Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Inferius
M235i
| 3. 5. 2014 17:52
Nezačne M2 trochu kanibalizovat M235i ?? ;-)
Avatar - 3_diamanty
M235i
| 3. 5. 2014 18:05
pamatam si casy ked sme mali len M3 a M5 .... ale tak to vyzera uz aj z divizie M sa stava masovka po vzore brabusu a RS od audi ... dnes ma M v ponuke snad uz kazdy bavorak.... a M packet ( look ) za par supov ten ti daju uz vsade v kazdom baawu bez ohladu na motor.... skoda .... straca sa takto jedinecnost M baworakov....

samozrejme do istej miery sa zrat oba modely budu... ale asi BMW si to moze dovolit.... to len nasa logika vravi nieco ine

najviac sa tesim na novy M2 sport tourer [odkaz] ... to bude podla mna najvacsia pecka ... ;-)
Avatar - bigsoul
M235i
| 3. 5. 2014 19:53
M packet je tu snáď odjakživa... M performenc je tu nový, ale z M to nemá nič spoločné, len to že ti tam dajú plasty a v niektoých ti upravia podvozok či brzdy. Čistokrvné M je a aj bude úplne iné auto ako seriovka od motora až po karoseriu, ktorá u M modelov tiež býva upravená. To že ich ponúka BMW na každú radu je úplne v poriadku, lebo každý si može vybrať, ktorý M model je pre neho.
Avatar - Inferius
M235i
| 3. 5. 2014 20:08
Masovka by jsem to nenazýval.... na jednu stranu má třeba normální 5 Series + M paket a M5 hodně společného, ale v konečném výsledku to jsou 2 naprosto odlišná auta. A že by M5, M6 atd.... ztráceli jedinečnost? To určitě ne.
M235i
| 3. 5. 2014 21:51
RS od Audi? Co je na tom masovka? Jsou to rychlá V8 auta, která rozhodně nejsou masovka. Audi nenabízí žádný RS paket nebo něco podobného.
Avatar - bigsoul
M235i
| 3. 5. 2014 22:10
A S4, S6 atď. je čo?
M235i
| 3. 5. 2014 22:19
Řada S je něco jiného než RS a Trooper aka Kia world psal o RS.
Avatar - bigsoul
M235i
| 5. 5. 2014 09:29
Neni to nič iné ako M performenc u BMW.
M235i
| 4. 5. 2014 05:54
S-Line???
Avatar - boost.
M235i
| 3. 5. 2014 23:21
Tak těch "časů", kdy BMW M(otorposport) vyrábělo jen M3 a M5 mnoho nebylo. '86-'98, pokud si pamatuju dobře.

A M235i se nebude kaibalizovat s M2. Motory možná budou mít stejný základ v N55B30, ale ostatní komponenty ze dvojky udělají jinou mašinu. Cenově taky. Můj názor evidentně nesdílíš, tak ho rozveď, když si jseš tak jistej.

Co je špatnýho na M paketu? Tím, že BMW M paket nabízí pro všechny modelové řady se vytrácí dle tebe dřívější jedinečnost aut z Garchingu? WTF.
M TADY, M TAM, VŠUDE MM
| 3. 5. 2014 18:43
Už to začíná být nudné. Čeho je moc, toho je příliš. Jedinečnost řady M je minulostí.
Avatar - bigsoul
M TADY, M TAM, VŠUDE MM
| 3. 5. 2014 19:54
A čo je minulosťou? M je M!
M TADY, M TAM, VŠUDE MM
| 3. 5. 2014 21:46
Jj dneska jsem třeba potkal M5ku poslední generace. Asi tak po půl roce.
Je to uplne tuctový auto. Škoda, že ho skoro nevidím.
Avatar - lejbl
M TADY, M TAM, VŠUDE MM
| 3. 5. 2014 22:14
o to prave ide ;-) .. to mas ako zeny, tie naj su decentne a nenapadne, skusenejsiemu pozrovatelovi avsak neunikne ani na prvy pohlad :-)
Avatar - bigsoul
M TADY, M TAM, VŠUDE MM
| 3. 5. 2014 22:18
Hel, len v CZ i na SK je skoro každé BMW M >:D Aj Diesle... Nalepky predávajú všade >:D

Len keď stretnete originál, tak sánka dole... Pár dní dozadu som si obzeral novú M6 no slintal som jak bernardýn >:D
M TADY, M TAM, VŠUDE MM
| 4. 5. 2014 06:01
Ano, dovozci pakety dávají zdarma nebo za pár kaček v rámci prodejní podpory.
Avatar - boost.
M TADY, M TAM, VŠUDE MM
| 3. 5. 2014 23:26
Nadávali, když BMW začalo dělat X5 a X6 M; nadávají, když BMW chce dělat malou čtyř set koňovou šestiválcovou zadokolku v manuálu. 8-s
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 3. 5. 2014 23:07
Celý život preferuji výkon a dobré vlastnosti před vzhledem a image. Zároveň ale neodsuzuji pozéry a hochštaplery, kterým stačí, že auto dobře jen vypadá (rozuměj v rámci značky). Ať již z důvodů finančních nebo - lépe - z důvodu, že by lepší vlastnosti a výkon pro ně u už tak dobrého auta ani nedokázali využít nebo by pro ně mohli být až na škodu.

Takže tohle auto pro mě není zbytečné, optické pakety bych klidně oželel. Ale každý to máme jinak. Je jistě dobré a svědčí o její dobré kondici, když si automobilka může dovolit uspokojit potřeby obou skupin.

Jestli se komerčně daří lépe prodávat varianty s označením M, je mně srdečně úplně volný. Já mám hlavně rád, když to jede.
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 06:00
Ano, toto je správnej pohled. Opravdový M by za volantem rozeznal pravděpodobně i Topper s mariankem.
Technický změny jsou natolik markantní, že vlastně i moje matka by to při řízení objevila.

Různý sport pakety nemusí být jen pro pozéry. Povětšinou se jedná o vkusný doladění auta, nemám s tím problém.
Avatar - woody-alien
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 07:54
Přesně tak. Nemusíš snad hned být pozér, když chceš aby auto líp vypadalo. Na nějaký nálepce nezáleží, kdyby to místo M-packet nazvali "woody´s choice packet", budu ještě radši. ;-) Jakejpak M-volant, hezky woodyho volant..... >:D
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 09:17
;-) :yes:
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 12:27
viz můj příspěvek 12:25. (Jé, to jsem blbě, to patří jinam)
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 12:25
Já s tím také nemám problém, když to někoho baví. Já ale, pokud mám prachy nebo schopnosti nebo možnosti jen na chcípáka, tak jezdím se chcípákem a nestydím se za něj. Nemám sebemenší potřebu z něj dělat něco, co není (a to jsou pro mě všechny ty optické pakety všech automobilek, které zasuplovaly vlastně amatérské optické tunery). Proto ty názvy pozér a hochštapler. Dělají něco, co nejsou, budí zdání, že....... ale ono vlastně nic.

Když to doženu ad absurdum, tak je to v podstatě stejný princip jako stavba Ferrari Testarossy na podvozku Pontiacu Fiero. A bylo by mi úplně jedno, kdyby takového bastarda vyráběla třeba i mateřská automobilka. Stejně bych si to nikdy nekoupil.

Ale když to někdo má rád a nemůže bez toho být.......
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 5. 5. 2014 14:01
Jak píše webpaja, nemusí to být o stydění. Nemusí se ti líbit sériový nárazník a ten v M body kitu může být přijatelnější. Nebo nechceš kůži a látky v nabídce tě zrovna neosloví (pokud vůbec nějaká v nabídce je), tak vezmeš M-paket kvůli alcantaře. Místo hraní si na M může jít jen o snahu udělat auto stravitelnějším.
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 5. 5. 2014 16:41
Ale dobře, já to už od začátku chápu a i akceptuji. Jen jsem chtěl popsat, jaký na to mám pohled já, který ovšem nikomu nenutím. Mám raději, když má auto napřed motor a podvozek a potom teprve lak, sedadla a spojlery. Ono když vybereš auto co má motor, tak už mívá většinou i to ostatní na lepší úrovni.

Stejně si myslím, že těch světlých výjimek, co střízlivě vyhodnotí výbavu bez níž nemohou být, které jsi popsal, bude pár, oproti těm pozérům a hochštaplerům.
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 5. 5. 2014 17:27
Se silnějším motorem výbava zase tolik nepřibývá. Záleží na autu. Jinak se budu rozhodovat u 114i a jinak u 420i. Když dávám přes milion za auto, tak chci, aby mi sedělo. A s takovým objemem peněz máš možnosti. Když nedostanu za dané peníze své minimum, tak půjdu jinam. Pokud někomu nevadí základní sedadla, čalounění atd., má to jednodušší.

Těžko říct, jaký je poměr. Klidně můžeš mít pravdu.
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 6. 5. 2014 09:04
Ona je to tak trochu taková Sofiina volba. Když hypoteticky před tebe postaví dejme tomu pětku s V8 v základu a vedle 520d nabitou plnou výbavou. Já neváhám a beru V8. Budou ale i tací, co si vyberou tu druhou možnost.

Výbava je ale jedna věc a optické pakety, aby auto jen vypadalo jako divoké emko a při tom nemělo motor, věc druhá. A to je to, co mi nesedí a nemám rád.
Avatar - woody-alien
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 08:01
Souhlas. Napíšu to trochu blbě, ale legitimní jsou přece obě volby. A kupce optických paketů bych neoznačoval hanlivými výrazy, jak píše dole webpaja, většinou jde o vkusné doladění auta a až na vyjímky (GT-86 Aeropack například) máš u tovární nabídky jistotu, že to nedopadne směšně. Narozdíl od různých tuningových kreací....
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 08:32
Nemám nic proti S-line a M packetům, ale přijde mi divné, když si je někdo dá na auto se základním motorem. Auto se tváří jako nabušená kára a ve skutečnosti.....
Jen na okraj. Včera jsem potkal Rapida a ten měl na přední mřížce plaketu z Audi RS. Velmi úsměvné. :-)
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 08:53
Ja to videl zas naopak. Audi A4 se sportovnim paketem, na masce logo HTP z fabie a vzadu stitek 1.2 z Pola :-)
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 09:02
Asi nějaký recesista. :-)
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 11:28
On vtip je v tom, že S-line neudělá z auta skoro nic. Třeba u A4 obsahuje jiný zadní dizuzor a prahové lišty. Nic víc asi asi není. To se samozřejmě týká exterieru, pak je tu ještě s-line interier a sport. s-line podvozek.
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 5. 5. 2014 14:06
Plus oba nárazníky a maska.
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 09:17
Ať si dá každej kam chce, pokud mám i BMW 520i, tak proč bych si nemohl dopřát M-Paket...C180 zase AMG paket. Nemám s tímhle problém. Jiná věc jde šperkovat svojí hujdu znáčky M, RS apod...
Nejde o označení, jde o schopnosti
| 4. 5. 2014 12:30
viz. můj příspěvek 12:25. (tak sem to patří.)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku