Ten výběr 8 miliard za rok mínus náklady, tedy celkem asi 6 miliard je totiž naprosto směšná částka, která nic nezmění. A pokud odečteme, že díky mýtnému spousta náklaďáků a aut objíždí dálnici a plahočí se po městě a okreskama, kde ničí silnici, propadají se krajnice, tak je celý systém v mínusu.
Na jihu je to naprosto běžné, že kamiony nejedou po dálnici, ale po staré silnici, čímž obtěžují lidi, tak se to naprosto nevyplatí. Kolem Prahy to samé - počet kamiónů jedoucí po klikaté a úzké silnici 101 mezi Říčany a Úvaly, kde v malých obcích jede přeložený kamión metr od baráku - Křenice, Sluštice, Škvorec a způsobuje další škody na přiléhajících stavbách. Mýtné je jen vejvar pro Kapsch, nic víc. Pro stát je naopak škodlivé.
Na jihu je to naprosto běžné, že kamiony nejedou po dálnici, ale po staré silnici, čímž obtěžují lidi, tak se to naprosto nevyplatí. Kolem Prahy to samé - počet kamiónů jedoucí po klikaté a úzké silnici 101 mezi Říčany a Úvaly, kde v malých obcích jede přeložený kamión metr od baráku - Křenice, Sluštice, Škvorec a způsobuje další škody na přiléhajících stavbách. Mýtné je jen vejvar pro Kapsch, nic víc. Pro stát je naopak škodlivé.