Projeď se A 45 a pochopíš. Já jsem SLK 350 měl, ale to co umí A 45 to nedá... ani zvukově, ani enthusiasmem při řízení. Měl jsem A 45 půjčené jen na půl hodiny, ale stálo to za to.
prave v otevrenym aute to dava vetsi smysl nez v limuzine... cemu davas prednost ? tezkymu predku v celkove malem aute s lepsim zvukem nebo agilnejsimu chovani ? ...
U roadsteru je zvuk motoru prakticky na prvním místě, protože roadster je především o intenzivním vnímání okolního prostředí s kterým je jezdec spojen přímo a zvuk motoru je základní složka těchto vjemů. Roadster bude vždy z principu těžší a neohrabanější než stejný model postavený jako kupé nehledě na vždy přítomný problém kroucení karoserie s ním spojené horší jízdní vlastnosti. Takže pokud někomu jde o agilitu, tak volí kupé. Pokud někomu jde o požitek tak roadster s pořádným zvukem motoru. V limuzíně je naopak snaha motor co nejvíce utlumit a posádka jej dnes většinou slyší jen minimálně takže tam je otázka zvuku daleko méně naléhavá než u roadsteru.
A navíc, rozdíl hmotnosti není nijak dramatický, A45 AMG 146 kg, V6 350 165kg V8 55AMG 187 kg.
Motor je to mozna dobry, ale ruku na srdce,kdo by mu dal v C prednost pred V6 biturbo?
Ve vysledku nepujde o to jestli je to motor dobry nebo zly, ale o to jestli to bude motor levny (zvlast ve srovnani s s onim chystanym a posilenym V6).
Ano, bude tam 3.0 biturbo a MB planuje jeste po vzoru M performance a S linie od Audi umoznit si ptiplatit powerpack, v clanku zmineny, na C 450 co bude mit cca 370k.
Proto se ptam, kdo si veme vyhoneny 4 valec kdyz bude ve stejnem aute k dispozici i V6 o stejnem nebo vetsim vykonu, stejnem nebo vetsim kroutaku? Bez nizke ceny u r4 nikdo.
Proto muj koment, vedle 3.0 biturbo u toho 4 valce nepujde ani tak o to jak dobry je, ale jak levny proti V6 s powerpackem bude.
"Tradiční ruční výroba motorů
Stejně jako všechny osmiválcové a dvanáctiválcové motory je i nový čtyřválec AMG 2,0 litru, přeplňovaný turbodmychadlem, montován výhradně ručně podle tradiční filozofie AMG „one man, one engine" (jeden muž, jeden motor)."
"The AMG facilities in Affalterbach host the production of the V8 and V12 engines, while the four cylinder engines that can be found in the A45 and CLA 45 AMG are produced elsewhere."
A co mě na tom má zklamat? Áčko motor se skládá v Kölledě, nicméně exkluzivní způsob výroby je zachován. 1 technik 1 motor. Proto je tam na motoru ta plaketa s podpisem machra, co to složil. Mimochodem se vedou statistiky spolehlivosti motorů jednotlivých techniků a podle toho jsou i hodnoceni. V tomto městě jsem nebyl, ale v Affalterbachu - v motorárně jsem ztrávil skoro celý den. Úchvatný zážitek.