Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Snowman: Jak by mohla vypadat?

Nizozemský student nakreslil možnou podobu velkého SUV značky Škoda, které se bude vyrábět už příští rok v Kvasinách.
Zpět na článek
29. 4. 2014 16:25
29. 4. 2014 18:26
29. 4. 2014 21:11
29. 4. 2014 22:41
30. 4. 2014 07:06
29. 4. 2014 22:40
29. 4. 2014 17:29
29. 4. 2014 18:56
29. 4. 2014 21:10
29. 4. 2014 21:27
30. 4. 2014 09:34
29. 4. 2014 22:43
29. 4. 2014 23:01
29. 4. 2014 17:30
29. 4. 2014 21:42
29. 4. 2014 23:28
29. 4. 2014 23:49
29. 4. 2014 23:43
30. 4. 2014 09:46
30. 4. 2014 10:19
30. 4. 2014 12:30
30. 4. 2014 13:46
30. 4. 2014 17:08
30. 4. 2014 22:33
29. 4. 2014 21:44
29. 4. 2014 21:50
29. 4. 2014 22:02
29. 4. 2014 22:09
29. 4. 2014 19:41
29. 4. 2014 20:46
29. 4. 2014 22:54
29. 4. 2014 23:25
29. 4. 2014 21:15
29. 4. 2014 23:30
30. 4. 2014 08:32
30. 4. 2014 10:07
30. 4. 2014 10:20
30. 4. 2014 11:10
30. 4. 2014 12:07
30. 4. 2014 12:42
30. 4. 2014 14:05
30. 4. 2014 16:53
1. 5. 2014 03:24
1. 5. 2014 13:23
1. 5. 2014 20:55
1. 5. 2014 22:36
29. 4. 2014 21:37
30. 4. 2014 06:46
30. 4. 2014 09:42
30. 4. 2014 13:55
29. 4. 2014 15:29
myslím, že ne
ten vzhled vychází z toho, co škoda představila v roce 2012 a 2013. letos ukázala vision D a ten design posunuje. takže bych vycházel z toho konceptu a ne z octavie a rapidu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
29. 4. 2014 15:45
Re: myslím, že ne
tiez si myslim ze snowman nebude octavia na steroidoch ;-)
Avatar - kaa
29. 4. 2014 16:12
Re: myslím, že ne
Přesně tak. Tohle všechno už známe. Nová kategorie musí být nová a ne derivát jetých modelů. Maximálně tam dají mlhovky co ukradli z Yetiho.
29. 4. 2014 17:09
Re: myslím, že ne
Vision C ;-)
29. 4. 2014 20:11
Re: myslím, že ne
jasně omlouvám se, že mi ti visiony pletou...
29. 4. 2014 16:25
ee
Vyzera to ako Octavia Scout zvysena o nejaky 1-2 cm. Student toho vela nevymyslel a dufam, ze sa v dizajne sekol, inac to bude velmi smutne ak kazdy model bude vyzerat uplne rovnako.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Jaros71
29. 4. 2014 18:26
Re: ee
Snad to takové nebude.
Je to na SUV moc nízké a placaté..a design dobrý na rok 2011.. ;-)
Avatar - Choochoo
29. 4. 2014 21:11
Re: ee
Student toho opravdu moc nevymyslel. Kabinu skopiroval z vw crossblue pro usa trh, coz je videt na A-sloupku az dozadu. Na prednim blatniku je videt mala plechu nad kolem, takze na velke SUV mimo, coz lze porovnat i s vw crossblue.[odkaz]
Svetla a predek z OIII by tam klidne byt mohla. Jinak to ze to bude stejne nebude velmi smutne, to uz smutne je ;-) Pockejme, jestli se k OIII a Rapidu neprida jeste Fabia III ;-)
29. 4. 2014 22:41
