Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

:-)
diskuter13
| 24. 4. 2014 12:59
este by mali "downsizeovat" a namiesto "valcov" davat radsej 4 - 6 tich tlacicov. Bolo by to ekologickejsie >:D
Avatar - WinDiesel
:-)
WinDiesel
| 24. 4. 2014 13:40
A bylo by po nezamestnanosti .....
Avatar - Choochoo
Premie
Choochoo
| 24. 4. 2014 13:41
Da se rikat premie necemu co ma 3 valce?
Avatar - AUDIRS6
Premie
AUDIRS6
| 24. 4. 2014 13:50
dobrá otázka... :-!
tak čo je teda BMW i8 ? 8-s >:-[]
Avatar - Hittman
Premie
Hittman
| 24. 4. 2014 13:54
To už není BMW.
Avatar - Choochoo
Premie
Choochoo
| 24. 4. 2014 13:56
Mysleno vseobecne ;-)
i8 ma tu vyhodu ze je to sportak a ostatni technika je premiova, jako materialy a hybrid. Jinak ten 3-hrnek je hroznej o tom zadna. Skoda ze to neni aspon 4valec, ale pokud chteli udelat super uspornej hybrid, tak se neda nic vytknout jak materialum tak ani 3valci, kdy kazdy valec ma zhlediska trebi vhodny objem 500cm3.
Premie
webpaja
| 24. 4. 2014 14:03
Asi jsme to tu už několikrát řešili, ale bylo by vhodný se nepouštět do diskuze bez vyzkoušení.
Avatar - Choochoo
Premie
Choochoo
| 24. 4. 2014 14:30
Asi mas pravdu, kdyz to bude palit po 120° tak to asi nebude takova hruza a po vyzkouseni neceho slusneho mozna clovek zmeni nazor. Kdyz jsem slysel poprve HTP, tak jsem si rikal co to Skoda nabizi za novy diesel, takze asi proto porad ten odpor. Horsi je ze se ty 3hrnky zacinaj rozmahat s cimdal vetsimi vykony, takze za par let tipuji do 100-120kW to bude samej 3hrnek. Treba si je ale nakonec zamilujem, uz zacinam vahat >:D :yes:
Premie
LDr.
| 24. 4. 2014 21:55
Čtyřdobý řadový tříválec s pravidelnými rozestupy zážehů zapaluje po 240° natočení klikového hřídele.
Premie
_MT_
| 24. 4. 2014 14:46
Je to takový pokus. Tak uvidíme, jaké budou výsledky.
Avatar - Hittman
Octavia
Hittman
| 24. 4. 2014 13:54
Takže kdy se těchto tříválečků dočkáme v Golfu, Octavii a Leonu??
Avatar - Choochoo
Octavia
Choochoo
| 24. 4. 2014 14:01
Urcite kazdy vzpomina jak se zde/mozna jinde objevil clanek o testovani 1,0TSI v OIII. Uz v te dobe bylo jasne ze se tak stane, ale ze Audi bude rychlejsi, to bych nerekl. Jsem si rikal, ze si tu "premiovost" ctyrvalce ponecha nejdele. Jak je videt, tak maji dnes prednost premiove papirove emise pred premiovym autem a slusnym chodem a zvukem 8-s Snad me trihrnek nikdy nepotka. Asi to bude chtit hlidat podobne jako TV Plasmu a preskocit LED bidu na lepsi techniku >:D
Avatar - AUDIRS6
Octavia
AUDIRS6
| 24. 4. 2014 14:11
už som to zmieňoval v inej diskusii:
vďaka tým 3 valcom sa ešte môžeme tešiť aj na R5 v RS3 ;-)
takže ak to má byť systém niečo za niečo, tak nech sa objavia - nikto nikomu nekáže ulakomiť sa na nejakú zľavu odhadom 10 000 Kč oproti 4valcu, o spotrebe už ani nehovorím ;-\
Avatar - Choochoo
Octavia
Choochoo
| 24. 4. 2014 14:49
U mainstreamu asi o tech 10tis. jde, ale u premie snad ne? Tady bych zrovna to nuceni do 3hrnku neresil, ale jen otazku premiovosti.
Pravda je ze utece 10 let a uz si ani nevzpomenem kdy jsme jezdili na 3valci a mozna na ne budem i dobre vzpominat, az je budou nahrazovat hybridy s 2-valci na dojeti ;-)
Octavia
XTad
| 24. 4. 2014 14:56
Daleko lepsi by bylo dat ten petivalec misto ctyrvalce do beznych modelu a RS3 zatrhnout, nez naopak.
Avatar - Hittman
Octavia
Hittman
| 24. 4. 2014 14:12
Ale je, přece prémiové Audi dostává ty technické vymoženosti v koncernu jako první >:-[] Motor bude doplněn audiosoustavou pro dotváření různých zvuků 4, 6ti a více válcích dle vzoleného jízdního režimu. ;-)
Octavia
_MT_
| 24. 4. 2014 14:54
S faceliftem? Spíš jsem čekal, jestli se v Golfu objeví atmosférický tříválec s ASG. Protože se dříve o ASG v Golfu mluvilo.
ctyri valce staci, kdyz turbo tlaci
XTad
| 24. 4. 2014 14:52
„Jen se podívejte, před 10 až 15 lety byl
šestiválec povinnost a nyní stačí
čtyřválec,“ No nestaci, to jenom ty sestivalce v odpovidajicich vykonech nenabizite.
ctyri valce staci, kdyz turbo tlaci
_MT_
| 24. 4. 2014 14:55
"But just look at it 10-15 years ago when six-cylinder was a must and now four-cylinder has taken over."
krúžky sú dôležitejšie ako valce
Nonsens
| 24. 4. 2014 15:46
prémia je niečo, čo je lepšie ako normál, takže za istých okolností môže byť prémiou aj jednovalec, pokiaľ konkurenti nedajú ani ten. Otázkou je, prečo budú kupovať movití zákazníci prémiu s trojvalcom. Väčšina asi preto, že dôležité sú pre nich krúžky, hviezdy a vrtuľky a valce nikto nevidí.
krúžky sú dôležitejšie ako valce
H/K_svwet
| 24. 4. 2014 16:33
premia ako taka vlastne ani nejestvuje.... my sami sme si ju vytvorili v nasich predstavach.... existuju len normalne a potom predrazene auta ;-)

