Novinky
Tohohle veterána si vetkněte za klobouk, my chcem 9-5 nejlépe v kombíku!
Bohuzel NEVS nema na vyrobu 9-5 prava. Vlastni je GM. Proto jestli se nekdy dockame 9-5, bude to nove vyvinuty model. A pojem veteran bych si u stavajici 9-3 odpustil. Sice je to vyvojove zastarale auto avsak porad na urovni.
Veterana? Jel jsi v tom nekdy? Turbo-X je paradni auto! Samozrejme, ze 9-5 je jina liga, ale tenhle model se jen tak nevrati, bohuzel.
Ano, jel - bohužel ne v TurboX, jen v 1.9 TTiD.
Je to krásný auto, dneska už ale bohužel těžce za zenitem (z pohledu zájemce o nové auto, jako ojetina to může být skvělá volba). Vždyť je mu 12 let, je to současník třeba druhé Laguny, B5.5 Passata nebo té příšerné Vectry.
Veterán byl samozřejmě v nadsázce, já teď jezdím autem, které má technický základ ještě pomalu o 10 let starší.
O 9-5 výhledově ve slabých chvílích dost vážně přemýšlím - hledám 2.0t, AWD a manuál, bohužel takových je i ve Švédsku málo - ale ceny letí dolů hrozně rychle. Je mi jasný, že můžu mít Insignii, která nabídne to samý, ale zase tam chybí ten vzhled a já tolik nenajezdím, abych musel řešit servisní síť. Stejně se ale nerozhoupu, renomovaný modely typu 5er se dají točit po půl roce, protože hodnotu neztratí, ale 9-5 už člověk nikdy neprodá...a mít půl milionu v neprodejnym autě a k tomu nesplacenou hypotéku, takovej srdcař zase nejsem. Možná, jednou, až tomu bude 15 let.
Je to krásný auto, dneska už ale bohužel těžce za zenitem (z pohledu zájemce o nové auto, jako ojetina to může být skvělá volba). Vždyť je mu 12 let, je to současník třeba druhé Laguny, B5.5 Passata nebo té příšerné Vectry.
Veterán byl samozřejmě v nadsázce, já teď jezdím autem, které má technický základ ještě pomalu o 10 let starší.
O 9-5 výhledově ve slabých chvílích dost vážně přemýšlím - hledám 2.0t, AWD a manuál, bohužel takových je i ve Švédsku málo - ale ceny letí dolů hrozně rychle. Je mi jasný, že můžu mít Insignii, která nabídne to samý, ale zase tam chybí ten vzhled a já tolik nenajezdím, abych musel řešit servisní síť. Stejně se ale nerozhoupu, renomovaný modely typu 5er se dají točit po půl roce, protože hodnotu neztratí, ale 9-5 už člověk nikdy neprodá...a mít půl milionu v neprodejnym autě a k tomu nesplacenou hypotéku, takovej srdcař zase nejsem. Možná, jednou, až tomu bude 15 let.
Naozaj sa tych 27 kombikov aj normalne predalo? Pretoze som myslel ze vsetky kombiky ktore boli vyrobene boli len na testovanie. Aj ked, minuly rok som v cechach videl prave posledny 9-5 v kombiku, myslim ze v cervenej farbe. Neveril som vlastnym ociam. Takze mohol to byt naozaj predany kus, alebo to len dakto kupil tu vyradenu testovaciu verziu?
Inak 9-5ky je velka skoda, pre mna jedno z najkrajsich aut vyssej strednej triedy posledneho desatrocia, dufal som ze si ho raz budem moct kupit, ale takto by bolo asi nemozne zhanat nahradne diely. 😒
Inak 9-5ky je velka skoda, pre mna jedno z najkrajsich aut vyssej strednej triedy posledneho desatrocia, dufal som ze si ho raz budem moct kupit, ale takto by bolo asi nemozne zhanat nahradne diely. 😒
Byly to testovaci vozy. Jeden skutecne vydrazil v roce 2012 pan Suchomel.
přesně, tak, minimálně jeden (možná i dva) jsou v ČR, zatím jsem neměl to štěstí vidět naživo. Ale myslím, že 9-5SC NG bylo vyrobeno víc než 27.
Stejně tak je v ČR minimálně 3 9-4X, kterých bylo vyrobeno jen kolem 700ks.
A další nepřesnost - combi 9-3SC bylo uvedeno v roce 2005 (ne 2003), cabrio tuším 2004.
Stejně tak je v ČR minimálně 3 9-4X, kterých bylo vyrobeno jen kolem 700ks.
A další nepřesnost - combi 9-3SC bylo uvedeno v roce 2005 (ne 2003), cabrio tuším 2004.
A ono to moze normalne na cestu s normalnym technicakom a stk? Lebo som cital ze tym testovacim dost vela veci chybalo
Prostě to co bylo bezpečné před, dejme tomu pěti lety, už zjevně dnes dost bezpečné není,... 😲
Ale stejně bych ho chtěl. :-!
[odkaz]
[odkaz]