Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot a Citroën do roku 2020 ukončí výrobu 19 modelů

Za šest let bude nabídka uskupení PSA výrazně štíhlejší, než dnes. Koncern přestane produkovat málo efektivní modely, na černé listině jich je hned 19, což je více než 40 % současné nabídky!
Zpět na článek
15. 4. 2014 09:01
15. 4. 2014 09:05
15. 4. 2014 09:15
15. 4. 2014 09:17
15. 4. 2014 09:19
15. 4. 2014 09:19
15. 4. 2014 09:22
15. 4. 2014 09:28
15. 4. 2014 09:31
15. 4. 2014 09:00
přístup ala Marchione <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
Jo, Marchione nepotřeboval být 5 let ve ztrátě a vyházet miliardy EUR na modely pro Evropu, které se nevyplatí.... Sesekal to už dávno a nese to své ovoce (resp. finanční výsledky....)

Tak to holt teď podobně udělá PSA....
Ono je totiž lepší mít užší portfolio, které si na sebe vydělá, než chtít být všude a přitom nezvládat pořádně nic....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 09:05
Re: přístup ala Marchione <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
lenze Marchione obetoval celu znacku ( lancia ) aby fiat prezil.... otazkou je do akej miery vyhladi modelovu ponuku PSA..... napriklad take C3 picasso podla mna uz nastupcu nedostane.... a pochybnosti mam aj o buducnosti terajsieho cactusu uvidime..... u peugeota mi pride portfolio modelov lepsie strihnute ale aj tam som zvedavy ci taka 3008micka prezije .... ono velmi ani nie je co okresavat ..... neviem kde chcie tie modely PSA stiahnut ale v europskej ponuke PSA az tolko toho nemoze okresat... to by im nic neostalo... skor by som povedal ze tych modelov maju malo ... ved citroenu chyba kombik C4 ... v malej triede tiez uz PSA kombiky nema... chybaju poriadne SUV.... chybaju auta vyssej strednej triedy ktore tu kedysi PSA malo..... uz teraz mi pride ponuka PSA v eu dost biedna...
Avatar - Jaros71
15. 4. 2014 10:12
Re: přístup ala Marchione <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
FIAT má štěstí s investicí v USA do Chrysleru..
Vydělali na tom , i díky pomoci vlády USA a dotacím do autoprůmyslu.
V Evropě je to špatné.. Pomůže jim tady Jeep.
Dobrý je předělaný velký SUV-MPV Freemont.
FIAT nemá kombík..spolu s menšími SUV nejprodávanější segment v EU.
Nástupce Fiatu Merea nikde..ani sedan ani kombi.
Nástupce Stila je jen Bravo. Kombi taky není.
Jen dobré Punto , které chtějí rušit?? 8-s
A mini 500..a její deriváty. Ty moc lidí neosloví.
O tragedii Lancie je lepší mlčet.
Funguje jen mini auto..Delta se nechytla..není sportovní ani luxusní.
A kombíky a MPV už taky Lancia nemá.
Pokud to takhle ořízene i PSA..tak potěš koště. :-!
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 10:27
Re: přístup ala Marchione <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
suhlas... ak pojdu po vzore fiatu tak to ostane pezotu len 208micka a citroenu len picasso ;-) .... uvidime
Avatar - Ronault.
15. 4. 2014 17:02
Re: přístup ala Marchione <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
3008 je prodejně velmi úspěšná. To, že ji nechápeš, neznamená, že se neprodává.

V malých vozech PSA kombíky nemá, protože se jim obecně nedaří. Celých 12% P207 SW se prodalo v ČR, takže pokud si vemeš jak málo bylo prodaných 207 SW u nás, tak si spočítej jak málo jich nakonec bylo vyrobeno proti HB. V Evropě prostě malé kombíky tolik neletí, rodiny využívají minimálně kompakty, ve Francii MPV, poslední dobou SUV a Crossovery... a starší zákazníci nižší střední třídy jdou do zvýšených verzí, například do 2007
Avatar - del42sa
15. 4. 2014 10:32
Re: přístup ala Marchione <b class="smile02"><b>;-)</b></b>
taky podle toho nabídka Fiatu vypadá: Lancia mrtvá, Alfa v kómatu, Fiat 100x zrecyklovaná 500. Jediná naděje Fiatu americký Chrysler. Nebýt toho, je Fiat už dávno pod drnem.

