Nesouhlasím. Mi se Mustang líbí nejvíc. Corvettu těsně za to a Camaro za mě vůbec. Špatný výhled jak z bunkru, tisice plastových budíčků, co vypadají jak made in china...to mě nepřesvědčilo.
Ale kdepak. Tohle auto jen o svém majiteli prozradí omnoho víc, než by si dotyčný přál... >:D
Pamatuji si na svého britského kamaráda, který přitom, co jsme se kdysi jeho novou Vectrou prodírali zácpou kdesi na M25, pronesl v odpovědi na moje upozornění na vedle jedoucího Mustanga (říkal jsem mu něco v tom smyslu: koukni na to fáro) asi toto: "copak to auto, ale podívej se na toho řidiče". Odvětil jsem, co jako má s tím řidičem být? Jeh replika byla: "dobře si ho prohlídni, ať vidíš, jak vypadá britský blb". Dnes, po cca 20-ti letech konstatuji, že kamarád měl pravdu. :-!
líbí se mi jak každej kdo na takový auto nemá nazáv ty šťastlivce blbama >:D ... jako né že by tyhle bohatý lidi nebyli občas trochu jinde ale jezdím dost často na srazy speciálně Americkejch aut tady po republice.. Mustangů tam bývá pravidelně nejvíc a ty lidi sou v pohodě a většinou to žádný boháči ani nejsou.
No tady vidíš ty rozdíly mezi UK a ČR. V Británii aby všichni viděli že jsi blb musíš jezdit Mustangem . Tobě stačí napsat na auto.cz repliku o autech na F a vědí to o tobě taky. A nestálo tě to víc než pár úderu do klávesnice.
Mustangem jsem mel tu cest jezdit ted 3 tydny v kuse a musim rict, ze je to hrozne auto. Byla to klasika 3.6L a 300bhp v automatu, otackomer sice do 8tis, ale kvuli spotrebe toci 1-2tis. Jakakoliv reakce na seslapnuti plynu vyskera zadna az do momentu nez se rozhodne podradit, pak zjisti, ze je to malo, tak podradi znova. Rizeni je spis otrava a nuda, nez zabava, auto je tezke. Clovek ma pocit, ze ze zatacky pri vyssi rychlosti vyleti. V 90ti km/h sem tak mel pocit, jako bych jel spis 130 jak auto bylo neklidne.
Takze vypada urcite krasne, ale po tehle zkusenosti musim rict, ze do ameriky bych rozhodne nesel.
Předpokládám, že šlo o minulou generaci s jednoduchou nápravou vzadu. POdle některých zpráv - snad tomu tak bude, nový mustang bude mít vzadu víceprvek a bude o něco menší a hlavně lehčí. Tak, aby měl úspěch i v Evropě.
Tak tak, hodně zmodernizoval. Evropské specifikace snad mají dostat tužší podvozek a ostřejší brzdy. Vzadu bude konečně víceprvek a celkově bude auto mnohem víc "evropské". Dokonce tak evropské, že z toho na amerických forech mají celkem vítr. Někde jsem četl titulek ve smyslu "Zabije Evropa Mustanga?".
Jinak takové jsou všechny ty velké atmosféry, které jim tak závidíme. Netočivý, dýchavičný a pomalý. V autě střední třídy je to ještě dobrý, ale v nějakém vetším SUV, je to děs. V dálničních rychlostech to vůbec nejede a auto se pere samo se sebou už v nějakých 130km/h. Tam není braná 3,6l s 300koníky jako sporťák, ale jako běžný motor do (pro nás) většího auta. Nový mustang,
No neviem, mal som V8, 5,7 litra v skoro 2 a pol tonovom SUV. Točivé to bolo v pohode, o dýchavičnosti nemohlo byť ani reči a stovku to v pohode dalo pod 7 sekúnd. A to bola iba klasická mercedesovska 5 stupňová prevodovka.Nehovoriac o pružnom zrýchlení kde zo 100 na 160 to vystrelilo ako raketa. Nový 8 st. automat s týmto motorom je jednoducho paráda. Ameriky nemali problém s motormi ale s prevodovkami, ktoré vo väčšine prípadov pomerne úspešne zabíjali potenciál motora. Sám som pred mesiacom podstúpil vcelku brutálny downsizeing a presedlal som na V6 s 3,6 litrami a 8 st. prevodovkou a potenciál motora sa prejavil vcelku príjemne. Niesom žiadny športovec a tak pri SUV s hmotnosťou skoro 2,5 tony mi zrýchlenie na sto za necelých 8 sekúnd príde tak akurát.
No benzinove motory su jednoducho ine ako dieselove a aj V6, V8 ti pri otackach do 2000 velmi tahat nebude, tieto motory realne ozivaju az nad 4000 otacok.
Ja som prechadzal z 2.0 CRD 103 kW auto 1500kg na 3.6 V6 205 kW 2000kg a som bol prekvapeny, ze to auto nevie udrzat 120km/h rychlost na 6 prevodovom stupni v miernych kopcekoch.
Treba sa s tym zmierit, tie motory maju ine kvality, hodvabny zvuk, vykon v pripade potreby, neskutocna kulturnost chodu.