníš na takmer rozprávkové ceny, čo sa asi stane?

To si píš, že na Kiu alebo Renaulta by som spieval oslavné ódy, ak by v Nemecku zaznamenali taký úspech ako Škoda. Bola by za tým sakra iná práca, keď si porovnáš image nemeckých a francúzskych či iných áut v Nemecku. Aký úspech zaznamenala Škoda v iných krajinách, kde teraz funguje šrotovné?Škoda je pre Nemcov takmer domáci výrobca, ostatní sú cudzinci. Veľkú časť úspechu má Škoda v Nemecku "v kapse" už len tým, že patrí Volkswagenu - to sa snáď poprieť nedá.

Ja to Škode prajem, ale je to len dielčí úspech, v globále to vyzerá menej významne.
Avatar - radhro
18. 3. 2009 12:42
porovnání
zajímavé porovnání dvou zemí u nás fabia za únor první se 1672kusy a v německu druhá s 9190kusy.Pokud bychom vzali v úvahu šrotovného v čechách a prodalo se i 3000kusů pořád je ti 6000tis vozů rozdíl(to už pár aut je). Německo je vážně zajímavý trh a škodovka jen dokázala že toho umí využít. :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2009 12:44
zaujimave cisla - A4, Cecko, BMW 3:-)
no keby bolo viac takych trhov ako nemecko, nebolo by to zle. je to jasne vidiet na tabulke predajnosti:-)
úpremiovky striedajuce sa s ludovymi autickami so slusnolu vybavou(aspon na nemeckom trhu)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radhro
18. 3. 2009 12:47
IBIZA
ještě mne zaujala IBIZA které se prodalo "jen" 4000kusů myslím že zrovna na německém trhu mohla mít daleko větší ambice (přece jenom nová podvozková platforma) , je to koncernový vůz a v porovnání s předchozím Polem bych asi volil spíše Ibizu. Otázkou je jak se v německu se šrotovací prémií popasovalo zastoupení Seatu co se týká cenové politiky?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
18. 3. 2009 13:27
Re: IBIZA
To by mě zajímalo kolik z těch Němců, co si ty Fabie teď koupili, vědělo, nebo řešilo, jestli má nějaká nová Ibiza novější platformu než Fabia...
Je vidět, že tady (na auto.cz) se žije (píše) v "trošku" jiném uzavřeném světě... 8-s
18. 3. 2009 13:33
Re: IBIZA
no jestli nemají společnou prodejnu tak možná ani nevěděli že jsou z jednoho koncernu :-!

