Peugeot a Citroën do roku 2020 ukončí výrobu 19 modelů
Nový šéf PSA Carlos Tavares řádí jako černá ruka. Dobře ví, že návrat k zisku vede mimo jiné i přes zeštíhlení modelové nabídky a bude škrtat opravdu pořádně. Dnes má francouzský koncern v nabídce 45 modelů, ovšem do šesti let jich bude pouze 26, tedy s trochou nadsázky polovina!
Tavares tento program nazývá "Back in the Race" a jeho cílem je lépe rozložit síly a efektivněji využít platformy a další techniku, přičemž si od tohoto zeštíhlení slibuje lepší pokrytí trhu. Zdánlivě je to paradox, ovšem pouze do chvíle, než vezmeme v úvahu, že si dnes vozy Citroën a Peugeot do značné míry konkurují, což má nová strategie od sebe výrazněji vzdálených značek vyřešit.
Výkladní skříní PSA se má stát značka DS, u níž se bude usilovat o plnohodnotné začlenění do prémiové třídy stejně, jako se to už dnes daří v Číně a o horní a spodní část mainstreamu se podělí Peugeot a Citroën. Díky provedeným změnám chce mít PSA už v roce 2016 pozitivní peněžní tok a v letech 2016-2018 vydělat dvě miliardy euro. Do roku 2018 chce Tavares vytvořit provozní rezervu ve výši 2 %, která má v období 2019-2023 vzrůst na 5 %.