Novinky
twistedTSD
5
A já myslím, že řešíte ptákoviny. 😉 Nazvat jej zmenšeným Santa Fe rozhodně není o nic méně střelené, než "rebrandovaná Kia Soul", ze které si propůjčil jeden designový prvek.
Přejít do diskuze
Toto a zmensene Santa Fe? Ci mate vlciu tmu? Rebrandovana Kia Soul, nic viac a nic menej.
FUJ! Dyť to vypadá jak maluch, tedy Fiat126 polski. Ale čert to vem. Co je horší, tak kvalitativně beztak jako většina těch nových "h*vno jdé" co nám tu podstrkují. Už se těším až to zdejší lacinní placení diskutéři budou obhajovat >😁
ani zdaleka v tom nevidim soula ..... 😉 ....
pozri si hlavne bocny profil oboch aut... zadne C stlpiky, zadne veko kufra a jeho tvar... tvar svetiel vpredu aj vzadu..... a tusim aj razvor mozno nebude rovnaky.... proporcne ano.... je to niec ovelkosti soula ale soul v tom nevidim.... skor zmensene santa fe tou maskou a svetlami.... takze podla mna ma redakcia dobru poznamku :yes: tiez v tom vidim male santa fecko
pozri si hlavne bocny profil oboch aut... zadne C stlpiky, zadne veko kufra a jeho tvar... tvar svetiel vpredu aj vzadu..... a tusim aj razvor mozno nebude rovnaky.... proporcne ano.... je to niec ovelkosti soula ale soul v tom nevidim.... skor zmensene santa fe tou maskou a svetlami.... takze podla mna ma redakcia dobru poznamku :yes: tiez v tom vidim male santa fecko
Tak či onak,vyzerá lepšie ako KIA Soul.Pokial by ju ponúkali za rozumné peniaze,myslím si,že by sa predávala slušne.
To by mohla, nabízí se to rozhodně jako první volba. Nevím ale, jak jsou na tom s kapacitou Turci, už se tam před časem nějaká výroba přesouvala, že?
Ahoj, chlapci, přidám se: Když je něco rebrandované, znamená to v zásadě výměnu znaku na kapotě při zachování konstrukčních parametrů a shody co největšího počtu dílů. To se tady nekoná a není to dokonce ani sesterský model - ix25 stojí na nové podvozkové platformě i20 MR2015 a mimo jiné leží o velikostní kategorii výš, než Soul. Zatímco Soul se srovnává s krátkými crossoverovými stylovkami v řádu 4100 mm (např. Captur) (t.j. spíš horní hranice B segmentu), ix25 je řádově o 50 mm delší než Yeti a o 30-45 mm kratší než např. S-Cross nebo Duster (řádová délka 4300 mm). Jestli se Hyundai nedopustil při řešení interiéru nějaké šílenosti, bude mít ix25 ambice být dalším prakticky a rodinně orientovaným SUV v C segmentu. Nakolik při tom bude seriózní, se ukáže - dá do ix25 4WD?, jaká bude světlá výška?, udělá v něm variabilní ložný prostor/zadní sedadla?
Že si v designu exteriéru bere některé prvky ze Soulu znamená - jak píše bullock - projev Schreyerovy celoskupinové doktríny (odlišení, ale zároveň i vyjádření příbuznosti značek). Používání podobných markantů napříč značkami skupiny je naprosto legitimní způsob manipulování s podvědomím spotřebitelů. Krom toho bych si počkal na premiéru evropské verze ix25 - jsem si poměrně jistý, že bude mít jiný výsledný výraz, než má aktuální generace Soulu.
Nejde o model "exkluzivně pro Čínu". Marketingový blábol "strategically designed for China" česky znamená zhruba "verze pro čínský trh" ( [odkaz] ). A už letos v březnu obchodní ředitel indické větve Hyundai potvrdil, že ix25 se bude vyrábět také v Indii (s "velkou mírou lokalizačních úprav pro snížení ceny", asi od r. 2015), ale už předtím půjde do prodeje na mezinárodní trhy ( [odkaz] ). Souhlasím s bullockem a opravdu je možné, že evropská premiéra/prodej bude ještě letos. Otázka je, kde by se měl pro Evropu vyrábět, v Indii ani Číně to nebude, kapacity Nošovic jsou plné.
