Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Američtí fanoušci aut se radují, VW začne prodávat naftové kombi s manuálem

Choutky amerických automobilových entuziastů mohou být pro člověka ze středu Evropy naprosto nepochopitelné. Ti totiž již delší dobu považují za svatý grál vozy, ve kterých jezdí Evropané naprosto běžně.
Zpět na článek
20. 4. 2014 13:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2014 10:00
20. 4. 2014 13:28
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2014 10:08
17. 4. 2014 10:43
19. 4. 2014 10:17
17. 4. 2014 17:04
18. 4. 2014 09:41
20. 4. 2014 13:32
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2014 10:37
17. 4. 2014 11:03
17. 4. 2014 12:21
18. 4. 2014 07:43
17. 4. 2014 16:04
17. 4. 2014 11:12
17. 4. 2014 12:34
17. 4. 2014 13:13
17. 4. 2014 12:09
17. 4. 2014 12:28
20. 4. 2014 13:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 4. 2014 13:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2014 15:14
17. 4. 2014 16:36
18. 4. 2014 15:58
18. 4. 2014 17:08
17. 4. 2014 15:46
18. 4. 2014 00:07
18. 4. 2014 04:03
18. 4. 2014 07:41
22. 4. 2014 21:32
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 09:55
Z celkového počtu US motoristů
tvoří tito fanoušci asi tak 1% , max 2% a to většina z nich sou přistěhovalci z EU, co tam nejsou dýl jak 30 let >:D

Takže asi tak.....prodeje VW USA naopak klesají, takže jak vidno zájem o tyhle vozy není, ani o naftové motory >:D >:D
Rozbalit vlákno
50
17. 4. 2014 10:00
Re: Z celkového počtu US motoristů
jakože to je fakt trochu fetiš, chtít hnědého passata v manuálu a chrochtavce:-)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 10:02
Re: Z celkového počtu US motoristů
Tak tak no. Si zas někdo přečetl us vw forum kde 30 lidí slastně vzdychá, že tohle je jejich sen a udělali z toho sen pomalu všech us entuziastů :no:
20. 4. 2014 11:18
Re: Z celkového počtu US motoristů
pamatujete
jak v 2006stým poslali Brambora v americe do háje [odkaz] ... :-) a co teprve v dnešní době [odkaz] ;-)
17. 4. 2014 11:39
Re: Z celkového počtu US motoristů
Este ze nechcu farbu H.Jugend light = slonovinovu
17. 4. 2014 10:10
Re: Z celkového počtu US motoristů
Když si ale člověk uvědomí, kolik to 1% maximálně 2% z celkového počtu US motoristů je... Nebo ty bys nevyslišel jednoduše splnitelné přání řekněme 1 až 2 milionů potenciálních zákazníků? :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 10:15
Re: Z celkového počtu US motoristů
Fakt myslíš že 2 miliony amíků toužej po po kombíku v naftě s manuálem? >:-[]
Mimoto kombík je doména Evropy, mimo ní se nikde moc neprodávaj! ;-)
17. 4. 2014 10:44
Re: Z celkového počtu US motoristů
To jsem doslovně odcitoval Barricella, který píše o max zájmu 1 - 2 % ze všech us motoristů :-)
Avatar - Bristol
18. 4. 2014 19:55
Re: Z celkového počtu US motoristů
tak ono to asi bude takto: kolik lidí v EU by chtělo Mustang, Camaro atd...? No a kolik lidí co na to reálně má si to i koupí?? Tak asi tolik k tomu zájmu či nadšení... taky jsem nadšen když okolo vidím projíždět camaro jednou do měsíce, ale nejen že na něj nemám ale i kdybych na něj měl, tak dám asi přednost jinému automobilu v dané cenové relaci

"zakázané(nebo nedostupné) ovoce nejvíc voní"
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 4. 2014 13:27
Re: Z celkového počtu US motoristů
Lenze Mustang je priserne auto, absolutne po kazdej stranke.

Takze v Europe si ho kupi bud zaryty fanusik alebo idiot. Coz prijde na stejne.
Avatar - Barrichello
22. 4. 2014 14:30
Re: Z celkového počtu US motoristů
Příšerné v čem? A jaký Mustang? A proč jich tu jezdí tolik? Mustang, Camaro a Jeepy sou nejčastěji viděné ameriky. A to se sem dlouhou dobu nedováželi ofiko, jen šedý dovoz.

Narozdíl třeba od Chryslerů či Cadillaců, které už sou, mimo Voyager k vidění někdy méně často.

Mustang sem viděl třeba v pátek, dneska Corvettu. Camara sem viděl minulý týden dvě. A to jen po Praze
17. 4. 2014 10:22
Re: Z celkového počtu US motoristů
Nebude to spíše 1-2% z celkového počtu zájemců o vw. Pak to bude nula nula prd ;-)
Silne pochybuji, ze snem amika je SPORTWAGEN v dehtu o takovem vykonu
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 10:31
Re: Z celkového počtu US motoristů
Ono to 1% asi platí, ale to z těch 100% nepve musíme odpočíst maminy vozící dítka do školy, farmáře, důchodce atd.....

