dává smysl. Pokud se nepletu, tak až do teď byla Scania sama za sebe. Do budoucna se jim alespoň sníží náklady na vývoj. Další věcí je, že se Scanii poslední dobou nevedlo.
Man je na tom zase dobře. Je ale docela možné, je to jen můj názor, ale tím asi jedinečnost Scanii končí.
Myslím, že jedinečnost Scanie neskončí kvůli VW.... skončí kvůli šíleným nákladům na další vývoj motorů, převodovek, brzd, rekuperace a dalších komponentů nutných pro udržení konkurenceschopnosti. Ty se musí vyvíjet s MANem dohromady, jinak by náklady neklesly. Stejně tak všechny možmé asistenční systémy, i ty se budou unifikovat... Že se R&D obou truck makerů zmenší, nemůže být pochyby.
Ale troufám si předpovědět, že V8 zůstane ještě dalších 10-12 let. Je to status symbol Scanie a MAN/VW ho zatím neuspí...
.."King of the Road" ..je historia od 1995, ..143 Streamline bola posledna rada, ktora si zasluzila toto oznacenie. :-!
Dufajme, ze viac zapracuju na kvalite motorov a cenách nahr.dielov, a tiez vyriesia priestorovy problem z kabiniu s novym modelom, ktory je za dverami.
Inak ako vieme MAN a Scania su si +/- priama konkurencia ..v nakl.doprave, v autobusoch a i lodnych motorch ...zaujimava myslienka managerov VW :*)