Novinky
Český trh v únoru 2009: Ford Fusion nejprodávanější z dovážených, Mazda 2 zpět v Top 10 mezi malými vozy
89 komentářů
Zbysek01
0
u mazdy 2 = lisovane PET lahve >😁
sir
0
juju taky jsem se lekl, ze neumim poznat mesice >😁 maji tam holt chybu...treba si daji tu praci a opravito 😄
0
A ty mas lisovany mozecek, vid? :no:
Clanok ma nadpis "Cesky trh v unoru 2009"
A v tabulke vidim "Obdobi 1/2009"
To same bolo aj v clanku o mini-vozoch. Unor je ale druhy mesiac v roku. Nemalo by tam teda byt "Obdobi 2/2009"? Moze mi to niekto vysvetlit? Schvalne som si nalistoval clanok "Cesky trh v lednu", a tam je tiez v tabulke "Obdobi 1/2009"...
A v tabulke vidim "Obdobi 1/2009"
To same bolo aj v clanku o mini-vozoch. Unor je ale druhy mesiac v roku. Nemalo by tam teda byt "Obdobi 2/2009"? Moze mi to niekto vysvetlit? Schvalne som si nalistoval clanok "Cesky trh v lednu", a tam je tiez v tabulke "Obdobi 1/2009"...
Jsi velmi bystrý chlapec. Já zase nechápu, že se u nás prodává přes 300 Porsche za dva měsíce. Přes 5 kusů za den vye😜edujou na Smíchově ze suterénního skleníku svým frontu stojícím zákazníkům.
Zvláštní čísla na to, že se jedná o "plnohodnotný" vozy pro početnou českou rodinu. Prachů je asi zatim dost, když je předražený Polo tak vysoko a naopak třeba Punto za nějakejch stopade výměnou za starou manželku někde uprostřed.
On už se najde někdo, kdo ti vysvětlí, proč se končící předražený krám prodává skoro třikrát tolik, co muréní kráska silnic, bude to něco o tupých stádech, nepochopení kvalit v kombinaci s příběhy těch, co již prohlédli a poznali praFdu. 😉
jsi ještě nepochopil,že marketingové oddělení Volkswagenu je nejmocnější organizace na světě a dokáže zmanipulovat miliony lidí na celém světě aby dali přednost předraženému německému šrotu ,Polu,Golfu,Passatu...před nejlepšími auty na světě GP,Bravo,Croma...??? >😒]
u renaultu nechápu , že se prodá více Thalií než Clia- je to jen tou cenou nebo se to těm lidem vážně líbí?
Nejprodavanejsi auta v Nemecku ze mesic unor😒br />
1. VW Golf
2. Skoda Fabia
3. VW Polo
Fabia je diky "srotovnemu" druhym nejprodavanejsim vozem v Nemecku! To se jeste nikdy zadne zahranicni znacce nepovedlo!!! Nemecka media jsou toho ted plna, vsude se o tom pise nebo mluvi, na N-TV rikali, ze za letosek si Skoda polepsila o 500 % !!! A potom se ptali ruznych novinaru z ruznych koutu sveta, za cim vidi uspech Skody a vsichni se v principu schodli na dobre cene, kvalite a tradici. Novinar z USA dokonce polytoval, ze se vozy Skoda neprodavaji na tamnim trhu, protoze si mysli, ze by se tam vozy Skoda prodavali tez dobre.
Fabia je pry tim nejrozumejsim vozem, co si dnes clovek muze na nemeckem trhu koupit.
:yes:
1. VW Golf
2. Skoda Fabia
3. VW Polo
Fabia je diky "srotovnemu" druhym nejprodavanejsim vozem v Nemecku! To se jeste nikdy zadne zahranicni znacce nepovedlo!!! Nemecka media jsou toho ted plna, vsude se o tom pise nebo mluvi, na N-TV rikali, ze za letosek si Skoda polepsila o 500 % !!! A potom se ptali ruznych novinaru z ruznych koutu sveta, za cim vidi uspech Skody a vsichni se v principu schodli na dobre cene, kvalite a tradici. Novinar z USA dokonce polytoval, ze se vozy Skoda neprodavaji na tamnim trhu, protoze si mysli, ze by se tam vozy Skoda prodavali tez dobre.