a na zemi původu bych se jich raději neptal vůbec...
Avatar - radhro
18. 3. 2009 13:40
Re: IBIZA
no každopádně je to alespoň úplně novej model a to snad i běžnej kupující reflektuje. Ale jakou pozici a pověst má seat na německým trhu vážně nevím ,možná je to pro ně jižanskej počin stejně jak fiat (no možná si západní sousedé teď všimnou Exea >:D )
18. 3. 2009 13:43
Re: IBIZA
spíš píše než žije
Avatar - woody-alien
18. 3. 2009 19:11
Re: IBIZA
To máš teda pravdu a obzvlášť, když je řeč třeba o autě jako je Golf GTi, tam lítaj kilowaty jak krikeťák na školním hřišti. Každej se vším jel, každej všechno ví...a jak přesně ! Někdy k smíchu, někdy k pláči. Ale když nás to tak baví. >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 12:52
kterak se ošklivka na trhu prosadila
Zajímavé je jak se i přes ne zrovna hezký kabát Fábie dobře prodávala právě na tak náročném trhu jako je Německo. Když pominu fakt, že většina kupců bude pocházet z východních spolkových zemí (ex NDR) kteří hojně využijí nabídku šrotovného, je to pro Škodu úspěch a ocenění nesporných kvalit jejího nejmenšího modelu. Tak tedy BRAVO ošklivko Fábko... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
70
18. 3. 2009 13:00
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Škoda v Nemecku asi naozaj vie predávať, za predaj toľkých "oškliviek" si naozaj zaslúži :yes: :yes: :yes:
18. 3. 2009 13:07
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Ministerium für Staatssicherheit a Erich Honecker zešrotovali svoje vládní tráboše! >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:12
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Erich Honecker... >:D :yes:
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:14
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Ty navtechu, nemáš doma stočené na videu nějaké díly Ein Kesselu Buntes?? ;-) Případně nějaké to elpíčko od Uda Jürgense?? :-)
18. 3. 2009 13:20
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Udo Jurgens je ten týpek v klobóku a slunečních okulárech co popěvuje ty jejich šlágry?
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:22
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Přesně tohodle plejboje a idola německých důchodkyň mám na mysli... >:D
18. 3. 2009 13:30
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
tak to je moc hardcore na mně, holt nejsem prémiový eurotvrďák jako ty ;-)
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:34
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
nebuď zagorka brácho... už jsi sehnal tu zelenkovou??? >:D
18. 3. 2009 13:45
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
co máš zase s tou zeleninou? Vždyť jsem ti už psal že na té Harfě jsem od toho dědulu v C6 nic nekupoval! A nekupoval jsem petržlen, a ne blbý pórek! :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:49
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Tak jak to teda bylo?? Petržlen anebo pórek?? A co ta C6 a vzteklý důchodce??? >:-[]
18. 3. 2009 14:04
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Dědek s C6 není vzteklý, dědek je EXKLUZIVNÍ ;-)
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:08
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Jo jo biozelenina je teď v módě. Tak toho šumavskýho Šarkyho pozdravuj a až budeš brát ty nutrie, objednej mi u něj taky po kylo petržlenu a pórku. To víš zraju a rostu a vitamíny potřebuju... ;-)
18. 3. 2009 15:09
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
biozeleninu vozí na Harfu bába v Priusovi. A prý se to chystá rozjet ve velkém - kupuje Lexuse s nějakým hybridem, do kufru naloží biomasu bude to pěstovat online na tržišti :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 15:14
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
jsem slyšel něco o motorech na bioplyn. Prej to chystá Renault do nového Mégane sedan. Místo baterek či benzínu nafasuješ pytel nabobtnalejch fazolí, nerezovej kastrolek, lžíci a hadičku se speciálním ventilkem (samozřejmě zlatým) No a pak se stačí natankovat, zasunout správně oba konce hadičky a frčíš jak Fitipaldi. Splodiny žádné, Bursící budou jásat... ;-)
18. 3. 2009 17:25
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
tak jestli to do té doby nezavede Saab, zůstávám u Rencka. Fazole mám strašně rád, takže budu jezdit komplet zadara + ještě párkrát do měsíce napr..ím kámošům plnou taky :yes: :-!
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 09:09
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
>:-[] >:D :yes: BRAVO bioplyn :yes:
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:51
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Navíc měl jsem na mysli poslední album Zelenkové. Jituš Zelenkové. Ne petržlen či jinou zeleninu z kufru Vel Satisu, co v něm drandí stará Blažková... >:-[]
18. 3. 2009 14:09
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
hele, já tyhle pseudospěvačky nereflektuji. teď se právě žhavím na dovolenou v Chorvatsku poslechem Evy a Vaška a jejich istrijských zpívanek :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:30
Re: Klasika
No Eva z Vaškem jsou klasika. Ale měl bych pro tebe třeba takovou Jarmilu Šulákovou anebo třebas Makarénu, až budeš na Istrii balit ženský. Anebo nějaký pěkný video?? Měl bych zajímavý porníčko s rychlodabingem od Hejmy anebo sbírku telešopingových spotů s Horstem Fuchsem... >:D
18. 3. 2009 13:32
Re: Klasika
Dneska bylo, jako každou středu, Televarieté... taky si ho nahrávám. Objevujeu se tam stejný umělci.
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:36
Re: Klasika
Čoveče no Televarieté jsem měl taky rád. Hlavně umělecké vložky s vystoupeními sovětských umělců a baletu čs. televize. Nenašly by se u tebe i nějaké nahrávky Pěti ran do klobouku??
18. 3. 2009 13:47
Re: Klasika