Takový Chrysler PSA nemá, v číně zatím prodávají jen něco přes půl milionu vozidel, což je málo.
Uvidíme, jak se tahle strategie projeví z dlouhodobého hlediska. Zatím z nabídky Citroenu vypadne jen jediný model a to bude zřejmě C8... Které modely zaříznou později, to mě opravdu zajímá, protože pak půjdou prodeje dolů a s nima i celkový zisk. Fiat je toho zářným příkladem. Nic neprodáváš, tak nic nemáš....

přesná ukázka toho jak se to dělat nemá !
15. 4. 2014 09:01
DS6 WR
Na Fb Citroenu je fotka nového Citroenu DS6 WR. Chcel som tu dať odkaz na stránku, ale stránka najčítanejšieho automobilového média v ČR takúto možnosť neponúka.
:no:
Rozbalit vlákno
8
15. 4. 2014 09:15
Re: DS6 WR
No áno toto som našiel, lenže ak si dáš Facebook Citroenu tak Tam je pekne v plnej kráse pred hodinou zverejnená v tej "asi medenej" farbe. Ty si dal odkaz na článok spred štyroch dní. Asi stránka nepovoľuje odkaz na Facebook. :-)
15. 4. 2014 09:19
Re: DS6 WR
Áno, presne to. :yes:
15. 4. 2014 09:22
Re: DS6 WR
No, takto to išlo aj mne. Snažil som sa ho tu vložiť ale priamo. Lebo o pár hodín už to bude treba skrolovať dole a nezobrazí sa hneď. Ale asi to nie je povolené.
Avatar - Ham.
15. 4. 2014 09:28
Re: DS6 WR
Musíš vkládat adresu která začíná http..... nikoliv https, prostě umazat to "s" z adresy a pak to funguje normálně.
Avatar - LEGOPARK
15. 4. 2014 09:37
C4 Aircross je prvy
Aspon na Slovensku sa uz prestal predavat C4 Aircross.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
15. 4. 2014 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2014 09:45
A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
Pro dvě , tři, pokud budeme brát DS jako samostatnou značku není 26 modelů zase až tak málo . 108 , 208 , 308 , 408(coupesedan na bázi 308) , 508 , dvě velikosti nějakého crosoveru , van .... to samé citronu a DS jako luxusnější značka může mít modelů méně . Vám to nestačí ?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - del42sa
15. 4. 2014 10:37
Re: A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
Kdo ví co bude za 5 let, problém PSA, je že mění řiditele každých 5 let a s ním i strategické plány. Podle toho ty plány vypadají. Jsou to obraty o 180% a změny jak počasí v Tatrách. Nejdřív chtěli vyrábět C7 jako konkurenci BMW, sedan který by stál nad modelem C6, pak změna strategie na řadu DS, pak ta aliance s GM a podvozek od Oplu, a teď zase "Dacia" ala Citroen a Peugeot "premium". Tyhle změny strategie škodí bohužel nejvíce. Než se stihne nějaká změna projevit, tak představenstvo stávajícího CEO zařízne, protože nejsou spokojeni s výsledky a navrhnou nového, který všechny dosavadní plány postaví na hlavu. Těm plánum chybí nějaký konzistentní a systematický postup. To jen ukazuje na bezradnost vedení, které neví jaká cesta je správná a zkoušejí co se chytne. Snad nedělají největší chybu,aby nakonec PSA neskončila jako Saab....

PS: jo málem jsem zapoměl, plány obsahují i vývoj vlastní platformy s pohonem 4x4 pro prémiové sedany/SUV a ještě výraznější hybridizaci modelů.
15. 4. 2014 11:15
Re: A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
Problém PSA je to, že svou situaci začal řešit příliš pozdě. Na budoucnost měl myslet v době, kdy byl v zisku a ne teď, když každý rok prodělává miliardy Euro. Teď jen bude čekat, jak dlouho do něj bude Francie a Čína cpát peníze a modlit se, aby je někdo nakonec koupil.
Avatar - del42sa
15. 4. 2014 11:28
Re: A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
Psa přece nemohlo vedět, že v roce 2008 přijde krize, která takhle zamíchá kartami prodejů v Evropě. Možná kdyby měli křišťálovou kouli, tak mohli situaci řešit dřív. ;-)
15. 4. 2014 11:37
Re: A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
Mohli mnohem dřív řešit spolehlivost a kvalitu. Na to žádnou krizi nepotřebovali.
Avatar - del42sa
15. 4. 2014 11:43
Re: A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
a proč myslíš, že něco takového neřešili ? >:D Otázka spolehlivosti a kvality nevedly ke stavu, ve kterém se PSA dnes nachází ... to máš nějak popletené.
15. 4. 2014 11:51
Re: A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
Pokud to řešily, tak to zatím nejde nikde vidět. Propad prodejů a ceny za které jsou schopni reálně prodávat samozřejmě souvisí s tím, jak moc se snažili.
Avatar - del42sa
15. 4. 2014 11:54
Re: A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
to rozhodně nee :-! Propad prodejů vůbec nesouvisí s tím o čem tady mluvíš
Avatar - KANKUNEN
15. 4. 2014 14:26
Re: A vám se zdá 26 modelů pro dvě tři značky málo ?
Já dávám pogovi za pravdu, člověk opravdu někdy kroutí hlavou co si PSA k zákazníkům dovolí. Roky po sobě chcípá za studena motor 1,4i, šaltrpáka chodí po celém interiéru a na zadní nápravu jsou v Česku specializované firmy na opravy. Teď už rozhodili i ergonomii. S testem 308 na autostream na seznamu souhlasím.