Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche 911 mohlo dostat vidlicový osmiválec, funkční prototyp stále žije

7 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chybí už jen málo a po Caymanu a Boxsteru dostaně 911 toho osmiválce brzy jen půlku >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
... ten totiž patří dopředu, jako u 928!
U 911 bych očekával plochý 8-válec! Ono při těch stávajících objemech H6 by i H8 dával smysl. Ale jen do konce atmosférické éry.... Teď už to asi půjde tak, ajk Hammunasakra nahoře popisuje...
Avatar - beibej
beibej
s 8mi hrnkem by Porsche už konkurovalo v jiné třídě a je otázka zda by na to mělo. Vlastnosti, výkony, image. No asi ne.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Můžeš mi říct na co nemělo nebo v současné době Porsche nemá? Nic mě totiž nenapadá v čem by zaostávalo
Avatar - beibej
beibej
Nemá motor uprostřed, takže by ladění jízdních vlastností bylo pro osmihrnek jistě náročnější než pro šestihrnek. Jestli by to vůbec došlo k uspokojujícím výsledkům. A pak taky image. S osmičkou už by přímo konkurovali Ferrari. A přecejenom to je trochu jinde.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Ano 911 nemá motor uprostřed, ale nebyl by pro ni problém viz současná řada upravit stávájící 911 ku obrazu svému, posunout rozvor, natáčecí zadní kola a pokud by se zrušila zadní nesmyslná sedadla, tak by tam V8 šla dát
V čem je Ferrari jinde, Porsche je naprosto srovnatelné a na rozdíl od Ferrari které mění image jak pornohvězda s větším a v posledních letech s menším úspěchem je Porsche designová stálice
Avatar - beibej
beibej
Ale jo pro mě je 911 právě pro svoji koncepci a styl vyjímečné. Ale "imidžově" prostě na Ferrari nemá. Stejně jako Ferrari nemá na to aby dokázala prodávat V16. Prostě kde nejdražší Porsche končí tam Ferrari teprve začíná. Nebrat úplně doslovně.