Fabia je pry tim nejrozumejsim vozem, co si dnes clovek muze na nemeckem trhu koupit.
:yes:
To si sem neměl psát 😒 >😁
Nevím proč ne, mě úspěchy Škodovky nevaděj, je to dobrý pro tenhle stát. Ale že Fabia I byla celkem elegantní auto, zatímco Dvojka je vzhledová zprzněnina, na tom trvám. Už jenom kvůli tomu já bych jí v garáži mít nemoh... ;-\
pro Navtech : To uz jsem si vsimnul, ze patricizmus se na nasich autoforech nenosi 😉
Kdybych to vedel, ze hodinu po mem prispevku se tu o tom objevi cely clanek, tak bych to sem ani nepsal 😄 Ale fakt me to potesilo!
Co se tyce Seatu Ibiza, tak si myslim, ze mensi zajem se u nej projevuje diky mensi cetnosti autosalonu Seat ( alespon v castech Nemecka, kde se pohybuji je 4x vice autosalonu Skoda jak Seat ).
Kdybych to vedel, ze hodinu po mem prispevku se tu o tom objevi cely clanek, tak bych to sem ani nepsal 😄 Ale fakt me to potesilo!
Co se tyce Seatu Ibiza, tak si myslim, ze mensi zajem se u nej projevuje diky mensi cetnosti autosalonu Seat ( alespon v castech Nemecka, kde se pohybuji je 4x vice autosalonu Skoda jak Seat ).
Je to tak, ale trochu naruby. Prvořadý je trh a zájem zákazníků o určitou značku. V jeho důsledku postupně houstne (nebo taky ne) síť dealerů a jejich autosalónů... Přece to nefunguje tak, že se hned po uvedení značky na trh stanoví pevný počet autosalónů v určitém státě. Určí se základ, ten se rovnoměrně rozmístí podle hustoty a kupní síly obyvatel... A podle prodejních výsledků jich postupně přibývá, nebo nepřibývá, nebo naopak některé zaniknou...
Takže: díky menšímu zájmu o značku Seat (než o Škodu) je v Německu i menší četnost těchto autosalónů... 😉
Takže: díky menšímu zájmu o značku Seat (než o Škodu) je v Německu i menší četnost těchto autosalónů... 😉
no já bych na německém trhu viděl ten úspěch hlavně za cenou než za tradicí , ale zajímalo by mne jak si tam ve vztahu ke šrotovnému vede např. nová IBIZA? nemáš info?
Ibiza není v první desítce. [odkaz]
jo díky už jsem na to koukal vedle - takhle v tom grafu to vypadá také zajímavě -hlavně ten náskok golfa 😉 to je až do očí bijící
No Superb nebo Octavia asi jo. Možná i JáTy, ale Fabia na US trhu. Nevím, možná v hybridu by šla.
možno by sa im taká fabka hodila...chodia tam aj hnusnejšie autá (dosť čo povedať) a teraz tam zrejme bude dopyt po hyper-ultra-mikro vozidlách..teda európsky b segment..navyše stačí spomenúť že tdi-čko spraví 70 mpg a je vymaľované 😄
Dopyt je sice pěkná věc, ale jak se taková poctivě hamburgrama vykrmená američanka vejde do Fábie, to bych chtěl vidět >😁
"Technologii" nastupování/vystupování jsem shodou okolností DNES odpoledne v diskuzi pod Lacia Thesis vysvětlila (Galiny (hranatý) Golf a její technika nastupo-/vystupo-vání)
Pěkný den (a na té titulce vám to opravdu "sluší" DARTH Vadere/D. RATHe)
Pěkný den 😄
Pěkný den (a na té titulce vám to opravdu "sluší" DARTH Vadere/D. RATHe)
Pěkný den 😄
Tak mistr ještě předvedl své únorové skorozávěrečné číslo, čtvrté místo... BRAVWO POLO :yes: Fiesta ovšem úpí někde snad dokonce kolem poloviny tabulky? Nová Fiesta? No, tak to je šok.
