Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Hittman
1
Nedokážu si představit A4 bez naftového 6ti válce.... 😒
zlysoused
0
Vždyť píšou, že V6 nafta bude.
Dixik2
Tady je i interiér😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Bubáq
Hm, nestačí... Z mého pohledu praktického motoristy žijícího téměř na venkově, dojíždějícího do práce a cestou nakupujícího, je dojezd čistě na elektřinu 50 km naprosto nedostatečný...
Ptáte se proč? No přece proto, že deklarovaných 50 km je jen snem, v běžných provozních podmínkách (akcelerace, předjíždění, jízda do kopce, jízda za nízkých teplot atd.) se smrskne na slabých 25 km. A to ještě jen za předpokladu, že budu mít žaludek z oceli a nadávky okolo se řítících řidičů spěchajících do práce, kterým svou "úspornou" jízdou připravím horké chvilky, přejdu bez mrknutí oka.
Věřím ale, že v dohledné době bude automobilkami (ve spolupráci s výrobcí baterií) vynalezena technologie, která umožní dojezd na elektřinu 300 km. Pak už bude za to stát o hybridu popřemýšlet. Už jen proto, že diesely nás opravdu hubí rakovinou...
Ptáte se proč? No přece proto, že deklarovaných 50 km je jen snem, v běžných provozních podmínkách (akcelerace, předjíždění, jízda do kopce, jízda za nízkých teplot atd.) se smrskne na slabých 25 km. A to ještě jen za předpokladu, že budu mít žaludek z oceli a nadávky okolo se řítících řidičů spěchajících do práce, kterým svou "úspornou" jízdou připravím horké chvilky, přejdu bez mrknutí oka.
Věřím ale, že v dohledné době bude automobilkami (ve spolupráci s výrobcí baterií) vynalezena technologie, která umožní dojezd na elektřinu 300 km. Pak už bude za to stát o hybridu popřemýšlet. Už jen proto, že diesely nás opravdu hubí rakovinou...
Svet neni cernobily. Ano, tech 50km ciste na elektrinu je spis utopie, ale o to prece nejde, resp. nejde jen o to. Hybrid, pokud bude fungovat dobre, by mel setrit palivo a to ne jen jizdou ciste na elektrinu, ale treba pri popojizdeni ve meste atd. Bral bych to tak ze behem one cesty po dalnici/okreskach do prace si baterie nabiju a po meste usetrim klidne 50% spotreby paliva, stejnych 50% (bajvocko) pak i po ceste z prace ve meste/pri nakupu, atd... a az mi bude stava dochazet bude mi to jedno bo uz budu na ceste z mesta zase domu.
Takhle teoreticky v tom smysl je, ale jestli bych si za to priplatil 200-300tis pri nakupu? Urcite ne. Mit to "zdarma"? Silne to zvazuju.
Takhle teoreticky v tom smysl je, ale jestli bych si za to priplatil 200-300tis pri nakupu? Urcite ne. Mit to "zdarma"? Silne to zvazuju.
1) Hybrid není jen o jízdě na elektřinu. To si pleteš s elektromobilem.
2) Na elektřinu půjde jezdit minimálně v obcích. A hybridy umí rekuperovat, takže dojezd může být klidně větší než 50 km.
3) Audi cílí na 50 km dojezd, protože jim to dává ve výsledku třetinovou normovanou kombinovanou spotřebu (má spekulace).
Chce si to neplést hybrid a elektromobil. Správný hybrid bude šetřit, i kdyby měl dojezd na elektřinu jen dva kilometry. A nemusíš platit a neustále s sebou tahat hromadu baterií.
2) Na elektřinu půjde jezdit minimálně v obcích. A hybridy umí rekuperovat, takže dojezd může být klidně větší než 50 km.
3) Audi cílí na 50 km dojezd, protože jim to dává ve výsledku třetinovou normovanou kombinovanou spotřebu (má spekulace).
Chce si to neplést hybrid a elektromobil. Správný hybrid bude šetřit, i kdyby měl dojezd na elektřinu jen dva kilometry. A nemusíš platit a neustále s sebou tahat hromadu baterií.
Jenik3
Nekoho vic, nekoho mene. Ja patrim do te druhe skupiny 😐
Na MR 2014 cekam 4 mesice a za rok novy model...sakra!
Na MR 2014 cekam 4 mesice a za rok novy model...sakra!
nardoxx
Nevideli ste niekto niekde niake fotky pripravovanej A4 alebo A5 ?
Hotwire
No ten motor uz do novej RS4/5ky takmer urcite davat nebudu, a bude to velka skoda. 😒 Tak ako je skoda V10ky z predoslej S/RS6ky/S8ky.