Re: ee
No žádná hitparáda to není, to je pravda, ale mě se to líbí :yes:
Avatar - Choochoo
30. 4. 2014 07:06
Re: ee
Nerikam ze je to krasa nebo hruza. Jen rikam, ze je to zkopcene buhvi z ceho vseho a ma to rozhodne blize k OIII Scout nez Snowmanovi ;-)
29. 4. 2014 22:40
Re: ee
Vidím v tom hodně prvků od Volkswagenu, hlavně na střeše je patrné Cross Blue.
29. 4. 2014 17:29
Snowomen
Dnes je trendem že všechno vypadá stejně.Asi ne náhodou,peníze počítají firmy,a asi to zafunguje víc.I proto italským firmám tak nejede.Design o všechno nerozhoduje..........Ale když už,tak doufám že ne takové zadní světla budou,co vypadají na Audi až moc.To by byla škoda.A myslím si že to je největší problém Škodovek.Jednou řekli že tvar C,jenže to hodně omezuje tvůrčí myšlení.Oni zád neumí.Fabie I ani sedan,ani kombík.Nová Fabie,pak na Yeti je taky nejslabším článkem zadní světla,ta samotná by neobstála nikde.Nová O III sedan je jen jakoby řez udělaný do staršího světla,u kombíku všechno na jeden samý tvar,u Superbu (ne facelift) snad nejnedůstojnější zadní světla pro třídy vyšší,navíc působí to zastarale,a levně,atd.atd..Takže Škoda je vlastně jen maska,a ostré hrany.Konec.Osobitost Yetiho po faceliftu zrušili,a to znamená co? Že strohost je vize téhle značky i nadále.Kvalitní auta,ano,ale občas si člověk potřebuje víc důvodu proč kupovat auto než jen to že je levnější (ne o tolik).
Rozbalit vlákno
6
29. 4. 2014 18:56
Re: Snowomen
a bych jen dodal,když koukám na auto jako celek,tak kupodivu levnější vychází jako nejlíp zvládnutý,a to Spaceback.Já takhle dobře zvládnutý design ještě u Škodovky neviděl.Nemám nejmenší nucení něco na tom změnit.Doufám Fabie nová nebude jen dražší Spaceback
Avatar - dolfi
29. 4. 2014 21:10
Re: Snowomen
a z toho, že všechny Škodovky vypadají stejně a jsou všude už je mi na blití... :-(
29. 4. 2014 21:27
Re: Snowomen
Mě taky.A ne jen u Škodovek.Pozitivum že na Škodovky se dá podívat i za 10-15 let,to dělá ta konzervativnost.Dobrý,vypadá to na hodnotnější věc takhle,ale,třeba víc toho originality,protože Škodovka zatím nemá vlastní styl.Nemá.Ta přední mřížka? Podle mě nepovedená,hrubě zasahuje do designu,u O III je problém najít z kterého úhlu vypadá konečně jako celek,hladký,a do sebe zapadající.A to je vše.Tohle je poznávací značka Škodovek.Jo a světlá do C ......... Zákazník Škodovky nedostane nic,žádný styl na který může říct že je to jen moje.Proto je ta škrabka navíc.
Avatar - Emel
30. 4. 2014 09:34
Re: Snowomen
Škoda vlastní styl má do té míry, jak ho mainstreamové auto mít může. Samozřejmě o tom těžko prohlásíš, že to je jen tvoje, když polovina parkoviště jsou další Škodovky...

