Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Trafic a Opel Vivaro: Užitková dvojčata se představují podrobněji

22 komentářů

Klaudius
Proste nepochopím tie extra-vysoké predky a svetlomety až v nebi. Keď ide taká dodávka za mnou, svieti mi priamo do späťákov - vtedy by som dizajnérov čo to nakreslili roztrhal na kusy...
Celkovo je to, až na pocit úzkeho a vysokého auta z predného pohľadu, pekné. Interiér kabíny vyzerá prívetivo, uvidíme, aký prívetivý bude v reáli.
offf
Četl jsem zdůvodnění u Jumpera, Boxera, Ducata. Prý je to kvůli ochraně světel. Na stavbě a obecně v provozu se prostě sem tam do něčeho vrazí a takhle to spíše odnese nárazník než světlo. dle mě to logiku má (ale to nic nemění na tom, že mi to na silnici taky vadí >😒] )
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to má dnes už většina dodávek. Třeba už i ten největší etalon Ford Transit 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Áno, to je vo večernej kolóne celkom nepríjemné. ;-\
Avatar - Hittman
Hittman
No, už vidím naložený trafic paletou cementu, jak bude brzdit provoz. A spotřebu si necháme samozřejmě znát, připočítejme 3 litry navrch při normálním využívání >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Svého času jezdil Trafic i s 1,9 D a myslím že to bylo kolem 50 kW. Možná že to ale byl 1,9 TD s 66 kW.
Avatar - Hittman
Hittman
Měl jsem trafika v r 07 66kW H1L1 a když se naložil, nejel a žral. A to myslím bylo 1,9 či 2,0 dCI. Takže jim to nežeru, jaké to bude s 1,6 dCI super šetrné a plně naložené skvěle zrychlující vozidlo, i když tam dají o turbo navíc 😉
Klaudius
Nežer, kľudne hladuj, ušetríš.
delvan
nejde dohromady, ten interiér je prostě tradičně francouzky odpornej a oplu/GM se divim proč si neudělá svojí globální dodávku a kupuje tydle šajzdreky
Klaudius
Videl s sa niekedy v zrkadle? Aký asi musíš byť keď už tvoj príspevok dokáže zdvihnúť žalúdok...
Doblo20
Kupuje, protože sám to nezvládá. Opel kupuje všechny dodávky, od Renaulta, od Fiata, nemá na vlastní vývoj. A že by byly renaultí dodávky špatný? Asi to nebude tak horký, když se v Evropě prodávají zhruba stejně, jako předražený VW, co? >😁
Gilgit
Tady nejde o to, ze Opel nemá na vlastní vývoj, ale vyhodnotil spolupráci s jinou firmou jako ekonomictejsí. Spolecný vývoj a spolecná výroba není v oblasti dodávek v Evrope nic nového ani nic co se týká jenom firmy Opel.
Klaudius
A nie je to to isté? 😉
Gilgit
Není.

To, ze aktuální generace VW Crafteru byla vyvinuta na bázi Mercedesu Sprinter a vyrábí se v továrnách Daimleru (od roku 2016 tomu bude jinak) treba znamená, ze Volkswagen nemel na vlastní vývoj?

To, ze vyhodnotím neco jako ekonomictejsí, jeste neznamená ze nemám na tu méne ekonomickou alternativu.
spojka
Renault Trafic se mě líbí,s 103kw dci ve verzi passenger ideální auto na cesty k moři :yes:
Avatar - moreczech
moreczech
Král je mrtev, ať žije Král....RENAULT toujours !!!
Avatar - m.z.
m.z.
Ten Opel se mi designově líbí víc (předek), jinak to nevypadá zle.
Avatar - moreczech
moreczech
souhlas, bohužel...
Klaudius
Akurát zrovna užitkáče sa nekupujú pre krásu.
Avatar - Filip007
Filip007
Renault vypadá oproti minulé generaci dost pěkně, ale v některých bodech mi připadá stejný jako Ford transit. Renaulta bych volil jenom kdyby by byl levný, jinak bych bral vw transporter nebo transita. Máme osobní zkušenosti s předchozí verzí trafica a nebyli jsme moc spokojeni. Motor vydržel jenom 230 000km a občas něco upadlo z interiéru, jinak to bylo slušné auto. Těším se až se svezu v nové verzi !
Avatar - pumpkin
pumpkin
Minulý Transit bol na tom kvalitou podobne, navyše ponúkal ešte menej komfortu.
Ako úžitkáč je podľa mňa Trafic tou správnou voľbou a za adekvátnu cenu.
Predajný úspech to len potvrdzuje. :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
transportér je uzký, proti vivaru.VW je pohodlnější, ale takovéj jumper je větší pracant, tak vlastně je to nejlépe mět ve firmě od každýho kus. >😁