Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault zvýšil čtvrtletní prodej díky oživení poptávky v Evropě

Francouzský výrobce automobilů Renault v prvním čtvrtletí meziročně zvýšil prodej o pět procent na 636.239 vozů díky oživení poptávky v Evropě a úspěchu nových modelů.
Zpět na článek
26. 4. 2014 12:04
26. 4. 2014 13:42
26. 4. 2014 16:06
26. 4. 2014 16:37
26. 4. 2014 20:18
26. 4. 2014 21:22
27. 4. 2014 13:00
26. 4. 2014 21:09
26. 4. 2014 21:20
26. 4. 2014 19:09
26. 4. 2014 12:04
Renault
Výborně Renault :yes: Už se těším na nového Megana,sice až v roce 2016,Twingo zvedne prodej také a Laguna bude třešnička na dortu :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Dylan McKay
26. 4. 2014 12:45
Re: Renault
Já už 11 let čekám na nové Alpine. Každopádně má teď Renault nádhernou a kvalitní kolekci :yes:
26. 4. 2014 13:42
Re: Renault
Kto si počká, ten sa dočká. Človek nesmie prestať veriť. ;-)
26. 4. 2014 16:06
Re: Renault
No neviem .... u švagra vo firme nakúpili pred dvomi rokmi dosť renaultov .... boli lacné ... ale sú s nimi len problémy .... teraz presedlávajú na Škodu ... i keď je drahšia ...

Ja osobne francúzom neverím ... stačilo mi pozrieť v Citroene "akciu" ... za 270 € predlžujú záruku na 3 roky na 50 tis. km ..... pri takýchto "ambíciách" nechám hazardovať iných ....
26. 4. 2014 16:37
Re: Renault
Tak všecko nélepší s tem pertinaxem! >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 4. 2014 20:18
Re: Renault
A proto jezdíš v Hyundai, jo? >:D
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2014 20:41
Re: Renault
a proto přecházejí na škodovky - kde se připlácí i záruka prodloužená na 60tis km?
Divná logika...
:-!
Avatar - dal
26. 4. 2014 21:22
Re: Renault
Délka záruky nevypovídá o tom, že by byla Škoda horší volbou.
27. 4. 2014 13:00
Re: Renault
Ale ani o tom, že lepšou. ;-)
26. 4. 2014 21:09
Re: Renault
článek o Renaultu a diskuse o Citroenu (popř. celém PSA)... 8-s Renault dává záruku 5let / 100t km a mám pocit, že si i můžeš koupit balík servisu předem na dané období. Jak zde zaznělo, zrovna záruka je u koncernu VW velmi slabá..

