Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Magistrála v centru Prahy ode dneška na půl roku zúžena o 1 pruh

Během soboty 14.3.2009 a neděle 15.3. 2009 bylo provedeno zúžení Legerovy ulice v centru Prahy ze čtyř na tři jízdní pruhy. Cílem opatření má být snížena zátěž obyvatel v této a okolních ulicích škodlivinami z výfukových plynů projíždějících vozidel.
Zpět na článek
15. 3. 2009 18:13
anonym
15. 3. 2009 19:09
15. 3. 2009 19:55
anonym
15. 3. 2009 21:19
16. 3. 2009 00:00
16. 3. 2009 09:13
16. 3. 2009 09:42
16. 3. 2009 13:21
16. 3. 2009 09:53
16. 3. 2009 13:27
16. 3. 2009 21:34
15. 3. 2009 20:42
16. 3. 2009 00:38
15. 3. 2009 18:17
16. 3. 2009 00:04
15. 3. 2009 20:21
15. 3. 2009 21:01
15. 3. 2009 21:25
15. 3. 2009 21:45
15. 3. 2009 21:51
15. 3. 2009 21:49
anonym
15. 3. 2009 21:52
15. 3. 2009 22:01
anonym
15. 3. 2009 22:25
15. 3. 2009 22:10
15. 3. 2009 22:25
15. 3. 2009 23:37
16. 3. 2009 07:04
16. 3. 2009 22:16
16. 3. 2009 23:15
15. 3. 2009 23:52
16. 3. 2009 00:14
16. 3. 2009 08:38
16. 3. 2009 09:24
15. 3. 2009 21:14
16. 3. 2009 00:57
17. 3. 2009 21:35
16. 3. 2009 07:48
neregistrovaný "otoman"
16. 3. 2009 10:51
neregistrovaný "coco"
16. 3. 2009 11:40
neregistrovaný "coco"
anonym
15. 3. 2009 18:13
t
Nevidím smysl ve zužování dopravní tepny, navíc ještě za účelem snížení emisí. Zklidnění ano (i když poněkud ironické - bude tam více front než doposud), ale ta auta tam pak logicky stráví víc času při popojíždění v koloně, takže emisní odlehčení dané lokality ne že bude nulové, ale podle mého bude dokonce záporné, čili že tam emise stoupnou. Opravdu bych moc rád věděl, kdo z povolaných lidí (dopravních inženýrů) se pod tuhle zhovadilost podepsal, protože z mého pohledu to je zhůvěřilost největšího kalibru při neexistenci dostatečně kapacitní objízdné trasy. Dálnice uprostřed města je každopádně špatně, ale schválně ji ucpávat, to muselo napadnout nějakého tupého bezmozka. Osobně tipuji, že pod tím nikdo skutečně povolaný podepsaný není, jak to tak při mnoha ambiciozních stavbách v naší kotlině bývá - a pak to tak dopadá.
Rozbalit vlákno
12
15. 3. 2009 19:09
Re: t
Zoufalá taktika. Evidentně se schyluje k tomu, že by ta občanská sdružení mohla dokonce zastavit na magistrále dopravu, což by byl pro Prahu kolaps na druhou. Tak se zmenší počet jízdních pruhů a další tři roky je co zkoumat a řešit...

V té lokalitě to vlastně nemá řešení. Jen dát dopravu do tubusů pod zem. Popravdě, život v domech lemujících magistrálu musí být dost náročný.
anonym
15. 3. 2009 19:55
Re: t
pokusím se zjistit, jaký odborník se jim k tomu kladně vyjádřil
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 00:00
Re: t
to je fakt, když si ale vemu co vše už je v centru v podzemíl, tak ti právě nevim jak na to s tim tunelem.. kanalizace, kolektory, metro tam je, ono to nejni s nějakým tunelem jen tak...
16. 3. 2009 09:13
Re: t
tak tohle jsem viděl jednou tuším na Discovery - myslím že se jednalo o Boston. Taky se rozhodli přesunout dálnici přes město pod zem (cca 8 pruhů). Projekt sice trval bezmála 10 let, ale museli překopat přesně jak píšeš komplet kanalizaci, kolektory, rozvody, vykopat tunely, metro nevím jestli tam bylo, ale stejně to bylo na hodně dlouho a za hodně peněz.