Přidávám pár fotek interiéru, bohužel je to pořád víceméně jen palubka: [odkaz]
Že si v designu exteriéru bere některé prvky ze Soulu znamená - jak píše bullock - projev Schreyerovy celoskupinové doktríny (odlišení, ale zároveň i vyjádření příbuznosti značek). Používání podobných markantů napříč značkami skupiny je naprosto legitimní způsob manipulování s podvědomím spotřebitelů. Krom toho bych si počkal na premiéru evropské verze ix25 - jsem si poměrně jistý, že bude mít jiný výsledný výraz, než má aktuální generace Soulu.
Nejde o model "exkluzivně pro Čínu". Marketingový blábol "strategically designed for China" česky znamená zhruba "verze pro čínský trh" ( [odkaz] ). A už letos v březnu obchodní ředitel indické větve Hyundai potvrdil, že ix25 se bude vyrábět také v Indii (s "velkou mírou lokalizačních úprav pro snížení ceny", asi od r. 2015), ale už předtím půjde do prodeje na mezinárodní trhy ( [odkaz] ). Souhlasím s bullockem a opravdu je možné, že evropská premiéra/prodej bude ještě letos. Otázka je, kde by se měl pro Evropu vyrábět, v Indii ani Číně to nebude, kapacity Nošovic jsou plné.
Přidávám pár fotek interiéru, bohužel je to pořád víceméně jen palubka: [odkaz]
To tedy vážně myslím. Jaké prosímtě minimum změn? Vždyť je to úplně odlišná karoserie. A že se jedná o dva rozměrově podobné (ne totožné!) vozy s černými A sloupky ještě fakt neznamená, že jsou nějaká jednovaječná dvojčata...Nebo snad máš jak svůj názor podložit?
Ale jasne že má hlavné a fungujúce designové prvky zo Santa Fe a jednoznačné Hyundai markery. Ale myslím že je viac ako očividné, že sa rozhodli použiť Kiu Soul a prispôsobiť na svoj obraz. Že to píšu aj na iných portáloch znamená, že niekto to vypustil do sveta a všetci ostatní fungujú CTRL+C a CTRL+V. Po fakt skvelej reportáži s Meganom RS, zase bulvár jak vyšitý.
Na viacerych auto-portaloch sa vravi o zmensenine Santa fe, ale tiez v tom vidim Soul. Prudsie klesanie zadnej casti auta, predne svetla...to vsetko hovori za Soul.
Máš recht Jyrko. Je to hrozné. Co nám to tu pořád podstrkují... kvalitní Hjondé a Škodovky atakující prémii a vyšší třídy... je cosi shnilého ve státě českém... 😄 Nevídané, neslýchané, neakceptovatelné >😒]
Pošlu ti fotku výztuže pro výškovou budovu, prosím o sdělení jestli budou taky problémy...když umíš, tak je to brnkačka! :yes:
Hyundai už před časem požádal o povolení, zvýšit kapacitu výroby v Nošovicích na 350 000.
[odkaz]
[odkaz]
Ja v tom vidím ľahko pozmenenú druhú generáciu SOULu. Mne to proste príde "rovnaké" ako svojho času sa z Fabie I. dalo ľahko spraviť súdobé Polo (neviem ktorá gen.) prípadne Cee´d vs. i30. A úplne neverím tomu že aj po technickej stránke to bude úplne iné auto. To by boli potom v H/K úplne padnutí na hlavu, hlavne v dobe zdieľania nielen pohonných celkov ale celých platforiem.
Viz příspěvek patrika. Spřízněnost se Soulem končí zhruba někde u páčky blinkru či displeje navigace (kdoví jestli). Platformu samozřejmě sdílí, ale s jiným modelem.
No vida, k čemu je EIA taky dobrá! Těch 50.000 navrch by aspoň pro začátek určitě stačilo. A myslím, že do areálu by se to vešlo bez nějakých drastických dopadů. Díky, tohle bylo zajímavé :yes:
Ani v podvozku a tím pádem ani v dalších parametrech se nejedná o stejná, ale ani o nějak příbuzná auta.
Vidíme zde, jak se pomalu začíná projevovat Schreyerova doktrína (odlišení značek v portfoliu) - ještě si povíme :-!
Edit: Soul a ix25 jsou lautr jiná auta a to uvidíme i na ceně (ix25 je určena pro Evropu - ať si v článku píší, co chtějí, na Vánoce ji tu máme).
Vidíme zde, jak se pomalu začíná projevovat Schreyerova doktrína (odlišení značek v portfoliu) - ještě si povíme :-!
Edit: Soul a ix25 jsou lautr jiná auta a to uvidíme i na ceně (ix25 je určena pro Evropu - ať si v článku píší, co chtějí, na Vánoce ji tu máme).