Já už jsem fakt alergický na to jak se háže Renault s Citroenama a Peugeotama do jednoho pytle, jsou to uplně jiný automobilky! 8-s
Avatar - dal
26. 4. 2014 21:20
Re: Renault
Je pravda, že když to zúžíme jen na fr. auta, tak je Renault jednooký. ;-)
Avatar - dal
26. 4. 2014 19:09
Re: Renault
Souhlasím s tím, že Renault má kolekci.
26. 4. 2014 13:40
Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
... a Renault zbiera smotanu v Európe, avšak kyslú. [odkaz]
Rozbalit vlákno
28
26. 4. 2014 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2014 19:50
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
A co sa tvojej nebetycnej mudrosti tak dotklo?
26. 4. 2014 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2014 19:52
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Vedení plní dohodu s odbory... nikde nevidím "kyslú smotanu"
26. 4. 2014 23:54
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Ved ano. Aj o tych, co napr. na Slovensku vyhodia z roboty, tak zamestnavatel tvrdi, ze po "vzajomnej dohode".
27. 4. 2014 01:25
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
A on má na Slovensku Renault fabriku? Máš na to co píšeš nějaký důkaz nebo aspoň článek který by se o podobných praktikách zmínil? Nevím jak to chodí na Slovensku ale například můj kamarád pracoval v Kolíně v TPCA a když odcházel po vzájemné dohodě tak dostal víc než tučné odstupné.
27. 4. 2014 06:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 4. 2014 09:36
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Renault, firma vo svete znama ako statny pohrobok prepusta. Nieco ti pani, co beru ozrutne platy, robili zle.
[odkaz]
Avatar - woody-alien
27. 4. 2014 09:48
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
A už je to zase tady. Renault - státní firma, státní pohrobek.... >:D >:D Máš tušení, jen pro příklad, kolik procent akcií VW drží stát Dolní Sasko ? Z tohoto úhlu pohledu je VW více státní firma než Renault.
27. 4. 2014 10:12
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Tou poslední větou bych si nebyl tak jistý. Sasko drží ve VW 12,7% akcii a navíc jsou to akcie bez práva rozhodovat na valné hromadě firmy.
[odkaz]
Avatar - woody-alien
27. 4. 2014 11:12
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
OK, beru zpět, zřejmě jsem vycházel ze špatného zdroje. Ovšem i tak to není o moc míň než má stát v Renaultu.
27. 4. 2014 12:01
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Rozdíl je to dost zásadní.
Sasko může silou svého podílu 12,7% akcií bez hlasovacích práv jedině vybírat dividendy ze zisků VW, ale rozhodovat o VW nemůže. Rozhodování ve VW má v ruce rodina Porsche-Piech protože sedí na 50,73% hlasovacích práv a má tedy jasnou majoritu.
Francouzský stát se silou svých 15,1% akcií rozhodovat v Renaultu může, protože vlastní akcie s hlasovacími právy a navíc je největším akcionářem Renaultu (i když nemá majoritu).
27. 4. 2014 15:16
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Sasko drží 20% hlasovacích práv. Dalších 17% drží Katar. Tak tedy nemel něco o státních automobilkách. Nevím jak je to přesně teď, ale ještě nedávno byl VW mnohem víc státní podnik než Renault. Nevím, zda ještě platí zákon o VW (EU ho chtěla zrušit), který zemi Dolní Sasko zaručuje právo veta při strategických rozhodnutích. Zvláštní práva mají rovněž zástupci zaměstnanců. Podle zákona o VW platí, že v rámci koncernu Volkswagen mohou být budovány nové závody nebo přesunována výroba pouze se souhlasem podnikových odborů zastoupených v dozorčí radě.
27. 4. 2014 16:05
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
O státní automobilce jsem neřekl ani slovo, nauč se číst (o tom mluvili JaMM a woody-alien). Jestli tu někdo mele tak jsi to ty. Kdyby sis přečetl alespoň odkaz, který je v příspěvku, tak bys tu ze sebe nedělal hlupáka.
27. 4. 2014 11:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 4. 2014 11:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
27. 4. 2014 09:29
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Očividne nevieš nič o sile odborov a odborárov nielen vo Francúzsku. S tými socialistickými pohrobkami u nás sa to nedá porovnať. Mimochodom aj dnes taká samozrejmá vec ako je povinný tachograf (nad 3,5 t) a normy na pracovný čas vodiča sú v podstate zásluha franc. odborov a ich členov po obrovskom štrajku tuším v r. 1992. Veľmi podobné je to všade v západnej európe, kde odbory neslúžia hlavne na skupinovú "lacnú" rekreáciu a vyberanie členského.
27. 4. 2014 09:33
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Dobre ste ma vyprasili. Chodte sa vsak opytat prepustenych francuzov, co si dnes myslia o Renaulte a ich zisku? O tych odboroch mas vsak pravdu. Na Slovensku a napr. aj v Skode su to len pajaci a divadlo.
27. 4. 2014 11:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 4. 2014 12:24
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Precitaj si uvod. 2.500 "na ulici". Najpr sice odstupne, ale potom uz len miliony a miliony na ucte a zisk. Trosku bazalnej matematiky: cca 3.000 Euro na hlavu je mesacne 7.5 miliona.
27. 4. 2014 13:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 4. 2014 17:46
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Ano!!! A ako donekonecna pises v clanku "Zisk Hyundaie ..." , tak presuva vyrobu tam, kde je lacna pracovna sila a este im na to stat prispeje. To sa to potom na centrale v Renaulte pocitaju chechtaky a pisu titulky. :-)
27. 4. 2014 18:01
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
A preco teda nema pre svojich ten "normalny" Renault pracu?
27. 4. 2014 15:20
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Človíčku, tušíš vůbec o čem byla dohoda o konkurenceschopnosti mezi odbory a Renaultem? Ta dohoda nikoho nevyhazuje na ulici, ale dává zaměstnancům dlouhodobou perspektivu práce ve Francii. Tato dohoda byla velice důležitá pro získání nových zakázek pro francouzské továrny. Výsledkem proto nebude propouštění, ale nabírání nových zaměstnanců.
Avatar - wakantanka
27. 4. 2014 14:44
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Ty zrejme nepodnikáš, resp. nezamestnávaš ľudí čo? Áno je to kruté pre tých 2500 zamestnancov, ale ako už bolo spomenuté, bolo to po dohode s odbormi a s pekným odstupným + podpora v nezamestnanosti. Takže na určitý čas povedzme pol roka sú zabezpečení a môžu si hľadať iné zamestnanie. Na druhej strane aj ten "zlý" zamestnávateľ potrebuje zarábať, aby mohol dávať prácu a platiť za ňu kope ďalších ľudí. Či myslíš, že by bolo lepšie neprodukovať zisk, skrachovať a nechať na ulici povedzme 40 - 50 tis ľudí?
27. 4. 2014 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 4. 2014 17:55
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
Aaaale pochopi. Len mi tu nemusite stale opakovat otrepane politekonomicke tezy. Takych chytrych uz bolo a kde skoncili. Spocitajte si, kolko znaciek muselo skrachovat, len nedavno a dalsie zachranil cudzi kapital, lebo im uz nikto neveril. A bohuzial ani doma! A to tam mali vo vedeni ine hlavy pomazane a milionovych strategov.
Avatar - wakantanka
28. 4. 2014 09:18
Re: Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ...
To nie sú politekonomické tézy, to je holý fakt a bohužiaľ je to tak. Keby si zamestnával niekoho tak by si vedel o tom viac. Takto tu len trepeš nezmysly.
27. 4. 2014 19:43
Všetci stále dookola, že Čína, Čína, ... Vol. 2
Hosana Renault! Super, špica, ... Renault forever!
Rozbalit vlákno
0