neměl nějaký taneční soubor i Český Rozhlas?
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:53
Re: Klasika
Mě nejvíc braly Kroky Františka Janečka.. >:D
18. 3. 2009 14:00
Re: Klasika
takže i ten Rozhlas, dobře si to pamatuji. To mi nešlo přes ten můj dětský rozum, jak může mít Rozhlas taneční soubor. To jako tančí někde ve studiu a stejně slyšíme z tranzistoru jenom tu doprovodnou muziku? :-|
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:03
Re: Klasika
Také mě hodně bralo meteorologické zpravodajství - rosný bod, izobary, okluzní fronta, stav hladiny řek... >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:08
Re: Klasika
Jó, bezva taky byla ranní rozcvička >:D >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:10
Re: Klasika
taky ti nostalgicky při vzpomínce slza ukápla?? >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:14
Re: Klasika
ta rozcvička mi fakt chybí >:-[] a rosnej bod mám nejen po ránu, s průtokem už je to horší >:D
Avatar - radhro
18. 3. 2009 14:16
Re: Klasika
jo slyším to jako dneska ,bylo to desetiminutové povídání o tom kolik kde bylo a bude hektopaskalů >:D >:D >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:19
Re: Klasika
jo jo hektopaskaly... >:D
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:38
Re: Klasika
Mně se zase od malička líbila spíš dámská chůze...
Janeček nějak vůbec nebyl můj typ, ale proti gustu... :*)
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:34
Re: Klasika
...a taky černé divadlo... 8-s
18. 3. 2009 13:15
Re: Klasika
a teď budou mít dederóni nejmladší vozový park na světě >:-[]
18. 3. 2009 13:17
Re: Klasika
Tak jim to nezáviď.
18. 3. 2009 13:26
Re: Klasika
já jsem v pohodě, ale závidět, nebo spíš s..t to bude někoho kdo má 9ti letou káru a na šrotovné nedosáhne ;-)
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:18
Re: Klasika
já bych teda stodvaciášek za Fábu nevyměnil. Šrotovný nešrotovný... :-!
18. 3. 2009 13:19
Re: Klasika
Ty si myslíš, že v západní části házejí Eura oknem ?
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:21
Re: Klasika
Nevim jak v západní části, ale u nás na vsi si Eurama tapetujeme garáže... ;-) >:-[]
18. 3. 2009 13:27
Re: Klasika
takže doláče už nejsou v módě? >:-[]
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:31
Re: Klasika
S doláčema si už leda tak vytapetovat kadiboudu anebo si s nima vytřít zadek. Apropos neměl bys nějaký bony?? Shánim nový šusťáky od adidasu a v túzu je prej včera dostali >:-[]
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:41
Re: Klasika
Já Ti dám šusťáky z Tůzu, koukej si koupi džíny z OP Prostějov! >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:58
Re: Klasika
Já beru jedině Lí Kůpry... >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:59
Re: Klasika
Já zase Land Lubber diftýn >:D >:-[]
18. 3. 2009 13:43
Re: Klasika
bony jsem viděl asi jednou za celé dětství. Táta je někde vykšeftoval, pak mi je konspirativně ukázal, a v Tuzexu v Gottvaldově utratil už ani nevím za co... ;-\
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:47
Re: Klasika
kuko, když jsi měl za totáče bony, byls jako král. Tuzexový kovboj... ;-)
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:51
Re: Klasika
Tak co, už žehlíš pio. šátek? 1.Máj se blíží a když budeš mít kliku tak přijede i mrazírák s Pieroty. Jen si dej bacha na alegorické vozy. >:D >:-[]
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:00
Re: Klasika
depák, pojedu na Pankrác, vyměnit nějaký ty bony, trochu zavexlovat a večír pak na diskošku. Do srdíček anebo do slováče... >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:05
Re: Klasika
hlavně nezapomeň bílé fusssocky a úzkou černou kožen(kov)ou kravátly. >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:10
Re: Klasika
Odpoledne jdu na trvalou a melír. Fusky mám od Pumy voe... >:-[]
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:12
Re: Klasika
Nechceš zvexlovat nějaký poukázky na benzín? Vyměním za švédský koruny abych měl na švédskou 3. >:-[] :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:20
Re: Klasika
kolik toho potřebuješ??
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:24
Re: Klasika
tak akorár na tři švédky, to víš horečka sobotní noci. >:-[]
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:28
Re: Klasika
tak v sobotu dopo před tuzexem??
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:35
Re: Klasika
ve štěpánský,je tam vedle dobrej bar.
Avatar - radhro
18. 3. 2009 13:48
Re: Klasika
ještě mám doma po tatíkovi exluzivní wildcaty pro který si jel ve dvaasedmesátým do Prahy po svatbě s mamkou vlakem do Tuzíku ;-)
18. 3. 2009 13:57
Re: Klasika
já mám 2 kousky postavené (teda jestli myslíš ty od Revellu 1/72) ;-)
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:05
Re: Klasika
od Revellu mám špitfajra... ;-) 1:48.
18. 3. 2009 14:18
Re: Klasika
postaveného? jestli ne, koupím ho :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:27
Re: Klasika
Postaveného. Neprodam... ;-)
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:31
Re: Klasika
Jesli "HO" máš postaveného, tak ho neprodávej, to už je dneska vzácnost, vím o čem mluvím... >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:33
Re: Klasika
Právě naopak, prodávat dokud to jde! >:-[]
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:44
Re: Klasika
Ty budeš Gigolo asi i v důchodu... >:-[]
Tak je krize, že... 8-s
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 15:09
Re: Klasika
Já jsem pro emancipaci, holky maj Perlovku a já zase ... Taky chci jezdit v 911 a nosit límec z polární lišky >:D
Avatar - radhro
18. 3. 2009 14:10
Re: Klasika
ne myslím orvaný jeansy , který jsem od 16ti do 20ti nesundal ani do postele >:D
18. 3. 2009 14:16
Re: Klasika
tak to jsem myslel asi fakt něco jiného >:D