No a kombi sou tam taky ryze úspěšný no, od dob Dodge Magnum si žádná z domácích automobileknetroufla s kombi přijít.....a proč je zcela jasné.
17. 4. 2014 10:46
Re: Z celkového počtu US motoristů
Maminy, farmáři, důchodci atd. nemůžou být zároveň motoristé? Šlo mi spíš o to, že jednoprocentní zájem by byl opravdu obrovský, mohls napsat, že zájem bude v setinách procenta :-)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 10:53
Re: Z celkového počtu US motoristů
jo ale tahle skupina lidí si kombajn s fofrklackem niikdy nekoupí....a když todčteme tuhle skupinu, ze 100% motoristů nám zbyde kolik? Nevím, plácnu 40%.....a 1% z tohohle čísla už tolik nebude >:D
17. 4. 2014 11:02
Re: Z celkového počtu US motoristů
1% ze 40% bude logicky míň než 1% ze 100% :-) ale napsals 1% všech motoristů, tak jsem se toho prostě chytnul, nic ve zlým :-)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 11:09
Re: Z celkového počtu US motoristů
jj, to sem trochu přestřelil no.....
19. 4. 2014 08:55
Re: Z celkového počtu US motoristů
Ako sa to hovori? "Štatistika je veda, ktorá dokáže presne spočítať nepresné čísla" a "Presná veda o nepresných číslach" ;-)
22. 4. 2014 07:31
Re: Z celkového počtu US motoristů
Aneb jak pravil Churchill: "Věřím jenom té statistice, kterou si sám zfalšuji."
Avatar - Barrichello
22. 4. 2014 14:23
Re: Z celkového počtu US motoristů
Tak tak.... >:D
Avatar - twistedTSD
17. 4. 2014 14:10
Re: Z celkového počtu US motoristů
A co odcházející CTS?
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 14:55
Re: Z celkového počtu US motoristů
Ale jo, máš pravdu, i když ten kombík vyl původně asi zamýšlen spíš do evropy a navíc byl označován jako sportwagon....

Ale i tak kombíky moc v usa nefrčí, bývala doba kdy jo, ale příchod MPV a SUV je zlikvidoval...
Avatar - Ja Prvni 123
17. 4. 2014 20:59
Re: Z celkového počtu US motoristů
AU!
To sl I šet je hrozný... já vím, že se to stane.. ale tahá to za oči.
;-)
17. 4. 2014 21:33
Re: Z celkového počtu US motoristů
Taková ostuda 8-s snad všichni brzo zapomenou :-)
17. 4. 2014 10:14
Re: Z celkového počtu US motoristů
Dobrý den,

nikdo nepochybuje, že takovýchto lidí nebude velký počet. Nicméně podobné touhy amerických fanoušků registruji již dlouho nejen na různých forech, ale i v diskuzích velkých serverů o autech a dokonce přímo od zdroje, z komunity zahraničních automobilových novinářů.

Důkazem budiž styl, jakým o Golfu v této specifikaci informovaly hojně navštěvované americké servery (thetruthaboutcars.com, caranddriver.com a další). Všechny shodně psaly, že konečně přichází svatý grál amerických nadšenců či to, co na US trhu chybělo.

To jen pro upřesnění, že tato informace není vycucaná z prstu.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 10:18
Re: Z celkového počtu US motoristů
Svatej grál, automobiloví nadšenci a kombíky v naftě s manuálem? To je fakt hodně ujetý >:-[]
17. 4. 2014 15:05
Re: Z celkového počtu US motoristů
Jak vidno pro spoustu zdejších diskutérů ne-e >:-[]

Co by za to komouši dali, kdyby měli tak věrné, fanaticky věřící, členy jako má zdejší VW základna >:-[]
17. 4. 2014 10:28
Re: Z celkového počtu US motoristů
:yes: :yes: :yes:
17. 4. 2014 10:29
Re: Z celkového počtu US motoristů
Že svätý grál >:D
[odkaz]
17. 4. 2014 15:47
Re: Z celkového počtu US motoristů
Kurník toľko palcov dole. NIekto asi nepozerá Top Gear čo? Neberte život až tak vážne. ;-)
Avatar - fOE
17. 4. 2014 10:47
Re: Z celkového počtu US motoristů
poprosim o konkretni linky kde psali ze "konečně přichází svatý grál amerických nadšenců". Diky
17. 4. 2014 10:52
Re: Z celkového počtu US motoristů
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 11:06
Re: Z celkového počtu US motoristů
Fakt drsný >:-[]
Nemaj tam překlep a nebylo to 1. dubna? >:D
Avatar - woody-alien
17. 4. 2014 11:31
Re: Z celkového počtu US motoristů
:yes: Aniž bych chtěl jakkoliv napadat slušného tazatele fOE, tak tomuhle jsme za našich mladých časů říkali "útěr" nebo "stěrka". >:-[]
Avatar - šmoula nešika
17. 4. 2014 11:50
Re: Z celkového počtu US motoristů
Tak tak. Na Valachy je třeba si dávat pozor. >:-[] :yes:
Avatar - fOE
17. 4. 2014 14:15
Re: Z celkového počtu US motoristů
fOE se neciti napaden, jen dovysvetlim ze svuj dotaz fOE napsal proto aby se ujistil ze nejde o chybu v prekladu (docela caste v CR) a o nepochopenou ironii. Nejde.
17. 4. 2014 12:00
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Co to je proboha? Test Octavie na US webu od Vojty Dobese? Tahle stranka povazuje za svaty gral naftove kombi s manualem?
Review: Skoda Octavia RS
By Vojta Dobeš on April 11, 2014
[odkaz]
17. 4. 2014 12:13
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Stejně tak jako některé evropské magazíny mají americké dopisovatele, tak americké TTAC spolupracuje s Vojtěchem Dobešem.
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 12:40
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Vojtu náhodou znám, má svuj vlastní styl, ale psát rozhodně umí..
Avatar - fOE
17. 4. 2014 14:15
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
diky
Avatar - WinDiesel
17. 4. 2014 10:58
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Díky za tento článek. Myslím že dobře popisuje trendy. Zájem o diesely v USA je a protože zde VW prodává benzínové verze s obtížemi, zatímco prodej v naftě stoupá každým rokem, VW se chová zcela racionálně a nabídne víc tam, kde je poptávka. Audi, BMW, Mercedes dělají to samé, a nejsou sami.
Diesel v USA zůstane v menšině, to nic nemění na faktu že své zákazníky zde má.
17. 4. 2014 12:17
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Ve vedlejší diskusi postrádám tvé vyjídření k otázce, jestli víš, že moment na klice není stejný jako moment na kole. Už sis o tom něco zjistil?
18. 4. 2014 00:08
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Alespoň že někde zůstane diesel v menšině.
Avatar - boost.
17. 4. 2014 10:58
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
:yes: :yes: :yes:

Je to přesně tak, jak říkáte. Aji stačí kuknout na Jalopnik. Hnědy dieselový kombík v manuálu. >:D
Avatar - fOE
17. 4. 2014 14:31
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Clanek i tento koment mi prijde lehce tendencni. Pisete:"Choutky amerických automobilových entuziastů mohou být pro člověka ze středu Evropy naprosto nepochopitelné. Ti totiž již delší dobu považují za svatý grál vozy, ve kterých jezdí Evropané naprosto běžně."

