vôbec nie, aj v najnižšej polohe je ten volant v ideálnej polohe, treba si to ísť odskúšať, pokiaľ to na obrázku tak pôsobí... skôr kormidlo v českej plechovici s polomerom 80 cm mi vadí >:D
Což o to, mě auta zajímají, takže si to dříve či později opravdu testnu. Ale může být dost takových, kteří tomu tu šanci nedají. A dosavadní ohlasy jsou přinejlepším rozporuplné.
Pokud v první větě zaznívá, že Peugeot nechtěl zkazit to, co dělá VW úspěšným... tak to přesně se stalo. Pustili se u mainstreamového kompaktu do experimentů, do kterých by se VW nikdy nepustil... a pokud ano, tak maximálně v rámci příplatkové výbavy. Můžeš tomu třeba říkat nuda nebo neschopnost přijít s něčím novým, ale podle mě není správné nutit zákazníkům podobné věci na sílu.
Nevidím ve volantu problém, naopak. i 208,m která má volant ještě nížemi sedla, jen to chce změnit posaz z Golfu na o něco sportovnější, malý volant se drží hezky
Všeobecně se dá podobnými experimenty v mainstreamu více ztratit než získat... jinými slovy, "divný" volant se může snadno stát hlavním důvodem proč takové auto nekoupit, ale těžko se stane hlavním důvodem ho chtít.
Ne ne, fotka je správná. To je tebou kritizovaný koncept.
Alespoň vidíš, jak jde i s tímto uspořádáním volant nastavit :-)
PS Prolož si přímku na té fotce od očí přes vrchol volantu a dostaneš se na spodní stranu toho dipleje. A nemusíš mít ani volant mezi nohama, ale jak sám píšeš na úrovni nosu..
Oprav mě jestli se pletu, ale u 308 fakticky nepadá v úvahu dát volant nahoru a koukat na budíky skrz... je to vymyšlené tak, že volant bude dole a budíky budou vidět vrchem. To je nezvyklé... a pro celou řadu zákazníků automaticky nezvyklé = špatné.
Ergonomie pro jízdu na RZ je jiná než ergonomie pro jízdu po silnici...
Hodím jeden citát ze stevova blogu:
Celé to ze začátku působí trochu nezvykle a je potřeba si na to chvíli zvykat (stejně jako na otáčkoměr jdoucí proti směru hodinových ručiček). Já si osobně za přibližně hodinovou testovací jízdu nezvyknul, ale věřím, že je to jen otázka času.
To už víme i bez tohoto vykastrovaného článku, že Peugeot bude mít velký kufr a přeplňovaný tříválec... Co tak napsat, jak to jezdí a za kolik? Redakci patří :no:
Tobě patří :no: Tohle je přece upoutávka na časopis, takže za prvé je jasné že to nedají celé, aby ti co je to zajímá šli a ten časák si koupili, a za druhé - už jsme to tu řešili ikskrát, ani nemůžou, bo je to licenční časák Autobildu.
Nemusí to sem dávat celé, ale aspoň něco. Toto jsou jen výplňové kecy, stačilo dát rovnou jenom tu fotku. Mimochodem, bývaly doby, kdy Auto.cz mělo vlastní články o podobně důležitých autech... :no:
Na to člověk ani nemusí být inženýr, aby poznal rozdíl mezi dojmy z výstaviště, zbytečným výcucem z časáku a jízdními dojmy, které redakce dlouhá léta publikovala (doufám, že nějaké zase někdy budou...)
Ale ty jsi někde zakrněl, když se řídíš jen objemem a počtem válců. To je jako bych u tvého oblíbeného sportovního auta soudil dle toho, že je v dvouválec a má obsah nějakých 1,3l.
96 kW je výkon, který tady před pár lety byl vrcholem dieselových motorizací střední třídy, resp. viz 1,9 dCi Lagun II, 1,6 TDI 96 kW Passatů B5... a to ta auta nebyla lehčí, 308 rozhodně není extrémně těžká váha.
Mimochodem, i40 má nejsilnější diesel 103 kW a to je prosím větší a těžší auto.
96 kW a 230 Nm (mimochodem k dostání hned od nízkých otáček) je pro rodinný kombík nižší střední třídy více než dost. Ano, není to HOT kombi, ale taky to není vrcholná motoriace.
i40 za to také soustavně kritizuju, ve střední je to podle mého neodpustitelné. Nejde ani tak o ten výkon jako o objem a z toho plynoucí charakteristiky. A z podobných motivů se ptám i na 1.2... a opravdu se ptám, nekritizuju.
