Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai ix25: Čínská premiéra zmenšeného Santa Fe

26 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A já myslím, že řešíte ptákoviny. 😉 Nazvat jej zmenšeným Santa Fe rozhodně není o nic méně střelené, než "rebrandovaná Kia Soul", ze které si propůjčil jeden designový prvek.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Toto a zmensene Santa Fe? Ci mate vlciu tmu? Rebrandovana Kia Soul, nic viac a nic menej.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
auto se kterým zas budou problémy 😢 ale kdo chce kam .... >😁 :no:
webpaja
Koukam sestej prispevek a uz se tu odkopes jako trouba, gratulace! 😉
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
FUJ! Dyť to vypadá jak maluch, tedy Fiat126 polski. Ale čert to vem. Co je horší, tak kvalitativně beztak jako většina těch nových "h*vno jdé" co nám tu podstrkují. Už se těším až to zdejší lacinní placení diskutéři budou obhajovat >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ani zdaleka v tom nevidim soula ..... 😉 ....

pozri si hlavne bocny profil oboch aut... zadne C stlpiky, zadne veko kufra a jeho tvar... tvar svetiel vpredu aj vzadu..... a tusim aj razvor mozno nebude rovnaky.... proporcne ano.... je to niec ovelkosti soula ale soul v tom nevidim.... skor zmensene santa fe tou maskou a svetlami.... takze podla mna ma redakcia dobru poznamku :yes: tiez v tom vidim male santa fecko
Avatar - idam.i
idam.i
Tak či onak,vyzerá lepšie ako KIA Soul.Pokial by ju ponúkali za rozumné peniaze,myslím si,že by sa predávala slušne.
_patrik
To by mohla, nabízí se to rozhodně jako první volba. Nevím ale, jak jsou na tom s kapacitou Turci, už se tam před časem nějaká výroba přesouvala, že?
Bobo(CZ)
Někomu stačí málo >😒] >😒] >😒]
_patrik
Ahoj, chlapci, přidám se: Když je něco rebrandované, znamená to v zásadě výměnu znaku na kapotě při zachování konstrukčních parametrů a shody co největšího počtu dílů. To se tady nekoná a není to dokonce ani sesterský model - ix25 stojí na nové podvozkové platformě i20 MR2015 a mimo jiné leží o velikostní kategorii výš, než Soul. Zatímco Soul se srovnává s krátkými crossoverovými stylovkami v řádu 4100 mm (např. Captur) (t.j. spíš horní hranice B segmentu), ix25 je řádově o 50 mm delší než Yeti a o 30-45 mm kratší než např. S-Cross nebo Duster (řádová délka 4300 mm). Jestli se Hyundai nedopustil při řešení interiéru nějaké šílenosti, bude mít ix25 ambice být dalším prakticky a rodinně orientovaným SUV v C segmentu. Nakolik při tom bude seriózní, se ukáže - dá do ix25 4WD?, jaká bude světlá výška?, udělá v něm variabilní ložný prostor/zadní sedadla?
Že si v designu exteriéru bere některé prvky ze Soulu znamená - jak píše bullock - projev Schreyerovy celoskupinové doktríny (odlišení, ale zároveň i vyjádření příbuznosti značek). Používání podobných markantů napříč značkami skupiny je naprosto legitimní způsob manipulování s podvědomím spotřebitelů. Krom toho bych si počkal na premiéru evropské verze ix25 - jsem si poměrně jistý, že bude mít jiný výsledný výraz, než má aktuální generace Soulu.
Nejde o model "exkluzivně pro Čínu". Marketingový blábol "strategically designed for China" česky znamená zhruba "verze pro čínský trh" ( [odkaz] ). A už letos v březnu obchodní ředitel indické větve Hyundai potvrdil, že ix25 se bude vyrábět také v Indii (s "velkou mírou lokalizačních úprav pro snížení ceny", asi od r. 2015), ale už předtím půjde do prodeje na mezinárodní trhy ( [odkaz] ). Souhlasím s bullockem a opravdu je možné, že evropská premiéra/prodej bude ještě letos. Otázka je, kde by se měl pro Evropu vyrábět, v Indii ani Číně to nebude, kapacity Nošovic jsou plné.
Přidávám pár fotek interiéru, bohužel je to pořád víceméně jen palubka: [odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To tedy vážně myslím. Jaké prosímtě minimum změn? Vždyť je to úplně odlišná karoserie. A že se jedná o dva rozměrově podobné (ne totožné!) vozy s černými A sloupky ještě fakt neznamená, že jsou nějaká jednovaječná dvojčata...Nebo snad máš jak svůj názor podložit?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale jasne že má hlavné a fungujúce designové prvky zo Santa Fe a jednoznačné Hyundai markery. Ale myslím že je viac ako očividné, že sa rozhodli použiť Kiu Soul a prispôsobiť na svoj obraz. Že to píšu aj na iných portáloch znamená, že niekto to vypustil do sveta a všetci ostatní fungujú CTRL+C a CTRL+V. Po fakt skvelej reportáži s Meganom RS, zase bulvár jak vyšitý.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
augustin
Na viacerych auto-portaloch sa vravi o zmensenine Santa fe, ale tiez v tom vidim Soul. Prudsie klesanie zadnej casti auta, predne svetla...to vsetko hovori za Soul.
Gangrel
Máš recht Jyrko. Je to hrozné. Co nám to tu pořád podstrkují... kvalitní Hjondé a Škodovky atakující prémii a vyšší třídy... je cosi shnilého ve státě českém... 😄 Nevídané, neslýchané, neakceptovatelné >😒]
webpaja
Pošlu ti fotku výztuže pro výškovou budovu, prosím o sdělení jestli budou taky problémy...když umíš, tak je to brnkačka! :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Každopádně se konečně na Hjondé dá dívat a vypadá lépe než KIA!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sandai
Sandai
Hyundai už před časem požádal o povolení, zvýšit kapacitu výroby v Nošovicích na 350 000.

[odkaz]
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja v tom vidím ľahko pozmenenú druhú generáciu SOULu. Mne to proste príde "rovnaké" ako svojho času sa z Fabie I. dalo ľahko spraviť súdobé Polo (neviem ktorá gen.) prípadne Cee´d vs. i30. A úplne neverím tomu že aj po technickej stránke to bude úplne iné auto. To by boli potom v H/K úplne padnutí na hlavu, hlavne v dobe zdieľania nielen pohonných celkov ale celých platforiem.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Viz příspěvek patrika. Spřízněnost se Soulem končí zhruba někde u páčky blinkru či displeje navigace (kdoví jestli). Platformu samozřejmě sdílí, ale s jiným modelem.
_patrik
No vida, k čemu je EIA taky dobrá! Těch 50.000 navrch by aspoň pro začátek určitě stačilo. A myslím, že do areálu by se to vešlo bez nějakých drastických dopadů. Díky, tohle bylo zajímavé :yes:
bullock
Ani v podvozku a tím pádem ani v dalších parametrech se nejedná o stejná, ale ani o nějak příbuzná auta.
Vidíme zde, jak se pomalu začíná projevovat Schreyerova doktrína (odlišení značek v portfoliu) - ještě si povíme :-!
Edit: Soul a ix25 jsou lautr jiná auta a to uvidíme i na ceně (ix25 je určena pro Evropu - ať si v článku píší, co chtějí, na Vánoce ji tu máme).
Bobo(CZ)
Rozumnej názor :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale to snad ani nemyslis vazne. Postav vedla toho 2.gen. soulu a uvidis minimum zmien. Dvojicky na sposob Ibiza/Polo ci Golf/Leon.