Tohle se neda vylozit jinak nez ze VSEM americkym fanoskum (nebo vetsine?) chybel do ted diesel s manualem a chudaci jen proto kupovali muscle cars, corvetty, trucky atd? Ptam se, protoze z toho co pisete mi vychazi, ze jen do ted chudaci na neco cekali a od letosniho/pristiho roku do dealerstvi ford, chevrolette atd. nikdo ani nepachne neb budou v mnohomesicu dlouhem cekacim listu na novy VW s dieslem a manualem...

Nebo jste to myslel ze "dieslovi fanousci" (a ne fanouscu do aut obecne) se konecne dockali spojeni dieslu+manual? Jelikoz to je jedinej spravnej pohled na vec a za predpokladu ze jste to tak myslel mohl by jste to uvest v clanku. Neco jako "uzka skupina americkych fanousku aut", precijen prodejni cisla dieslu v USA mluvi za vse.
17. 4. 2014 14:42
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Tak jako vždy platí, že se nedá zobecňovat. To je stejné, jako když světová media psala, že se fanoušci konečně dočkali a přišla Toyota GT-86. Je snad jasné, že, troufám si říci, většina automobilových fanoušků světa i tak o tento vůz nejevila velký zájem, ale ti, kteří jej očekávali a toužili po něm, byli uspokojeni. Tam ale nikdo nic nenamítal.

Stejně tak to funguje i v tomto článku, který měl za cíl upozornit, že v USA existují fanoušci, kteří na takovýto vůz čekali, ať už to byli fanoušci dieselů, manuálů, kombíků či prostě jen raritních automobilů. A asi jich zase tak málo nebylo, když ve stejném duchu o tomto voze informovala minimálně tři velká americká automobilová média.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - fOE
17. 4. 2014 15:21
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
V tom pripade se ale dobrovolne stavate soucasti velkeho klise. Od ted jakykoliv clanek budete chtit vydat muzete smele napsat, ze se na ten ktery konkretni model tesi "fanousci aut". A treba pak i dat jakekoliv prodejni vysledky jako dukaz sveho tvrzeni. Ono mne totiz nenapadne druh vozu/pohonu/typ karoserie o kterem bych nebyl schopen najit podobne clanky. Ale ani by mne nenapadlo u jasne minoritni veci (kdyz to nadnesu v USA je vic homosexualu nez kupujicich diesel) psat obecne o "automobilovych entuziastech".

Ad samotna toyota GT-86, velka cast onech fanousku to auto ocekavala a ocekavala jej za ceny ktere byli puvodne proklamovane/ocekavane, tedy vyrazne nizsi nez nasledna realita, za ceny obdobne jako u hot hatch konkurence. Proto podle mne puvodni ocekavani dohnalo smutne vystrizliveni. Toyota by mela stat 600tis., za 800tis. jeji vyznam ani ja skutecne nevidim. V prvni rade jsme kazdy fanousek do aut jen do bodu co penezenka dovoli.
17. 4. 2014 15:38
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Pokud o tom informovala 3 velká americká automobilová média, tak to jen PR VW. Nic jiného bych v tom nehledal.
17. 4. 2014 16:33
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
A toto tvrzení US webů jednak obsahující jistou nadsázku a jednak domněnku jste proměnili v konstatování faktického stavu.
Promiňte, ale takový styl má k serióznímu psaní daleko. Pokud by byl uveden zdroj a odkaz, tzn. že se jedná o převzatý názor, bylo by asi vše v pořádku.
Vím, že jistá míra nadsázky a legrace patří na weby pro motoristy. Ale u Vás došlo k posunu významu.
19. 4. 2014 09:06
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Lenze aj americke media a servery si vyhlasenia vymyslaju, generalizuju, ... jedna pani povedala, poculi sme, ze vraj, ... Nic v zlom, su to predsa odchovanci Barnuma a vycucat nieco z nicoho je svaty gral novinarov.
Uz som cital take nehorazne nezmysly a blaboly, ktore vydali "slovutne" tlacove agentury, no a potom ich vsetky media a servery bezhlavo uverejnili. :-)
17. 4. 2014 10:27
Re: Test Octavie na US webu od Vojty Dobese?
Američani jsou divný :yes: No ale zase - proč ne >:-[]
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 10:00
Manuaál
O tom, jak úspěšný je v USA manuál b ymohli vyprávět u Dodge, resp. fiatu. Po uvedení Dartu do prodejů, kdy první modely byly vybaveny manuálem brlay zákazníci dealerství takovým útokem, že to ještě nikdy nezažili >:D >:D

Pak konečně procitli a začli nabízet i automat, ovšem i to jim nijak razantně nepomohlo, ale to už je jiná story.

Každopádně manuál u tohohle typu aut je pro amíky jasná volba, to zas vymyslel někdo hlavou >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 4. 2014 13:28
Re: Manuaál
Je jedno, aku prevodovku ma Dart, je to priserne auto.
Avatar - Barrichello
22. 4. 2014 14:24
Re: Manuaál
V tom se shodneme >:D
17. 4. 2014 10:08
zaujímavé
Nevedel som, že v USA musia mať na manuálnu prevodovku VP.