Fiesta, problém měsíce 😲 Ví někdo, co se děje?
Fiesta, problém měsíce 😲 Ví někdo, co se děje?
Všichni fiesťáci přechází na model Ka z Turína, takže je to jen přechodně hluchý místo.
Hlavne ze si prehledel zase Fusion, ktereho se prada vic 1x tolik nez Pola. A propo Fiesta si vede velmi dobre. Tak ze cca Ford 600 aut v Bcku? A VW ma 180 >😁 :yes: :yes:
Jsem Fordomil, ale pocitat umim. 1xneceho=neco. Kdyz tak 2x tolik 😉
Nejdiskutovanější, ale i nejkritizovanější výrobce aut je tady (diskuze na auto.cz) určirě VW (potažmo celý koncern) a z jeho produkce dlouhodobě nejprodávanější produkt v Evropě - Golf. Když jeho kritikům (občas i oprávněným) začnou postupně docházet argumenty, vytáhnou hlavní trumf jeho CENU!
...A že za tu cenu máte super vybaveného korejce s lepším zákl. motorem, nebo mnohem větší Lagunu s podobně silným motorem...
Když pominu obecnou logiku nakupování u nás (akční letáky ve stylu-hlavně vše větší a více za méně peněz), podivuji se hlavně nad tím, proč by někdo v jakémkoli jiném oboru "podnikání" významně snižoval ceny, když by jeho výrobky měly i přes vyšší cenu prokazatelně nejlepší úspěch na trhu.
Zkuste někdo přesvědčit lidi od Nike (nebo Adidas), že jejich sportovní obuv je předražená a že třeba ve Stivalu, nebo
u Vietnamců mají daleko levnější boty, které vám můžou vydržet
i o celý rok déle...
Navíc komerčně mezi prestiží a cenou platí vždy přímá úměra, nikdy ne naopoak. Proto tolik lidí "rádo" připlatí na zdánlivě stejném triku za malou "nenápadnou" fajku...
Nebo jsou podle vás také zákazníci firem jako Nike (a stovky dalších), jen slepé stádo ovcí, co nepoznají "kvalitu" za "přiměřenou" cenu?
A nejste ti zákazníci právě vy, co tady tak zásadově kritizujete cenovou politiku VW...? :😉
...A že za tu cenu máte super vybaveného korejce s lepším zákl. motorem, nebo mnohem větší Lagunu s podobně silným motorem...
Když pominu obecnou logiku nakupování u nás (akční letáky ve stylu-hlavně vše větší a více za méně peněz), podivuji se hlavně nad tím, proč by někdo v jakémkoli jiném oboru "podnikání" významně snižoval ceny, když by jeho výrobky měly i přes vyšší cenu prokazatelně nejlepší úspěch na trhu.
Zkuste někdo přesvědčit lidi od Nike (nebo Adidas), že jejich sportovní obuv je předražená a že třeba ve Stivalu, nebo
u Vietnamců mají daleko levnější boty, které vám můžou vydržet
i o celý rok déle...
Navíc komerčně mezi prestiží a cenou platí vždy přímá úměra, nikdy ne naopoak. Proto tolik lidí "rádo" připlatí na zdánlivě stejném triku za malou "nenápadnou" fajku...
Nebo jsou podle vás také zákazníci firem jako Nike (a stovky dalších), jen slepé stádo ovcí, co nepoznají "kvalitu" za "přiměřenou" cenu?
A nejste ti zákazníci právě vy, co tady tak zásadově kritizujete cenovou politiku VW...? :😉
Evropa a DE neni cely svet.
Jé, ty už jsi zase tady, včera ses nějak vytratil, tak co říkáš na ty neněmecké(ty německé by se už nevešly)ceny pro GTI5, je tam celý Svět, nejen Evropa, ale i Amerika, Austrálie a je jich tam za těch 5-6let opravdu hodně, přetáhl jsem to včera hlavně pro tebe a ty mi hned utečeš...
