Novinky
Na Fb Citroenu je fotka nového Citroenu DS6 WR. Chcel som tu dať odkaz na stránku, ale stránka najčítanejšieho automobilového média v ČR takúto možnosť neponúka.
:no:
:no:
[odkaz]
No áno toto som našiel, lenže ak si dáš Facebook Citroenu tak Tam je pekne v plnej kráse pred hodinou zverejnená v tej "asi medenej" farbe. Ty si dal odkaz na článok spred štyroch dní. Asi stránka nepovoľuje odkaz na Facebook. 😄
[odkaz]
No, takto to išlo aj mne. Snažil som sa ho tu vložiť ale priamo. Lebo o pár hodín už to bude treba skrolovať dole a nezobrazí sa hneď. Ale asi to nie je povolené.
Aspon na Slovensku sa uz prestal predavat C4 Aircross.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pro dvě , tři, pokud budeme brát DS jako samostatnou značku není 26 modelů zase až tak málo . 108 , 208 , 308 , 408(coupesedan na bázi 30😄 , 508 , dvě velikosti nějakého crosoveru , van .... to samé citronu a DS jako luxusnější značka může mít modelů méně . Vám to nestačí ?
Kdo ví co bude za 5 let, problém PSA, je že mění řiditele každých 5 let a s ním i strategické plány. Podle toho ty plány vypadají. Jsou to obraty o 180% a změny jak počasí v Tatrách. Nejdřív chtěli vyrábět C7 jako konkurenci BMW, sedan který by stál nad modelem C6, pak změna strategie na řadu DS, pak ta aliance s GM a podvozek od Oplu, a teď zase "Dacia" ala Citroen a Peugeot "premium". Tyhle změny strategie škodí bohužel nejvíce. Než se stihne nějaká změna projevit, tak představenstvo stávajícího CEO zařízne, protože nejsou spokojeni s výsledky a navrhnou nového, který všechny dosavadní plány postaví na hlavu. Těm plánum chybí nějaký konzistentní a systematický postup. To jen ukazuje na bezradnost vedení, které neví jaká cesta je správná a zkoušejí co se chytne. Snad nedělají největší chybu,aby nakonec PSA neskončila jako Saab....
PS: jo málem jsem zapoměl, plány obsahují i vývoj vlastní platformy s pohonem 4x4 pro prémiové sedany/SUV a ještě výraznější hybridizaci modelů.
PS: jo málem jsem zapoměl, plány obsahují i vývoj vlastní platformy s pohonem 4x4 pro prémiové sedany/SUV a ještě výraznější hybridizaci modelů.
Problém PSA je to, že svou situaci začal řešit příliš pozdě. Na budoucnost měl myslet v době, kdy byl v zisku a ne teď, když každý rok prodělává miliardy Euro. Teď jen bude čekat, jak dlouho do něj bude Francie a Čína cpát peníze a modlit se, aby je někdo nakonec koupil.
Psa přece nemohlo vedět, že v roce 2008 přijde krize, která takhle zamíchá kartami prodejů v Evropě. Možná kdyby měli křišťálovou kouli, tak mohli situaci řešit dřív. 😉
Mohli mnohem dřív řešit spolehlivost a kvalitu. Na to žádnou krizi nepotřebovali.
a proč myslíš, že něco takového neřešili ? >😁 Otázka spolehlivosti a kvality nevedly ke stavu, ve kterém se PSA dnes nachází ... to máš nějak popletené.
Pokud to řešily, tak to zatím nejde nikde vidět. Propad prodejů a ceny za které jsou schopni reálně prodávat samozřejmě souvisí s tím, jak moc se snažili.
to rozhodně nee :-! Propad prodejů vůbec nesouvisí s tím o čem tady mluvíš
Já dávám pogovi za pravdu, člověk opravdu někdy kroutí hlavou co si PSA k zákazníkům dovolí. Roky po sobě chcípá za studena motor 1,4i, šaltrpáka chodí po celém interiéru a na zadní nápravu jsou v Česku specializované firmy na opravy. Teď už rozhodili i ergonomii. S testem 308 na autostream na seznamu souhlasím.
Tak to holt teď podobně udělá PSA....
Ono je totiž lepší mít užší portfolio, které si na sebe vydělá, než chtít být všude a přitom nezvládat pořádně nic....
Vydělali na tom , i díky pomoci vlády USA a dotacím do autoprůmyslu.
V Evropě je to špatné.. Pomůže jim tady Jeep.
Dobrý je předělaný velký SUV-MPV Freemont.
FIAT nemá kombík..spolu s menšími SUV nejprodávanější segment v EU.
Nástupce Fiatu Merea nikde..ani sedan ani kombi.
Nástupce Stila je jen Bravo. Kombi taky není.
Jen dobré Punto , které chtějí rušit?? 8-s
A mini 500..a její deriváty. Ty moc lidí neosloví.
O tragedii Lancie je lepší mlčet.
Funguje jen mini auto..Delta se nechytla..není sportovní ani luxusní.
A kombíky a MPV už taky Lancia nemá.
Pokud to takhle ořízene i PSA..tak potěš koště. :-!
V malých vozech PSA kombíky nemá, protože se jim obecně nedaří. Celých 12% P207 SW se prodalo v ČR, takže pokud si vemeš jak málo bylo prodaných 207 SW u nás, tak si spočítej jak málo jich nakonec bylo vyrobeno proti HB. V Evropě prostě malé kombíky tolik neletí, rodiny využívají minimálně kompakty, ve Francii MPV, poslední dobou SUV a Crossovery... a starší zákazníci nižší střední třídy jdou do zvýšených verzí, například do 2007
Takový Chrysler PSA nemá, v číně zatím prodávají jen něco přes půl milionu vozidel, což je málo.
Uvidíme, jak se tahle strategie projeví z dlouhodobého hlediska. Zatím z nabídky Citroenu vypadne jen jediný model a to bude zřejmě C8... Které modely zaříznou později, to mě opravdu zajímá, protože pak půjdou prodeje dolů a s nima i celkový zisk. Fiat je toho zářným příkladem. Nic neprodáváš, tak nic nemáš....
přesná ukázka toho jak se to dělat nemá !