Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini Urus: Býčí SUV přijede z Bratislavy

Třetí model automobilky ze Sant´Agaty je potvrzen. Urus má na trh přijet v roce 2017.
Zpět na článek
25. 4. 2014 19:40
25. 4. 2014 20:11
25. 4. 2014 22:42
25. 4. 2014 21:39
Avatar - flyboyeda
25. 4. 2014 17:46
Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sportovní
:-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Deathstar
25. 4. 2014 17:54
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Nesmysl,bohatí Rusáci ,Číňani a obyvatelé emirátů jim utrhají ruce...Tohle a to nové Bentley SUV, jsou přesně auta které tito lidé "potřebují" a které se jim bude líbit, něco víc, než "obyčejná" X5ka nebo Range.

Navíc Lambo už mělo teréňák LM, takže v pohodě.Když prodeje téhle obludy zaplatí vznik verzí SV a speciálních limitovek(které bývají ztrátové), tak s existenci Urusu fakt nemám problém:)
Avatar - flyboyeda
25. 4. 2014 18:04
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Je možné že se pletu, myslím že se na to díváš z toho nejlepšího úhlu pohledu, když se prodává zrůdnost typu X6, tak tohle asi taky

no a a stím druhým odstavcem naprosto souhlasím, třeba nesnaším VW Golf, ale když si uvědomým fakt že tvoří velký podíl zisků VW, který může nalít do krásných Bentley a Audi R8, Caymanů a podobně, prostě do těch skutečně krásných aut

je to jako v běžném životě 90% lidí vyrábí věci pro 10 % lidí a těch 90% má jenom tolik na to aby přežili a měli tak akorát na jidlo,ubytování a nezbytné věci
Avatar - Deathstar
25. 4. 2014 18:12
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Tak být moskevským oligarchou, dubajským petro magnátem či šanghajským makléřem, je tohle rozhodně jeden z kandidátů. V těchto zemích chtějí být majitelé drahých aut hlavně vidět, což Urus splní beze zbytku. X6tka nebo Cayenne jsou pro bohaté lidi z těchto končin "plebejská" auta.

Golf je podle mě v pohodě, ale chápu, že ze své podstaty ho někdo může nesnášet jako uniformní symbol auta. Pro mě je univerzálnost Golfu jeho přednost
..
Jinak s tím vyráběním věcí nesouhlasím 90% lidí na světě určitě nežije na hranici přežití, ten poměr je daleko méně drastický:)

Už jen celá Evropa (s pár vyjímkami jako Moldavsko, Bělorusko) si žije vysoko nad celosvětový průměr , v rámci západní Evropy dokonce drtivě nad globální hranici přežití a chudoby
26. 4. 2014 08:38
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
jako
vypadá dobře žejo :-) Makaróni ale uměj dizajn, to by jim šlo to jo, ale DOKONALÝ TO NENÍ !!

CHYBĚJÍ TOMU TOTIŽ BATERKY [odkaz] >:D

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Deathstar
26. 4. 2014 12:39
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Baterky bys potřeboval spíš ty, už ti zase běží mozek na nouzovej režim >:-[]
25. 4. 2014 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
25. 4. 2014 19:18
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Presne jak rikas! Ostatne skusenosti Porsche s Cayenne mluvi sami za sebe. >:-[]
25. 4. 2014 19:25
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
S tou exkluzivitou ma pravdu. Cayenne stoji na kazdom rohu. Skutocne Porsche vidis raz za cas.
Avatar - fOE
25. 4. 2014 19:33
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
A komu to ma vadit? Akcionarovi porsche urcite ne, majiteli 911 zrejme taky ne kdyz jejich prodeje neustale rostou.
Myslim ze ztratu exkluzivity za tim vidi hlavne ti kteri na to porsche nedosahnou, mozna jej vidi i ti co na nej dosahnou ale za kazdeho jednoho takoveho k porsche prijdou tri dalsi ktere naopak SUV nalakalo.

A hlavne: jestli SUV pomuze prezit kazde takove automobilce aby dal mohla produkovat auta jako M3 od BMW, 911 od Porsche atd. tak doufam ze stejnou cestou pujde i Jaguar, Lotus a dalsi. Ono SUV nas kupovat nikdo nenuti, ale videt novy esprit atd. by mi za tu "ztratu exklusivity" stalo. Ono se totiz z takto exkluzivnich znacek casto stavaji stranky historie, kdo chce prezit musi prodavat.
Avatar - flyboyeda
25. 4. 2014 21:04
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Dnes když řekneš mám Lamborghini zní to dobře, protože Lamborghini to je Gllardo, Murcielago, Aventador, Huracán

Dnes když řekneš mám Porsche, už to nezní tak dobře, protože krom 911 a Caymanu, to je Cayenne, který je na každým rohu a to znamená že Porsche už není ta sportovní značka, je to taky škaredé , nudné rodinné SUV s 5 dveřmi