Originalita, jo, to je oříšek. Dá se říct, že svou originalitu má třeba Honda... jenže, jak dlouho jim ten styl vydrží, než to zase celé od základu překopou? Výhodou Škody je, že pokud ti jejich styl vyhovuje, pak si můžeš koupit většinu jejich aut, protože... no, nechci říct že vypadají stejně, ale mají stejný styl.
29. 4. 2014 22:43
Re: Snowomen
Souhlasím, odlišení designu jak k tomu dospěli třeba u Audi bude muset přijít, jinak nevim nevim. :'-(
29. 4. 2014 23:01
Re: Snowomen
Určitě.Protože do nekonečna to pokračovat nemůže.Dnes je již hodnotnějším autem,a chce to víc než jen kopírování.Na Kabaňe se nedá říct špatný slovo,prostě je to tak,řeknou mu ,,tady máš tenhle tvar,a moc do toho nezasahuj,, Jistota je jistota.VW nepotřeboval ted úplně novou Oktávku (vysvětlím).Pro udržení toho prodeje,a malinko navíc,na to úplně stačí stejná kvalita,s trochu vylepšením tvarem.To se Oktávka III.. Oni ted soustředí na jiné projekty,a mohli si dovolit že 3.generaci trošičku ošidí.I proto je takoví divný.Vypadá moderněji,ale člověk když stojí vedle toho auta,má pocit že něco tady nesedí.(já osobně si myslím že předek,komplet tak jak je ,je úplně vedle.Kdybych to auto vlastnil,tak na předek ani nekouknu.A to neříkám že škaredý,ale prostě je to takoví všelijaký.) -------------- Koukal jsem na nový Dizajn,ten zelený co představily v Ženevě,tak je to mimo moje chápání.Zadek má takoví,že mezi spodkem a vrchem karoserii,střed je asi tak o 15 cm kratší.To není filozofie škodovky,to bych se divil kdyby šel do výroby ve firmě kde každý milimetr stráží neskutečně.Předek,ta světla,ta světla sice mají zajímavý tvar,ale když to nepůjde pod sklo,tak tam nalepí za jízdy všechny špíny světa.Do toho rohu.Jenže když dáš tak sklo,tak originalita toho tvarování je pryč.Celé to auto navíc působí tak,že jsem to už někde viděl.Hlavně zadek,spolu se světly.Furt tam nevidím co je tam Škoda.Mřížka.
Avatar - Aladeen
29. 4. 2014 17:30
Omalovánky
to bude ešte kopec zbytočných článkov s výkresmi pokiaľ uvidíme ten skvost .
Ja osobne od rozprávkara Kabaňa nič neočakávam , po tom čo pustil do výroby a aké somariny trepal o Českom Kryštále to už bola fakt sila >:D
Rozbalit vlákno
32
29. 4. 2014 20:24
Re: Omalovánky
Kabaň je designér auta, který je jedno z nejprodávanějších v Evropě. Chápu, že kdekdo tu onanuje nad nějakejma fajnovkama, který si ale nikdo v reálu nekupuje. Kabań navázal na Octavii II, nová generace nevyděsila, nepřekvapila, lidi si to kupujou dál. A to bylo zadání. Dal škodovce novou tvář, pořád je to ale škodovka.
Osobně si myslim, že by Kabaň mohl přejít do jiný značky koncernu, protože už nastřelil celou modelovou řadu - a ani bych se nedivil, kdyby mu svěřili novej Golf.
A k tomu křišťálu. Je to věc, kterou laik asi neochopí, ale všechny nový škodovky (octa, rapid, yeti, superb) mají rysy křištálu - je to ten zadní prolis.

