Novinky
To už víme i bez tohoto vykastrovaného článku, že Peugeot bude mít velký kufr a přeplňovaný tříválec... Co tak napsat, jak to jezdí a za kolik? Redakci patří :no:
Tobě patří :no: Tohle je přece upoutávka na časopis, takže za prvé je jasné že to nedají celé, aby ti co je to zajímá šli a ten časák si koupili, a za druhé - už jsme to tu řešili ikskrát, ani nemůžou, bo je to licenční časák Autobildu.
Nemusí to sem dávat celé, ale aspoň něco. Toto jsou jen výplňové kecy, stačilo dát rovnou jenom tu fotku. Mimochodem, bývaly doby, kdy Auto.cz mělo vlastní články o podobně důležitých autech... :no:
Já se na tenhle motor velmi těším a hodně mě zajímá, uvažuji o koupi. Čili pro mě budou jízdní dojmy hodně důležité.
Proč 1.2, není to málo?
96 kW ti příjde málo? U TSI 77 kW to je taky málo? Nebo 1,0 Ecoboost, 1,2 TCe?
Na tuhle třídu je to pro drtivou většinu řidičů dostačující.
Na tuhle třídu je to pro drtivou většinu řidičů dostačující.
1.2 R3 mi pro poměrně velké auto přijde maximálně jako slušný základ... ale zatím jsem o tom nic nečetl, tak se ptám.
Ale ty jsi někde zakrněl, když se řídíš jen objemem a počtem válců. To je jako bych u tvého oblíbeného sportovního auta soudil dle toho, že je v dvouválec a má obsah nějakých 1,3l.
96 kW je výkon, který tady před pár lety byl vrcholem dieselových motorizací střední třídy, resp. viz 1,9 dCi Lagun II, 1,6 TDI 96 kW Passatů B5... a to ta auta nebyla lehčí, 308 rozhodně není extrémně těžká váha.
Mimochodem, i40 má nejsilnější diesel 103 kW a to je prosím větší a těžší auto.
96 kW a 230 Nm (mimochodem k dostání hned od nízkých otáček) je pro rodinný kombík nižší střední třídy více než dost. Ano, není to HOT kombi, ale taky to není vrcholná motoriace.
96 kW je výkon, který tady před pár lety byl vrcholem dieselových motorizací střední třídy, resp. viz 1,9 dCi Lagun II, 1,6 TDI 96 kW Passatů B5... a to ta auta nebyla lehčí, 308 rozhodně není extrémně těžká váha.
Mimochodem, i40 má nejsilnější diesel 103 kW a to je prosím větší a těžší auto.
96 kW a 230 Nm (mimochodem k dostání hned od nízkých otáček) je pro rodinný kombík nižší střední třídy více než dost. Ano, není to HOT kombi, ale taky to není vrcholná motoriace.
i40 za to také soustavně kritizuju, ve střední je to podle mého neodpustitelné. Nejde ani tak o ten výkon jako o objem a z toho plynoucí charakteristiky. A z podobných motivů se ptám i na 1.2... a opravdu se ptám, nekritizuju.
No alespoň jsi mě rozesmál.
Slovo soustavně jsem slyšel naposled ve škole: ''soustavně vyrušuje'' 😄
Ale ten Hyundai se ne a ne polepšit >😁
PS Ten jeden like je ode mě 😉
Slovo soustavně jsem slyšel naposled ve škole: ''soustavně vyrušuje'' 😄
Ale ten Hyundai se ne a ne polepšit >😁
PS Ten jeden like je ode mě 😉
😄 soustavně bylo myšleno tak, že jsem za to Hyundai kritizoval už dávno před touto diskusí a není to tedy účelové tvrzení... což Ronault asi ví, dokonce mám pocit, že se mnou tento kritický postoj sdílel.
Hyundai má jednu polehčující okolnost - i40 je jeho první seriozní pokus o evropskou střední a jeho prodejní čísla nejsou nakonec až tak špatná. Mám svůj názor na to proč tomu tak je... ale to je nad rámec této diskuse.
S tím 1.2THP to byl fakt vcelku nevinný dotaz... pokud by mi někdo známý řekl, že kupuje Octavii s 1.2TSI, asi bych se ptal úplně stejně... a on by řekl že to pro jeho styl jízdy slabé není a hotovo 😄
Hyundai má jednu polehčující okolnost - i40 je jeho první seriozní pokus o evropskou střední a jeho prodejní čísla nejsou nakonec až tak špatná. Mám svůj názor na to proč tomu tak je... ale to je nad rámec této diskuse.
S tím 1.2THP to byl fakt vcelku nevinný dotaz... pokud by mi někdo známý řekl, že kupuje Octavii s 1.2TSI, asi bych se ptal úplně stejně... a on by řekl že to pro jeho styl jízdy slabé není a hotovo 😄
Nejel jsem současnou Octavii s 1,2 TSI, ale minulou se 77 kW ano, pokud vím, tak na hmotnosti nějak výrazně nepřibrala, každopádně s motor mi přišel naprosto postačující pro rodinné využití.
Jo, postačující je... ale zároveň je legitimní otázka, jestli nemá smysl připlatit za 1.4TSI 😉 . Já bych raděj oželel parkovací senzory nebo navi za pár koní navíc kupříkladu.
Na čem pracujete, doktore Čechove?
Píši „Dvě sestry“.
A není to málo?
PS: co ten Hyundai, pamatuju si dobře že jsi patřil do tábora kritiků? 😉
Na čem pracujete, doktore Čechove?
Píši „Dvě sestry“.
A není to málo?
PS: co ten Hyundai, pamatuju si dobře že jsi patřil do tábora kritiků? 😉
No jo, ale kolik lidí si ji nakonec koupí a je s výkonem spokojena. Tohle je rodinný kombík cenově dostupný, ne hot hatch, to si my fanouškové aut docela pleteme.
Ano, má to tři válce, má to objem 1,2, ale reálně to tutově bude příjemnější svezení než atmosférická jednašestka, napříkal GDI.
V podobném duchu viz tvé volby aut? Jak jsi dopadl? U ORS? Není to málo válců a malý objem: nebylo by lepší mít šestiválec s výkonem 143 kW jak měla před 13 lety E39 525? Velikostně to jsou podobně velká auta, podobně těžká, jen ta chuděrka ORS má jen čtyři válce a jen dva litry objemu...
Downsizing se týká i současných dvoulitrů, kteří by nedávno byli min. třílitry, že to nechápeš ty, mi je docela podezřelé... nehacknul ti někdo účet? 😲 >😒]
Ano, má to tři válce, má to objem 1,2, ale reálně to tutově bude příjemnější svezení než atmosférická jednašestka, napříkal GDI.
V podobném duchu viz tvé volby aut? Jak jsi dopadl? U ORS? Není to málo válců a malý objem: nebylo by lepší mít šestiválec s výkonem 143 kW jak měla před 13 lety E39 525? Velikostně to jsou podobně velká auta, podobně těžká, jen ta chuděrka ORS má jen čtyři válce a jen dva litry objemu...
Downsizing se týká i současných dvoulitrů, kteří by nedávno byli min. třílitry, že to nechápeš ty, mi je docela podezřelé... nehacknul ti někdo účet? 😲 >😒]
Jenze tady se bavime o parametrech 96kW/230Nm.
Sveho casu, a neni to tak davno, byl v podobne velkem kombiku OI snem poloviny naroda vyrazne slabsi diesel s 81kW/235Nm, nemluve uz o beznemu cloveku zcela cenove nedostupnem 1.8T (110kW/210Nm).
A tahle R3 pojede neco mezi tim.
Sveho casu, a neni to tak davno, byl v podobne velkem kombiku OI snem poloviny naroda vyrazne slabsi diesel s 81kW/235Nm, nemluve uz o beznemu cloveku zcela cenove nedostupnem 1.8T (110kW/210Nm).