A teď se to stane znovu, ale s Lamborghini a to je smutné
25. 4. 2014 19:19
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Tiez som v tomto konzervativny a myslim si, ze ziadne SUV by nemalo nosit znak Lambo, Ferrari alebo Porsche. Ale ked uz ekonomicka situacia tie automobilky k tomu tlaci, tak dufam, ze predavat sa bude dobre, ak ho budu robit u nas :-)
Najlepsie, keby sa tieto obludy predavali v Rusku a Cine a v nasej casti sveta by nespatili esteticky dojem na cestach. Volakedy bol zazitok stretnut na ceste Porsche, pretoze to bola napr. Carrera 4S. Teraz je to vacsinou obluda velkosti, hmotnosti a vzhladu buldozera T-130 zufalo bojujuca so svojim vysokym taziskom v kazdej zakrute (v porovnani s tou 4S-kou). Zabija to tradicne hodnoty tychto znaciek. Ovsem, trh si to ziada. :no:
Avatar - Kamaya Painter
25. 4. 2014 20:59
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Jsem tady kratce, ale tvuj "podpis" pod vetsinou clanku je..no, rekneme trapny.
25. 4. 2014 21:01
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Mas ten pocit, ze porsche stratilo na exkluzivite?
Avatar - flyboyeda
25. 4. 2014 21:06
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
SAMOZŘEJMĚ ANO, hlavně díky Cayenu
Avatar - Kamaya Painter
25. 4. 2014 21:44
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Hlavne diky Cayenne se Porsche dostalo do peknyho zisku a nebyt prave uspechu Cayenne, tak neni novej Spyder. Jestli nejsi s to tohle pochopit, tak tady nemas co delat. Meles jenom paty pres devaty - takovy to ve stylu koza a petrzel.
Avatar - flyboyeda
25. 4. 2014 21:48
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
všichni tu melou pátý přes deváty i já i ty a všichni co tu jsou
Avatar - Kamaya Painter
25. 4. 2014 21:52
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Radsi uz bez komentare.
Avatar - dock37
25. 4. 2014 21:05
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
Dobrý pokus ako vyprovokovať diskusiu na túto tému a zistiť aký názor majú na toto ľudia!Ak sa bude viac takýchto modelov vyrábať na Slovensku,tak tá exkluzivita sa časom vybuduje!
PS:Máš na to,aby si si takéto auto kúpil?Myslím nové! >:-[]
26. 4. 2014 10:25
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
takze Nanuk bude teda vlastne taky propadak, pac jsou to s Urusem pokrevni bratri :-!
Avatar - flyboyeda
26. 4. 2014 11:21
Re: Lamborghini díky tomuhle autu ztratí na exluzivitě sport
tak to ani náhodou, nemají nic společného
Avatar - Ja Prvni 123
25. 4. 2014 18:39
Trochu mě tam leknul ten býk...
Ursus znamená medvěd... ale pak jsem to pochopil.
A pro Rusa nebo Číňana bude asi jedno, kde se to vyrobí... Bratislava je minimálně pro Číňana stejně vzdálená, jako Itálie.
;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
25. 4. 2014 19:40
parada
bratislavsky vw patri medzi tie najpremakanejsie zavody v europe o tom bez debaty.... ale ze u nas budeme vyrabat aj lambo to by som nikdy nepovedal, uz teraz ma vw bratislava vyborny kredit niellen v eu ale aj vo svete , len tak dalej :yes:
Rozbalit vlákno
2
25. 4. 2014 20:11
Re: parada
jen ty ten kredit Slovakum porad kazis, tak treba jednou nastane zvrat i v tomhle bode
Avatar - Deathstar
25. 4. 2014 21:39
Exkluzivita
Zajímavá debata: >:-[] >:-[]

Podle mě se dá na exkluzivitu značky nahlížet dvěma způsoby. Buď je to exkluzivita funkční, tzn. auto je dost velké, okázalé, drahé,s obřím motorem, tudíž slouží přesně svému účelu (to jsou ti boháči z Emirátů a Číny) a je tedy dost exkluzivní, bez ohledu na to, že pod tou samou značkou vzniká třeba levnější model..

Nebo je to exkluzivita daná výrobní strategií, počtem modelů a v takovém případě už moc exkluzivních značek není. Když to vyženu ad absurdum, tak ani ten Rolls, když přišel s Ghostem jako s něčím "menším" a "lidovějším" než Phantom, ztratil určitou část "exkluzivity"..

Podle mě jak zákaznící luxusních značek, tak jejich výrobci preferují první způsob.

Myslím si, že takový Mercedes S65, Panamera Turbo S nebo BMW 760i jsou stále po právu vnímány jako exkluzivní automobily, i když mají bratříčky typu A180, Cayenne diesel nebo BMW 116..
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2014 22:08
Jinak to nejde, protože ve sporťáku se dnes nedá jezdit.
Jezdil jsem v autě které mělo střechu necelých 1,2 m nad zemí. Sice super rychlý sporťák, skvělé jízdní vlastnosti, ale všichni mi svítili přímo do očí a jízda po našich rozmlácených cestách byla utrpením. Podvozek tak nízko, že jsem se o každý rantl pověsil nápravnicí, ani některé příčné prahy nebyly bez problémů. Z nízkého auta není přehled o okolí. Takže plně chápu vznik supersportovních SUV. Ocenil bych ale, kdyby měly elektronicky měnitelnou světlou výšku - na dálnici by si lehly na břicho aby snížily těžiště, na okresce nebo ve městě by se třeba o 20 čísel zvedly. To by potom byl ideální sporťák.
Rozbalit vlákno
2
26. 4. 2014 23:19
Re: Jinak to nejde, protože ve sporťáku se dnes nedá jezdit.
Ono pár SUV to tak už dávno má. Jeep GC nieje síce šporťák, no pri dialničných rýchlostiach sa automaticky podvozok zníži na minimum čo zlepšuje stabilitu a znižuje spotrebu. Lambo na tom bude určite podobne. Pneumatický podvozok je v tejto triede štandardom.
Avatar - wakantanka
27. 4. 2014 09:37
Re: Jinak to nejde, protože ve sporťáku se dnes nedá jezdit.
Vždy pokiaľ to bude jazdiť po cestách na kolesách bude niečo za niečo. Fyziku proste neodrbeš. Akonáhle to má 2,5 tony a 1,8 m od zeme tak ti žiadny nastaviteľný podvozok k vlastnostiam naozaj športového auta nepomôže. Akurát to nechápu tí, čo si tie nezmyselné autá kupujú.