Mysleno vseobecne ;-)
i8 ma tu vyhodu ze je to sportak a ostatni technika je premiova, jako materialy a hybrid. Jinak ten 3-hrnek je hroznej o tom zadna. Skoda ze to neni aspon 4valec, ale pokud chteli udelat super uspornej hybrid, tak se neda nic vytknout jak materialum tak ani 3valci, kdy kazdy valec ma zhlediska trebi vhodny objem 500cm3.
Asi mas pravdu, kdyz to bude palit po 120° tak to asi nebude takova hruza a po vyzkouseni neceho slusneho mozna clovek zmeni nazor. Kdyz jsem slysel poprve HTP, tak jsem si rikal co to Skoda nabizi za novy diesel, takze asi proto porad ten odpor. Horsi je ze se ty 3hrnky zacinaj rozmahat s cimdal vetsimi vykony, takze za par let tipuji do 100-120kW to bude samej 3hrnek. Treba si je ale nakonec zamilujem, uz zacinam vahat >:D:yes:
Urcite kazdy vzpomina jak se zde/mozna jinde objevil clanek o testovani 1,0TSI v OIII. Uz v te dobe bylo jasne ze se tak stane, ale ze Audi bude rychlejsi, to bych nerekl. Jsem si rikal, ze si tu "premiovost" ctyrvalce ponecha nejdele. Jak je videt, tak maji dnes prednost premiove papirove emise pred premiovym autem a slusnym chodem a zvukem 8-s Snad me trihrnek nikdy nepotka. Asi to bude chtit hlidat podobne jako TV Plasmu a preskocit LED bidu na lepsi techniku >:D
už som to zmieňoval v inej diskusii:
vďaka tým 3 valcom sa ešte môžeme tešiť aj na R5 v RS3 ;-)
takže ak to má byť systém niečo za niečo, tak nech sa objavia - nikto nikomu nekáže ulakomiť sa na nejakú zľavu odhadom 10 000 Kč oproti 4valcu, o spotrebe už ani nehovorím ;-\
U mainstreamu asi o tech 10tis. jde, ale u premie snad ne? Tady bych zrovna to nuceni do 3hrnku neresil, ale jen otazku premiovosti.
Pravda je ze utece 10 let a uz si ani nevzpomenem kdy jsme jezdili na 3valci a mozna na ne budem i dobre vzpominat, az je budou nahrazovat hybridy s 2-valci na dojeti ;-)
Ale je, přece prémiové Audi dostává ty technické vymoženosti v koncernu jako první >:-[] Motor bude doplněn audiosoustavou pro dotváření různých zvuků 4, 6ti a více válcích dle vzoleného jízdního režimu. ;-)
„Jen se podívejte, před 10 až 15 lety byl
šestiválec povinnost a nyní stačí
čtyřválec,“ No nestaci, to jenom ty sestivalce v odpovidajicich vykonech nenabizite.
prémia je niečo, čo je lepšie ako normál, takže za istých okolností môže byť prémiou aj jednovalec, pokiaľ konkurenti nedajú ani ten. Otázkou je, prečo budú kupovať movití zákazníci prémiu s trojvalcom. Väčšina asi preto, že dôležité sú pre nich krúžky, hviezdy a vrtuľky a valce nikto nevidí.
premia ako taka vlastne ani nejestvuje.... my sami sme si ju vytvorili v nasich predstavach.... existuju len normalne a potom predrazene auta ;-)
uplne seriozne sa ti moze pokazit auto za milion a uplne seriozne moze auto za 200 tisic fungovat bez poruchy... takze tolko k tej premii .... ktora zvacsa neponuka ani vacsi kufor ani vacsiu spolahlivost ani vacsiu kvalitu ako "bezne auto" ktore sa na nic nehra.... aj keby som bol milionar tak s cistym svedomim uprednostnim ceeda alebo P308 pred Ackom a este usetrim ;-) .... premia je dnes uz abstraktny pojem... ktory sme si sami vsugerovali aby sme si takto odovodnili vysoku nakupnu cenu svojho premioveho auta..... ktore sa realne prakticky nicim nelisi od nepremie.....
To, ze na to nemas, neznamena ze jini rozdil nevidi. Presedni z P308 do A3 a uvidíš rozdil v materiálech a zpracovani. Projed se nad 130km/h v premii a az tam pocitis největší rozdil, ve 200km/h se muzes v pohode bavit, to ti nepremie neda ani nahodou. Z tvých prispevku je citit jen zavist nic vic.
>:D napsal člověk, čo má feldu, občas ho sveze brácha v Lanceru a místní vajda ve vylágrovaném Pajeru. Topere, někde na parkovišti hezky popros člověka, co právě usedá do své a6 nebo klidně a3, ať tě sveze třeba jen přes 2 semafory a pak se ti rozsvítí.
Ta jedina zarucuje, ze bude najblizsich minimalne 10 rokov co kupit, male auto s atmo 1.5l stvorvalcom, kompakt s 2 l atmo stvorvalcom. Asistovat jej budu toyoty s novym kompresnym pomerom 13,5:1 a atmo 1.33 a 1.6, pripadne lacnejsie Suzuki s 1.2 a 1.6 a to je asi tak vsetko.
Po cetach budu brazdit paskvili ako mondeo 1.0 l a Octavia 1.0 l s trojvalcom s turbom a filtom pevnych castic, spotreba nepapierova bude taka ista resp. vyssia, servis drahsi a dlhodoba spolahlivost v haji... Nech zije EU a nenazranost automobiliek, ktore by chceli predavat tomu istemu zakaznikovi nove auto kazde 2 roky za coraz vyssie ceny...