A tahle R3 pojede neco mezi tim.
...vy to vedete hoši. :no:
Reklama na článek o autech, s malou ochutnávkou... tohle bych neřešil.
Ani já.
Nezlob se na mě, ale ne... Pokud chci udělat recenzi na zajímavej článek, tak použiju resumé a načnu čtenáře...tohle je i z marketingovýho hlediska hloupoučký jak odkazy na Blesk.
Jojo, tohle se moc nedari. Tyhle upoutavky nectu pac vubec neupoutaj. Kolikrat je problem aby upoutal cely clanek nebo test, pac jsou tam zajimave dve vety 😉
Recenze je moc vznešený pojem, recenze bude s odřenýma ušima ten článek samotný a dělat recenzi na recenzi je nesmysl. Je to prostě taková trošku lepší reklama (lepší v tom, že je to na auta a přece jen se k tomu dá přečíst upoutávka).
Asi to bude znít hodně ošklivě, ale redakce by se měla radši věnovat přípravě kvalitních článků, aby jim poslední Jouda na fóru ve finále nevytýkal základní chyby ve faktech. Pak podobný PR jednoduše přejdeš.
Přesně tak! Kvalita článků je to oč tu běží, ne to, jestli tu upíchnou trošku reklamy na spřátelené periodikum.
V ideálním případě by to mělo být tak, že čím více reklamy tu bude, tím více peněz poteče do redakce, tím více bude investováno do kvality obsahu, tím více čtenářů, tím více peněz... 😉
Pokud mám tedy brblat... a nechci brblat kvůli všemu, to by mě pak nikdo nebral vážně... pak brblám nad úrovní testu nové Cupry.
V ideálním případě by to mělo být tak, že čím více reklamy tu bude, tím více peněz poteče do redakce, tím více bude investováno do kvality obsahu, tím více čtenářů, tím více peněz... 😉
Pokud mám tedy brblat... a nechci brblat kvůli všemu, to by mě pak nikdo nebral vážně... pak brblám nad úrovní testu nové Cupry.
po tych zrudnostiach ako 307 SW a predosle 308 SW kde tie oba kombiky vyzerali skor ako prerastene MPV-ecka konecne pezot prichadza s normalnym kombikom :yes😒br />
ocenujem stihlost a vizualnu kompaktnost :yes:
ocenujem stihlost a vizualnu kompaktnost :yes:
"Byla by škoda zahodit tu myšlenku s volantem mezi nohama..."
Pokud v první větě zaznívá, že Peugeot nechtěl zkazit to, co dělá VW úspěšným... tak to přesně se stalo. Pustili se u mainstreamového kompaktu do e😜erimentů, do kterých by se VW nikdy nepustil... a pokud ano, tak maximálně v rámci příplatkové výbavy. Můžeš tomu třeba říkat nuda nebo neschopnost přijít s něčím novým, ale podle mě není správné nutit zákazníkům podobné věci na sílu.
za mě můžu napsat, že já bych si to koupil právě kvůli tomu uspořádaní 😉
Jinak níže odkaz na inspiraci (podle tebe volant mezi nohama 😄 )..
[odkaz]
Alespoň vidíš, jak jde i s tímto uspořádáním volant nastavit 😄
PS Prolož si přímku na té fotce od očí přes vrchol volantu a dostaneš se na spodní stranu toho dipleje. A nemusíš mít ani volant mezi nohama, ale jak sám píšeš na úrovni nosu..
Ergonomie pro jízdu na RZ je jiná než ergonomie pro jízdu po silnici...
Hodím jeden citát ze stevova blogu😒br /> Celé to ze začátku působí trochu nezvykle a je potřeba si na to chvíli zvykat (stejně jako na otáčkoměr jdoucí proti směru hodinových ručiček). Já si osobně za přibližně hodinovou testovací jízdu nezvyknul, ale věřím, že je to jen otázka času.