Testy
Dobrý den, nezarazil Vás při psaní článku cenový rozdíl v neprospěch slabého 1,5 TDCi?
Nestálo by za to se v tom pošťourat a zjistit důvod?
Nestálo by za to se v tom pošťourat a zjistit důvod?
Dobrý den,
viz. reakce výše. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
viz. reakce výše. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Dobry den. Dekuji a zaroven prosim zkusit zjistit proc na 1,5 TDCi takova akce neni. Zatimco 1,5 je ciste vyvoj a vyroba Ford, 1,6 je kooperace s PSA. Je to snad vyprodej motoru EU5 zatimco 1, 5 je uz EU6???? Predem dekuji. A zdravim.
Design dělali u v Burkina Faso? Děs.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
na autora. Prosím jaká kategorie je toto vozidlo? Pokud uvádíte že dodávka pak nechápu vaší poznámku že k vyššímu objemu zavazadelniku si dopomohl Ford fintou. Pokud vím u dodávek se udává objem skříně a ten je vždy udáváný pod strop. Pokud je tomu zde jinak, opravte mne. Děkuji.
Dobrý den,
Ve verzi Tourneo se jedná o osobní dodávku. Konkurence udává objem zavazadelníku po spodní hranu oken. Samozřejmě, že když jsou okna zabedněná, tak dává objem po strop smysl, v tomto případě tomu tak ale není. Každopádně to nebyla výtka, jen upozornění pro ty, kteří budou čekat 708 litrů prostoru.
Ve verzi Tourneo se jedná o osobní dodávku. Konkurence udává objem zavazadelníku po spodní hranu oken. Samozřejmě, že když jsou okna zabedněná, tak dává objem po strop smysl, v tomto případě tomu tak ale není. Každopádně to nebyla výtka, jen upozornění pro ty, kteří budou čekat 708 litrů prostoru.
Pokud ten malý litrový tříválec je schopen s takovou škatulí jezdít za +- 6 litrů, tak to je rozhodně skvělý výsledek.
Konvenční atmosferická 1.6 o podobném výkonu si u konkurenčního Kangoo žádá 8-9 litrů, přičemž o pružnosti nebo kultivovanosti nemůže být vůbec řeč.
Konvenční atmosferická 1.6 o podobném výkonu si u konkurenčního Kangoo žádá 8-9 litrů, přičemž o pružnosti nebo kultivovanosti nemůže být vůbec řeč.
Popravde, tým 8-9 litrom v praxi by som tiež skôr veril. Malé turbo s takou skriňou rozhodne nijak mávať nebude a každé kilo nákladu a km/h rýchlosti bude v reáli znamenať aj väčší odber z nádrže. Šesť litrov snáď s neobsadeným autom na rovnej ceste... Keby to bolo o nafte, tak verím,toto mi do hlavy ešte nejak nejde.
Je skutočne šírka auta 1976 mm? To by bolo príliš, nie?
Predajca udáva celkovú šírku vrátane zrkadiel 2137 mm, rozdiel je 161 mm - mne nepríde, že by späťáky boli široké len po 8 cm mimo obrys...
Predajca udáva celkovú šírku vrátane zrkadiel 2137 mm, rozdiel je 161 mm - mne nepríde, že by späťáky boli široké len po 8 cm mimo obrys...
Dobrý den,
Český Ford udává šířku včetně zrcátek 2060 mm. Hodnota 1976 mm patří trochu nestandardně autu se sklopenými zrcátky. Jiný oficiální údaj o šířce nemáme.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Český Ford udává šířku včetně zrcátek 2060 mm. Hodnota 1976 mm patří trochu nestandardně autu se sklopenými zrcátky. Jiný oficiální údaj o šířce nemáme.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Hodnotu 2137 mm som si prečítal na stránkach Fordu v jeho cenníku, do ktorého dali aj tabuľku s technickými dátami.
Uvádzanie takýchto neštandardných rozmerov je dosť mätúce, hlavne ak chceme porovnávať. Nechápem, prečo to Ford tak robí.
Každopádne ďakujem za info - toto upresnenie by mohlo byť spomenuté aj v článku, prípadne aj v budúcnosti.
Uvádzanie takýchto neštandardných rozmerov je dosť mätúce, hlavne ak chceme porovnávať. Nechápem, prečo to Ford tak robí.
Každopádne ďakujem za info - toto upresnenie by mohlo byť spomenuté aj v článku, prípadne aj v budúcnosti.
I v německé brožůře jsem našel rozměry udavané redaktorem. Proč Ford rozměry udává takto se můžeme jen dohadovat. Můj typ je že ve chvíli kdy se potřebuji někam s dodávkou dostat třeba do úzkých prostor jsou pro mne důležité relevantní rozměry s ušima a ušima sklopenýma. Kolik to má přes boky v tuto chvíli neřeším. Stejně venkovní rozměry nic neříkají o prostornosti, to mi poví až vnitřní rozměry v prostoru loktů a ramen.
Máš úplnú pravdu, akurát je to tak zaužívaná hodnota, že mi proste chýba - napriek tomu, že šírka aj so zrkadlami je rozhodne praktickejším údajom.
Dost špatný vtip, řekl bych. Jak příď, tak boční profil jsou naprostá tragédie. Maska z malé Fiesty vypadá na takové obludě vyloženě hnusně a marně přemýšlím, co mi to připomíná... A z boku jako kdyby kus auta na obě strany chyběl.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fakt podarený dizajn, čo v tejto kategórii zas nie je samozrejmosťou. Jediné na čo si ja u Fordov asi nikdy nezvyknem je ten stredový panel á la desaťročné CD/MC rádio Sony. Príde mi to už dosť archaické.
z tabulky nám bohužel vypadlo, že pro modely 1.0 Ecoboost a 1.6 TDCI platí zaváděcí cenové zvýhodnění. Proto je nyní 1.6 TDCI levnější než 1.5 TDCI.
S pozdravem, Ondřej Chamilla