P.S. A ty kategorie už si nastudoval...
P.S. A ty kategorie už si nastudoval...
Jiste hlavne tento rok v DE s VW akcemi typu Umweltprämie plus ....
"V Německu nabízí největší ekologický bonus podle deníku Bild Volkswagen. Při koupi nových modelů Sharan nebo Touareg zákazník dostane dodatečně ke státní prémii bonus (Umweltprämie plus) ve výši 7500 eur (téměř 200.000 Kč). I s inkasováním státního šrotovného tak může kupující ušetřit 10.000 eur, za něž si teoreticky může přikoupit další levnější vůz. Lákavé bonusy ve výši 4000 eur nabízí Volkswagen rovněž u modelu Passat, oblíbený Golf zlevnil o 2500 eur."
[odkaz]
Levnejsi uz VW a Skoda v DE nemuze byt, nez je! 😉
"V Německu nabízí největší ekologický bonus podle deníku Bild Volkswagen. Při koupi nových modelů Sharan nebo Touareg zákazník dostane dodatečně ke státní prémii bonus (Umweltprämie plus) ve výši 7500 eur (téměř 200.000 Kč). I s inkasováním státního šrotovného tak může kupující ušetřit 10.000 eur, za něž si teoreticky může přikoupit další levnější vůz. Lákavé bonusy ve výši 4000 eur nabízí Volkswagen rovněž u modelu Passat, oblíbený Golf zlevnil o 2500 eur."
[odkaz]
Levnejsi uz VW a Skoda v DE nemuze byt, nez je! 😉
Promiň, nevím na koho jsi chtěl reagovat, ale podle obsahu na mou reakci určitě ne... 8-s
Na blabol jak Golf vede po celem svete se reaguje dost tezko. 8-s V Americe, Australii vedou uplne jine auta, rozhodne ne ty od VW 😉
Psal jsem jen o oceněních G5GTI po Světě, které sis ty včera nepřímo vyžádal svou "cool" reakcí na mne . O tom jak si G5GTI vedl po celém světě to jistě něco vypovídá. Kdo kde vede
v prodejích je jiná otázka a o tom jsem nic nepsal...
Ale pokud ti dělá problém psaný text, nebo nějaký komplex,
tak to se ti potom opravdu dost těžko reaguje, to chápu...
v prodejích je jiná otázka a o tom jsem nic nepsal...
Ale pokud ti dělá problém psaný text, nebo nějaký komplex,
tak to se ti potom opravdu dost těžko reaguje, to chápu...
Adidas i Nike jsou (reknem luxusni) znacky, za ktere si lide radi priplati. Volkswagen je...jen Volkswagen. Mainstream jako kterakoliv jina znacka ve stejnem segmentu. Rozdil je jedine v tom, ze Volkwagen ma vypilovanou PR, ktere uveri cast obyvatelstva. To neni nic ve zlem, i me garazi v dnesni dobe stoji i Volkswagen.
Adidas a Nike nejsou luxusní značky, stačí se podívat kolem sebe, to je všude plno luxusu... Luxus je třeba "pravá" kabelka LouisVuitton..., těch už tolik neuvidíš, tedy pokud ji ponáš od kopie... 😉
Pokud jsi nepochopil, srovnaval jsem Adidas, Nike a ostatni obuv za bezne ceny na trznici a Volkswagenem a ostatnim beznym mainstreamem.
Pokud chces pokracovat v tvem pochybnem srovnani LuisVuitton by byl ve srovnani s automobilovym mainstreamem o tridu vys. Takze srovnani vysoce nemistne.
Pokud chces pokracovat v tvem pochybnem srovnani LuisVuitton by byl ve srovnani s automobilovym mainstreamem o tridu vys. Takze srovnani vysoce nemistne.
Ty jsi napsal, že Nike a Adidas jsou luxusní značky, já ti na to napsal, že opravdu luxusní značka je např LV! Vše ostatní už je jen tvá konstrukce... "Exkluzivita" VW je srovnatelná třeba s Adidasem a jako konkurence třeba Ford alias fa Puma, ale k LV bys už musel přirovnat třeba Bentley...chápeš
Nebo chceš tvrdit, že třeba Adidas si průměrně vydělávající člověk nemůže dovolit, tak jako LV, nebo Bentley...?