No a vzhledem k populizmu vládnoucímu pražské radnici spíš zavedou různé mýtné na vjezd, zakážou parkovat absolutně všude a pak to budou 10 let testovat... :-!
Avatar - T613
16. 3. 2009 09:42
Re: t
nebylo tam, že dokonce museli některé úseky zmrazit, aby tam mohli vůbec kopat?
16. 3. 2009 13:21
Re: t
to si už bohužel nepamatuju, ale byla tam počítačovou grafikou krásně udělaná schéma všech těch různých síti, jak to bylo v místě tunelů propletený, různý úrovně, různé směry, prostě total chaos, a pak jednotlivé kroky jak se to klubíčko rozmotávalo, narovnávalo, zakopávalo. Velice působivé. Ale muselo to stát majland
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 09:53
Re: t
mno já bych se u jejich absurdity naopak nedivil, kdyby to zrealizvoali... ono prvně plánovali rychlodráhu do Brna, pak zase teďka dlouhodobě olympiádu... Blob v historický části města, jako nová dominanta vedle Hradčan, hrůůůza....
16. 3. 2009 13:27
Re: t
rychlodráhu do Brna, ta mi nějak unikla. Olympiáda? To fakt nemusím, ale třeba Blob by mi nevadil. Ale vzhledem k tomu, že se cca do 2 měsíců stěhuju mimo Prahu, bude pro mě skutečně otázka č.1 doprava. Já to mám ještě celkem fajn. Ze severního směru po Teplické dálnici budu jezdit na Žižkov, ale manželka až na Smíchov :-(
16. 3. 2009 21:34
Re: t
Až bude Blanka hotová, tak i Smíchov bude v poho.
Avatar - Falco
15. 3. 2009 20:42
Re: t
Já se domnívám, že je to dělané jen pro uklidnění občanských sdružení - pod heslem "Vážení spoluobčané, myslíme na Vás" Žádný rozumně myslící člověk nemůže od takovéhoto opatření čekat snížení emisí!

Současná situace nemá prakticky řešení a nezbývá než čekat na dokončení tunelového komplexu Blanka.[odkaz]
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 00:38
Re: t
jj, Blanka je základem a Městskej okruh slibovanej už několik desítek let, to samý..:-)
jinak ale ta studie a vizualizce je krásná ale až moc podezřele divná a ta hustota dopravy, i kdyby všecko pak jezdilo po Okruhu, v centu nikdy nebude taková, jak ukazuje to video, dyk to je provoz jakej byl cca tak někdy před válkou, možná ani to ne už...
Avatar - euro89
15. 3. 2009 18:17
idioti...
určitě budou nižší emise a lepší vzduch, když ty auta tam budou místo plynulýho projíždění stát nebo pomalu popojíždět... :-!
zatim byla magistrála peklo jen ráno ve špičce, teď to bude po většinu dne - bravo, skvělej krok za snížením emisí... :no:
jel jsem po ní v sobotu odpoledne, kdy už to bylo zužený a i v sobotu mimo špičku to tam docela zhoustlo na stupeň cca. tři...
už vidim, jak zítra v pondělí ráno ve špičce budu cestou do školy stát hodinu ve stojící koloně a do omluvenky si napíšu "zdržení vinou geniálního rozhodnutí města Prahy"... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 00:04
Re: idioti...
jj tky to říkám, víc popojíždění, delší kolony, víc smradu i hluku.---ovšem ono od Nuseláku přes regerovu k Muzeu se moc o plynulsoti mluvit nedá skoro nikdy, ale v době, dky je doprava klidná, je to relativně mimo ty špičky slušně průjezdný:-)
ovšem spíš do prvních světel mezi nima už ani to ne..:-)
15. 3. 2009 20:21
matematika
stejný počet aut + delší doba průjezdu = nižší epise + méně hluku
Nevím, jestli není někde chyba.
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2009 21:01
restrikce
Jedinou možnou cestou k řešení neblahé situace se životním prostředím v centru města je skutečná restrikce vůči automobilové dopravě. Stav ovzduší v centru Prahy je katastrofální. Hrozné jsou mj. koncentrace prachových částic, produkovaných téměř výlučně spalovacími motory a vůbec provozem vozidel, což si mnozí neuvědomují. Ty nejmenší (PM10) se dostávají dokonce do krevního oběhu.
Všem automobilistům navíc říkám, že pokud si žijí v představě, že ve své klimatizované a uzavřené plechové konzervě za filtry dýchají dobrý vzduch (a je jim přeci úplně jedno, kolik ho denně zničí všem ostatním), strašně se mýlí! Výzkumné studie potvrdily, že kabiny vozů v městském provozu jsou jakési plynové komory. Koneckonců ten film na čelním skle a bordel na palubové desce začíná někde z toho... Tam se dá setřít, v organismu ne.
Tzn. ten nynější "pokus" není vůbec o ničem; kdo zná to místo, ví, že se jedná o pár desítek metrů jednoho napůl odbočovacího pruhu, který o svátcích není ježděn vůbec a v pracovních dnech je ucpán totální kolonou stejně jako všechny zbývající až na Prahu 4...
Kdyby chtěla Praha něco opravdu udělat, nechá průjezdné dva pruhy v celém tahu.
Tak jako všude jinde, i v dopravě platí, že nabídka přirozeně vyvolává poptávku. Záleží na tom, jaká ta nabídka je. Všem "odborníkům" donekonečna vysvětluji, že kdyby v daném místě Magistrála měla v jednom směru 6 nebo 8 pruhů, budou stejně jako moskevské prospekty nebo chicagské dálnice plné aut v těch šesti nebo osmi pruzích... Kdyby tam byl jeden, bude plný jen ten. Třeba tak plný, že za týden stání v koloně už se tisícovky lidí začnou poohlížet po metru, tramvaji, vlaku.. A opačně, nová nabídka čtvrtého a pátého a šestého pruhu by dalším řekla: pojeď, tramvají je to vopruz, jsem tu pro tebe