A představa, že něco pouští do výroby Kabaň je fakt veselá.
29. 4. 2014 21:42
Re: Omalovánky
Ten zadní prolis bohužel není krystál,ale šetření.Stačí se na to kouknout.Dnes moderní auto ani vzádu nesmí být strohý,a když se na to takhle podívám,tak i když ,,jen tolik??,, ale je to geniální počin.Jak udělat něco tak aby to nevypadalo na uplné šetření,tak že zasáhnem jen minimálně do toho? Jak?Udělat jednu,a tu nejkratší možný čáru (hranu).Geniální
Pořád ale Škoda nemá vlastní tvář.
29. 4. 2014 22:22
Re: Omalovánky
takže když je něco jednodušší a levnější vyrobit, tak je to designově špatně? to musí mít auto nákladný vlnobití, aby se to líbilo?

octa a rapid (myslim spaceback, lift míří na jiný trhy) jsou ukázkou čistýho designu. a kabaň pracoval hlavně na tom, aby to bylo nadčasový auto, který naváže na octu II a převezme její zákazníky a který si budou lidi kupovat i v roce 2020. samozřejmě chápu, že se nemusí líbit každýmu.

a škoda nemá vlastní tvář? ne? každou novou škodovku hned poznáš. na každý je na první pohled vidět, že je to škodovka. s ničim si to nepleteš. neni nic podobnýho. je to škoda. tomu se řiká vlastní tvář.
29. 4. 2014 23:28
Re: Omalovánky
ne,to není.jen říkám nazvat to krystalem je silný kafe.Jinak jsem se díval na test O III asi před půl rokem,ale v jiné zemi,a tam taky nechápali kde jen ten krystal,a to novinář má všechny informace.Sedli na zadní sedadla,a na dvěřích na obložení hledali ten krystal,A kroutili hlavou.(protože tam prostě nic v takové kvalitě není).
Podle mě vlastní tvář nemá.Když mřížku nevidíš,tak to může být cokoli.Samozřejmě nemluvím o tom že jsem nalapen na to auto.Superba se dá poznat i za šera ze zadu.Protože takhle smutné světlá,snad nemá žádný auto.To jak svití,jak kdyby to padalo dolú........ No ale,co je na tom vlastního že 80% všech tvarú je převzatý.Základ je převzatý.A že O III je čistý design ,no nevím.Čistý jako že nic tam neruší,ale to neznamená že dobrý.Hodně kontroverzní předek,je znát že tam je něco na silu.
29. 4. 2014 23:38
Re: Omalovánky
Jezismariaotecjozef...to su zase zvasty o nadcasovom dizajne....ako moze byt dizajn auta, ktore je ledva rok na trhu nadcasovy???
Nadcasovy znamena, ze dizajn je moderny a aktualny napriek zubu casu ohlodavajuceho z kazdej strany; ked uz nespocitas pribudajuce sediny na sebe. Rok je nejaka doba, ze sa da vraviet o nadcasovosti???

Nic len hlupe reci marketingoveho oddelenia a bezmozgovcov na poziciach novinarov a naslednych vypatlancov, ktori to papagajuju dalej.....ale treba uznat, ze to PR ma silu a matie davy.
29. 4. 2014 23:49
Re: Omalovánky
taknějak.Znám novináře kterých nezajímají kecy,a klidně zatlačí firmu se svými otázky,a u VW se často stává že mají akce pro novináře,a na lepší otázky prostě nevědí odpovědět.Že tam ten novinář i zaspí,protože na přednáškách se mlží,kecá se do nekonečna o blbostech jen aby nemuseli říct,že hele,nic tady ke koukání není.Nemají co říct.
29. 4. 2014 23:43
Re: Omalovánky
Furt chodí kolem jednoho.Audi A6 Avant. 1999 ..pořád ten samej tvar,vždycky malinko faceliftován.Ted to používá VW Škoda Audi,všechny z té gardy,tak o jaký tvář mluvíme?Anebo ted trendem je malinko sklo vzádu trošičku tahat víc nahoru.Ten konec jen.Ted to je všude.VW BMW Japonci,korejci,všude.Jestli škodovku poznáš,tak jen kvůli tomu že mají nejmín čár,zmeny na karoserii,hran,atd ze všech aut na světě.Dacia patří Renaultu,ale panečku tu Daciu člověk pozná,ta Dacie je úspěšná a vůbec nehraje jen na zavedené tvary.Od toho je škodovka líle daleko.
29. 4. 2014 22:46
Re: Omalovánky
Kabaň do výroby nic nepouští, na to sou u Škodovky jiní páni. Ale prrr, Aladeene, nevím cos v životě dokázal ty a ani mě to nezajímá, ale - dokázal jsi někdy nakreslit auto, který pak někdo vyrobil a prodával a ono to mělo úspěch? Já tvrdím, že ne. Takže bych kritizoval to co Kabaň dokázal a dokazuje až poté, co dokážeš víc než on. Předveď tady nějakou svoji práci a pak se můžeme bavit dál. Pro mě je Kabaň ikona, a dokázal to už na interiéru Veyronu :yes:
29. 4. 2014 23:41
Re: Omalovánky
Filmovy kritik musi natocit film, aby mohol kritizovat vsetky ostatne? Kritik umenia musi vediet malovat, tesat, socharcit atd... aby mohol kritizovat umenie?
Ako si vobec novinari dovoluju kritizovat nejake auto, kym ziadne nepostavili?
Zvlastne to uvazovanie....
30. 4. 2014 08:29
Re: Omalovánky
Tím tedy chceš asi naznačit, že Aladeen nebo Makovník je respektovaný kritik designu, na jehož verdikt netrpělivě čeká celá odborná obec. Jest tak? >:D

PS: jak vidí ti respektování kritici designu modely škodovky, je vidět na ocenění Red Dot Design Award. Vy dva ovlivňujete maximálně svoje vylučování, a mnohdy jěstě s velkými obtížemi. :-!
30. 4. 2014 10:04
Re: Omalovánky
Nechcem naznacit nic z tych blbin, ktore si znovu notoricky vylucil zo svojich utrob, ale je z nich celkom patrne, ze si trapny idiot.
30. 4. 2014 10:15
Re: Omalovánky
Chlapče, ty jsi nefalšovaný ubožák. :-)

PS: opět kvičíš pod článkem koncernu. To jen abys na to nezapomněl. A já ti slíbil, že ti to zase připomenu. ;-)
30. 4. 2014 11:09
Re: Omalovánky
Ty si legitimny idiot. Sice nevies na co reagujes, ale zurivo reagujes.
prosto idiot. :-!
30. 4. 2014 12:06
Re: Omalovánky
Pro hlupáka, každý hloupý. >:D :yes:
30. 4. 2014 12:40
Re: Omalovánky
Trampoty so slovencinou, jossajelito? znova nerozumies a netusis, na co reagujes.
No zakop sa este hlbsie >:D
30. 4. 2014 14:03
Re: Omalovánky
Jistě já a mnozí další zde nechápou to, co tady napsal Aladeen, který sám o sobě nepatří zrovna mezi nejbystřejší.

Ano chlapci, vaše "názory" jsou opravdu hlubokomyslné a plné odoborných znalostí. >:D

Což dokazujete s železnou pravidelností v diskuzích pod články o koncernových vozech. >:D :yes:
30. 4. 2014 16:47
Re: Omalovánky
V tvojich prispevkoch rozhodne troni mudrost sveta. V tejto diskusii mas k teme az 0.0% prispevkov.
Gratulujem k tvojej jedinecnosti. Dostavas cenu tupojelita jossalita. >:D
Tvoja studnica "odobornost"-i lame lady a vypaluje zrak notoricky pod kazdou diskusiou; az by si zdochol, skrachuje auto.cz >:D
Avatar - Aladeen
30. 4. 2014 16:15
Re: Omalovánky
Vyjadril som si svoj názor ;-) Keď sa človeku niečo nepáči , tak stále sa nájdu ľudia , kt. napíšu niečo v zmysle "ukáž čo si ty dokázal" len preto , lebo so mnou nesúhlasia . Táto formulka sa dá použiť takmer na všetko , ale to by potom človek nemohol nič hodnotiť.
Dúfam , že pôjdeš príkladom a keď sa ti niečo nebude páčiť tak budeš mlčať , pretože ty si to nedokázal ani vyrobiť ;-)
Avatar - dewill
30. 4. 2014 09:46
Re: Omalovánky
Jako třeba Mazda 6, kterou tak nikdo nekupuje, až ji nestačí vyrábět a v Německu se na ni čeká několik měsíců? :-!
Avatar - Emel
30. 4. 2014 10:19
Re: Omalovánky
Proč do toho motáš Mazdu 6?

Mazda 6 je fajnové auto, její evropské prodeje jsou obrovský úspěch, přesto se Superbů prodá víc. Uvědom si, že Mazda se dělá na sklad, protože je fakticky nekonfigurovatelná... a jen v ČR je cca. 50 skladovek ;-) . Mimochodem, i na Octavii se několik měsíců čeká...
Avatar - dewill
30. 4. 2014 12:30
Re: Omalovánky
Konfigurovatelnost mi u Škodovky příjde jako zástěrka pro to, že si člověk musí koupit i stěrače, protože nejsou součástí základní výbavy a když už by chtěl nějakou konkrétní fajnovku, tak si může koupit jen haldou drahých zbytečností. Takže je mi milejší japonský přístup omezené konfigurace, ale lepšího základu.

Aby bylo jasno, já Škodovce jako firmě úspěch přeju, protože by jinak celý náš kraj neměl co žrát, ale její auta mi sympatická nejsou a to i toho důvodu, že máme různé její modely v základu jako služební a jakákoliv delší cesta je pak trest boží 8-s
Avatar - Emel
30. 4. 2014 13:46
Re: Omalovánky
Odbíháš od tématu 50 skladovek šestky jen pro ČR... to nesvědčí o statutu nějakého super žádaného produktu, na který by se stály fronty.

Jakou konkrétní fajnovku s haldou zbytečností myslíš? Pokud chceš u Mazdy alarm, musíš mít kůži a 19". Mně samozřejmě nevadí, pokud ke koženému volantu dostanu tempomat a je to za dobrou cenu... ale už třeba ta kůže mi vadí. Pokud chceš u Škody alarm, tak si prostě zatrhneš za 6500 alarm.

U Mazdy 6 je ale horší jiná věc, a to konfigurovatelnost motorů a převodovek. Schválně se zkus podívat, jak je to s dostupnější silnějších benzínů. 2.0G 121kW je s manuálem pouze jako Revolution, v kůži na 19" za 737k... a nebo s automatem pro změnu jen jako Challenge a Attraction. 2.5G není s manuálem vůbec... a je také jen pro Revolution. Škoda ti dá DSG nebo manuál prakticky k čemukoli.
30. 4. 2014 17:08
Re: Omalovánky
Mě se taky líbí evropský styl,že objednám si do auta co chci,a ne japonec řekne co tam bude.(jako že nejsou takové možnosti).Ale stane se že kvůli blbosti musí člověk kupovat vyšší vybavení.A to pak o víc prodraží produkt než bych chtěl.Ale pro obranu třeba říct,že výrobní linky opravdu nemůžou zvládnout všechno.I takhle je neskutečně mnoho konfigurací,a je to hodně komplikovaný když se přidává i další.Prodražuje celou výrobu.To není o tom že něco stojí 120 korun... Já si myslím že ještě evropan může být rád že vůbec jakž takž do toho může mluvit (vedle té nutné šetření).
Avatar - Emel
30. 4. 2014 22:33
Re: Omalovánky
A můžeš hodit nějaký příklad výbavy, kvůli které musíš jít výš?

Do jisté míry se to dělá schválně, cílem automobilky je prodávat dražší modely s větší marží... ale Škoda je v tom obvykle hodně flexibilní... jen pokud zaškrtáš všechno, musíš si připravit dost peněz :-)
1. 5. 2014 04:51
Re: Omalovánky
Jasný,třeba,chtěl jsi dříve béžovou barvu vnitřek ,jo,to není luxus,ta přístrojovka atd,to je stejný materiál,jen jiná barva,a ty musíš koupit vyšší vybavu jen kvůli tomu.Anebo určitě jsou takový že stačí ti základ,ale chceš střešní okno,a možná tam nebude.Jsou desítky takových věcí,i levnějších,rozebírat to nebudu,ale znám montáž dobře,řekněme asi tak 15 let ,já vím o čem mluvím bez smajlíku.Taky jsem měl více škodovek,takže až takoví veselí to není.
Avatar - Aladeen
30. 4. 2014 17:39
Re: Omalovánky
Hm , v tejto spoločnosti by som asi mal prestať používať trópy ...
Najprv by som odporúčal pochopiť výraz predtým ako sa z neho začneš smiať ;-)
Avatar - 3_diamanty
29. 4. 2014 20:28
Re: Omalovánky
kaban robi tiez len to co mu dovoli vw.... o kabanovych kvalitach niet pochyb.... taky veyron je toho dokazom ......ale uprimne... aj taky rapid je pekny kus auta...

je mi jasne ze kaban ma zviazane ruky nakolko skoda nemoze moc ohrozovat vw... z tohto dovodu zrejme aj yetina prisla o gulate hmlovky a vyzera .... ako vyzera...... je to skoda... kaban ma na viac ... jeho je v skodovke skoda..... podla mna. Vedel by som si ho predstavit vo volve alebo mozno aj u bmw.... jeho je v koncerne skoda
29. 4. 2014 21:44
Re: Omalovánky
Kaban Veyrona nedělal,on jen něco na tom tvaru změnil.Ale je to dobrý dizajnér,jen říkám,není to poprvé že v Čechách píšou Kaban vymyslel Veyrona.Stačí si kouknout kdy ten tvar navrhly.
29. 4. 2014 21:50
Re: Omalovánky
pozeral som dokument o vývoji VEYRONu a šéf projektu hovoril, že v týme bola väčšina z leteckého priemyslu, lebo im zadané parametre neprišli moc uletené. Vývojári z automobilov boli zo zadania trochu vydesení >:D . Najviac ma pobavilo, ako zapálili strechu skúšobne pri prvej skúške motoru na stolici ... :-)
29. 4. 2014 22:48
Re: Omalovánky
Podle mě se podílel na vývoji interiéru.
29. 4. 2014 22:02
Re: Omalovánky
Základní proporce,taky tvar mřížky,světel,to je Giugiarovo práce.EB 112 představen už v roce 1993.Pak Giuugiaro udělal další,to je EB 218,představen v roce 1999. Kabaň jen ten tvar zdokonaloval.Udělal to víc agresivní.A dobrá práce.Ale není to ten klasický vývoj,že ,,tenhle,, to navrhl,jak všude.Ne.Kabaň jen to posunul ještě dál.
29. 4. 2014 22:09
Re: Omalovánky
EB 118 taky (1998) pořád se na tom pracovalo
29. 4. 2014 19:41
proč ne
Asi jsem trochu "jiný" než dosavadní diskutéři. Přesto, že nejsem nějakým zvláštním příznivcem Škody, tak mně by se takovéto SUV od ní líbilo. Gril v přední části není, vzhledem k velikosti vozu, tak výrazný jako u ostatní současné produkce a hrany na bocích i v zadní části jen vyjadřují sportovnost-dravost produktu. Jen se obávám, že tohle je právě to, co je mimo Kabaňovu "mísu" představ. ;-)
Rozbalit vlákno
3
29. 4. 2014 20:46
Re: proč ne
mně se to líbí jak cyp:-) ale mám obavu, že je to velmi silně obšlehnutý allroad, jen trochu nafouklý..
29. 4. 2014 22:54
Re: proč ne
Neboj, mě se to taky líbí >:-[]
29. 4. 2014 23:25
Re: proč ne
Kde vidis SUV? na obrazku hore ziadne nie je.
29. 4. 2014 20:49
Já jsem vždy tvrdil,
že škodovka je šmejd, který se drží nad vodou jen podplácením novinářů. Teď mi dalo za pravdu i www.auto.cz, protože co dělá ve škodovce vývoj, když nějaký student z Nizozemí sedne k počítači a z fleku nakreslí to, nad čím celý vývoj ve škodovce ještě tápe. :-)
Rozbalit vlákno
2
29. 4. 2014 22:57
Re: Já jsem vždy tvrdil,
Co dělá ve Škodovce celý vývoj? Pracuje na nových reálných modelech, to je jasný. Tohle je jenom (povedená) kresba nějakýho noname studentíka, přestože jak už jsem psal - mě se tahle jeho práce líbí. Nechtěli byste ho v Boleslavi angažovat?
30. 4. 2014 06:31
Re: Já jsem vždy tvrdil,
Tak to by nešlo! Ve škodovce je dobře sehraná parta OI. Vyrábí technicky mírně podpruměrná a notně škaredá auta a nikdo schopného mezi sebe nepustí.
OI = Odložení Inženýři, tak se také v MB říká Česaně.
Avatar - Misanick
29. 4. 2014 21:05
Docela pěkné
a před 20 lety by to bylo i moderní :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 4. 2014 21:15
Ne
Audi Allroad s priplacnutou maskou Skodovky a nafuknutymi kolesami to urcite nebude.
Rozbalit vlákno
13
29. 4. 2014 23:30
Re: Ne
Ano, vy dvaja de.bili s palcami dole, je to premaskovana Audina, staci otvorit oci a zapnut rozum: [odkaz]
[odkaz]
30. 4. 2014 08:32
Re: Ne
Není trochu zbytečné se takto vzhekat?
Na obrázku je nějaká slátanina, což tu každý obdivuhodně pochopil, jen Makovník má opět problémy s chápáním psaného českého textu a nadává tu do větru.
30. 4. 2014 10:07
Re: Ne
Preco stale na mna reagujes, ty voyer nepodareny? Si teply, uchylny, retardovany alebo vsetko dokopy?
Nehovoriac o tom, ze opakovane plodis nejake halucinacie nesuvisiace s mojim prispevkom a "vzhekas" sa akurat sam.