já jeany z tuzexu nikdy neměl. měl jsem prostě nudné dětství >:D
Avatar - T613
18. 3. 2009 16:11
Re: Klasika
když džíny tak z Cieszyna! :-!
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 13:40
MEGAUSPECH
Tak toto už vážne o niečom hovorí. Je to neuveritelné. Škoda Fabia je jednoducho najlepším supermini planéty. Exkluzívny automobil.
Rozbalit vlákno
18
18. 3. 2009 13:41
Re: MEGAUSPECH
"najlepší supermini planéty" - >:-[], že ty si sa včera naučil od GTI-ho dosiahnuť viacnásobný orgáč ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:01
Re: MEGAUSPECH
Nič som sa nenaučil. Chceš snáď povedať, že najpredávanejší supermini v Nemecku nie je najlepší? Že druhé najpredávanejšie auto v Nemecku nie je to najlepšie v segmente?
18. 3. 2009 14:14
Re: MEGAUSPECH
keď myslíš Fabku, tak by som ju skor dal do mini, miesta je v nej fakt celkom dosť (vlastná skúsenosť ;-) )

považuješ čísla predajov za ekvivalent kvality? Aj na Talianskom trhu? Alebo vo Francúzsku? ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 15:47
Re: MEGAUSPECH
Nie, ale hádam mi nechceš povedať, že sa môže na druhé miesto V NEMECKU dostať nejaké priemerné auto.
18. 3. 2009 17:03
Re: MEGAUSPECH
si jako myslíš, že v Nemecku sa predávajú len najlepšie autá? Že ludia inde si radšej kúpia dobrovolne horšie autá?
Fabia je podla mňa plnohodnotným konkurentom v triede mini. Sám neviem, ktoré auto by som si v tejto triede vybral. Každé má silné, aj slabšie stránky.
Treba si uvedomiť čo je za týmto úspechom Fabie. Alebo sa zrazu, po 2 rokoch výroby ludia v Reichu prebrali, a zistili akú perlu to majú na trhu, tak to rýchlo všetci začali kupovať?

Ale toto všetko je fuk. Vieš kto je víťazom celého toho šrotovacieho šialenstva? Česká republika - Škoda, PSA/Toyota, Hyundai. Práve ich modely majú slušné predaje :yes:
18. 3. 2009 17:05
Re: MEGAUSPECH
A už se vezem, sice načerno ale vezem.
18. 3. 2009 17:22
Re: MEGAUSPECH
jen ať nás nechytí nějaký revizor >:-[]
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 09:11
Re: MEGAUSPECH
No hlavně ne v mosteckym trolejbusu.. >:-[]
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:22
Re: MEGAUSPECH
Nie kuko. Inde si ľudia kúpia buď domáce auto alebo nemajú na drahšie. V Nemecku sú najvyššie platy, preto tam bol GOLF to, čo pre nás(pre mňa nie) Škoda 120 rovnako ako teraz FABIA.

Ešte niečo: Myslíš, že kvôli šrotovacej prémii by teraz ľudia kupovali nejaké priemerné auto? Je síce pravda, že Fabia boduje aj vďaka cenovej výhodnosti, ale Nemec si nekúpi hocičo.
18. 3. 2009 17:41
Re: MEGAUSPECH
no však sa nebavíme o prémiových autách. Ani o životnej úrovni v Nemecku. Bavíme sa o tvoje premise, že Fabia je najlepšie auto planéty, lebo v Reichu ne na druhom mieste v predajoch.
Golf - to je u nich dlhodobo najpredávanejšie auto. Tam sa ani nič iné nemože očakávať. Najma keď sa do predaja dostáva nová generácie a vypredává sa teraz už predposledná. A tam tiež šrotovačka niečo pomože.

A práve ako sa v Reichu najviac predávajú nemecké autá, rovnako je to na ostatných trhoch kde je velký domácí výrobca. Možeme na základe toho usudzovať, že aj tieto autá sú najlepšie na celej planéte?
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 19:01
Re: MEGAUSPECH
Povedal som, že Fabia je najlepšie auto V SEGMENTE B.

Prečítaj si to znovu. Já som chcel tým Golfom povedať, že zatiaľ čo u nás zastával úlohu Golfa Škoda 120 a teraz Fabia, tam stále Golf. To hovorí o úrovni kupujúcich. A preto-ak je tam nejaké auto na druhom mieste, musí byť fakt prvotriedne.
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:44