Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
ičko
0
Škoda tých nedotiahnutých detailov ako sú tie neoplastované diely v interiéry. Myslím si že by to až tak veľmi neovplivnilo cenu auta,ale urobilo by to lepší dojem na potencionálneho zákazníka keď sa príde pozrieť na auto predajcovi. Ale aj tak palec hore pre Daciu. :yes:
moreczech
4
U pracovního auta jsou důležitější jiné věci než neoplastované díly v interiéru... Vždy mě překvapí u čechů potažmo slováků, resp. všech východoevropanů jejich vytříbený "smysl" pro detail. Škoda, že to tak mají jen u aut, nemusely by zdejší města, ulice, chodníky, cesty, veřejné záchodky, podchody, aj. vypadat tak jak vypadají...
offf
Byla by fotka toho nezakrytovaného nastavení pásů? Z toho co je vidět to vypadá spíš na nečalouněné sloupky, což přiznejme si vzhledem k zaměření vozidla a jeho ceně je očekávatelné. Samotná kolejnička v které jezdí oko pásu vypadá uložená v plastu.
ten sloupek je fakt hustej, škoda že nemají lepší fotku. Toto jsem už dlouho neviděl. Ultra low cost.
tady [odkaz] je to trochu vidět. Ale nějak se mi to nezdá, vždyť i první Logan to měl hezky udělané, nechyběla tam krytka jen u tohoto konkrétního kusu?
je to úplně holý, ale úplně! Tak jak to mělo ostatně první Kangoo, Berlingo a já nevím jaký ještě další užitkáč....
je fakt, že je to pracovní dodávka a tam se na takový věci asi nehraje no 😄 Firma co potřebuje za minimum peněz auto co odveze hodně nákladu bude spokojená.
Pro osobní ježdění je to ale fakt strašný >😁
Pro osobní ježdění je to ale fakt strašný >😁
Tak ono to je vlastně přestavěná dodávka, takže mě to nepřekvapuje. Obvzlášť když jiné automobilky nechají holé plechy na dveřích kde se opíráte rukou 8-s .
sarusian
Dokker, ktory sa predava v DE ma tu kolajnicku, kde sa nastavuje pas zakrytu pasom, pekne je to vidiet ak si spustite 3D konfigurator na dacia.de , cize je edicia pre vychodnu europu je asi myslena tak, ze zobrakom luxus netreba 😁
Krtek_no1
I když uznávam že hlavně kvůli poměru cena/co dostanu. Spíš bych ale uvažoval pro doma o Lodgym. Nezakrytovaný posuvy pásů neřešim. Nastavim 1x když koupim auto a víckrát tam nehrabu. A každej většinou kouká před sebe takže je to mimo zorný pole. Krom toho to nic hnusnýho neni. Prostě auto je věc která se nějak vyrábí z dílů, takže jsou vidět šrouby a jiný mechanizmezečky. Naopak mně iritujou nový auta kde nejsou vidět ani krytky šroubů a když je třeba něco rozebrat, je to samá ulamovací klipsna. Ale asi jsem exot co se týče vkusu 😄
Co ale nechápu je, jak jsou tu podávaný dvoukřídlý dveře, skoro jako nevýhoda. Právě kvůli nim bych to auto bral. Člověk se nemlátí do hlavy když manipuluje s věcma v kufru, nemusí se natahovat při zavírání já v tom nevidim žádnou nevýhodu, spíš samý výhody.
Co ale nechápu je, jak jsou tu podávaný dvoukřídlý dveře, skoro jako nevýhoda. Právě kvůli nim bych to auto bral. Člověk se nemlátí do hlavy když manipuluje s věcma v kufru, nemusí se natahovat při zavírání já v tom nevidim žádnou nevýhodu, spíš samý výhody.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Naprosto souhlasím. Dvoukřídlé dveře jsou jedině plus, bez nich se nedá dozadu zajet s vysokozdvižňákem. Nějak nechápu módu skrývání šroubů - přece každýmu musí být stejně jasný že to musí dohromady nějak držet tak proč ty šrouby nepřiznat? Ty plastové západky na kterých dneska drží skoro všechno, to je vždy největší komplikace když se něco opravuje.
Tak jak vypadá Dokker měl vypadat Roomster. Jenomže tam evidentně někdo začal škrtat a tak z něj vzniknul nepraktický kočkopes - ani MPV, ani osobák. Pokud si dobře pamatuju, koncept měl posuvné dveře. Z boku se mělo dát narvat dovnitř i větší věci jako třeba kočárek. A co se týká vzhledu, Dacia se hodně zlepšila. Dokker vypadá rozhodně líp než současné Kangoo, na kterém je vidět, že to designér lepil a pořádně nevěděl kudy kam.
Tak jak vypadá Dokker měl vypadat Roomster. Jenomže tam evidentně někdo začal škrtat a tak z něj vzniknul nepraktický kočkopes - ani MPV, ani osobák. Pokud si dobře pamatuju, koncept měl posuvné dveře. Z boku se mělo dát narvat dovnitř i větší věci jako třeba kočárek. A co se týká vzhledu, Dacia se hodně zlepšila. Dokker vypadá rozhodně líp než současné Kangoo, na kterém je vidět, že to designér lepil a pořádně nevěděl kudy kam.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Květ
Pomer cena/vykon velmi slusnej, mel jsem moznost absolvovat srovnavaci testovani tohohle segmentu aut a Dokker nam z konkurence nevysel nejhur! Obecne velke zklamani z Dobla, paradoxne Opel Combo docela slusny ikdyz je to stejny auto, Citan je srandovni a ta palubka, to je vysmech vsem mercedesakum. 😉 Osobne me nejvic zklamalo Berlingo, prodavaji to ted jak na bezicim pasu a kdyz jsem v 80 km/h dostal od skolitele pokyn, at zkusim zaradit zpatecku a ona tam fakt sla, rikal jsem si co by se stalo, kdybych pustil spojku + zadny bocni vedeni sedacek, to me stvalo ukrutne. Pokud opomenu vyssi cenu, nejlepsi auto bylo VW Caddy, to je o parnik nekde jinde.
KubikCv
Když redakce brečí na spotřebu,tak fabrický LPG je hodně dobrej argument.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Celkem pochybuju že by to bylo v současnosti takhle blbě. Sám mam 11 let systém Landi Renzo. Přepíná se po zahřátí vody v chladiči na 50-60 stupňů. V aktuálnim počasí to je cca 1,5 km po studenym startu. Po dalšim startu se přepíná na plyn po minutě. To je v půlce výjezdu parkoviště u obchoďáku. Takže sice to neni 100% jízda jenom na LPG ale furt se na ěnj jezdí 80-90% trasy. A co si pamatuju už v začátcích servisáci radili jezdit radši půl na půl LPG / benzín. Asi se báli o ventily a stejně to nikdo nedodržoval.
rozdíl je fabrickej plyn a dodělávka. Ve fabrice upraví ventily,sedla,hlavu a pak je provoz bez nějakejch problémů. S dodělávaným plynem se nedoporučuje jezdit na max a některý novější systémy při velkým zatížení přivstříknou benzín aby ochladily ventily. U Dačky jednoznačně vítězí cena a kvalita fabrický přestavby. Nevýhoda je to automatický přepínání..na starejch LPG autech se dalo jezdit i startovat na LPG
Upravený ventily a hlava, s tim souhlas. Přívstřik benzínu kvůli chlazení se ale dělá u motorů s turbem případně s přímym vstřikem (FSI, GDI, SIDI) jinak je to "plýtvání technologiema". Tahle prehistorická (jak by řekla Škodovka "osvědčená") 1.6ka tohle ale určitě nepotřebuje. Jestli tam dává Dačka něco víc než něco na úrovni Staga tak je možná lepší koupit to bez plynu a nechat si ho dodělat.
Někde jsem zaznamenal horší postřeh (což ale nemam ověřeno) a to že tenhle motor nemá hydroštely a každou servisku se musí nastavovat ventily. To jsem nezažil už ani u Feldy 1.3 😒
Někde jsem zaznamenal horší postřeh (což ale nemam ověřeno) a to že tenhle motor nemá hydroštely a každou servisku se musí nastavovat ventily. To jsem nezažil už ani u Feldy 1.3 😒
to nevím,ale hydroštely neměla 1.4 tam se musely vymezovat vůle klasicky. Táta měl kdysi R19 1.4 jako tágo v plynu a byly s tím problémy,podpalovalo mu to ventily....myslím že LPG od Dacie je i s úpravou hlavy a ventilů
woody-alien
Dacii se s Dokkerem podařil další zásah a je to vidět na silnicích. Dokkerů, ať už čistě užitkových nebo osobních jezdí už hafo. A já se vůbec nedivím. Za tu cenu, obrovskej kufr, šoupačky z boku a vzadu bouchačky - dokonalé.
Nářkům nad přiznaným lowcostem se směju, Dokkera bych si jako pracovně/přepravní auto koupil úplně v klidu a dokonalost zpracování pak hledal někde úplně jinde. Samozřejmě se nabízí otázka, proč Dacii vadí použít plastovou krytku za pár fufníků, když přitom přední kapotu podpírá plynová vzpěra, kterou nenajdete ani v třikrát dražším Mondeu... 😉
Nabídka motorů od zastaralé, ale osvědčené techniky, ovšem s možností továrního LPG :yes: ,přes moderní benzínové turbo až po slabší, ale kultivované a superúsporné diesely - vybere si každý.
A ani vzhledově to není žádná tragédie, naopak. Zkrátka, na Dokkeru se s přihlédnutím k pořizovací ceně těžko hledají chyby. Je to další trefa.
Nářkům nad přiznaným lowcostem se směju, Dokkera bych si jako pracovně/přepravní auto koupil úplně v klidu a dokonalost zpracování pak hledal někde úplně jinde. Samozřejmě se nabízí otázka, proč Dacii vadí použít plastovou krytku za pár fufníků, když přitom přední kapotu podpírá plynová vzpěra, kterou nenajdete ani v třikrát dražším Mondeu... 😉
Nabídka motorů od zastaralé, ale osvědčené techniky, ovšem s možností továrního LPG :yes: ,přes moderní benzínové turbo až po slabší, ale kultivované a superúsporné diesely - vybere si každý.
A ani vzhledově to není žádná tragédie, naopak. Zkrátka, na Dokkeru se s přihlédnutím k pořizovací ceně těžko hledají chyby. Je to další trefa.