Ano, byl to teda jeden kus co sem viděl (na brigádě mi jich prošlo rukama desítky nových). Sport to nebyl, mělo to automat a 1.5 benín.
Tenhle motor, ale měl prazvlášní automat. [odkaz]
Možná teď řeknu kravinu a už je to taky pár let zpět. Převodovka fugnovala jako normální manualní, ale bez spojky. Respektive jako kdyz manuálně řadíš na DSG :-)
Nepamatuju si, že by to mělo klasicky Drive, ale kecal bych :-) Vim, že mě to tenkrát dost překvapilo, ale auto jelo super:)
To je jedna věc- že Swišť uvnitř vypadá jako dospělé auto a vytřískal z tvrdých plastů co nejhodnotnější vzhled. Druhá věc je zpracování. Víš možná na co narážím (croisant) ale zkoušel jsem tentýž prvek (stejná kvalita plastu) podrobit zátěžové zkoušce v našem Swiftu a ani malinké skřípnutí, drobně se prohnul ale zvuk nevydal. Prostě po víc jak roce provozu nemám co bych mu vytknul. S automatem a 1.2 slouží ženské části rodiny a já si ho beru do města taky. Baví mě to. Takže převážně krátké trasy, popojíždění...a to celé s HDM automatem a docela svižným 4 válcem do 6 litrů na 100. Pro nízkou spotřebu není ani třeba ubírat válce. Podle mého (s ohledem na používání) jedna z nejlepších nabídek ve své kategorii.
Já se v něm cítil i pohodlně, možná je to jen pocit, ale přišel mi vzdušnější než ve Fabii a hlavně mne dostala jízda :-) Ještě mě bavil kus se sportovním automatem a 1.5. :-) Jel sem i ve 4x4, ale nemel sem moc šanci to vyzkoušet :-)
Stačí každému, kdo jezdí max. ve dvojici (průměrné vytížení aut je 1.5 osoby) a nepotřebuje velký kufr. Ani cesta na dovolenou po dálnicí není problém, do táhlých kopců se holt musí včas podřadit.
Veľká komparatívna výhoda Swiftu je podľa mňa fakt, že sa nesnaží (ako je to bohužiaľ u týchto malých - hlavne japonských - áut časté) vyzerať zvnútra milo a hračkársky, ale pôsobí dospelo a hodnotne a chlap sa v tom nemusí cítiť ako 4%ný.
A ako hovoríš, najvýhodnejšie sú práve tie lepšie verzie, hlavne Sport - v podstate najmenší/najlacnejší hotheč na trhu: [odkaz] :yes:
Ideální vůz do města, mrštný, skvěle jezdící na svou třídu a cenu (zvláště silnější verze stojí za to) ... tohle auto mam moc rád, škoda, že už se chýlí jeho kariéra ke konci, snad jeho nástupce bude opět takhle dobrým vozem :-) Je to takovej malej drzej hajzlik :-)
Mít prachy navíc, na dojíždění do práce ho beru všema deseti :-)