Měl motor uprostřed, takže měl svou vlastní platformu (na starost ji mělo Porsche, pokud se nepletu). Konkrétně BlueSport měl sdílet některé komponenty (včetně podvozkových) s Golfem, aby udrželi příznivou cenu.
PS: Vlastní je asi silné slovo. Mluvilo se myslím o tom, že by ji do budoucna dostal Cayman/ Boxster a také o příbuznosti s dvojkou R8/ Huracán. Je to totiž další z řady modulárních platforem, tentokrát pro MR uspořádání.
Takových "nakonec" už bylo x, za desetiletí debat, o alfě například atd., ale to nemůžeš pamatovat, páč jsi byl ještě na diskusních houbách. ;-)
Co se Kylie týká, nekecám, to dělají děti, juniore, Kylie tu ty informace o tehdy budoucím boxsteru tvrdila velmi vehementně.
Na ten R4 dýzl podle mého soudu nebudeš muset čekat vosum let, jakmile se macan rozběhne a udělá si image vyššími verzemi, je příchod 2,0 tdi předvidatelný s takovou jistotou, jakože Zemana tento rok zase skolí viróza.
Říkám si, jestli tahle "718" není pokračování BlueSportu. Když byl BlueSport aktuální, tak se mluvilo o verzi se znakem Porsche s velmi podobnou specifikací (včetně čtyřválcového boxeru). Porsche to snad zamázlo s tím, že tak levné auto vyrábět nechtějí.
Nakonec? Jak to můžeš vědět? Tohle sou věci který trvaj minimálně jednu životnost modelu, takže třeba nějakejch 7-8 let, většinou dýl. Proto píšu vo 10-15 letech.
Nevim jestli tvrdila že cayman bude na platformě goflu, to bych si tip že spíš kecáš ale že se technika použitá v modelech Porsche bude dál unifikovat s tou koncernovou to je prostě na 100% a víme to všichni včetně tebe a whita.
S tím mozkem bych byl opatrný, takových "jasných" a "logických" prognóz o budoucím vývoji nějaké značky jsem četl desítky, většinou je všechno nakonec docela jinak.
Co se porsche týká, labelova poznámka o Kylie není plácnutí, před pár lety tu tvrdila, naznačováním insiderských informací, že příští (rozuměj aktuální) generace boxster/caymanu bude auto na platformě golfu a s motory vw. Jak to je, už víme, a znova upozorňuju na 718, což je třeba pro mně velmi příjemné překvapení, a pokud na dotvoření modelové řady sporťáků začínajících 718kou (na porsche podvozcích a porsche motorech) dojde, pak nevidím důvod mluvit o pr.delích... do caymanů a macanů ať si ta tdička klidně nacpou, budou-li z toho hrachy na 718ky, 918ky a podobné projekty.
Tak ty budeš porfoliem Porsche za takovejch deset 15 let asi hodně šokovanej >:D
Myslíš že Kylie je jediná kdo má v hlavě mozek? Zkus si vodpovědět sám. Bude sdílení techniky Porsche a dalších modelů VW jen narůstat? >:-[]
Určitě už v této generaci, cena spadne na 1,3 mega a bude to nejprodávanější verze, s tou cenou už urve i zájemce o Evoque. Jinak je macan podle testů jízdně nejlepší SUV široko daleko. Když k tomu přičtu info o lehkém roadsteru s boxerem, vidím modelovou řadu spořťáků, 917, boxster, cayman, 911, 918, což je tak široký záběr ryze sportovních aut, který nemá obdoby, jinými slovy, takto rozhodně nevypadá sportovně orientovaná značka, která je v pr.deli.
Doplnim este jeden detail, ktory som nespomenul v blogu. Umiestnenie displejov klimatizacie, ktore zobrazuju teplotu nepovazujem za celkom idealne z ergonomickej stranky. Jednak su malicko schovane za ovládacími prvkami a po druhe su podla mna prilis vodorovne, co moze v urcitej kombinacii nastavenia sedadla a silnejsieho denného svetla sposobovat problem s citatelnostou displeja.
Vseobecne sa da tvrdit, ze auto je velmi tiche (konkretna skusenost s dieselovym V6), pohodlne a agilne. Vyborne SUV :yes:
Osobní zkušenost: předek je jakoby nějak moc vysunutý, š***tý... je to otázka zvyku, ale zepředu mu to nesluší. Zadek je čistokrevný. Interier stejný jako v Cayenne, špičkový. Pocit mírně stísněný.... pocity rozporuplné, vezmu-li v úvahu, že tenhle pinďa je na trhu za stejný peníz jako větší brácha.... no uvidíme .... :-)
A je tady, Mackie Messer, Porsche... Mackie Messer! :-!:yes:
Auto je šleha a cena je taky šleha. To víš, v Zufenhausenu nepojímají výrobu aut jako humanitární činnost. Chce to prostě tučnější játra a tučnější... konto. Pak to ovšem nemá chybu.
Neboť garážová vyvolenost, jako markanta vlastního osudu, nikdy nepostrádá esenci velikosti...