Co je to za dementnu uchylku reagovat na moje prispevky, ked ich nemas rad?? mal by si uz vyhladat pomoc pre tvoje psyche.
30. 4. 2014 10:20
Re: Ne
Jo a ještě jsem plešatý, bezzubý, slintavý, šilhavý, kulhavý, krpatý, zakrslý, hloupý, nevzdělaný, jezdím na koloběžce a nemám řidičák.
Teď je to snad komplet. >:D
30. 4. 2014 11:10
Re: Ne
Dik za doplnenie, uprimna sebakritika sa ceni :yes:
30. 4. 2014 12:07
Re: Ne
Tak si ještě vezmi příklad. A možná, ale jen možná, se konečně někam posuneš. ;-)
30. 4. 2014 12:42
Re: Ne
Dufam, ze nie tvojim smerom. Na dno zumpy by som nerad padol ;-)
30. 4. 2014 14:05
Re: Ne
Chápu, vy, mentální giganti, trůníte naprosto někde jinde. >:D
Ni já netoužím zrovna po té vaší "osvícené" společnosti. >:D :yes:
30. 4. 2014 16:53
Re: Ne
Je chvalihodne, ze si konecne pochopil mizeriu svojej situacie.
Blazni spolocnost nepotrebuju, vystacia si sami, to mas pravdu. Skaces tu ako gaspar na gumicke. >:D
Avatar - VL4D
1. 5. 2014 03:24
Re: Ne
Diskusia je tu od toho, aby sa diskutovalo, t.j. reagovalo. Tvoj príspevok, kde si bezdôvodne začal nadávať tým, ktorí ti dali "palec dole" je úplne mimo..
1. 5. 2014 13:23
Re: Ne
Palce su diskusia, ci si dalsi v poradi, co nevie o com rozprava?
Avatar - VL4D
1. 5. 2014 20:55
Re: Ne
Je jedno, či máš pravdu alebo nie. Ja hovorím o tom, že tých "de.bilov" si si mohol odpustiť (ja som ti mimochodom nedal v prvom príspevku ani mínus, ani plus, takže to nie je o mne). Nič by som nepísal, nebyť tvojej hysterickej reakcie na príspevok Jossalita.
1. 5. 2014 22:36
Re: Ne
Iste, de.bilov som uz trochu prestrelil, ale to bolo prve, co mi napadlo, ked diskusiu nevidim, ale nesuhlas ano.
Jossajelito je nejaky uchyl, pravidelne sa odbavuje na mojich prispevkoch z nepochopitelneho dovodu, pritom k teme nema nikdy nic. Asi to tu kratko sledujes.
29. 4. 2014 21:37
CESTA
Hodně toho kritiky píšu na auta Škoda.Ale taky vím že tu firmu řídí dobře tam nahoře.Seat bylo v 90.letech váženější auto,a dnes je hodně za Škodovkou,a to oba firmy řídí jedna firma.Takže ok.Škodovka za své úspěchy zaslouží si rozšíření nabídky,a i to dostává,a to je známka toho že v té firmě lidi věří.Jen tolik bych chtěl aby tahle firma v budoucnosti nebyla jen facelift starší Audi,VW,ale měla vlastní tvář.A hlavně,vyhodte konečně tu zastaralou masku,vždyt svět je už úplně jinde.
Rozbalit vlákno
3
30. 4. 2014 06:46
Re: CESTA
Škodovka na trzích ustupuje konkurenci. Pochvaly a slávu sklízí teď akorát od přátelských novinářů Podle mě by měla vyrábět méně druhů aut, ale už konečně pořádně. Teď vypadají všechny škodovky oproti konkurenci "jakoby nedodělané", jako pracovní verze před sériovou výrobou. Jedná se i o takové maličkosti, jako systém těsnění dveří, kryty motorového prostoru, uspořádání motorového prostoru, koukající šrouby... Všiml si někdo např., jak se Oktávie III. kroutí při přejetí železničního přejezdu šikmo ve stoupání (kromě divného pocitu stačí přiložit prst na mezeru mezi dveřmi a čalounění)? A ten rachot od zadní nápravy celkem ještě nového auta! Proto raději méně typů, ale opravdu pořádně!
Avatar - Emel
30. 4. 2014 09:42
Re: CESTA
Na jakých trzích Škoda ustupuje konkurenci? Podívej se, jak Octavia drtí zavedené mainstreamové značky jako je Renault, Peugeot... Fiat :-)
30. 4. 2014 13:55
Re: CESTA
V tom že ustupuje nemáš pravdu.To že lidi čekali na novou O III ,a je to nejdůležitější model,na Fabii se čeká,tak bylo jasný že prodej malinko bude menší,ted ale už lítá zase.

V druhé věci ve všeobecnosti máš pravdu.Ale je to proto že firma to chce,protože ted stačí.Prodeje i předtím byli dobré ,nebyla nutně potřeba nová fantastická O III ... A ukazuje se že udělali dobrý krok,ušetřili,a i tak i v zahraničí říkají lidi že se jim to líbí.na O IV se nebude třeba tolik čekat,a bude někde jinde.Záměrně je to takhle.