:-) soustavně bylo myšleno tak, že jsem za to Hyundai kritizoval už dávno před touto diskusí a není to tedy účelové tvrzení... což Ronault asi ví, dokonce mám pocit, že se mnou tento kritický postoj sdílel.
Hyundai má jednu polehčující okolnost - i40 je jeho první seriozní pokus o evropskou střední a jeho prodejní čísla nejsou nakonec až tak špatná. Mám svůj názor na to proč tomu tak je... ale to je nad rámec této diskuse.
S tím 1.2THP to byl fakt vcelku nevinný dotaz... pokud by mi někdo známý řekl, že kupuje Octavii s 1.2TSI, asi bych se ptal úplně stejně... a on by řekl že to pro jeho styl jízdy slabé není a hotovo :-)
Nejel jsem současnou Octavii s 1,2 TSI, ale minulou se 77 kW ano, pokud vím, tak na hmotnosti nějak výrazně nepřibrala, každopádně s motor mi přišel naprosto postačující pro rodinné využití.
Jo, postačující je... ale zároveň je legitimní otázka, jestli nemá smysl připlatit za 1.4TSI ;-) . Já bych raděj oželel parkovací senzory nebo navi za pár koní navíc kupříkladu.
Na čem pracujete, doktore Čechove?
Píši „Dvě sestry“.
A není to málo?
PS: co ten Hyundai, pamatuju si dobře že jsi patřil do tábora kritiků? ;-)
No jo, ale kolik lidí si ji nakonec koupí a je s výkonem spokojena. Tohle je rodinný kombík cenově dostupný, ne hot hatch, to si my fanouškové aut docela pleteme.
Ano, má to tři válce, má to objem 1,2, ale reálně to tutově bude příjemnější svezení než atmosférická jednašestka, napříkal GDI.
V podobném duchu viz tvé volby aut? Jak jsi dopadl? U ORS? Není to málo válců a malý objem: nebylo by lepší mít šestiválec s výkonem 143 kW jak měla před 13 lety E39 525? Velikostně to jsou podobně velká auta, podobně těžká, jen ta chuděrka ORS má jen čtyři válce a jen dva litry objemu...
Downsizing se týká i současných dvoulitrů, kteří by nedávno byli min. třílitry, že to nechápeš ty, mi je docela podezřelé... nehacknul ti někdo účet? :-O >:-[]
Sveho casu, a neni to tak davno, byl v podobne velkem kombiku OI snem poloviny naroda vyrazne slabsi diesel s 81kW/235Nm, nemluve uz o beznemu cloveku zcela cenove nedostupnem 1.8T (110kW/210Nm).
Nezlob se na mě, ale ne... Pokud chci udělat recenzi na zajímavej článek, tak použiju resumé a načnu čtenáře...tohle je i z marketingovýho hlediska hloupoučký jak odkazy na Blesk.
Jojo, tohle se moc nedari. Tyhle upoutavky nectu pac vubec neupoutaj. Kolikrat je problem aby upoutal cely clanek nebo test, pac jsou tam zajimave dve vety ;-)
Recenze je moc vznešený pojem, recenze bude s odřenýma ušima ten článek samotný a dělat recenzi na recenzi je nesmysl. Je to prostě taková trošku lepší reklama (lepší v tom, že je to na auta a přece jen se k tomu dá přečíst upoutávka).
Asi to bude znít hodně ošklivě, ale redakce by se měla radši věnovat přípravě kvalitních článků, aby jim poslední Jouda na fóru ve finále nevytýkal základní chyby ve faktech. Pak podobný PR jednoduše přejdeš.
Přesně tak! Kvalita článků je to oč tu běží, ne to, jestli tu upíchnou trošku reklamy na spřátelené periodikum.
V ideálním případě by to mělo být tak, že čím více reklamy tu bude, tím více peněz poteče do redakce, tím více bude investováno do kvality obsahu, tím více čtenářů, tím více peněz... ;-)
Pokud mám tedy brblat... a nechci brblat kvůli všemu, to by mě pak nikdo nebral vážně... pak brblám nad úrovní testu nové Cupry.
po tych zrudnostiach ako 307 SW a predosle 308 SW kde tie oba kombiky vyzerali skor ako prerastene MPV-ecka konecne pezot prichadza s normalnym kombikom :yes: