Toyota dělá (sice) řadu nepochopitelných rozhodnutí, v Evropě stále více pokulhává, nicméně v globálu je to pořád jednička.
Diesel (4-válec) v IS se nepovedl, taky byl odvozen ze 4-válce Toyota, nicméně pokud by měl k dispozici 6-válec k benzínovému atmo šestiválci, a k tomu se přidaly nějaké, třeba i turbo čtyřválce, jak v dieselu tak v benzínu, byla by to opravdu zajímavá nabídka.
To platí jak pro IS, tak pro LS atd.
Opravdu smutné je, že 8-válec pro Landcruiser 200 vznikl složením 2 nepříliš povedených 4-válců ........ Ovšem z čeho složit 6-válec?
Nene, v Evropě to Toyota a Lexus prokaučovali. O designu nebudu vůbec mluvit, kolega, který ho připodobnil k pluhu na sníh to trefil na 1000%.
Kombinace atmo sestivalcu a turbo ctyrvalcu o podobnem vykonu je krasna vec, ale dnes uz nikdo nic takoveho nedela a troufnu si tvrdit, ze kdyz IS dostane ctyrvalec, tak jako nahradu za sestivalec.
Co přesně Toyota v Evropě prokaučovala ? V roce 2013 byla v prodejích nejlepší mezi japonskými automobilkami a dokonce měla lepší prodeje než Škodovka, Hyundai nebo Kia.