uplne seriozne sa ti moze pokazit auto za milion a uplne seriozne moze auto za 200 tisic fungovat bez poruchy... takze tolko k tej premii .... ktora zvacsa neponuka ani vacsi kufor ani vacsiu spolahlivost ani vacsiu kvalitu ako "bezne auto" ktore sa na nic nehra.... aj keby som bol milionar tak s cistym svedomim uprednostnim ceeda alebo P308 pred Ackom a este usetrim ;-) .... premia je dnes uz abstraktny pojem... ktory sme si sami vsugerovali aby sme si takto odovodnili vysoku nakupnu cenu svojho premioveho auta..... ktore sa realne prakticky nicim nelisi od nepremie.....
krúžky sú dôležitejšie ako valce
hihihi
| 24. 4. 2014 16:46
To, ze na to nemas, neznamena ze jini rozdil nevidi. Presedni z P308 do A3 a uvidíš rozdil v materiálech a zpracovani. Projed se nad 130km/h v premii a az tam pocitis největší rozdil, ve 200km/h se muzes v pohode bavit, to ti nepremie neda ani nahodou. Z tvých prispevku je citit jen zavist nic vic.
krúžky sú dôležitejšie ako valce
pargi
| 25. 4. 2014 07:29
>:D napsal člověk, čo má feldu, občas ho sveze brácha v Lanceru a místní vajda ve vylágrovaném Pajeru. Topere, někde na parkovišti hezky popros člověka, co právě usedá do své a6 nebo klidně a3, ať tě sveze třeba jen přes 2 semafory a pak se ti rozsvítí.
Avatar - JirkaV8
4 jsou 4
JirkaV8
| 24. 4. 2014 21:05
Wrtburg byl taky trojválec a jak to umělo hrabat i na trojku. Stejně většina dnešních (ne)řidičů autům vůbec nerozumí, tak co. Byť 4 jsou 4
Avatar - Jenik3
4 jsou 4
Jenik3
| 25. 4. 2014 07:47
Neni treba rozumet autum, je treba auto radne ridit. Na porozumeni jsou servisy. I kdyz na diskuznim foru se hlubsi znalost muze ocekavat.

Kam zmizel ten stary song sestivalce...uz jen nostalgie zbyla.
Vivat mazda
cudzinec11
| 25. 4. 2014 11:08
Ta jedina zarucuje, ze bude najblizsich minimalne 10 rokov co kupit, male auto s atmo 1.5l stvorvalcom, kompakt s 2 l atmo stvorvalcom. Asistovat jej budu toyoty s novym kompresnym pomerom 13,5:1 a atmo 1.33 a 1.6, pripadne lacnejsie Suzuki s 1.2 a 1.6 a to je asi tak vsetko.

Po cetach budu brazdit paskvili ako mondeo 1.0 l a Octavia 1.0 l s trojvalcom s turbom a filtom pevnych castic, spotreba nepapierova bude taka ista resp. vyssia, servis drahsi a dlhodoba spolahlivost v haji... Nech zije EU a nenazranost automobiliek, ktore by chceli predavat tomu istemu zakaznikovi nove auto kazde 2 roky za coraz vyssie ceny...