Novinky
ak bude toto pseudo "coupe" vyzerať aspoň z 50% tak ako na renderoch, tak treba uznať, že ide o naozaj dizajnovo čisté a vyvážené auto, čo sa o MB CLA rozhodne povedať nedá, naopak. CLA je krásnym príkladom toho, že aj majster tesár sa utkne. Či už na fotkách, alebo naživo, CLA je disproporčná zlátanina nehodná znaku MB. A to všetko píšem z pozície človeka, ktorý dizajnom VW rozhodne nie je nadšený a ktorému sa naopak napr. nová trieda C veľmi páči. "Prémiové" značky by sa skutočne nemuseli v honbe za ziskom hrnúť bezhlavo do všetkých tried, čím by sa predišlo napr. dizajnovým strašidlám typu Audi A1 😄
"CLA je disproporčná zlátanina", která však vyhrála v několika evropských státech, včetně Německa, ankety o nejpovedenější design roku. Takže bych na tvém místě už veřejně nehodnotil ani design obyčejného hrnku na kafe 😄
peníze budou vždy až na prvním místě a hlavně proto CLA vzniklo, je jasné že ostatní modely MB vznikly i z jiných důvodů, CLA je hnusný kýč a proto ho lidi budou mít rádi, MB to neřeší prodává se je to OK, ale nikdo z top vedení MB v CLA jezdit nebude, jenom o něm budou mluvit hezky
Jojo, vsichni z vedeni MB budou jezdit v tomto lidovem aute 😉
Jinak mi prijde divne ze prijde az za 2 roky. Vsichni vime, ze vw je schopny s vyrobou prijit uz zitra, tak proc to zpozdeni. Vzdyt tam zas budou pouzity vsechny dily co maji, tak kde to vazne???
Jinak mi prijde divne ze prijde az za 2 roky. Vsichni vime, ze vw je schopny s vyrobou prijit uz zitra, tak proc to zpozdeni. Vzdyt tam zas budou pouzity vsechny dily co maji, tak kde to vazne???
Asi čekají až bude mít Kabaň volnou chvilku a přijde jim nabourat zadek nějakou ostrou linkou >😁 ...teda ona tam sice jako nebude, ale budete si ji moc představit, abych použil jeho slova
Záleží, kde by to vyráběli. VW nemá zrovna mnoho volných výrobních kapacit.
Asi ma volnou kapacity v Mexiku na lince Jetty, tak ji akorat jinak oplechujou a maj sportak nebo snad coupe a mozna i kombi v jednom, ale hlavne konkurenta pro Mercedes >😁
Tam se uvolnila kapacita po Golfu Variant, jestli se nepletu. Teď mají snad na programu dne zavedení Golfu 7 pro USA do výroby. Nevím, na kdy je plánovaná nová Jetta, i ta by se mohla dostat před tohle auto. Gilgit by mohl vědět více, včetně toho, jestli neplánují nějaké přestavby, nebo navýšení kapacity.
Nojo ale Variant 7 pro evropu se ted dela v evrope (drive sestka v mexicu) a i presto, ze se v mexicu bude delat variant 7 pro ameriku, zas tolik po nem v americe netouzi, mnoho se jich tam neproda.
Ale kdyz uz se tam prestane delat jetta 6 a bude tam nove podvozek variant 7, prijde mi celkem logicky, ze by tam vyrabeli tohle, coz je sedmicka s nejakymi trochu drazsimi zmenami - nezapominejme, ze tohle auto bude o neco sirsi a nemusi byt nezbytne tim nejlevnejsim.
Nevim ale, kde vyrabeji kratky golf pro usa...?
Ale kdyz uz se tam prestane delat jetta 6 a bude tam nove podvozek variant 7, prijde mi celkem logicky, ze by tam vyrabeli tohle, coz je sedmicka s nejakymi trochu drazsimi zmenami - nezapominejme, ze tohle auto bude o neco sirsi a nemusi byt nezbytne tim nejlevnejsim.
Nevim ale, kde vyrabeji kratky golf pro usa...?
Nepsal jsem o Variantu 7. generace, ale o Golfu. Tedy Golfy pro EU se budou dělat v Německu, Golfy pro USA se budou dělat v Mexiku (místo předchozího rozdělení, kdy se kombi dělalo v Mexiku a hatch v Německu), pokud se nepletu. Jestli budou nějaké výjimky, jako třeba GTI, nevím. Předpokládám, že Cabriolet se bude pořád dělat v Německu. Ani nevím, jestli ho vůbec v USA nabízí.
Pointa byla, že těžko můžou auto vyrábět, pokud nemají připravenou továrnu. To se týká i zajištění dodávek komponent.
PS: Tak výrobu Golfu 7 v Mexiku rozjeli v lednu. Upgrade továrny vyšel na 700 milionů dolarů. V Mexiku se bude vyrábět i GTI.
Pointa byla, že těžko můžou auto vyrábět, pokud nemají připravenou továrnu. To se týká i zajištění dodávek komponent.
PS: Tak výrobu Golfu 7 v Mexiku rozjeli v lednu. Upgrade továrny vyšel na 700 milionů dolarů. V Mexiku se bude vyrábět i GTI.
Nechcem byť zlý, koncept vyzerá dobre o tom niet pochýb ale nejako si nemyslím, že Volkswagen potrebuje práve takýto model v ponuke 😄 myslel som si, že z tohto konceptu vznikne nová Jetta, čo už, ale veľmi v ňom to Coupe nieje vidieť 😄
se mi teda líbí víc. Nevím co proti designu Mercedesu někteří pořád maji. Všechno nemůže přece vypadat stejně jako VW, nebo Audi. To by jsme se za chvíli asi unudili k smrti...
vw spise Mercedesu CLA zavidi. Maji chudaci vsechny auta na jedno nudny kopyto, tak to musi pomluvit 😉
Kde VW pomlouvá CLA prosím? Firemní designovej jazyk může bejt nudnej, zase ho ocením víc než rozháranost a hledání sebe sama 😉
Vypadá to pěkně, jen to označení "coupe" si mohli odpustit. Tímhle tempem brzy Fiat označí jako coupe i Ducato 😄
Lidi, nenechte se vysmát, ač teda ke coupe ma CLA taky daleko, ale tahle "stylovější" varianta Jetty neni ani v jedné galaxii s Mercedesem.
Design CLA ma své mouchy, rozhodně to ale to není zadek auta, nýbrž předek z Ačka, který IMHO ne úpně pasuje k zbytku auta. Stačí se podívat na nejslavnější eru automobilismu, a design klasických aerodynamických aut - toto se mercedesu stejne jak u CLS, S ai C-classe, tak i u CLA, povedlo dokonale skloubit s modernejšími tvary. Na druhou stranu, i děti ve školce už kreslí krabice na kolech, tak někdo je pak fanouškem krabicoidních tvarů i v dospělosti. Proti gustu žádný dišputát, ale promiňte mi, že ten přehnaný volkswagenofetišizmus nepochopím...
Design CLA ma své mouchy, rozhodně to ale to není zadek auta, nýbrž předek z Ačka, který IMHO ne úpně pasuje k zbytku auta. Stačí se podívat na nejslavnější eru automobilismu, a design klasických aerodynamických aut - toto se mercedesu stejne jak u CLS, S ai C-classe, tak i u CLA, povedlo dokonale skloubit s modernejšími tvary. Na druhou stranu, i děti ve školce už kreslí krabice na kolech, tak někdo je pak fanouškem krabicoidních tvarů i v dospělosti. Proti gustu žádný dišputát, ale promiňte mi, že ten přehnaný volkswagenofetišizmus nepochopím...
VW NMC by sa kludne mohlo volat New Jetta. To by bolo asi spravnejsie. Pekny nadcasovy design pre sedan. Od CC to ma predsa len dalej a chyba tomu ta charizma Passatu CC. Velke plus za rozsirenie auta. konecne normalna sirka.
Ako CC-cko by to malo byt este trocha nizsie a mal by to mat cosi z Kabanovej studie Vision C. Ta moze hrdo niest nazov stvordverove kupe.