Novinky
Ursus znamená medvěd... ale pak jsem to pochopil.
A pro Rusa nebo Číňana bude asi jedno, kde se to vyrobí... Bratislava je minimálně pro Číňana stejně vzdálená, jako Itálie.
😉
A pro Rusa nebo Číňana bude asi jedno, kde se to vyrobí... Bratislava je minimálně pro Číňana stejně vzdálená, jako Itálie.
😉
bratislavsky vw patri medzi tie najpremakanejsie zavody v europe o tom bez debaty.... ale ze u nas budeme vyrabat aj lambo to by som nikdy nepovedal, uz teraz ma vw bratislava vyborny kredit niellen v eu ale aj vo svete , len tak dalej :yes:
Zajímavá debata: >😒] >😒]
Podle mě se dá na exkluzivitu značky nahlížet dvěma způsoby. Buď je to exkluzivita funkční, tzn. auto je dost velké, okázalé, drahé,s obřím motorem, tudíž slouží přesně svému účelu (to jsou ti boháči z Emirátů a Číny) a je tedy dost exkluzivní, bez ohledu na to, že pod tou samou značkou vzniká třeba levnější model..
Nebo je to exkluzivita daná výrobní strategií, počtem modelů a v takovém případě už moc exkluzivních značek není. Když to vyženu ad absurdum, tak ani ten Rolls, když přišel s Ghostem jako s něčím "menším" a "lidovějším" než Phantom, ztratil určitou část "exkluzivity"..
Podle mě jak zákaznící luxusních značek, tak jejich výrobci preferují první způsob.
Myslím si, že takový Mercedes S65, Panamera Turbo S nebo BMW 760i jsou stále po právu vnímány jako exkluzivní automobily, i když mají bratříčky typu A180, Cayenne diesel nebo BMW 116..
Podle mě se dá na exkluzivitu značky nahlížet dvěma způsoby. Buď je to exkluzivita funkční, tzn. auto je dost velké, okázalé, drahé,s obřím motorem, tudíž slouží přesně svému účelu (to jsou ti boháči z Emirátů a Číny) a je tedy dost exkluzivní, bez ohledu na to, že pod tou samou značkou vzniká třeba levnější model..
Nebo je to exkluzivita daná výrobní strategií, počtem modelů a v takovém případě už moc exkluzivních značek není. Když to vyženu ad absurdum, tak ani ten Rolls, když přišel s Ghostem jako s něčím "menším" a "lidovějším" než Phantom, ztratil určitou část "exkluzivity"..
Podle mě jak zákaznící luxusních značek, tak jejich výrobci preferují první způsob.
Myslím si, že takový Mercedes S65, Panamera Turbo S nebo BMW 760i jsou stále po právu vnímány jako exkluzivní automobily, i když mají bratříčky typu A180, Cayenne diesel nebo BMW 116..
Jezdil jsem v autě které mělo střechu necelých 1,2 m nad zemí. Sice super rychlý sporťák, skvělé jízdní vlastnosti, ale všichni mi svítili přímo do očí a jízda po našich rozmlácených cestách byla utrpením. Podvozek tak nízko, že jsem se o každý rantl pověsil nápravnicí, ani některé příčné prahy nebyly bez problémů. Z nízkého auta není přehled o okolí. Takže plně chápu vznik supersportovních SUV. Ocenil bych ale, kdyby měly elektronicky měnitelnou světlou výšku - na dálnici by si lehly na břicho aby snížily těžiště, na okresce nebo ve městě by se třeba o 20 čísel zvedly. To by potom byl ideální sporťák.
Ono pár SUV to tak už dávno má. Jeep GC nieje síce šporťák, no pri dialničných rýchlostiach sa automaticky podvozok zníži na minimum čo zlepšuje stabilitu a znižuje spotrebu. Lambo na tom bude určite podobne. Pneumatický podvozok je v tejto triede štandardom.
Navíc Lambo už mělo teréňák LM, takže v pohodě.Když prodeje téhle obludy zaplatí vznik verzí SV a speciálních limitovek(které bývají ztrátové), tak s existenci Urusu fakt nemám problém😊
no a a stím druhým odstavcem naprosto souhlasím, třeba nesnaším VW Golf, ale když si uvědomým fakt že tvoří velký podíl zisků VW, který může nalít do krásných Bentley a Audi R8, Caymanů a podobně, prostě do těch skutečně krásných aut
je to jako v běžném životě 90% lidí vyrábí věci pro 10 % lidí a těch 90% má jenom tolik na to aby přežili a měli tak akorát na jidlo,ubytování a nezbytné věci
Golf je podle mě v pohodě, ale chápu, že ze své podstaty ho někdo může nesnášet jako uniformní symbol auta. Pro mě je univerzálnost Golfu jeho přednost
..
Jinak s tím vyráběním věcí nesouhlasím 90% lidí na světě určitě nežije na hranici přežití, ten poměr je daleko méně drastický😊
Už jen celá Evropa (s pár vyjímkami jako Moldavsko, Bělorusko) si žije vysoko nad celosvětový průměr , v rámci západní Evropy dokonce drtivě nad globální hranici přežití a chudoby
vypadá dobře žejo 😄 Makaróni ale uměj dizajn, to by jim šlo to jo, ale DOKONALÝ TO NENÍ !!
CHYBĚJÍ TOMU TOTIŽ BATERKY [odkaz] >😁
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Myslim ze ztratu exkluzivity za tim vidi hlavne ti kteri na to porsche nedosahnou, mozna jej vidi i ti co na nej dosahnou ale za kazdeho jednoho takoveho k porsche prijdou tri dalsi ktere naopak SUV nalakalo.
A hlavne: jestli SUV pomuze prezit kazde takove automobilce aby dal mohla produkovat auta jako M3 od BMW, 911 od Porsche atd. tak doufam ze stejnou cestou pujde i Jaguar, Lotus a dalsi. Ono SUV nas kupovat nikdo nenuti, ale videt novy esprit atd. by mi za tu "ztratu exklusivity" stalo. Ono se totiz z takto exkluzivnich znacek casto stavaji stranky historie, kdo chce prezit musi prodavat.
Dnes když řekneš mám Porsche, už to nezní tak dobře, protože krom 911 a Caymanu, to je Cayenne, který je na každým rohu a to znamená že Porsche už není ta sportovní značka, je to taky škaredé , nudné rodinné SUV s 5 dveřmi
A teď se to stane znovu, ale s Lamborghini a to je smutné
Najlepsie, keby sa tieto obludy predavali v Rusku a Cine a v nasej casti sveta by nespatili esteticky dojem na cestach. Volakedy bol zazitok stretnut na ceste Porsche, pretoze to bola napr. Carrera 4S. Teraz je to vacsinou obluda velkosti, hmotnosti a vzhladu buldozera T-130 zufalo bojujuca so svojim vysokym taziskom v kazdej zakrute (v porovnani s tou 4S-kou). Zabija to tradicne hodnoty tychto znaciek. Ovsem, trh si to ziada. :no:
PS:Máš na to,aby si si takéto auto kúpil?Myslím nové! >😒]