Proste nepochopím tie extra-vysoké predky a svetlomety až v nebi. Keď ide taká dodávka za mnou, svieti mi priamo do späťákov - vtedy by som dizajnérov čo to nakreslili roztrhal na kusy...
Celkovo je to, až na pocit úzkeho a vysokého auta z predného pohľadu, pekné. Interiér kabíny vyzerá prívetivo, uvidíme, aký prívetivý bude v reáli.
Četl jsem zdůvodnění u Jumpera, Boxera, Ducata. Prý je to kvůli ochraně světel. Na stavbě a obecně v provozu se prostě sem tam do něčeho vrazí a takhle to spíše odnese nárazník než světlo. dle mě to logiku má (ale to nic nemění na tom, že mi to na silnici taky vadí >:-[] )
No, už vidím naložený trafic paletou cementu, jak bude brzdit provoz. A spotřebu si necháme samozřejmě znát, připočítejme 3 litry navrch při normálním využívání >:-[]
Měl jsem trafika v r 07 66kW H1L1 a když se naložil, nejel a žral. A to myslím bylo 1,9 či 2,0 dCI. Takže jim to nežeru, jaké to bude s 1,6 dCI super šetrné a plně naložené skvěle zrychlující vozidlo, i když tam dají o turbo navíc ;-)
nejde dohromady, ten interiér je prostě tradičně francouzky odpornej a oplu/GM se divim proč si neudělá svojí globální dodávku a kupuje tydle šajzdreky
Kupuje, protože sám to nezvládá. Opel kupuje všechny dodávky, od Renaulta, od Fiata, nemá na vlastní vývoj. A že by byly renaultí dodávky špatný? Asi to nebude tak horký, když se v Evropě prodávají zhruba stejně, jako předražený VW, co? >:D
Renault vypadá oproti minulé generaci dost pěkně, ale v některých bodech mi připadá stejný jako Ford transit. Renaulta bych volil jenom kdyby by byl levný, jinak bych bral vw transporter nebo transita. Máme osobní zkušenosti s předchozí verzí trafica a nebyli jsme moc spokojeni. Motor vydržel jenom 230 000km a občas něco upadlo z interiéru, jinak to bylo slušné auto. Těším se až se svezu v nové verzi !
Minulý Transit bol na tom kvalitou podobne, navyše ponúkal ešte menej komfortu.
Ako úžitkáč je podľa mňa Trafic tou správnou voľbou a za adekvátnu cenu.
Predajný úspech to len potvrdzuje. :yes: