Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
swifter
stačí se podívat na bodové hodnocení třeba čelního nárazu. Při hmotnosti jen 933 je ovšem srovnatelný jen s vozy s hmotností do 1083 kg (Polo, rapid), pak už je v nevýhodě.
NEO77
Citig👋Up je miniauto s plnym poctom hviezd😒br />
[odkaz]
Tu je test i10😒br /> [odkaz]
Je mi jedno ak by body i10 stratil na "pedestrian" a "safety assist", to si nalejme cisteho vina 😄 Ale ochrana dospelych je o 10% horsia pri i10 ako v pripade Citigo.
Tu je test i10😒br /> [odkaz]
Je mi jedno ak by body i10 stratil na "pedestrian" a "safety assist", to si nalejme cisteho vina 😄 Ale ochrana dospelych je o 10% horsia pri i10 ako v pripade Citigo.
Jasně Citigo má čelní náraz 14.2 a i10 JEN 14, no rejže no >😁
Jenže Citigo je lehčí, takže asi tak..
Jenže Citigo je lehčí, takže asi tak..
rokyta.p
Z *(je) bič neupletes !
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neboli h.o.vno nenaleštíš... je to pěkné vozítko, o tom žádná... ale tady jde vidět, že to ještě není úplně ono. K tomu když ti oleze volant po pár tisících, žíznivý benzin a cena stejná nebo mírně vyšší než u konkurence... no, moc mi ta rovnice nevychází.
PS: ...koukni se, myslím, že máš okousané podrážky od místního ratlíka... >😁 >😒]
PS: ...koukni se, myslím, že máš okousané podrážky od místního ratlíka... >😁 >😒]
Nerez
Rychle všichni prodejte svoje dvojkový Octavky, vždyť mají taky jen 4*. V takové nebezpečné popelnici přece nebudete jezdit... >😒]
Tyhle testy se zbytečně přeceňují, obzvlášť u třídy těhle prcků, kteří toho mimo město zas tolik nenajedou.
Tyhle testy se zbytečně přeceňují, obzvlášť u třídy těhle prcků, kteří toho mimo město zas tolik nenajedou.
Nesouhlasím a to zásadně. Testy jsou dělané právě v městské rychlosti. Je rozdíl, jestli z auta vylezeš jen v šoku nebo domlácený, či polámaný. Taky je rozdíl, když někoho srazíš a ten se "jen otřepe" nebo bude polámaný.... myslím, že to rozdíl je. ...
Nemluvě o tom co musela ta Octavia splnit na ty hvězdy tenkrát a co dneska. Možná by jich bylo míň.
twistedTSD
79 % není žádná sláva, ale samozřejmě, tragédii bych z toho nedělal. Oproti Citigo je zde výhoda záclonových pytlů, které nejsou stavěné jen na EuroNCAP metodiku...
Začínají mi připadat přehnané požadavky na elektronické ptákoviny. Vlastní zkušenost nemám, ale to, že mi auto nekafrá do řízení při každém přejetí čáry v zatáčce, mě nějak netrápí...
Začínají mi připadat přehnané požadavky na elektronické ptákoviny. Vlastní zkušenost nemám, ale to, že mi auto nekafrá do řízení při každém přejetí čáry v zatáčce, mě nějak netrápí...
adam007
4* v této třídě nevidím jako něco tragického. Porovnejme starší a novou metodiku. Samozřejmě marketingově se 4* prodává hůř, než 5*.
Co mi ale nejde do hlavy je takový důraz na bezpečnostní systémy. Jasně, ABS, ESP a další fičury jsou zajímavé. Určitě je bezva, že technika se posouvá dál. Obdivuju, jak technici dokážou dát do provozu nové věci, které vypadaly jako utopie. Na druhou stranu, kdyby místo desítek tisíc za různé adamp. tempomaty, udržení jízdu v pruzích, burcující upozornění na "kafíčko", dopravní značky atd. dali řidiči finance do kurzu bezpečnosti na polygonu a naučili se předvídat a přemýšlet, bylo by na těch silnicích snad lépe. A pak by si to kafíčko v klidu na benzínce užili 😄
Co mi ale nejde do hlavy je takový důraz na bezpečnostní systémy. Jasně, ABS, ESP a další fičury jsou zajímavé. Určitě je bezva, že technika se posouvá dál. Obdivuju, jak technici dokážou dát do provozu nové věci, které vypadaly jako utopie. Na druhou stranu, kdyby místo desítek tisíc za různé adamp. tempomaty, udržení jízdu v pruzích, burcující upozornění na "kafíčko", dopravní značky atd. dali řidiči finance do kurzu bezpečnosti na polygonu a naučili se předvídat a přemýšlet, bylo by na těch silnicích snad lépe. A pak by si to kafíčko v klidu na benzínce užili 😄
vabis
Někdo se vzdá šňůrky na plato a pár plastů (cigo) jiný nechá kiksnout svou posádku když je někdo taranuje. Nějak mě to u hov.naje neprekvapuje. Někdo holt dělá auta a jiný reklamu. Pět hvězd by měl být dnes již standard
vabis
Někdo se vzdá šňůrky na plato a pár plastů (cigo) jiný nechá kiksnout svou posádku když je někdo taranuje. Nějak mě to u h.ov.naje neprekvapuje. Někdo holt dělá auta a jiný reklamu. Pět hvězd by měl být dnes již standard
Ale tragédie to není, jen řekněme lehké zklamání...
Krásný příklad je Dacia, která se medializuje jak v testech propadla, ale při podrobném prohlédnutí výsledků se zjistí, že co se týče samotného nárazu, tak je na tom stejně jako většina ostatních v rámci třídy (čelní a boční náraz - ochrana dětí i dospělých).
je
prostě
5* jako třeba u nejlepšího auta na světě 😒br />
hádejte kterýho 😄 [odkaz] [odkaz]
PS: ve skutečnosti ale v testu USA NHTSA dostali 5,5*, jenže stupnice je oficiálně jen do 5ti, zaokrouhluje se to na 5 :yes😒br />
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Ve skutecnosti ty asistencni systemy nerkuli kontrolky nemaji zasadni vliv na hodnoceni, protoze jednak maji jen malou vahu a jednak jsou tak levne, ze je tam vyrobci proste daji. Horsi je udelat auto tak, aby obstalo v crash testu, to uz stoji penize a nektere znacky typu Dacia to stale proste neumi.