Ináč, už keď som bol v USA ešte v roku 2003, chalani vždy slintali nad klasickou manuálnou prevodovkou. Dosť tam vtedy fičal Saab. Keď mal niekto klasicku prevodovku dosť sa tým chválil, alebo sa chválil, že také auto mal. No je to tak, je to nástroj na odlíšenie sa, môžu poukazovať, že sú lepší šoféri, lebo zrýchlenie atď.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 10:24
Re: zaujímavé
Jenže na poskakování městem je to otravný a na dálnici s tím řádit nejde, protože seš ihned v jailu. A klikatý okresky nejsou všude :-)
Avatar - Ada je zase tady
17. 4. 2014 10:27
Re: zaujímavé
Poskakování je doména benzínových motorů. S dieselem se popojíždí :-!
17. 4. 2014 10:43
Re: zaujímavé
no, ako sa to vezme, mam aj ford s-max diesel a novú mazdu 3 2,0 benzín a to posúvanie sa a rozbeh, je neskutočný, baví ma vtom jazdit, ale zase mazda vždy tie benzíny vedela, sprevodovanie je super. Do tej nafty by sa mi viac páčila zase automatika.
17. 4. 2014 10:28
Re: zaujímavé
I u nás si můžeš udělat řidičák v autu s automatem, ale máš pak v papírech poznámku, že to je jen na automat.
Přeci jen, jezdit si s tím, že zařadíš D a jedeš je dost pohoda proti kvedlání a ještě k tomu synchronizovat nohu na spojce.
17. 4. 2014 10:30
Re: zaujímavé
No jo, ale co když si uděláš papíry jenom na automat a pak náhodou potřebuje kámoš, abys mu cuknul pár metrů s jeho manuálem. Co pak? To jsi v loji... >:-[]
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 10:33
Re: zaujímavé
cuknout s tím můžeš, akorát tě nesmí chytit benga musíš to umět >:D
Avatar - poterienko
17. 4. 2014 10:44
Re: zaujímavé
Díváš se na to špatně. Řidičák s automatem si většinou udělají lidé, kteří se manuálu bojí a nebo to prostě nezvládají synchronizovat - ruka, noha, noha. Takže stejnou otázku by jsi mohl položit, co by jsi dělal, kdybys neměl řidičák a potřeboval by kámoš cuknout s autem. A proč si vlastně cuknout nemůže sám? :-!
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 10:55
Re: zaujímavé
Třeba já měl auta všechny s automatem a krom Stratuse a Sebringa + BMW ani nic z toho v manuálu nebylo a to ještě u stratusu a sebringu bys mohl mít manuál jen se 4 válci....

Takže věřím že sou lidi, kterým by fakt, že nesmějí řídit manuál ani vůbec nevadil
Avatar - poterienko
17. 4. 2014 11:19
Re: zaujímavé
Mě by to také nevadilo. Jen první auto bylo s manuálem, pak jen automaty s většími diesely.

Spíše než cuknutí s kámošovým autem bych viděl problém v půjčení náhradního auta při servisu. Třeba Toy v ČB nepůjčuje nic s automatem.
19. 4. 2014 10:17
Re: zaujímavé
Ten manual je velakrat masirovanie vlasneho ega. Stretol som po rokoch kamosa, ktory bol predtym velky zavodnik a motorkar. A zrazu co nevidim. Superb s automatom. Kupil si ho za vlasne a nevedel zrazu vynachvalit pohodlnny automat a dlhy razvor. ;-)
17. 4. 2014 16:02
Re: zaujímavé
Nene, myslel jsem to trochu jinak, to s tím kámošem, to bylo jenom obrazně. Ale co třeba v případě, že se stane nehoda, ty jsi její účastník, a takovejhle "automatovej" borec nedokáže popojet s autem co má manuál a zachránit tím člověku život? V takovou chvíli je fakt, že dělal autoškolu s automatem jako velké minus. Proto si myslím, že i lidé se zmíněnou výjimkou v ŘP by v rámci autoškoly měli projít alespoň základním kurzem řízení manuálu. Aby se předešlo podobným nepříjemnostem, které mohou mít v důsledku vážný vliv na zdraví lidí. Jinak ať si každý jezdí, čím je mu libo.
17. 4. 2014 17:04
Re: zaujímavé
To jsou hypotetické situace... co když by to měl udělat chodec, který v životě auto neřídil. Situací, kdy by bylo opravdu nutné popojet autem, nebude mnoho. Lidé nejsou schopni se pořádně naučit ani první pomoc. U toho můžeme skončit.
18. 4. 2014 02:07
Re: zaujímavé
Souhlasím s tebou, ale chodec - absolutní neřidič není ten, který absolvoval autoškolu. Čili ten to umět nemusí. Zatímco řidič ano, a podle mě bez rozdílu.
18. 4. 2014 07:52
Re: zaujímavé
to je stejne jako kdyby si jel autobusem, ridic dostal za volantem infarkt a ty bys resil jestli muzes ten bus zastavit kdyz na nej nemas opravneni.
18. 4. 2014 09:41
Re: zaujímavé
Můžeš. Na tom není co řešit. Tedy pokud nejsi takové nemehlo, že bys cestující zabil. :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 4. 2014 13:32
Re: zaujímavé
Na tvojom prispevku su klucove dve veci - rok 2003 a chalani.

Chalani asi nejazdili do prace v nekonecnej zapche a akonahle mentalne dospeju a zacnu pracovat, narazia na realitu a nazor zmenia.

V roku 2003 boli ine automaty.

A ak mi ide o rychlost, tak si vezmem moderny automat, ktory radi rychlejsie nez je v schopnostiach cloveka.
Avatar - Ada je zase tady
17. 4. 2014 10:26
Nic překvapivého
Spojené státy jsou za Evropou mentálně zpozdilé. Ale podobný problém existuje i v EU, poptával jsem dříve MB GLK 4 matic s manuální převodovkou - a oni to nevyrábí... 8-s
Rozbalit vlákno
6
17. 4. 2014 10:31
Re: Nic překvapivého
Co by jsi s tím dělal? Kup si to v automatu a nic neřeš.
Avatar - CHerokee
17. 4. 2014 12:57
Re: Nic překvapivého
Přesně, SUV a manuál je hodně velký přežitek. To tak ještě u low endu (Duster).
Avatar - trapid
17. 4. 2014 12:04
Re: Nic překvapivého
A nepoptával si to náhodou u BBuraga? Vyzkoušej Maisto - mají lepší nabídku.
17. 4. 2014 16:02
Re: Nic překvapivého
tos zabil :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
17. 4. 2014 12:04
Re: Nic překvapivého
Nepoptaval jsi nahodou SLK v kombi a nafte?
19. 4. 2014 10:22
Re: Nic překvapivého
Ada, ako by si nevedel, ze mrte nadupanych aut sa predava iba s automatom. Kto by tie Nm stale "synchronizoval"? Co nevies, ake su to slehy pre motor, ked to pri radeni odflaknes.
17. 4. 2014 10:37
REDAKCI
No.. dobrá.. angličtinu možná máte zmáklou, ale smysl vět a vyznění jistých článků Vám uniká... Takže zatímco někdo, co něco napíše to myslí v ironii, tak vy to vemete snad? jako vážně míněnou věc?

