Je je jasné, že na našem trhu je Citigo asi drahé. Jinde je však levnější než UP a ostatní konkurence. Nemůžeš hodnotit cenovou politiku Škodovky podle našeho trhu. Má tady silnou pozici a zákazníci zatím jejich ceny akceptují (nebo se dostanou na zajímavé slevy).
Ano, Dacia vyraba auto az o triedu vyssie a za menej penazi a bez holych plechov, co sa tu paradoxne prezentuje ako vraj priam ziadany pristup 8-s . To je cela pointa.
Naopak já bych proti nebyl. Ze všech těch edicí nebo výbav Citigoučka (Monte Carlo, sport...) vypadá ta oplastovaná verze zdaleka nejlíp. Citigo samo o sobě není vůbec hezké auto, ale v téhle úpravě mu to sluší. Za mě :yes:
" Dokonce tvrdím, že jisté "spartánské" vybavení citigu sedí, že koresponduje s cenou, se zaměřením auta." Co na to Dacia? ach, ono je to luxus superlowend >:D
Bol by si hviezdou marketingu, skoda toho talentu...majster nerealnych suvislosti...
Trefa do černého je Up!. CitiGo se svým designovým minimalismem vyžaduje hezkou barvu a litá kola a mlhovky... pak je to celkem fajnové auto, ale třeba přední maska pořád není dle mého gusta. Up! je pro Citigo zřejmě největší konkurent...
...u mini vozu prémiový příspěvek.... smekám a vážím si každého slova, které postuješ. :yes: Díky Tobě, GTI, se průměrně vnímavý člověk může nadechnout povětří i z vyšších pater než kde obvykle je zvyklý dýchat. Díky ;-)
Možná to zde někoho překvapí, avšak jsem velkým zastáncem malé Škody. Přitom velmi silně vnímám současně argumentaci třeba kolegy Ji/Řího, kterému se v připadě modelu CITIGO nedostává potřebného vnitřního komfortu. Popravdě uznejme, že právě tohle je relevantní názor, s nímž třeba můžeme polemizovat, avšak nelze mu upřít realismus. Ty ostatní zdejší tradiční proklamace, jako že je to auto pro nemajetné lidi a že je lepší si masírovat ego v padesátiletém žigulovi, co má na tacháči dva kilometry, to lze tradičně přehlížet jako lány.
Pojďme však na tu zmíněnou výbavovou dýchavičnost daného modelu. Vnímám to tak, že právě tohle by vlastně mohlo být vnímáno jako záměr, nikoliv jako nákladová infekce ekonomů škodovky. Jde prostě o to, že každý model požívá v dané třídě charakteru té které třídy. Vadil by ti holý plech v kufru mondea? Pokud ano, shodneme se na tom, že střední třída tohle nepromíjí, ovšem v minivozech jde přece o trochu něco jiného - jde o mistrovsky vybalancovanou hranu výbavy a velikosti auta. Dokonce tvrdím, že jisté "spartánské" vybavení citigu sedí, že koresponduje s cenou, se zaměřením auta.
Ceňme na citigu naopak to, co je jaksi "nadtřídní", tedy komfort sezení vpředu, neokázalost karoserie, kdy strohost, uměřenost je právě tím pravým kladem.
Jistý protipól lze spatřovat v aktuálním i10. Ano, to je ovšem vůz, který byl tvořen jinou třídní filosofií. Je to vůz, který dopadl dokonce na výbornou, a to i v rámci konkurenčního klání, vypadá, je vybaven (vyhřívaný volant, tuším) a jízdně schopný.
Ano, jsou to dva třídní rivalové, kteří jsou rivaly ovšem jen na první pohled. Každé z aut osloví totiž jiného jezdce. Ani jeden jezdec však třídně netratí, každý získává při koupi tu svojí "hodnotu". A to je nejdůležitější informace, kterou bychom si měli z daného "klání" odnést. Teď už jde jenom o to, jestli to víš...
No tak když je to logický, proč se chceš hádat? Myslel jsem pana Vošického (šéf CZ Hyundai). To že o úspěchu i10 nebude rozhodovat ČR je jasné, nicméně žiju tady a tak mě to zajímá. Tohle auto tu vidět neni a to je prostě fakt ;-)
No hele to mě ani nenapadlo, je to auto určený do města ;-) Každej výrobce na to jde jinak, ja bych nekoupil ani jedno. Když budu potřebovat auto do města, přihodím pár kaček a koupím raději auto o třídu výš, tedy třeba P208 nebo Fabku ;-)
Jj, i10... omlouvám se a děkuji.Nicméně to nic nemění na faktu, že Citigo je takový nedoděl proti prckovi od Hyu. Zajdi a koukni.... budeš překvapený. Cígo je v Praze k vidění hlavně díky firmákům. Ale pokud bych vybíral mezi Cígo a i10 tak Hyundai je jasný vítěz. Je to souboj plastového výlisku s autem a tam není co řešit.... :-) ...a odvolávat se na jízdní vlastnosti na limitu, jak tu občas padne, tak to není argument. Tahle auta tráví většinu svých km v rychlosti do 100km/h.... a míň.
Jj to máš celkem pravdu, hlavní města jsou vždycky trošku jinde, proto to taky píšu. Ono hlavně na venkově je to více o ojetinách než o nových Citigo nebo i10. Za 250k jdou lidi raději pro ojetou nižší střední nebo střední třídu ;-)
Praha reprezentuje celú ČR?
Praha je malý svet sám osebe, podobne ako u nás Bratislava. Zbyto republiky sa od hlavného mesta a jeho najbližšieho okolia v mnohých aspektoch líši. A často teda dosť.
Gilgite, nová i10 je tu cca půl roku, to už by mělo stačit na to aby na silnicích byla vidět - no ale ona neni. Rozhodně si nemyslím, že by to bylo špatné auto, ale ať se to panu Vršeckému (a tobě) lîbí nebo ne, Citigo má v Čechách navrch. Btw nech si ty plky o myšlení na jindy, je to zbytečné ;-)
Máš zajisté na mysli i10, že? Btw je tak dobrá, že není na silnici ani vidět ;-) Citi Go potkávám v Praze několikrát denně, i10 nikoliv. Tak kde je ten zakopaný pes?
Biela je in, lenze Cigo vyzera ako nedokoncene, cakajuce povrchu upravu. Jedno take si mozes pozriet na Jesennej 5/7 v KE, vozi sa na tom chalan a uz to aj stihol dake 2tyzdne dozadu z pravej strany zmrvit.
Cígo v porovnání s ix10 je jasný propadák. Cígo je vevnitř jako levný výlisek z plasu, s ixkem si vyhráli. Je to škoda tahle Škoda.
Padni komu padni, ale look je v této třídě velmi důležitý. Hyundai to zvládl na 1*, Cígo tam je to za 3-.
Cena je dohoda medzi predavajucim a nakupujucim. Ked sa kupec rozhodne, ze mu staci, co sa momentalne ponuka (a ze ich je takych 10tisice), naco by automobilka znizovala cenu?
Dalsie parady, bling bling a chameleonske efekty si moze nechat na neskor, ked kupci zistia, ze za atrapu nema zmysel rozbijat prasiatko.
8-s..
Přitom (třídveřové) Citigo umí být opravdu pěkné auto, stačí v konfigurátoru zvolit veselejší lak, případně černě lakovaná kola, možná i decentní spojler, tmavá okna, a je z toho rázem pěkné auto.
V této specifikaci vyniknou prázdná místa v designu - no nevím nevím, jestli zastoupení Škody v Nizozemsku trhne rekordy prodejů s touhle "peckou" 8-s . Např. zmíněný Adam Rocks žel vypadá opravdu líp..
PS - když už si má auto "na něco hrát", je u Citiga volbou oka paket Sport - [odkaz]
Biela môže byť IN na tvojom novom aute, kde vyzerá ako tak elegantne, ale to nie vždy platí, hlavne pri lacnejších autách. Veď to smiešne ponúkať biele Citigo v špeciálnej edícii. Mohli pre nich spraviť aspoň špeciálnu farbu, napríklad modrú.
Je to drahé a nemáš si ani za čo moc priplácať, teda veľmi slabé možnosti individualizácie. NSF majú oveľa väčší potenciál. Ja netvrdím, že každé mini auto by malo byť prudko imidžové, ale aspoň taká možnosť by tam mala byť. Zabilo by ich keby malo Citigo v ponuke aspoň 10 farieb? Alebo potom opačne, dobre, slabšia výbava, menej možností, ale nech sa to aj prejaví na cene.
Daj mi jednoducho dôvod uprednostniť Citigo pred krajším Up!-om
Vytvořit něco, jako Scout verzi pro Citigo. Jsou ve Škodě fakt při smyslech? Tak tam rovnou ještě dejte uzávěrky nápravového a mezinápravového diferenciálu. To v plochém Nizozemí určitě ocení.
no jako
má RECHT !!
VWAGÓN DAS ŠKODA nás opravdu nemá ráda a drze si dělá svoje bejkárny který se jí hoděj do krámu, anebo spíše do kšeftu.
Na správnost věcí mamonem omámený mladoboleslaváci jaksezdá zvysoka. Jinak totiž prdítko CITIGO CNG [odkaz] 50 kW za 13.750 euro = 370.000 Kč no to je blbej vtip
právě si vyjmenoval pravděpodobnou cílovou skupinu tohoto modelu... koho vidíš v autech typu citigo, panda a podobně? důchodce, babičky, možná ještě rozvoz pizzy případně 18ti leté dcerušky průměrně movitých pražáků...
To nemôžu v Škode namiešať aspoň nejaké dobré farby na toto úbohé autíčko? Veď to vyzerá ako auto na predpis pre dôchodcov a invalidov, navyše za neadekvátnu cenu.