;-)
Rozbalit vlákno
18
15. 3. 2009 21:25
Re: restrikce
Dobrej nápad. A na sídlištích by se třeba mohly stavět ulice baz parkovišť případně široké jen metr a půl, aby tam nemohla auta jezdit vůbec. Na lávku přes nuselák by se mohlo umístit kulometný hnízdo a jak by zmerčili auto, jedno stacato a bylo by po kouři. To by bylo, abysme nezlikvidovali auta. Co taky s nima. Zejména, když je nemáme, viď...

Pamatuj - je lepší než jet půl hodinky metrem, jet tři hodiny v autě. Samozřejmě vlastním. Pustíš si floydy, omrkneš kočky na chodníku, poslechneš zprávy, uklidníš si mozek, klimačka jede na dvaadvacet, seš svůj pán, a... žiješ. Znáš doufám to slovo?
Avatar - Falco
15. 3. 2009 21:45
Re: restrikce
:yes: :-) A proto je do města zatím nejideálnější hybrid. Žiješ a nedusíš se.
anonym
15. 3. 2009 21:49
Re: restrikce
tradičně kvalitní názor (palec).
anonym
15. 3. 2009 22:01
Re: restrikce
Abych nezapomněl...za poslední odstavec zasluhuješ hned tři palce nahoru...
15. 3. 2009 22:25
Re: restrikce
Ty mě tedy napínáš...
15. 3. 2009 22:10
Re: restrikce
...že by ses taky podepsal pod slogan "Cesta je můj cíl." Nezáleží na ničem, hlavně že jedu a čím jedu.
Já jsem do morku kosti demokrat a liberál, takže na "odstřel" ani v gétéíčku nejsi - jenom filosofii mám trochu dál: buď si svým pánem, poslouchej floydy, chlaď se a hlaď se.. ale protože v centru města smrdíš a zabíráš místo, zaplatíš.
Jenom prostě takovou daň za způsob života, k vylepšení jeho následků pro ostatní. Tebe to nepokácí ani nezmění (i to je fajn ;) a něčemu pomůže.
Když tohle nevezmeš, si u mě teprve mrtvej muž ;)
15. 3. 2009 22:25
Re: restrikce
Je mi jedno, jestli se bude za vjezd do měst platit. Pokud ano, je to ovšem důkaz, že nad láskou a pravdou zvítězila lež a nenávist. Jak máš auto, akorát přihodíš pár grošů do městské pokladny. Tohle ví právě takoví jako jsi ty a tak toho zhůvěřile zneužívají. Za dvacet let nebude smrdět nikdo nikomu, koho budeš zakazovat pak?