Tento článek nelze brát jinak než jako:
- Už jste se tady definitvině z kloncernu VW zbláznili (ono už to bylo i v Jáchymovi, že?)
- Pozdní apríl...

Takže... realita:
Po kombíku, notabene Volkswagenu, notabene Golfu v Americe nevzdechne ani pes... I ten přivandrovalej imigrant si raději koupí auto, když má tu možnost. Prodeje podobnýc kousků se budou počítat vždy na KUSY (tudíž), to tam ani VW nebude prodávat...., proto toto auto nazval konceptem... A někdo (kdo ví kdo) si z Němců dělá legraci... (nejspíš), jiné vysvětlení totiž neexistuje...
Rozbalit vlákno
17
17. 4. 2014 10:56
Re: REDAKCI
Dobrý den,
nebudu vás zde přesvědčovat o něčem, co slýchávám z mnoha zdrojů již několik let. Doporučuji přečíst si odkazy na americké servery výše v diskuzi. Masivní úspěch tohoto typu auta v USA je samozřejmě utopie, ať už je to VW či jakákoliv jiná značka.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - WinDiesel
17. 4. 2014 11:03
Re: REDAKCI
Berte to jako dobrý pokus, snažil jste se. Ti co nenávidí diesely (a vlastně ani neví proč ....) nemůžete nikdy přesvědčit.
Je tu ale i mlčící většina která si článek ráda přečte.
Jakkoli mám nick který mám, chválím Vás. (fanatik nejsem, například manuálů už mám plné zuby, už je nechci ani vidět) :-)
17. 4. 2014 12:21
Re: REDAKCI
Jsou zde taky lidi, kteří nemusí naftu a vědí proč :-)
Avatar - Ada je zase tady
17. 4. 2014 23:39
Re: REDAKCI
Z toho se vyroste. Do 30 let věku jsem diesel pod kapotou také nemusel. :-!
17. 4. 2014 16:04
Re: REDAKCI
Konečně zase jeden rozumnej člověk v davu :yes:
17. 4. 2014 11:12
Re: REDAKCI
Ono než něco takhle číst je lepší tam vyjet...
Mimoto by bylo dobré, třeba... v zájmu korektnosti, když už se hodláte tvářit, že to je tedy korektní článek (což není ani náhodou pří vší úctě), že VW jako takovému, byť je např. průkopníkem dieselového pohonu v osobních autech na US trhu, se na tamním trhu daří hůř a hůř a je to ještě více patrné, když se srovnají prodejní úspěchy (které klesají) s výši investic z posledních let.

Diesel se asi nakonec nějak prosadí (byť Američanům prostě smrdí, což je objektivní fakt, ten specifický smrad u toho je), nicméně kombinace kombíku (k tomu malého) s naftou a manuální převodovkou, je prostě něco, co snad lze jen srovnat s přirovnáním....jako že u nás je ideálme krásy...zaprclá, tlustá, smrdící bavorka s buřtem v hubě... Je to prostě kombinace pro běžného Američana naprosto nepřijatelná... (a ani se nedivím).
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 4. 2014 11:53
Re: REDAKCI
No jo, kdyby místo fauvé v hovínkové barvě toužili Amíci po Cromě, to by bylo radostných heků o prozření zaoceánského národa, co?

Mimochodem, co taková F500, ta je pro běžného Američana naprosto přijatelná? Nebo se Fiat snaží jen tak, aby utratil přebytek peněz od Chrysleru? >:D
17. 4. 2014 12:34
Re: REDAKCI
Mimochodem...
Croma by tam mohla mít rel. větší úspěch než Golf...
Motáš sice auto 10 let staré s autem novým, ale Croma měla svůj základ v Signum, což nebylo nic jiné než třeba v Americe prodávaný nejmenší Cadillac... Když už nic... Jednalo se o auto prostorné, pohodlné, vybavené automatickou převodovkou, takže v zásadě prototyp Ameriky...

Ale těžko se tady bavit na úrovni při využívání podobných argumentů...

Mimoto.. F 500 je stylové vozítko, které, navzdory předpovědím, je rel. úspěšné na místním trhu.

Jinak... Fiat na tamním trhu uvádí toto: [odkaz]

Volkswagen výše zmíněné... Já osobně nepochybuji o tom, kdo tam bude úspěšnější (ono taky je vidět, kdo tam je úspěšnější nyní a VW se svým strmým pádem to opravdu není)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 12:42
Re: REDAKCI
No sláva, první model, který se povedlo fiatu nezprasit, naštěstí změnili jen předek....Bravo
17. 4. 2014 13:13
Re: REDAKCI
Ty wolfe, ty jsi fakt nemocnej >:D

To uvádí Dodge, je to původní model dodge, ten ale teďka patří fiatu. ano, design prokoukl, interiéry o milion procent lepší, ale ty hnedka napíšeš, že to uvadí fiat >:D >:D >:D Hemi taky vymysleli v Turíně, co?
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 14:14
Re: REDAKCI
Ty interiéry z velké části připravil ještě Cerberus, nebo 2010 300 a charger byly hotové před príchodem Fiatu, fiat jen posunul datum uvedení na trh... >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 4. 2014 13:31
Re: REDAKCI
Tak já bych Golfa Combi milerád motal s něčím aktuálním, ale u Alfy ani Fiatu jaksi nic není >:D Navíc ono to je tak nějak jedno, měl to být jen příklad toho, co sám píšeš o 2 odstavce dál...