Nebo chceš tvrdit, že třeba Adidas si průměrně vydělávající člověk nemůže dovolit, tak jako LV, nebo Bentley...?
Marianku ne. Tady opět střílíš mimo. Adidas a stejně tak Nike jsou obyčejný střední proud. Pokud chceš oparvdu "luxusní" nebo jinak kvalitní ošacení/obuv, existují značky, o kterých si asi ani neslyšel a jsou řádově úplně jinde. Jak sportovní, tak dejme tomu konfekční. Adidas a Nike jsou jen pořádně marketingově protlačovány - stejně jako VW.
V porovnani s obuvi kazdodenne koupenou v supermarketech i na trznicich jsou tyto znacky o "tridu" vyse. Stejne jako Volvo je o tridu vyse nez Volkswagen.
Zde vsak nejde o boty na trznici. Jde o pomer ceny/kvality/hodnot. Jde o postaveni znacky Volkswagen, ktera se pohybuje ve stejne vysi jako kterykoliv mainstream.
Zde vsak nejde o boty na trznici. Jde o pomer ceny/kvality/hodnot. Jde o postaveni znacky Volkswagen, ktera se pohybuje ve stejne vysi jako kterykoliv mainstream.
Je mi úplně jedno jestli to nemůžeš, nebo nechceš pochopit...
...ale považovat za jakýkoli luxus něco v čem stojí lidi i ve frontě na pracáku to taky o něčem svědčí, stejně jako tvrdit, že VW má podobné postavení mezi auty, jako boty z tržnice...
Nevím jaké boty bys přirovnal třeba k Loganu, Ladě, nebo Tatě?...
asi žabky (obě levé), nebo papírové boty zn. Jarek Nohavica...
Tebe ten VW, ale pěkně s..e co...až je mi tě chvílemi skoro líto... 8-s 😒
...ale považovat za jakýkoli luxus něco v čem stojí lidi i ve frontě na pracáku to taky o něčem svědčí, stejně jako tvrdit, že VW má podobné postavení mezi auty, jako boty z tržnice...
Nevím jaké boty bys přirovnal třeba k Loganu, Ladě, nebo Tatě?...
asi žabky (obě levé), nebo papírové boty zn. Jarek Nohavica...
Tebe ten VW, ale pěkně s..e co...až je mi tě chvílemi skoro líto... 8-s 😒
K botám se již vyjadřovat nebudu, tam jsi prostě mimo.
No, osobně bych Volvo rozhodně neviděl o třídu výše než VW. Stačí si porovnat jejich nabídku jak modelů, tak třeba motorů. Vždyď Volvo nemá ani svůj osmiválec. Chybí mu šestiválec v naftě. A že se tváří jakože luxusně? To na to, abych ho já zařadil o třídu výše, nestačí. To je můj dojem.
Potom tady opět vidím šermování se slovem "kvalita". Již jsem zde musel několikrát vysvětlovat, že ten pojem není ekvivalentem ke slovu "spolehlivost", jak si to asi myslíš ty. On totiž tu "kvalitu" VW opravdu má. Pokud nevíš, co pojem kvalita znamená, zadej do googlu a přiuč se, poté mi dáš zajisté zapravdu.
No, osobně bych Volvo rozhodně neviděl o třídu výše než VW. Stačí si porovnat jejich nabídku jak modelů, tak třeba motorů. Vždyď Volvo nemá ani svůj osmiválec. Chybí mu šestiválec v naftě. A že se tváří jakože luxusně? To na to, abych ho já zařadil o třídu výše, nestačí. To je můj dojem.
Potom tady opět vidím šermování se slovem "kvalita". Již jsem zde musel několikrát vysvětlovat, že ten pojem není ekvivalentem ke slovu "spolehlivost", jak si to asi myslíš ty. On totiž tu "kvalitu" VW opravdu má. Pokud nevíš, co pojem kvalita znamená, zadej do googlu a přiuč se, poté mi dáš zajisté zapravdu.
