Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TRAFIC
| 14. 4. 2014 12:05
Proste nepochopím tie extra-vysoké predky a svetlomety až v nebi. Keď ide taká dodávka za mnou, svieti mi priamo do späťákov - vtedy by som dizajnérov čo to nakreslili roztrhal na kusy...
Celkovo je to, až na pocit úzkeho a vysokého auta z predného pohľadu, pekné. Interiér kabíny vyzerá prívetivo, uvidíme, aký prívetivý bude v reáli.
TRAFIC
| 14. 4. 2014 12:20
Četl jsem zdůvodnění u Jumpera, Boxera, Ducata. Prý je to kvůli ochraně světel. Na stavbě a obecně v provozu se prostě sem tam do něčeho vrazí a takhle to spíše odnese nárazník než světlo. dle mě to logiku má (ale to nic nemění na tom, že mi to na silnici taky vadí >:-[] )
Avatar - Ozzman
TRAFIC
| 14. 4. 2014 12:37
Tak to má dnes už většina dodávek. Třeba už i ten největší etalon Ford Transit :-)
Avatar - pumpkin
TRAFIC
| 14. 4. 2014 18:44
Áno, to je vo večernej kolóne celkom nepríjemné. ;-\
Avatar - Hittman
4válec
| 14. 4. 2014 12:25
No, už vidím naložený trafic paletou cementu, jak bude brzdit provoz. A spotřebu si necháme samozřejmě znát, připočítejme 3 litry navrch při normálním využívání >:-[]
Avatar - WinDiesel
4válec
| 14. 4. 2014 13:05
Svého času jezdil Trafic i s 1,9 D a myslím že to bylo kolem 50 kW. Možná že to ale byl 1,9 TD s 66 kW.
Avatar - Hittman
4válec
| 14. 4. 2014 13:39
Měl jsem trafika v r 07 66kW H1L1 a když se naložil, nejel a žral. A to myslím bylo 1,9 či 2,0 dCI. Takže jim to nežeru, jaké to bude s 1,6 dCI super šetrné a plně naložené skvěle zrychlující vozidlo, i když tam dají o turbo navíc ;-)
4válec
| 14. 4. 2014 21:21
Nežer, kľudne hladuj, ušetríš.
renault a design
| 14. 4. 2014 12:59
nejde dohromady, ten interiér je prostě tradičně francouzky odpornej a oplu/GM se divim proč si neudělá svojí globální dodávku a kupuje tydle šajzdreky
renault a design
| 14. 4. 2014 21:22
Videl s sa niekedy v zrkadle? Aký asi musíš byť keď už tvoj príspevok dokáže zdvihnúť žalúdok...
renault a design
| 15. 4. 2014 09:03
Kupuje, protože sám to nezvládá. Opel kupuje všechny dodávky, od Renaulta, od Fiata, nemá na vlastní vývoj. A že by byly renaultí dodávky špatný? Asi to nebude tak horký, když se v Evropě prodávají zhruba stejně, jako předražený VW, co? >:D
renault a design
| 15. 4. 2014 11:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
renault a design
| 15. 4. 2014 11:42
A nie je to to isté? ;-)
renault a design
| 15. 4. 2014 13:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Renault Trafic
| 14. 4. 2014 13:25
Renault Trafic se mě líbí,s 103kw dci ve verzi passenger ideální auto na cesty k moři :yes:
Avatar - moreczech
RENAULT Trafic 2 vs. 3
| 14. 4. 2014 17:17
Král je mrtev, ať žije Král....RENAULT toujours !!!
Avatar - m.z.
RENAULT Trafic 2 vs. 3
| 14. 4. 2014 17:18
Ten Opel se mi designově líbí víc (předek), jinak to nevypadá zle.
Avatar - moreczech
RENAULT Trafic 2 vs. 3
| 14. 4. 2014 19:29
souhlas, bohužel...
RENAULT Trafic 2 vs. 3
| 15. 4. 2014 11:43
Akurát zrovna užitkáče sa nekupujú pre krásu.
Avatar - Filip007
Renault vs Ford
| 14. 4. 2014 18:16
Renault vypadá oproti minulé generaci dost pěkně, ale v některých bodech mi připadá stejný jako Ford transit. Renaulta bych volil jenom kdyby by byl levný, jinak bych bral vw transporter nebo transita. Máme osobní zkušenosti s předchozí verzí trafica a nebyli jsme moc spokojeni. Motor vydržel jenom 230 000km a občas něco upadlo z interiéru, jinak to bylo slušné auto. Těším se až se svezu v nové verzi !
Avatar - pumpkin
Renault vs Ford
| 14. 4. 2014 18:51
Minulý Transit bol na tom kvalitou podobne, navyše ponúkal ešte menej komfortu.
Ako úžitkáč je podľa mňa Trafic tou správnou voľbou a za adekvátnu cenu.
Predajný úspech to len potvrdzuje. :yes:
Avatar - petrumr
Renault vs Ford
| 14. 4. 2014 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku