No a co? Vzhledem k tomu, že drtivá většina NSX se prodala jako Acura, má Honda daleko lepší databázi fotek Acury NSX. Vzhledem k tomu, že jediným rozdílem bylo logo, je to úplně jedno.
Zdejší diskuzní troly, čekající na byť jen náznak nějaké chyby, nakopat tam, kde se záda přestávají slušně jmenovat. S rozeběhem... Což ovšem neznamená, že by si článek nezasloužil ještě drobet přebrousit. :-O
je proste bomba..... spartansky , paradny jednoduchy prehladny a nepochybne aj prakticky..... este aj dnes povytiera polovicu sportiakov lavou zadnou svojim vzhladom , neskutocny narez v podani hondy, to je neuveritelne ale je to tak :yes:
porovnajte si ten interier NSX s takym povedzme nissanon 350Z len spred par rokov dozadu a nie je o com.... NSX .. klobuk dole :yes:
Interier konceptu na strankach Acury vypada taky hodne dobre. Vypada hodne seriove, takze bych se nedivil, kdyby takto skutecne vypadal i v serii
[odkaz]
[odkaz]
Ted jsem nahodou objevil a porovnal interier konceptu Acury NSX a noveho Mercedes-Benz AMG GT, ktery prijde rovnez na podzim. Prijde mi ze Mercedes nejak nezvladl ten stredovy panel i okoli radicky se spoustou cudliku. NSX ho suverene valcuje ;-)
Uz aby byl podzim a predstaveni serioveho modelu ;-)
Já si teda - s dovolením - odpustím ty vaše obvyklé puberťácky chvástavé plky o válcování, nezvládání a ceedech a napíšu jen, že jako interiér sportovního vozu je to opravdu povedené. Ty tvary a křivky vyvolávají dojem rychlosti, i když se nic nehýbe a barevná kombinace to jen podtrhuje. :yes:
Z pohledu designu interieru supersportu to "valcuje" dokonale vystihuje.
Ty cudliky okolo radicky jsou nezvladle, je jich tam spousta a hodi se spise do nejake limuziny od RR.
Jak píšu níž AMG GT nebude úplně supersport, spíše to chce porovnat s tím Huracánem, Italií, 650S apod. Jinak displeje místo čudlíků i budíků jsou teď cool, ale bohužel se to jimi dá ještě docela slušně zkopat. Když se podíváš na grafiku současných infotainmentů Hondy, mám z přístrojů NSX oprávněné obavy. :-|
Ale ale, kde se v tobě bere ta skromnost?
Vem to pěkně od podlahy a napal do srovnání rovnou Zondu, Huyaru a Koeniggsegg ;-)
Jo, ty displeje to dokážou podělat, ale do toho kokpitu z odkazu by se nějaké i hodily, zrovna v Hondě bych budíky Jaeger, nebo Veglia, nevyžadoval :-)
Kdyz to porovnas treba s dnesnim interierem Audi R8
[odkaz]
Tak nevim jestli nekoukam jednou na sportak a podruhe na Kiu Ceed ;-) Souhlas s tim vytiranim ;-)
Srovnání sedm let starého interieru s konceptem, vy jste kucí hologramští fakt komici. >:-[] Krásně se tu hladíte po srsti, ale chápu, v tom hondím zoufalství posledních let je každá příležitost dobrá, tedy je vám přáno, na nsx se těšíme všichni. ;-)
Pokud bys byl trochu chapavejsi a nehladil ses na salonu po te koncernove strsti od rana do vecera, tak pochopis ze srovnavam interier 25 let stareho modelu o kterem pise KIA-World. Tady je videt, jak koncernovy fanda i interier R8 je v porovnani se starou Acurou stejne zoufaly ;-)
Novinku porovnavam take s novinkou, ale od Mercedesu, pac Audi je trochu v designu zamrzle a resi spise facelifty jeste neuvedenych modelu. To se pak clovek nedivi, ze R8 nestiha na 25 let stare designy, natoz na novinky. A nova technika pro novou R8 take nikde ;-)
Jinak teda nezatracoval bych ani kokpit R8, sice to nemá načančanost ostatních audin, ale uvnitř je příjemně, pokud teda nemusíš zrovna mít na hlavě helmu. >:D Ale to byl problém i v NSX.
Pokud jde o současné supersporty, on ani Huracán nemá koule NSX Concept [odkaz] , AMG GT přece jen bude zaměřením trochu jinde. Snad to u NSX do série vydrží. :-)
O tom, jestli je kabina R8 stejná liga jako Ceed se dá diskutovat, jsou třeba lidé, představ si to, pro které je měřítkem krásy kabina Golfu. Nedá se ovšem debatovat s někým, kdo nečte, na co reaguje, splácává témata dohromady a považuje to nakonec za svůj diskuzní triumf.
Jen si dovolím připomenout, že ač není R8 mezi současnými sportovními auty tak postavené, jako byla NSX v roce 1990 (R8 je spíše supersport pro lidi, kteří vlastně supersport "nechtějí"), tak NSX bylo prodáno cca 18 000 kusů za 15 let, R8 za cca 8 let přes 25 000 kusů.
1/ rád, že se japonského supersportu prodalo tak moc
2/ rád, že se japonského supersportu prodalo tak málo
3/ rád, že se německého supersportu pro lidi, kteří supersport nechtějí prodalo jen o tolik méně
4/ rád, že se německého supersportu pro lidi, kteří supersport nechtějí prodalo o tolik více?
A jak to souvisí s vláknem "ten interier?
A abych to ještě zkomplikoval - supersporty se dělí na dvě kategorie. Na ty, které vznikly před NSX a na NSX a všechny ostatní. V ostrém kontrastu s tím, jak skalní Hondaři i skalní H-hejtaři vnímají značku bylo NSX prvním "hodným" a "slušně vychovaným" superautem pro "každého" a "každý den". Dnes, kdy superauta oscilují mezi 911 a R8 na straně jedné a Aventadorem a P1 na straně druhé je R8 takovým NSX 21. století, zatímco reinkarnace NSX půjde zjevně už trošku jiným směrem.
Honda naučila Ferrari, Lambo a ostatní dělat supersporty, čímž se obloukem vracíme k bodům 1-4. Je to málo, hodně,dobře nebo špatně?
Buď prostě rád, že se prodávaj supersporty.
NSX rozhodně změnila pohled na tato auta a je jedním z důvodů, proč například do Ferrari začli montovat i brzdy a proč jsou dnešní supersporty tak dobré, jak jsou.
Co se týče zmínky o prodejí v souvislosti s interiérem, tak poukazuji na to, že i když v hondaklubu je to pro vás "jako síd", tak obecně se Audi do vkusu zákazníků dnes trefilo více a lépe, než před lety Honda.
Každopádně 18 000 kusů NSX je sakra dobré číslo.