Jinak máš pravdu, že jak jezdíš autem, nabývá ten slogan o cestě a cíli až nebetyčných rozměrů. To vůbec nejkrásnější je, se jen tak toulat krajinou ve voze.
15. 3. 2009 23:37
Re: restrikce
No myslim ze zastavas dost extremni nazor. Lidstvo se vyvinulo tak, ze cim dal tim jezdi autama. Tvoje dan za zpusob zivota - promin ale neprijde mi nic vic totalitni. Navic za auta uz platime, dokonce za kazde auto zvlast (kdo ma vic aut vi o com mluvim) povinne ruceni, dalnicni znamky - nesmyslne, kdyz v jeden okamzit muzeme ridit a smrdet jen jednim vozem.

Dalsi platba dane za pouzivani auta je nesmysl. Danova uleva za elektromobil, nebo i hybrid, uz ale smysl dava. Za kolo, ktere nema emise, taky nic neplatime.

Lidi dal budou jezdit autama, ekologie jim nikdy neprisla dulezitejsi nez vlastni pohodli a pozitky. Velmi podobne je to se spoustou dalsich veci krome aut. Jelikoz je ale lidstvo inteligentni, dokaze vymyslet technicke zpusoby, jak jezdit v autech co nesmrdi, bez emisi. A pokud bude i politicka vule, neni problem toho dosahnout, technicky to jde.
Avatar - Falco
16. 3. 2009 07:04
Re: restrikce
Ano, přesně tak! Od nepaměti používá člověk svůj mozek na to, aby si zpříjemnil život a zefektivnil svojí praci.
16. 3. 2009 08:56
Re: restrikce
Ne ne, zdaleka nejlepší je vyrazit ráno do háčku šmirglem, cestou si v pohodě neco přečíst, omrknout kočeny. A cestou z rachoty se zastavit v centru a líznout se štatlem, sednout si na půlhodinky na kafe, nebo chlazený dvanáctero a špizovat korzující kocóry, a... žiješ. Znáš doufám to slovo?
;-)
16. 3. 2009 23:15
Re: restrikce
No rozhodne bych nebyl radikalni, jako kuzaj, nicmene priznejme si, mesta s historickym stredem evropskyho strihu a automobiliva doprava jsou dve veci, ktery nejdou uplne dobre dohromady, at uz chceme, nebo ne. A neni to jen otazka penez, ikdyz nacpeme dalnici pod zem, nejlip tak 100m, abychom se vyhnuli tomu, co tam uz je, tak za padesat let, nebo spis jeste driv to prestane stacit, +- v centru vyroste par mrakodrapu, lidi se vic nakoncentruji a budeme tam, kde jsme ted. S rozvojem elekromobilu tak do petadvaceti let (zalezi na politicke vuli cemu budeme chtit pomoci) treba prestanou byt z casti problemem emise, ale zapy zustanou. Takze jsou v podstate dve moznosti: Prvni, kterou zvolili v padesatych letech ve meste, kte ted ziju, vybourat cely ctvrte, po nabrezi hnat osmiproudovou dalnici, nechat tak tricet bloku centra, pak dalnice tak kolem osmi proudu (vsude je tolik najezdu a sjezdu po obou stranach, ze se to spatne pocita) hnat jeste po stranach, udelat hlavni dalnicni okruh v dostatecne vzdalenosti od centra pro tranzit (teorie, tranzit to stejne vali dalnici centrem) a muze byt na par desitek let vystarano. Vysledkem sice je, ze v centru nikdo nebydli, jsou tam jen mrakodrapy firem, vecer jak po epidemii cholery, nikde nikdo, teda aspon ve srovnani treba s Prahou, ale zacpy (pohybujici se slusnou rychlosti, ne stojici) jsou jen behem kratke spicky.
Druha moznost, co by se mi libila vic, by bylo byt za cenu nejakeho patricne nespravedliveho (tohle nejde jinak, ikdyby se nekdo snazil) systemu myta vytlacit cast autdo nejake rozumne vzdalenosti od centra, kde ovsem musi byt dost bezpecnych parkovacich ploch za dotovanou cenu vyhradne kolem stanic metra. V Praze nebo v Brne (at si o tom myslime cokoliv) jsou skutecne spickove systemy hromadne dopravy a pokud nebudeme chtit ve velkem bourat, nezbyde nam, nez je zacit vyuzivat jeste vic. Vzdycky je to neco za neco a nikdy nebudou spokojeni vsichni.
Avatar - euro89
15. 3. 2009 23:52
Re: restrikce
napsal jsi to hezky, ale já - a myslim, že i většina ostatních pražanů - bude radši stát týden v zácpě, než aby jela sockou... do tramvaje mě nikdo nedostane, to radši budu stát hodiny v jednom pruhu a vypouštět tak do vzduchu ještě víc emisí, než kdyby tam pruhů bylo několik a doprava jakštakš plynule odtejkala... ani bych se nedivil, kdyby jsi to byl ty, kdo se pod ten "inteligentní" návrh zužení podepsal... :-! >:D >:D
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 00:14
Re: restrikce
jj, jenže dkyž dám na křižovatce zelenou, pohnou se souběžně všekcy 4 pruhy, tagle nebudou kolony na začátek Legerky, ale až na Pankrác, nebo až dokonce na Spořilov, to bude pocuc...

jinak ale souhals, někdo to vzdá a radši pojede tim metrem to je fakt, ale aj GTI má pravdu v autě seš nezávislej, rádio, noviny, klima, nejsme závislej na jízdím řádu MHD atd...
16. 3. 2009 08:38
Re: restrikce
Hezké..... Konkrétně v případě Prahy by většina lidí, kteří "pouze" projíždějí velmi ráda využila pohodlnou objízdnou trasu, než aby obdivovala krásy centra, jenže to by jaksi nějaká smysluplná objízdá trasa musela existovat.....
16. 3. 2009 09:24
Re: restrikce
nabídka vyvolává poptávku? není to spíš obráceně?
ale to je fuk

to co píšeš o dopadu na zdraví je samozřejmě pravda. jenže aby se s tím mohlo něco rozumného udělat, to by tady musela být nějaká alternativa vůči magistrále. A o té se 15 let mluví, píše, maluje, prezentuje, rozhoduje, fabuluje, spekuluje - ale prostě NENÍ! Myslím, že nikoho z nás nevzrušuje posouvání se v kolonách, jakkoliv si to dokážem spříjemnit třeba Floydama (myslím že tu psychadelii v zácpě GTI tentokrát hudebně skutečně vystihl :yes: >:-[] ), ale prostě nemáš alternativu. Za posledních několik let nastal obrovský boom co se týče počtu aut, bohužel boom komunikací, obchvatů, parkovišť a pod. jaksi pokulhává. :'-(
Avatar - igor77
15. 3. 2009 21:14
restrikce
uff, to jsem si oddych, ze tam rovnou nepichli zakaz vjezdu..
klasicky cesky reseni: kdyz mame s necim potiz, tak to vyresime tak, ze to zakazeme. simonovsky, rebicek/ bendl, heroudek a spol. riman jakbysmet. a mestsky casti 2 a 6 jakbysmet.
kdy uz sakra poridite praze obchvat aby dalnicni tranzity nemusely jezdit konovi pod ocasem :no:
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2009 00:57
..
Tak teoreticky, pokud dnes máme 4 pruhy aut které ve špičce stojí, a po úpravě 3 pruhy aut které stojí, no tak to máme o jeden pruh emisí v daném místě méně, hluku zhruba stejně.

Otázkou je jestli se daným úsekem bude snažit projet stejné množství aut. Obávám se že ano.
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2009 21:35
Re: ..
Teoreticky, napriklad 10 000 aut v styroch pruhoch vytvori kratsiu kolonu ako 10 000 aut v troch pruhoch. Mozno sa zmensi mnozstvo emisii a hluku, ale len ak sa bude merat v hodinovych intervaloch. Kedze 10 000 aut v troch pruhoch opusti usek za dlhsiu dobu ako v styroch pruhoch, tak sa mnozstvo emisii a hluku v celodennom meradle znizit nemusi.
Vodicom neostava teda nic ine, len sa naucit konecne normalne pohynat na zelenu a necakat na to, kym auto pred nim prejde aspon 30 metrov aby sa mohol pohnut. Spiacich vodicov fakt nemusim, lebo narusaju plynulost cestnej premavky.
A co sa tyka toho rozhodnutia, tak je to totalna blbost. Ale chceli to ludia co tam byvaju, tak nech trpia, ze tam tie zapchy budu mat dlhsiu dobu ako doteraz. Aj tak sa pravdepodobne stazovali dochodcovia, co volia komunistov (teda stranu co naplanovala dialnicu so semaformi priamo cez centrum mesta). Teraz sa na radnici mozno usmievaju ale stit maju voci obcanom cisty aj ked spravili totalnu kravinu. Obmedzovat dopravu v centre mali az po dokonceni okruhu. Namiesto toho k rozkopanej Letnej a Barrandovskemu mostu a dalsim znamym "stupnom 4-5" pridali uz aj tak dost komplikovanu Legerku.
Na jednej strane staty pomahaju automobilkam aby prezili a podporuju roznymi formami predaj ich automobilov a na druhej strane sa snazia majitelov potrestat roznymi nelogickymi obmedzeniami.
neregistrovaný "otoman"
16. 3. 2009 07:48
No,
a když uberou ještě jeden, tak auta budou couvat:-)
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2009 08:50
Hej vy v Praze,
uvědomujete si, jaká je magistrála ohyzdnost? Je to zdaleka to nejhorší co bylo kdy v Praze vytvořeno a ten kdo prosadí její zrušení, by měl mít sochu hned vedle sv. Václaca, v nadživotní velikosti!
Rozbalit vlákno
4
16. 3. 2009 09:29
Re: Hej vy v Praze,
hele, všichni motoristi v Praze jsem hlasovali - chcete mít normální obchvat města nebo magistrálu centrem? Nebudeme přece tuctové normálni město s obchvatem, máme to centrem a líbí se nám to! Kolony, semafory, bouračky, hluk, smrad :yes:
Avatar - T613
16. 3. 2009 10:03
Re: Hej vy v Praze,
holt pepíci :-!
16. 3. 2009 13:29
Re: Hej vy v Praze,
ty nám prostě závidíš metro >:-[]
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 10:03
Re: Hej vy v Praze,
mno nevim jak by ti lidi v Nuselským oudolí poděkovali, kdybys (vzhledem ktomu, že Okruh ani obchvat nejni) je všecky poslal tam přes ně, oni byli rádi už v 70. letech v tom dobovým provozu, že se jim tam tam ulevilo....
Avatar - Ada je zase tady
16. 3. 2009 09:22
Reseni jsou ruzna a nektera kupodivu funguji
Staci se podivat do zemi, ktere jsou mimoradne motoristicky vyspele. Napriklad v Londyne se za vjezd do City zaplati opravdu tvrde. Ovsem narozdil od tech nasich broskvonu vedi, ze z hlediska emisi je nejdulezitejsi udrzet auta v pohybu. Pokud se auta zastavuji a rozjizdeji, stoupaji emise brutalne. Resenim Legerovy ulice podle londynskeho vzoru by byl striktni zakaz vjezdu vozidel nad 3.5 tuny, zuzeni jizdnich pruhu a vytvoreni nejmene 5 jizdnich pruhu tam, kde dosud byly 4. To by prirozene omezilo rychlost a zvetsilo prujezdnost. Krizovatka s Rumunskou, Zitnou a Vinohradskou by byla mimourovnova - ale zadne obludne stavby nasi betonove lobby - jen uzke a kratke 2 podzemni pruhy pro tyto relativne mnohem mene zatizene pricne komunikace. Problem je s tramvajemi v Zitne. Tramvaje do mesta v principu patri jen tehdy, pokud nejsou na kolizni trase s hustou automobilovou dopravou. To je na slintaku z duvodu stavebni predispozice stanice metra projektovaneho v 60 letech problem. Urcite by se ale propustnost IP.Pavlova a nejvice skodliveho poctu zastavovani a rozjizdeni aut zlepsila vybudovanim velkeho ovalneho kruhoveho objezdu s nekolika jizdnimi pruhy. Doprava by tak byla mnohem plynulejsi a s mnohem mene emisemi. Ovsem to by na prazskem magistratu nesmely sedet jelita.
Rozbalit vlákno
6
anonym
16. 3. 2009 09:34
Re: Reseni jsou ruzna a nektera kupodivu funguji
tezko ale muzes zpoplatnit vjezd do centra, když tě tam podle tabulí přivede magistrála a ty máš namířeno mnohem dál, než do obchůdků v Pařížské...
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 10:10
Re: Reseni jsou ruzna a nektera kupodivu funguji
mno ale to řeší okruh:-)
neregistrovaný "coco"
16. 3. 2009 10:51
Re: Reseni jsou ruzna a nektera kupodivu funguji
Který ale zatím v podstatě neexistuje v použitelném rozstahu.
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 11:16
Re: Reseni jsou ruzna a nektera kupodivu funguji
to každopádně, ale pro ty, co jedou dál, než jsou obchůdky v Pařížské, to bude zajíamvý.... a dokud okruh nebude, a nebude se znát skutečná intenzita dopravy po odvedení tranzitu mimo, tak podle mě nejde uvažovat o nějakejch tunýlkách a nebo zužovájní...
aj to, co tady je pod tim odkazem, ty tunýlky a ty úpravy, kruháček, to pdole mě by se pěkně ucpalo... dyk v tý studii maj provoz jak za 1. republiky:(
neregistrovaný "coco"
16. 3. 2009 11:40
Re: Reseni jsou ruzna a nektera kupodivu funguji
A o tom to je. Dokud nebude okruh kompletní, tak nemá cenu mluvit o jakémkoliv zpoplatnění vjezdu do užšího centra (ovšem to je s otazníkem i poté) nebo v poslední době oblíbeném "zklidňování" dopravy.
Avatar - chlapecx
16. 3. 2009 10:23
Re: Reseni jsou ruzna a nektera kupodivu funguji
jo já souhlasím, mýto v centru....tranzit jindy, než nyní přes centrum...

naprosto souhlasím, že ty příčný ulice v magistrále nemaj co dělat, měla by tam bejt plynulá doprava, když už... dal bych do podzemí jen ty příčný ulice a hotovo, největší problém magistrály jsou právě přechody pro chodce (víc podchodů, dky na magistrále je jen na Václaváku a před začátkem Legerový) a ty světelný křižovatky, to je bííída a utrpení:(
Avatar - Ham.
16. 3. 2009 20:28
Jediné řešení vedle dlohodobé stavby obchvatů Prahy
je mýto. Tvrdě 2000-3000 czk za jeden průjezd od hranice Nuseláku po hranici Hlávkova mostu a bude po ptákách. Včetně taxi a dalších rádoby obsluh. Kdo chce nechť platí jak mourovatý a přispívá na tunely, obchvaty a další koncepční řešení. Koupit si káru umí dnes každé pako, přispívat na dopravu nechce nikdo, pak nezbývá než osolit mýtné a vybírat a vybírat (a samozřejmě hlídat, že peníze jdou na dopravní infrastrukturu). Dělá se to tak všude na světě.
Rozbalit vlákno
5
anonym
16. 3. 2009 22:57
Re: Jediné řešení vedle dlohodobé stavby obchvatů Prahy
Ještě jsi zapomněl na ta kulometná hnízda, Hame :no:
Avatar - Ham.
17. 3. 2009 20:04
Re: Jediné řešení vedle dlohodobé stavby obchvatů Prahy
good idea
17. 3. 2009 01:32
Re: Jediné řešení vedle dlohodobé stavby obchvatů Prahy
Jo hlavně tvrdě, tvrdě, represivně, omezeně a komunisticky totalitně... ;-\
Asi to ještě bude trvat, než začneme všichni uvažovat "normálně"
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2009 01:36
Re: Jediné řešení JE obchvat Prahy (schválený L.P. 1963
Mohu-li vám prozradit TAJEMSTVí, milý Martin(e), tak toho "všichni" se nedočkáte "nikdy", ale právě PROTO zůstaňte takový ("čistý" a "nadšený" - a to bylo myšleno NAPROSTO "pozitivně/pochvalně a kladně") ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Ham.
17. 3. 2009 20:17
Re: Jediné řešení JE obchvat Prahy (schválený L.P. 1963
Dát mýto je čistě kapitalistický postup který nikoho nevraždí. Naopak komunismus zde máme a to v docela krystalické podobě, kdekdo si koupí starou šunku na dopravní infrastrukturu nepřispěje ani pětník a jezdí do centra zamořovat prostředí lidem/obyvatelům a všem včetně státu je to šumák, limity jsou několikanásobně překračovány a to trvale a lidé mají trvale poškozené zdraví, tomu říkám já komunistická zvůle. Stát toto "vraždění" neřeší protože spoléhá na stádo tupounů kteří určitě jakékoliv rozumné řešení nepodpoří protože si přeci koupili svou kraksnu za poctivě vydělané peníze a budou si přece jezdim kam chtějí, kdy chtějí a čím chtějí i kdyby zheblo sto lidí každý den tedy pro komunismus typická filosofie kdy masa s těmi pár chudáky zatočí. Podotýkám, že v dané oblasti nebydlím a nejsem tedy osobně zainteresovaný.