F500 se navzdory předpovědím prodává docela solidně, ale když TTAC a car and driver napíšou článek o kombigolfu s dieselem, tak to musí být recese a pozdní apríl, protože to je pro běžného američana naprosto nepřijatelná kombinace.

Ty jsi taky taková naprosto nepřijatelná diskuzní kombaince a přesto se tu s tebou bavíme >:D
17. 4. 2014 12:09
Re: REDAKCI
Amici maji dpf a denox uz pomerne dlouho, tak ten smrad tam moc neni, na rozdil od nas, co je pradaox, protoze tady je naftovych aut daleko vic
17. 4. 2014 12:28
Re: REDAKCI
No..
Asi takto...
DPF a Denox jak ty píšeš, i (nebo možná zejména) při jejich správné funkci.... nedochází k redukci zápachu ze spalování nafty, ale naopak ten je ještě výraznější a specifičtější... Není zabarvený, ale páchne poměrně výrazně, zvláště v případě ještě vstřikování močoviny... PLeteš tedy dvě různé věci...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 4. 2014 13:34
Re: REDAKCI
Fakt je, ze na auto.cz je kopec clankov opisanych a americkych serverov a prelozenych s chybami.

Rika se tomu pajc.

Fakt je, ze uroven anglictiny redaktorov je slaba.

Fakt je, ze koncern VAG je tu protezovany.

A fakt je, ze trh v USA nepoznate.
17. 4. 2014 13:45
další úlet redakce
"Choutky amerických automobilových entuziastů" - co to je americký automobilový entuziast?
Kolik jich v USA je? A kolik z nich považuje diesel od VW za svatý grál?

Kdyby to četli Američané, asi by se nestačili divit, co auto.cz je schopno o nich napsat.

Prostě hned na úvod neskutečný žblebt.

I když možná jde o zajímavou informaci, způsob psaní vyznívá jako neskutečný vlezdoprodelismus vůči VW.
Rozbalit vlákno
9
17. 4. 2014 16:05
Re: další úlet redakce
Jiříku, a ty pro změnu zalez odkud si vylez >:-[]
17. 4. 2014 16:34
Re: další úlet redakce
A toto tvrzení US webů jednak obsahující jistou nadsázku a jednak domněnku jste proměnili v konstatování faktického stavu.
Promiňte, ale takový styl má k serióznímu psaní daleko. Pokud by byl uveden zdroj a odkaz, tzn. že se jedná o převzatý názor, bylo by asi vše v pořádku.
Vím, že jistá míra nadsázky a legrace patří na weby pro motoristy. Ale u Vás došlo k posunu významu.
17. 4. 2014 16:36
Re: další úlet redakce
První reakce tady nepatří.
Pokud vážený pane Bobo nechápete, tak jsou 2 možnosti - buď se slušně zeptat nebo mlčet.
Vaše reakce je na úrovni dětí ZŠ.
17. 4. 2014 16:45
Re: další úlet redakce
Aha, takže vlastně VW reaguje pouze na vtipy, ale už nikoliv na požadvky trhu.

To si tím chtěl říct, že? >:D
17. 4. 2014 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 4. 2014 02:15
Re: další úlet redakce
Vážený Jiříku, reagoval jsem pouze na váš příspěvek o vlezdo***ismu vůči VW, s kteým se rozhodně neztotožňuji. Pokud byste dobře četl článek i diskuzi výše, nemohl byste napsat nic ohledně toho zdrojování - zdroj je správně uveden, stačí se podívat. Jo a ZŠ už mám dávno za sebou.
18. 4. 2014 11:08
Re: další úlet redakce
Zdroj v článku uveden není. Zmínka o komunitě není uvedení zdroje. Ale jak vidím, chci po zdejších diskutujících moc a dalším vysvětlováním nemíním ztrácet čas, k ničemu by to nevedlo.

S texty a s analýzou obsahu jsem nucen pracovat denně. Ovšem to, co předvádějí na auto.cz (bohužel nejen zde) začíná být smutné.
19. 4. 2014 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 4. 2014 13:36
Re: další úlet redakce
Len v auto.cz mozu ujuchat nad ludmi, ktori chcu podpriemerne zastarale diesle s podpriemernym manualom od VW...
Avatar - Lonestarstate
17. 4. 2014 13:53
Lesk a bída internetu
Takhle to dopadá, když někdo čerpá informace o světě z online diskusních fór >:-[]

Na tom fóru se schází méně jak tisícina promile populace, navíc vkusem naprosto posunutá oproti většině, a vesměs se jedná o kluky 12-15 let, co z toho vyrostou. >:D

Je pravda, že manuální převodovka, tu má mezi puberťákama auru sportovna, ale těch pár, co si jí doopravdy do prvního auta pořídí, tak po prvním týdnu popojíždění do práce z předměstí do centra zkoumá, jak to auto vyměnit za automat.

A kombíky a dehet tu nekupuje skoro nikdo a rozhodně nikdo se tu nad tím nerozplývá.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 14:13
Re: Lesk a bída internetu
To víš no, není nad info od někoho kdo tam skutečně žije a vidí co má kolem sebe než od lidí za stolem co sondují názory dle diskuzí na netu....
17. 4. 2014 16:06
Re: Lesk a bída internetu
:yes:
17. 4. 2014 15:14
...
Co na to říct.
Tohle je přesně příklad selekčního biasu...na těch fórech jsou kluci, kterým je max. 25 let, mají holou pérdel a baví se postováním fotek starejch křápů a sněním o tom, jak si jednou dovezou z Evropy Integrálu a z JDM Skylina.
To je jako kdybych na základě zkušeností z iDnesu tvrdil, že majorita Čechů se živí trénováním hokeje a fotbalu.

Je jasný, že tohle publikum bude preferovat všechno jiný než co maj - tedy naftu, kombi a manuál.
Jediný, co z téhle kombinace má smysl je kvůli americkým nájezdům ta nafta a tu už tam VW prodává od nepaměti, IMHO v Jettě i s manuálem pro "fajnšmekry".
Tipuju, že po prvotním nadšení to z nabídky zmizí...
Rozbalit vlákno
3
17. 4. 2014 16:36
Re: ...
To máš stejný, jako tady na dizkuzích. Každej mudrlant tady ví, jaký zlo je koncern, jak by si ho nikdy nekoupili a jak se to strašně sere, ale vyjdeš ven a tam tě to nenechá na pochybách, o co lidé stojí a v jaké míře. ;-)
18. 4. 2014 15:58
Re: ...
o co lidi stojej jelito? o vyfasovani skodovky nebo folcvagnu? 82% slovy osmdesatdva procent tech chudaku v tom jezdi protoze musi.
18. 4. 2014 17:08
Re: ...
Hele chudáku, Škodovka, potažmo koncernové vozy, drží taky primát mezi prodejem ojetých aut.

Jistě teď budeš tvrdit, jak všichni, kdo si jdou pro tu vojetou škodovku do bazáru, jsou k nákupu někým donuceni.

Pravda je ovšem taková, že ti, kdo ji vyfasují v práci, jsou v drtivé většině za ni vděčni, protože se nemusí starat a financovat vlastní auto. Takže těch tvých, z palce u nohy vycucaných 82% (což jsou firemní prodeje), nerefletují výše zmíněný fakt a ani ten, že pro drtivou většinu firemních zákazníků je auto spotřebák a je jim zcela jedno, v čem se přesunují, hlavně, když nemusí chodit pěšky. :-!
17. 4. 2014 15:46
Grál
Tak neviem. Ten Golf je výborné auto ,taký je už zopár desaťročí. Ale myslím si že obe americké redakcie ho označili za Svätý Grál pre nadšencov len z toho hľadiska, že skoro nikto tam neponúka takúto kombináciu motora, prevodovky a pohonu. A bol v tom aj kus irónie a poriadne veľký, neviem či to aj tak autor prevzal. Netreba zase všetko čo je napísané v článkoch brať smrteľne vážne. To by Jeremy Clarkson bol asi vnímaný ako doslovný šialenec. Na "západe" dávajú ľudia do článokov plno skrytých vtípkov a sarkazmu, u nás na to ešte nie sme zvyknutí.
Tá skupina Brown Car Appreciation Society mi pripadá ako hŕstka hipsterov, čo sa rada odlišuje a miluje všetko staré a staromódne, niečo podobné je aj jeden automobilový nadšenec na FB ako Mercedes Motoring, ktorý tiež opravuje staré Mercedesy, špeciálne dízle. Je v tom tiež kus hipsterstva.
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2014 16:43
potenciální problém pro evropské automobilky
Sice trochu mimo téma, vím, ale pro ty, co mají americkou produkci aut za nezajímavou a nechápou americký vkus na auta.
Pokud se stane, před čím varuje Telička, mají evropské automobilky velký problém. K minulé expanzi Japonců, současné Korejců se přidá další.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
17. 4. 2014 16:48
Re: potenciální problém pro evropské automobilky
No, máš to trochu pomotaný.

Předně, Korejci a Japonci zde nabízejí auta, která jsou stavěna pro Evropany. Mnohdy je v Evropě nejen vyrábí, ale i konstruují.
17. 4. 2014 18:23
Re: potenciální problém pro evropské automobilky
Ale smyslem mého příspěvku přece nebylo, jak a pro koho je auto navrhováno, ale co se může v Evropě prodávat. Jestli se v Evropě prodává auto navržené pro Evropana nebo Marťana je irelevantní, podstatné je, zda se prodává (nebo má potenciál k prodeji). Což podle Teličky část americké produkce v Evropě má.
17. 4. 2014 18:44
Re: potenciální problém pro evropské automobilky
Podívej, americkou káru si můžeš koupit i tady. Není to problém, stačí na to mít žaludek a peníze.

Smyslem mého příspěvku bylo, že dokud Američani nebudou v Evropě nabízet auta pro velmi náročené Evropské zákazníky, tak jim to stejně bude k ničemu.
Co tvrdí Telička je jedna věc, on to žádnej odborník přes auta očividně není a jaká je realita amerických aut v Evropě, je věc jaksi druhá...
17. 4. 2014 22:37
Re: potenciální problém pro evropské automobilky
No, odborníci na auta by měli být v automobilkách, i třeba v takové Hondě. Jak prodává v Evropě, vidíme.
Takže je to trošku o něčem jiném. Odborník na auta a odborník na trh je něco jiného, jak je vidět.
Telička není odborník na trhy?
17. 4. 2014 22:44
Re: potenciální problém pro evropské automobilky
Telička je populista a bývalý komunista.
Člověk, před kterým se já rozhodně na zadek neposadím.

