Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 14:38
?
Avatar - peter222
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 14:56
Tiež ma zaujala veta "Produkce beztak nesmí přesáhnout 1.000 kusů ročně od každého karosářského provedení, protože jinak by 9-3 musela znovu absolvovat testy Euro NCAP. A těmi určitě neprojde." Čo si pamätám Saab bol v bezpečnosti vždy TOP.
Avatar - xjara
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 15:38
Take nevim proc by nemel projit, ale nevim ani pravidla pro projiti. Kazdopadne SAAB mel skvelou pasivni bezpecnost (svedska ocel udelala svoje). Ale aktivni uz takova nebyla. Takze zrejme kvuli chybejicim asistentum, ochrane chodcu atd.
Avatar - Kamaya Painter
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 17:12
Ted to je finska ocel - dodava Ruukki :-)
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 16:37
Odhaduju, že proto, že 9-3ka prošla, když byla nová. Jenže se to postupem času pořád zpřísňuje do nesmyslu, takže jak píše xjara, bude to kvůli nějaké moderní malichernosti,...
Prostě to co bylo bezpečné před, dejme tomu pěti lety, už zjevně dnes dost bezpečné není,... :-O
Ale stejně bych ho chtěl. :-!
Avatar - Hajzlík
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 19:43
Protože už v roce 2000 získal jen 4* a od té doby se metodika značně zpřísnila. Čelní a boční náraz ho sroloval jak hořickou trubičku.
[odkaz]
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 19:59
Ale facelift jiz nasledne v roce 2002 mel 5*
Avatar - xjara
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 20:20
Ovsem 9-3 na videu je trochu jiny model, nez ten o kterem se clanek zminuje. Jedna se totiz o predchozi model vyrabeny v letech 98-02. Nasledne prisla druha generace, ktera se po nekolika faceliftech "vyrabi" do dnes.
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 29. 4. 2014 10:04
Proč sem dáváš starý model? :no: Takhle přesně vznikají manipulace s tupým davem.
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 29. 4. 2014 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xjara
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 20:42
Nevim, jak moc se zmenila narocnost, ale myslim si, ze projit by mohl: [odkaz]
[odkaz]
Avatar - Hajzlík
Proc by neprosel Euro NCAP testy?
| 28. 4. 2014 20:56
S jednou hvězdičkou za ochranu chodců určitě ne.
9-5
| 28. 4. 2014 14:59
Tohohle veterána si vetkněte za klobouk, my chcem 9-5 nejlépe v kombíku!
Avatar - xjara
9-5
| 28. 4. 2014 15:36
Bohuzel NEVS nema na vyrobu 9-5 prava. Vlastni je GM. Proto jestli se nekdy dockame 9-5, bude to nove vyvinuty model. A pojem veteran bych si u stavajici 9-3 odpustil. Sice je to vyvojove zastarale auto avsak porad na urovni.
Avatar - Kamaya Painter
9-5
| 28. 4. 2014 16:50
Veterana? Jel jsi v tom nekdy? Turbo-X je paradni auto! Samozrejme, ze 9-5 je jina liga, ale tenhle model se jen tak nevrati, bohuzel.
9-5
| 28. 4. 2014 17:05
Ano, jel - bohužel ne v TurboX, jen v 1.9 TTiD.
Je to krásný auto, dneska už ale bohužel těžce za zenitem (z pohledu zájemce o nové auto, jako ojetina to může být skvělá volba). Vždyť je mu 12 let, je to současník třeba druhé Laguny, B5.5 Passata nebo té příšerné Vectry.
Veterán byl samozřejmě v nadsázce, já teď jezdím autem, které má technický základ ještě pomalu o 10 let starší.

O 9-5 výhledově ve slabých chvílích dost vážně přemýšlím - hledám 2.0t, AWD a manuál, bohužel takových je i ve Švédsku málo - ale ceny letí dolů hrozně rychle. Je mi jasný, že můžu mít Insignii, která nabídne to samý, ale zase tam chybí ten vzhled a já tolik nenajezdím, abych musel řešit servisní síť. Stejně se ale nerozhoupu, renomovaný modely typu 5er se dají točit po půl roce, protože hodnotu neztratí, ale 9-5 už člověk nikdy neprodá...a mít půl milionu v neprodejnym autě a k tomu nesplacenou hypotéku, takovej srdcař zase nejsem. Možná, jednou, až tomu bude 15 let.
Avatar - Kamaya Painter
9-5
| 28. 4. 2014 17:50
Ach tak, rozumim :-)
9-5
| 28. 4. 2014 20:45
Ale o 200 kg ľahší.
Avatar - Hotwire
9-5 Kombi
| 28. 4. 2014 22:51
Naozaj sa tych 27 kombikov aj normalne predalo? Pretoze som myslel ze vsetky kombiky ktore boli vyrobene boli len na testovanie. Aj ked, minuly rok som v cechach videl prave posledny 9-5 v kombiku, myslim ze v cervenej farbe. Neveril som vlastnym ociam. Takze mohol to byt naozaj predany kus, alebo to len dakto kupil tu vyradenu testovaciu verziu?

Inak 9-5ky je velka skoda, pre mna jedno z najkrajsich aut vyssej strednej triedy posledneho desatrocia, dufal som ze si ho raz budem moct kupit, ale takto by bolo asi nemozne zhanat nahradne diely. :-(
Avatar - xjara
9-5 Kombi
| 29. 4. 2014 08:53
Byly to testovaci vozy. Jeden skutecne vydrazil v roce 2012 pan Suchomel.
9-5 Kombi
| 29. 4. 2014 10:16
přesně, tak, minimálně jeden (možná i dva) jsou v ČR, zatím jsem neměl to štěstí vidět naživo. Ale myslím, že 9-5SC NG bylo vyrobeno víc než 27.

Stejně tak je v ČR minimálně 3 9-4X, kterých bylo vyrobeno jen kolem 700ks.

A další nepřesnost - combi 9-3SC bylo uvedeno v roce 2005 (ne 2003), cabrio tuším 2004.
Avatar - Kamaya Painter
9-5 Kombi
| 29. 4. 2014 17:01
Ano, zde dukaz:
[odkaz]
[odkaz]

Jsou to auta vyrobena pouze pro US trh, tudiz tenhle kousek pochazi ze statu.
Je to svym zpusobem odvaha, ale auto je to opravdu moc zajimavy.
Avatar - Hotwire
9-5 Kombi
| 29. 4. 2014 15:14
A ono to moze normalne na cestu s normalnym technicakom a stk? Lebo som cital ze tym testovacim dost vela veci chybalo
Avatar - Kamaya Painter
9-5 Kombi
| 29. 4. 2014 16:59
No, pokavad vim, tak pan Suchomel s nim nejezdi. Duvodem je chybejici homologace.
V Nemecku jich nekolik jezdi, protoze si majitele dodatecnou homologaci zaplatili.
Jinak se jedna o plnohodnotna auta.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku