Novinky
Kde se ty motory A45 AMG vyrabi? Na ceste z Bratislavy - evidentne mirici z Madarska, vidam totiz i tyhle ostry verze... Mozna bez motoru.
Mam na mysli automobily smerujici z tovarny na kamionu...
Všechny AMG motory se vyrábějí ručně v Affalterbachu, což je vesnice kousek od Stuttgartu.
Jen tě trochu poupravím, ručně se montují všechny motory krom 4-válců
Nepoučuj, když o tom nic nevíš.
"Tradiční ruční výroba motorů
Stejně jako všechny osmiválcové a dvanáctiválcové motory je i nový čtyřválec AMG 2,0 litru, přeplňovaný turbodmychadlem, montován výhradně ručně podle tradiční filozofie AMG „one man, one engine" (jeden muž, jeden motor)."
[odkaz]
"Tradiční ruční výroba motorů
Stejně jako všechny osmiválcové a dvanáctiválcové motory je i nový čtyřválec AMG 2,0 litru, přeplňovaný turbodmychadlem, montován výhradně ručně podle tradiční filozofie AMG „one man, one engine" (jeden muž, jeden motor)."
[odkaz]
Asi tě zklamu. A sebe taky.
"The AMG facilities in Affalterbach host the production of the V8 and V12 engines, while the four cylinder engines that can be found in the A45 and CLA 45 AMG are produced elsewhere."
[odkaz]
"The AMG facilities in Affalterbach host the production of the V8 and V12 engines, while the four cylinder engines that can be found in the A45 and CLA 45 AMG are produced elsewhere."
[odkaz]
Tedy, žádné zklamání se nekoná, ani mě to moc nepřekvapuje. Ale je to zajímavá informace.
A co mě na tom má zklamat? Áčko motor se skládá v Kölledě, nicméně exkluzivní způsob výroby je zachován. 1 technik 1 motor. Proto je tam na motoru ta plaketa s podpisem machra, co to složil. Mimochodem se vedou statistiky spolehlivosti motorů jednotlivých techniků a podle toho jsou i hodnoceni. V tomto městě jsem nebyl, ale v Affalterbachu - v motorárně jsem ztrávil skoro celý den. Úchvatný zážitek.
mohol by byt zaujimavy napriklad v SLK alebo E coupe 😉
A navíc, rozdíl hmotnosti není nijak dramatický, A45 AMG 146 kg, V6 350 165kg V8 55AMG 187 kg.
SLK je proti MX-5 těžké a neohrabané auto a i kdyby do něj nacpali dvouválec, tak pořád bude o několik metráků těžší.
Ve vysledku nepujde o to jestli je to motor dobry nebo zly, ale o to jestli to bude motor levny (zvlast ve srovnani s s onim chystanym a posilenym V6).
A to je samo 45 AMG silnější. Jak je to s náklady nevím, ale dost možná vyjde levněji. Každopádně by to bylo zajímavé.
Proto se ptam, kdo si veme vyhoneny 4 valec kdyz bude ve stejnem aute k dispozici i V6 o stejnem nebo vetsim vykonu, stejnem nebo vetsim kroutaku? Bez nizke ceny u r4 nikdo.
Proto muj koment, vedle 3.0 biturbo u toho 4 valce nepujde ani tak o to jak dobry je, ale jak levny proti V6 s powerpackem bude.