Byť má moje sympatie jako bývalý sportovec - ragbista.
17. 4. 2014 23:55
Re: potenciální problém pro evropské automobilky
Pepoooooooooooo >:-[]
18. 4. 2014 10:02
Re: potenciální problém pro evropské automobilky
Míšo, já se Josef ani Pepa opravdu nejmenuji. ;-)
18. 4. 2014 00:07
hovadina
Citate to niekedy po sebe? Automobilovi nadsenci tuzia po aute s naftovym motorom... WTF?
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2014 04:03
Jiny pohled
Clanek je treba brat trochu s nadhledem, cely mirne ironicky ton, ve kterem se nese, si o to primo zada. Situace kombiku v USA by podle meho stala za delsi analyzu, (o kterou se nechci tady a ted pokouset, berte to jen jako moji trosku do diskusniho mlyna). Proc v zemi, kde pred nekolika desetiletimi byl kombik velmi beznym zjevem, jine, je dnes na ubyte, ac prakticky zamerene typy karoserii si vedou pomerne dobre? Dnes je situace tedy dramaticky jina a nejake pozorovatelne procento kombiku lze zaznamenat mistne specificky (a prekvapive) u audi a BMW (cisla nehledam, mluvim o tom, co je videt na ulici) a pak, pokud bereme predchazejici generace outbacku jako kombi - velmi masivne u subaru. Mozna jeste pak prius V. Hyundai s elnatrou touring pohorel. O taunusech z devadesatych let uz bych ani nemluvil, prestoze jich stale jezdi prekvapive mnozstvi, vice, nez mladsich focusu prvni generace, kde hraje zrejme svoji roli problem s kvalitou v Evrope oblibeneho vozu. Proc v US kombik vymira ma podle meho skromneho nazoru vice duvodu. Predevsim je to moda. Kdyz neco nevidim, ani mne nenapadne uvazovat o koupi. Nezivim se marketingem a nesbiral jsem na toto tema zadna data, ale co jsem slysel mnohokrat bylo, ze kupujici noveho vozu neresil nabidku cele sire trhu, nedelal si zadny pruzkum a nesrovnaval nabidky, dopredu vedel, co chce a sel si to koupit. Stylem prestehoval jsem se tam a tam, vsichni jezdili tim a tim, tak jsem si to koupil taky. Nic proti tomuto pristupu, ale pak ma (staro)novy produkt na trhu problem, musi necim zaujmout. Ale k tomu pozdeji. Dalsi rana pro kombiky je levny benzin (a relativne draha nafta je problem pro diesel - kdo by se s tim pocital). Proc nejit do SUV, kdyz vyssi spotrebu netreba resit? No a posledni duvod je socialni status - trochu souvisi s modou. I dnes je dost lidi, co prozili sve detstvi v sedmdesatych letech za okny kombiku pri nekonecnych nudnych cestach s rodici. Letenky byly drahe, tak se jezdilo autem. A podle nekterych mych znamych je tohle duvod, proc si koupit neco jineho, neco, s cimz si mohu ztotoznit ten moderni aktivni zivotni styl, po kterem vsichni touzime, brazdit rozbite cesty po horach a poustich zapadu...
A jak do toho zapada VW Sportwagon? Cim by mel zaujmout, aby byl atraktivni a mohl se postavit civicum a corollam? Predevsim to musi byt cena podporena nove budovanym image kvality. Kdyz najedu na web VW, dokud tam nebude svitit 5 let zaruka bumper to bumper, pochybnosti o VW se nevytrati. Takto to udelala Kia/Hyundai a fungovalo to. Stejne jako zmena cenove politiky nahradnich dilu bude nutna, ma-li VW prodavat vice. Tady je na tom stejne jako v 90. letech japonske automobilky v Cechach - povest drahych oprav odrazovala mnohe od koupe. Dokud nebude stat golf hb stejne jako sedan a za kombik nebude priplatek 1500-2000$ (ted je to s poplatkama asi 4500$), nebude to alternativa pro vic nez jen par enthusiastu. Taky si nemyslim, ze s proklamovanou obsesi Americanu s vykonem je to v teto kategorii tak horke, tady se hledi spise na spotrebu. Kdyz si nekdo koupi civic, nema to na trhani asfaltu (teda bezne verze), prvni jmenovatel je tady spolehlivost. Shrnuto podtrzeno, US trh je v mainstreamu vysoce kompetitivni, ktery vetsinou jede na hrane rentability, ktera se nemusi nikdy dostavit.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2014 07:41
US Diskuze
Názory zmíněné v článku jsem zatím nezaznamenal :-)

Ale shodou okolností včera byl v diskuzi níže zmíněný příspěvek člověka co si koupil Forester místo Tiguana ;-)

I wanted to get a Tiguan, but until VW gets better at reliability over 30K miles, forget it.

[odkaz]

V USA mají stejný problém se spolehlivostí VW jako v Evropě. Jen tam nefalšují statistiky..
A když se k tomu přidá nejhorší value for money, tak známe důvod ''úspěchu'' VW v USA.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2014 07:42
"automobilových entuziastů"
By mě zajímalo, jakej entuziasta si vleze dobrovolně do chrochtáka a bude si užívat jízdu...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
18. 4. 2014 08:39
Re: "automobilových entuziastů"
Lidí trpících různými úchylkami je dost....třeba někomu imponuje zvuk trakotrového motoru a John Deere se mu nevejde do garáže, kdo ví..... >:D
Avatar - jozephko
18. 4. 2014 10:54
Tá kombinácia je až diverzne protiamerická
U Volkswagena už nejde o obchod, ale vyslovene o diverziu >:D . Taká kombinácia je v USA nevídaná:
- auto z Európy
- kombík
- naftový motor
- manuálna prevodovka
V Amerike je však toľko imigrantov (aj z Európy), že sa z toho môže paradoxne stať najpredávanejší model VW. :-)
Ponúkať niečo, čo neponúka nikto iný, vždy "smrdí" obchodným úspechom...
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2014 08:39
DIESEL? VOLKSWAGEN?
To jsou dvě věci, které američany nezajímají.
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2014 10:32
Mystifikacia a fuserske fotky k tomu
Len totalny americky amater foti auto "Na prave poludnie"!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Auto CZ
19. 4. 2014 12:42
Schyzofrenia VW
snáď žiadna značka (nemusí to byť brané len v automobilovom priemysle) netrpí takou schyzou ako VW. V deň informácie o nejakej novinke už majú skvelé referencie od kupujúcich, či teda sami si vymysleli kupujúcich, sami si naordinovali aj odpovede a * sakra ako rýchlo je to všetko na titulke v médiách. Súdruhovia z Kvasníc sa ešte budú musieť riadne školiť, ako sa to má robiť. No jejdá SchyzoVWrénia...
Rozbalit vlákno
0
22. 4. 2014 21:32
Chápu
Američané si zřejmě myslí, že alespoň diesely budou spolehlivé :-)

Narozdíl třeba od posledního problému s 1.8TSI:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0