Ale ten úplný konec je v tomto případě z tvé strany přehnaně a až naivně optimistický... 😉
Adidas a Nike jsou luxusní značky pro mistRRa... >😁 Na maRRiánka pozor, je to patnáctiletej hošík, co se tu stylizuje do role kapitána automobilového průmyslu. Takže jeho hodnotová měřítka nutno brát s velmi velkou rezervou. Jednou tu vypisoval pěknou story, jak znechuceně prodával poruchového Range Rovera, jindy, že všechna svá auta kupuje výhradně za Západě, ačkoliv za tejden tu horoval za Finsko (asi nemá mapu), jen prý manželce koupil Forestera v Česku. Jezdí prý na chatu brodem, tak aby se neutopili. Je s ním zábava hlavně na jeho blogu. Nyní vidíš, že jednu ze svých početných garáží vybavil i Volkswagenem 😄
Mě se VW drahý nezdá. Když kupuješ auta reálně zjistíš, že nejsou takové rozdíly jako slyšíš na diskusích. Renault prodává za babku sedana z Turecka určeného pro východní trhy a rázem je levný celý Megane. Pak přijdete do autosalónu a zjistíte že hatche dáte stejně jako golva nebo Octávku. A prodeje má logicky největší, když je německý a spol. trh největší. Nehledal bych v tom nějakou vědu.
Polo je najlepšie supermini na svete. Prečo? Hoci je to už staré auto, tak staré, že prišiel nástupca dokáže niečo, čo nedokázalo okrem Fabie tuším nijaké iné auto-konkurovať novým generáciam konkurentov. Polo nemá problém s Grande Puntom. Polo nemá problém s Clio. Polo nemá problém s FIestou. Polo nemá problém s Fabiou. Polo je lepšie než Peugeot 207. Má s niekým Polo problém? Toto sú špičky triedy. Nehovorím, že sa im 100% vyrovná. Ale tá skutočnosť, že Polo si to dokáže rozdať s novými špičkami a to aj v predajoch, to hovorí o tom, že sa jedná o skutočne nadčasové auto a vlastne najlepšie supermini. Obzvlášť vtedy, ak si uvedomím, že Polo sa nepredáva ako AKCIA ako u Fushionu. To umiestnenie hore, to ohoromí.
P.S.: Odporúčam počkať na POLO. Nové POLO. To bude totiž subprémiový model. :yes:
P.S.: Odporúčam počkať na POLO. Nové POLO. To bude totiž subprémiový model. :yes:
Lenze toto iste sa da povedat aj o Fusion. Taktiez stare auto, na konci svojho zivota (navyse o nastupcovi zatial nie je rec). A za 2 mesiace tohto roku sa ho predalo 2x viac, ako Pola. Zeby preto, lebo je horsie? 😉
Polo sa nepredáva ako AKCIA ako u Fushionu .... ze ne, precti jsi neco o VW Umweltprämie plus. 😉
Levne Polo ma problem, a to s lepsim Fusionem. 😉
čo nedokázalo okrem Fabie tuším nijaké iné auto-konkurovať novým generáciam konkurentov ....
hmm to moc aut neznas, treba 10lete KA od Fordu porazilo 4 lete VW Fox [odkaz]
Levne Polo ma problem, a to s lepsim Fusionem. 😉
čo nedokázalo okrem Fabie tuším nijaké iné auto-konkurovať novým generáciam konkurentov ....
hmm to moc aut neznas, treba 10lete KA od Fordu porazilo 4 lete VW Fox [odkaz]
Ka je supermini?
To Polo stojí ešte stále dosť.
To Polo stojí ešte stále dosť.
Nestoji, je levnejsi.
Akcni Polo od 244 900 Kc
Akcni Fusion od 249 990 Kc
Nova Fiesta stejne vede prodeje B v EU.
Akcni Polo od 244 900 Kc
Akcni Fusion od 249 990 Kc
Nova Fiesta stejne vede prodeje B v EU.